کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

کاربردهای رایانه‌ای از راه دور: اینترنت

صفحه 1:

صفحه 2:
کار بردهای رايانه‌اي از یو ردور: اینترنت

صفحه 3:
رئوس مطالب فصل ” منشاء اینترنت ۲ منابع موجود در اينترنت بست الکترونیکی کنفرانسهای الکترونیکی خدمات فهرستی بانکهای اطلاعاتی % ابزارهای گشت و گذار و بازاریابی اطلاعات در شبکه جهالی وب نشانی‌یاب یکنواخت منایع بر روی وب ماشینهای جستجو طراحی صفحه وب کتترل دسترسی به مينترنت کاربردهای اینترنت در برنامه‌های درسی

صفحه 4:
مقدمه مجموعه جهاني شبکه هاي رايانه‌اي با اینترنت به عنوان فناوري پویا وشگفت آور مي تواند به پیدایش محيطي غني که برنامه درسي را گسترش مي‌دهد ويادگيري دانش آموزان را تقویت مي‌کند کمک نماید

صفحه 5:
ملتص د سيكدهايمحو عله دلذشكلدهايب زر كلمييكا و سبكدحاوب زر كفاحداويسه -

صفحه 6:
مزایای استفاده از اینترنت - بهترین شبکه اطلاعاتي و شبکه شبکه‌ها - با پیدایش شبكه‌جهاني وب یا تار عنكبوتي با ارتباط كارب ركرافيكي يا الا فت اغازشد و به رسانه‌اي جهت پخش اطلاعا ت در میان تمام سازمانهاي آموزشي در همه سطوح موسسات دولتي و خصوصي وتک تک افراد استفاده کننده تبدیل گردید. ‎eric |‏ اطلاعاتي و كانالي قابل توسعه جهت فروش سودآور اجناس و خدمات ‏فراهم‌کننده فرصتهاي بسیار براي دسترسي معلمان و دانش آموزان به اطلاعات علمي در سطح جهاني ( نظر متخصصان آموزشی) ‏آ محيطي جهت به نمایش و اشتراك‌گذاشتن دانش و اطلاعات و ... ‎

صفحه 7:
منابع موجود در اینترنت پ سشاترونیکی(۶۳۳۵۱) کنفرانس‌هاي الكترونيکي ‎tronic conferences)‏ بانک‌هاي اطلاعاتي خدمات فهرستي ‎(Listservs)‏ ‏بانكهاي اطلاعاتي و ...

صفحه 8:
پست الكترونيكي پستالکترونیکی امکان برقراری ارتباط امکان‌پذیر نموده‌است و افراد مي توا در صورت دانستن آدرس از متتقل ایند. از قسمت‌هاي متعددي به نام حوزه و زیر حوزه‌ها از راه‌های دور میان افراد را هاي خود را در هر جا و مكاني LIBRARY@HOTMAIL.COM : از هوزههاواصلیر لینتونت/(0) . نام زیرحوزه سازمان سرویس‌دهنده : ‎HOTMAIL‏ ‏جداکننده قسمت چپ آدرس از قسمت راست آن: 6

صفحه 9:
5-5 225 ‎Ge) 5 Gaal) 0‏ رسسات علمي با ) ی اسشسله دانشگاهي [و تجاری تسس _ ۳ ‎an @ ©‏ ع م | بحي لمم | : هات آزا > سازمانهاي نین ارائه دهندگان خد: ‎se‏ و ‎Ye J werk Corie prone ۱‏ هت جه سر ۱ سس 9 ۲ ۱ ما ل ید نظامي دنيا ‎ ‎

صفحه 10:
کنفرانس الكترونيكي به کسانی که دارای علایق متشابه هستند امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را با یکدیگر رد وبدل يكي از کنفرانس‌هاي موضوعي متداول در اینترفت: گروههاي خبري (اطلاعات رایان» اخباره واجتماع) پيامهاي کروه خبري را ممکن است هزاران نفر در سراسر دنیابخوانند. هنگام پاسخگويي به پیام .اگر براي همه مناسب نیست پاسخ مستقیماً براي فرستنده ارسال مي‌گردد

صفحه 11:
خدمات فهرستي از خدمات فهرستي مي توان مانند پست الكترونيكي با تقاضاي اشتراک بهره مند گردید. استفاده کننده‌گان در مورد موضوعات و علایق خود گروه‌هايي را تشکیل مي‌دهند و اگر استفاده‌کننده ديگري علاقه به عضو شدن در آن گروه را دارد با فرستادن پيامي آن را به اطلاع تمام اعضاي گروه مي‌رساند و اگر پيامي ارسال کند به اطلاع تمامي اعضا میرسد و اگ رآنها نیز پيامي بفرستند او نیز تمامي پیام ها را دریافت مي‌کند. 8۵ Oe ۳ tk 2 det @k خدماتضهرستیسه واحتییآسولند رویلنه چهلتا پسنجله بسیام تولید کند -. جج و A

صفحه 12:
بانک‌هاي اطلاعاتي اینترنت دسترسي به بسياري از بانک‌هاي اطلاعاتي را که بعضي از آنها به صورت رایگان و .بعضي داراي هزینه دسترسي است» فراهم مي‌آورد :بعضي از بانک‌هاي اطلاعاتي بدون هزینه عبارت است از < دفترهاي راهنماي دانشگاهها *< فهرست آدرسهاي پست الكترونيكي و آدرس و گاه شماره تلفن افرادي که داراي حساب *<کاتالوگهاي در دسترس عمومي کتابخانه ها < بانك‌هاي اطلاعاتي دولتي

صفحه 13:
نمونه‌هاي بانكهاي اطلاعاتي < بانك ‎urd ile Mbt‏ سامت سس ماه ام رومیت بو سسسته دانشگاه آوهایو است و هدف آن بهبود دسترسی به جدیدترین مطالب در زمینه رباضیات است. 7 #< بانك اطلاعاتي (00۲10) اه مس مه امد دسترسي به مجموعه وسيعي از آثار نوشته ها و تحقیقات و بررسي‌هاي مربوط به آموزش و پرورش» آرشيوهاي خدمات فهرستي و مواد موجود دربعضي از كتابخانه‌هاي الكترونيکي

صفحه 14:
(FUP) HG JG ‏پروتکل‎ * براي انتقال فایل بين دو رایانه دور از هم مورد استفاده قرار مي‌گیرد. * ابزاری مهم براي فرستادن با گرفتن فایل براي معلمان است. * در صورت دانستن آدرس سایت با استفاده از برنامه‌هاي رايانه‌اي که براي این منظورنوشته‌شده می‌توان فايلي را در رایانه كپي یا به آن واردنمود. * ازبرنامه‌هاي مورد استفاده اف .تي.پي که بر روي سسیستم عامل ویندوز کاربرد دارد -۷۷5 می‌باشد

صفحه 15:
شبکه جهاني وب شبکه جهلنی وبسیا (رسس) ما() ۲( 0۸( کیک سيستم كشت وكذار در اينترنت است که توسط مرکز فیزیک ذره‌اي به وجود آمده است. در لین شبکه اطلاعات ذخیره‌شده که آدرس‌های سایت‌های دیگری را نیز که اطلاعات مشابهی دارند دربردارد. 1 یا پروتکل انتقال فايل‌هاي فوق متني براي انتقال فایل‌ها از شبکه جهاني 7۲۳۵۳ از وب نیز استفاده مي‌شود.

صفحه 16:
برنامه گشت وب ‎Deb browser og cals dol»‏ برنامهاي است كه در رایانه استفاده‌کنندگان به کار گر فته‌می‌شود تا خواندن فايل‌هايي که به زبان ,۱/۲6۱۱" نوشته شده و به وسیله رایانه خدمت‌رسان وب ارائه مي‌شود» امکان‌پذیر گردد. شبکه جهاني وب از سايت‌هاي وب متعددي تشکیل شده که هر کدام آدرس خاصي دارند . جرا با( هایمتدلیل ‎Oetsvape Devicgator ~‏ ‎(Baphorer >‏ تسه ‎PrePox %‏ طسب(

صفحه 17:
نشاني ياب يكنواخت منابع بر روي وب . شبكه جهانى وب را غالباً به عنوان يك سيستم تشريح مى كنند هر سايت قابل دسترسى از طريق ابزاركشت» داراى يك صفحه وب است و آدرس خاص خود با (4() مخصوصی دارد که با واردکردن آن در ابزار وب‌گشت» استفاده کننده به آن سایت راه‌می‌یاید.

صفحه 18:
ماشين‌هاي جستجو ماشینهای جستجو(۸۳»» جاتسسست) معمولاً بر دو نوعند: 1- فهرستهای راهنما یا کاتالوگهای تنظیم‌شده بر اساس موضوع 2- ماشین جستجوی واقعی که محتوای سایتهای وب را فهرست می‌کند. متداو لترین ماشینهای جستجو: ‎youre >=‏ ‎voto 26‏ ‎bok scout >‏ < واه 26 مايلو

صفحه 19:
طراحي صفحه وب :برنامه‌هاي طراحي صفحات وب 0 ی

صفحه 20:
کنترل دسترسي به اینترنت جهت کنترل دسترسي دانش آموزان به برخي مواد نامناسب روي اینتونت» متخصصان آموزشي از برنامه‌هاي مسدودکننده برای غربال مطالب ناپسند استفاده مي‌کنند . 1 ۱ برنامه‌های مسدودکننده دسترسی به سایتهای نامناسب: امس له بو و0 بهترین سیاست نظارت و کنترل دسترسی دانش آموزان» کنترل مستمرمعلم برفعالیت‌ها و رفتار دانش آموز هنگام فعالیت درسي بر اساس اینترنت مي باشد.

صفحه 21:
رئوس مطالب فصل ۱۴ ۲ تمایز حافظه ۲ حافظه کوتاه مدت و دراز مدت حافظه رویدادی و حافظه معنایی 7دانش اخباری و اجرایی ”حافظه آشكار و نا آشكار ”روشهاى بررسى حافظه ناآشكار ”تمايز روان شناختى بين حافظه آشكار و ناآشکار "تمایز فیزیولوژیکی بین حافظه آشکار و ناآشکار

صفحه 22:

صفحه 23:
مراحل حافظه: این مرحله شامل رم زگردانی؛ اندوزش و بازیابی می باشد. زمان اندوزش: ذخیره سازی کوتاه مدت و بلند مدت اصلاعات می باشد. ذخیره سازی نوع اطلاعات: به اين معنا كه نظامی خاص برای اطلاعات خاص وجود دارد

صفحه 24:
حافظه فظه رویدادی و فظه رود ° معنایی

صفحه 25:
مقایسه ویژگی های حافظه معنایی و رویدادی حافظه رویدادی ‎ain‏ اطلاعات ‎or re vt‏ حادثه رويدادها عقايدة مفاههم واحد زمانی؛ مکانی ‎ee‏ سازماندهی ‎Oat, he lee‏ © قرارداد اجتماعی ‎mea‏ ‏عملیات ‏تماد ‎a‏ ‏زمان غایب» غیر مستفیم زمزگردانی زمانی ‎AS opal‏ عواطف ‎on Sag‏ با اهبیت كمتر وه ‎a‏ بازيلى زود تولی رشدی تأثیر نمی‌پذیرد آمنریای کودکی_

صفحه 26:
دانش اخباری و اجرایی

صفحه 27:
و ارتباط با تعلقات زمانی و مکانی وی گرد که نز ن اطلاعات را بدست

صفحه 28:
مطابقت انواع حافظه با حافظه آشکار و ناآشکار ae (sap) 00 ربا ‎wee‏ درق فت فياك (gs) sal

صفحه 29:
مهمترین روشهای متداول در بررسی حافظه

صفحه 30:
تمایز روان شناختی بین حافظه آشکار و ناآشکار

صفحه 31:
سطوح پردازش شرایط مطالعه ‎i‏ يمول هو آزمون ‎ ‎+10) ‎۱ ‎1 “ay ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏آماده سازی شناسانیاداکی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 32:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان