کارآفرینی و تجارت الکترونیکی ( ۳۷ اسلاید همراه با انیمیشن مجزا برای هر اسلاید و متن )
اسلاید 1: 1کار آفرینیتجارت الکترونیک
اسلاید 2: فهرست مطالب : مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگانمزایای خرید از فروشگاه اینترنتی برای خریداران پرداخت اینترنتی ایجاد فروشگاه اینترنتی 10 عادت بد که کارآفرینان پس از فارغالتحصیلی باید فراموش کنندمزایای استفاده از تجارت الكترونیكی 7 راز سایت های پول ساز
اسلاید 3: 3 با ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارتهای اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق پیامک و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید. ایجاد فروشگاه اینترنتی :
اسلاید 4: مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان41- داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر كشورهای دنیا2- داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ... (
اسلاید 5: در فروشگاه های سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شكل ممكن به همراه توضیحات كامل و بیان برتری های كیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عكس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.53- وسعت نامحدود فروشگاه های اینترنتیمزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان
اسلاید 6: 64- نداشتن محدودیت زمانیفعالیت فروشگاههای سنتی محدود به ساعات و روزهای غیر تعطیل می باشد اما فروشگاههای اینترنتی مطلقاٌ چنین محدودیتی نداشته و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای سال در دسترس عموم بازدید كنندگان قرار دارد. 5- كاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر در فروش مستقیم محصولات به مشتریان در فروشگاه اینترنتی، هزینه هایی از قبیل كارمزد، خواب سرمایه و سایر هزینه های جانبی كاهش یافته و بنابراین سود بیشتری عاید فروشنده می شود.
اسلاید 7: 6- حل مشكل حمل و نقل می توان پس از مذاكره با شركت پست، پیك بادپا، پست 193 و چندین شركت فعال حمل و نقل خصوصی، واگذاری حمل كالا را به آنان سپرد تا شركت حمل طرف قرارداد، كالا را از محل فروشگاه سنتی و یا انبار گرفته و به مشتری تحویل نماید.7
اسلاید 8: 7 - بیمهاین امکان فراهم می باشد که پس از مذاكرات با چند شركت بیمه، كلیه كالاهای به فروش رفته از طریق فروشگاه اینترنتی، مشمول بیمه شود تا هیچگونه خسارتی متوجه فروشنده و خریدار نگردد.8
اسلاید 9: 9
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.