کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

کارآفرینی دانشگاهی

صفحه 1:
كارآفريني دانشكاهي: زير بنايي براي پرورش دانشآموختگان مسئولیة پذیر و پاسخگو دکتر عباس بازرگان استاد دانشکده روان شناسى و علوم تربيتى هم انديشى مسئو لين و معاوئين بزوهشي» أموزشى» دانشجويى- فرهذكى» تحصيلات تكميلى و مركز كارآفريني خرداد مامد 906( 60

صفحه 2:
a ‏رئوس مطالب‎ تعریفک ار آفرینیو کار آفرینی‌دانشگاهیل) هفکار آفرینی‌دانشگاهی(ن خصيصه هیکار آفرینار(و لهمیتلموزش‌کار فرینی() ضرورت‌اشاعه فرهنگو لخلاقکار آفرینی‌در دانشگام( هفلموزشكار لفريني[(© چارجوبییسرلیآموزش کار آفرینیل 70 نشانگ‌هایکار آفرینی‌دانشگاهی(9 لصولیادگیرعدر کار آفریتی‌دانشگاهی( دانشگاه تهران‌در مسیر کار آفرینی‌دانشگاهیل(0)

صفحه 3:
a ‏تعریف کار آفرین وکارآفرینی دانشگاهی‎ ‏:كار لفريني[0‎ ‏فرابند ایجاد آرزش افزوده از طریق تشکیل مجموعه ای از منابع جهت بهره گیری از‎ ‏فرصت ها‎ کار آفرینی‌دانشگاهی( هس و ‎Ouwersiy‏ دانشگاه به عنوان کار آفرین

صفحه 4:
هدف کار آفرینی دانشگاهی ‎work, usd to ioe 0‏ =‘ رزوی و۳ ۳ دم بؤؤس صصح كمه ‎bose oP units, studeus,‏ ۲۳۱ ‏اوه ,موه و ‎Do woke ‏طص تحص‎ disviplice. ‏موه‎ Por dl sidects, ‏حان سم‎

صفحه 5:
۲۲۲۲۲۲۲۲۲ (مسئولیت پذیری و پاسخگویی) .قدرتویسکک ردن‌دارند() رفتار نو جویانه و نوآورأنه را ارج نهاده و به آنمتصنمی(0 .از خصات‌انیاز به پیشرفت‌بر خور دارند(9 در مو قعیت‌ه‌ایبهم متحمل‌میب‌اشند (۴) انتيجه لمور ..ر.دبم را به كوششو تلاش فسر د سسيد, دب سبو( © از لعتماد به نفس‌قوویر خوردارند(0 .دارلی‌چشم اندازی....... و برلی‌آینده خود هد فمند می‌باشند(م»

صفحه 6:
eee ‏اهمیت آموزش کار آفرینی در چیست؟‎ ‏(الف) از نظر اقتصادی-اجتماعی‎ ‏ی‎ Ouiprity oP ‏نيجه‎ pbs we preded by Burepreieurs ۱ ® Goodll high ‏عونا امه مه زر‎ PO% oF exouwwir wow over host dere ® Gotepreveusship ‏وه ورن‎ vow petivedess ut the loool , coficcdl, neviocrel ued xftobdl fevets

صفحه 7:
ا يي اهمیت آموزش کار آفرینی چیست؟(ادامه) و موی م ولد ۲ 9/) رن ۲ ذا مود و ‎qrouwth wap be due‏ ببلنطاجه اكمس جوجماج جو ساوج ® Gotreepreveurship kes vu ucique positiod to the “ Blob Eoowewp” ® Corepreveusship uous Por ot feast C/O ve ‏موه ماه له‎

صفحه 8:
SS ets اهمیت آموزش کار آفرینی چیست؟ :(ب) از نظر فردی ® O high proportion oP high school studeuts voto 9 ‏اه‎ ‎their pw busicess ® Oore vpportuniy to exercise oredive Preedows © Wigher ‏موه‎ ® Greder seuse oP cout over pour the ord Puture. ® OPP ericy studeuts the ppportuciy to beoowe

صفحه 9:
a اهمیت آموزش کار آفرینی در چیست؟ :(ج) از نظر فرهنگی Ou expeneured busiuess peuple, political leaders, eovuwists, und educators believe that Posterior a nbs euirepreweurial vulture wil woxdcize iodvidudl ued collective eoowwwic ond sovidl supvess vo tool, ‏اماب لمت اه‎ sate.

صفحه 10:
تا ۳۳۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲ ۲ ضرورت اشاعه فر هنگ و اخلاق کار آفرینی در دانشگاه ued ‏رت‎ disvipiues, the uoiversiy wil develop u pipetice ۱ Ratu eutrepreururs ond udvocutes.

صفحه 11:
چا ‎SS‏ ‏هدف آموزش کارآفرینی پرورش‌ذهن‌ک ار آفرین با قابلیت لقدلم برل لستفاده از فرصت‌هایایجاد ولحدهایتولید ک الاو خدماتاز طریق‌جستر جوء شناسايىو يافتنلين فرلهم آوردنفرصت‌هویاد گیریمداوم (مدلم* .اسلهمر) از دورهآموزش لبتدلیوتا آموزش‌عالی 11

صفحه 12:
تال * چارچوبی برای آموزش کار آفرینی دردانشگاه "# )ةرصلج ‏صخا 03000200000)<06جا<) ه‎ conic oP ‏ون‎ ‎deportes ‎© Lead to develope KDOOLEOCE COO GKALLG © Pride ‏وه اوه له موه‎ CORE CCBOEDIC SKALLG # Ore bok «w COODTEXT COR LEPROWWE uerd CGOBIECT ODOPDER Por CORRICOLOD

صفحه 13:
13 a ۴ ‏درسی امورسش ۹ وس‎ ۹ = LA الف) مهارتهاى كار أفرينى/بإمهارتهاى آماده سازى براى شروع كار/ج)أشنايى با كار كردهاى كسب و كار cs

صفحه 14:
eee ‏لا‎ الف) مهارتهاى كار آفرينى use tunay the eutine process oP oreutieg ord ‏موص‎ 0 busivess: a) Gotrepreveurid Provesses b) Gorepreveuridl Pruits/Bekwiors

صفحه 15:
ب)مهارتهای آماده سازی برای شروع کار

صفحه 16:
ااا يي ج)آشنايى با كار كردهاى كسب و كار (q) Ouderstords Purdawectd busicess vouwepts thot Dp ۱ ic.

صفحه 17:
Sh ‏برخی اقدامات در سوی کارآفرینی دانشگاهی‎ ® ‏توص و تلم‎ © Offer ‏و و‎ workshop keuds workshop Por Paral ‏امد سمت ج91 . ۱ سین‎ 5 ‏جاجد وس(‎ ‏عه سا تم و رونم هم‎ one LANE SE: research Pelows @ OPPer sucower courses © Oredte expericatd ‏وا‎ ‏سح نز‎ ۳۳

صفحه 18:
SS اگر دانشگاه تهران بخواهد در سوی کار آفرینی دانشگاهی :عمل كند (۲ ‏كمه عو لدار يدا كذ حص لت‎ to votdae wicca sovidl, eovurwir, urd cuturd developer. Mkis culture oP

صفحه 19:
۹۹۰۰۰۰ "برنامه موفق کار آفرینی داد برنامه موفق کار آفرینی دانشگاهی باید از ویژگیها ی زیر برخوردار با ‎Se‏ یر برخوردار باشد © Leadership ۳۳ i ۲ Creativity ocd etured barriers ‏ارو‎ ‎: at 9 ‏میلعت‎ risk-tabicrey ۲ ‏یی‎ ‎۳" ti-cisriptoray ‏و ون ۲۱ دم‎ لجص حصا جرووون 0 3"

صفحه 20:
با ‎SS‏ ‏نشانگرهای کار آفرینی دانشگاهی ٩ ‏میت لمی عابتا‎ Por euirepremeurvhip ckory ted io he uaversiy ‏مصدصت‎ ‎(Daa ele Por ‏او رسمه‎ 5 ‎ki every sohvol‏ وت مت سا بو ۱ هه و ات بو ‎ceed regen explo, tobe‏ من 9 ‎cetuorls Por ruined trator ue webring oP pure okey‏ سا .بو ‎@ Rss enaober of Parly eugayed kr euirepreeurohiy ‎©. Proyrnue ad kPrmtrukie y suppon okies od Pool) otortory we eres ‏باس ممصت د ساسا لت‎ ‏و رات رتست ره ,امود ,0( .00 ‏مهس له سوم باق ما لمحقوصا لحم 49 .40 ‏سحن ی ام من وی ما لت لاهن رف ‏ام لس .بو ‎20

صفحه 21:
eee ‏اصول یادگیری درکار آفرینی دانشگاهی‎ © Qqnwtedye oad shits (cowpetewes) ore oreded through avira, cao the fearoer is ‏عصاعه جه‎ ® Gtudedt, os Reda fearaer, hos o holstic retaicoship with ‏امجح نمی ال‎ © Gtudeot kes o holistic neloticaskip wits kico/kersel® ood ‏مه حالص‎ ‏یراق‎ us oo untor is! - Ooicue - Pree, oreuive ced capuble oP tokiec nespoosibiliy oP his/her pu ‏موه ها له لت‎

صفحه 22:
مثالی از کار آفرینی دانشگاهی در کشورهای دیگر:امریکا = In the United States, over 125 engineering colleges are now offering programs which prepare and motivate engineering students to create new businesses. These programs have been received enthusiastically by students.

صفحه 23:
تال * دلنشگام تهرلن‌ب 4 عنوان‌نمادآموزش عالی‌لیرن‌باید * 9 پیشقراول‌لشاعه تفکر کار آفرینی‌در کلیه سطوح نظام آموزشیی اد ذلتنا یافته از ستیی خش»کی‌تولند که شود** توي خش نابرليندانشكام تسهران‌لبتدا بايد تفگ کار آفرینیرا دردانشکم ه و گروم هاوآموزشىخود عملی‌سازد تا سرمشق‌دیگی دانشگاههایک شور گردد

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان