کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

کاربرد ترمز دستی و انواع آن در ( خودرو و صنعت خودرو سازی )

tormoz-dasti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
قرار است که با ترمز دستی و انواع آن و طرز کاربردشون در خودرو و صنعت خودرو سازی بیشتر آشنا بشیم و بفهمیم که چند نوع ترمز دستی داریم ... و از همه مهمتر با ترمز دستی نسل جدید یعنی ترمز دستی الکترونیکی آشنا خواهیم شد اتومات و ... یعنی خودروهایی ک ترمز دستی آنها مکانیکی (اهرمی) نیست و به شکل کلیدی اند یعنی الکترونیکی... 😊😊😊
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
411 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد ترمز دستی و انواع آن در ( خودرو و صنعت خودرو سازی )”

کاربرد ترمز دستی و انواع آن در ( خودرو و صنعت خودرو سازی )

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمسیستم ایمنی ترمز خودرو تهیه کننده : سعید طوسی

اسلاید 2: سیستم ترمز خودروترمز دستی

اسلاید 3: تُرمُز دستی- Hand brake یکی از مهم ترین اجزاء ایمنی خودرو است. که در خودروهای معمولی به وسیله یک اهرم و در خودروهای جدیدتر با استفاده از یک دکمه، فعال می شود. این ترمز که از سیستم ترمز پایی و معمولی خودرو کاملا مجزا طراحی شده است بدون نیاز به روغن ترمز کار می کند و در حقیقت با استفاده از کشش لنت ها به وسیله سیم، باعث قفل شدن چرخ ها می شود…از ترمز دستی برای توقف خودرو در سطوح شیب دار، پارک خودرو ، انجام حرکات نمایشی و کم کردن سرعت خودرو در مواقع اضطراری استفاده می‌شود ترمز دستی ترمز اورژانسی ( دستی اضطراری )

اسلاید 4: برای اینکه خودرو در توقفگاه‌ها دراثر شیب محل به راه نیفتاده خطری ایجاد ننماید ترمزی به نام ترمزدستی در آن پیش‌بینی نموده‌اند که این ترمز ممکن است روی چرخ‌ها قرار داده شده چرخ‌ها را ازچرخیدن بازدارد یا روی میل گاردان تعبیه شود (مانند زامیاد ، لندکروز) و مانع گردیدن آن شود. قدرت ترمز دستی به مراتب کمتر از ترمز پایی است.ترمز دستی که به ترمز پارک هم معروف است باید به گونه ای طراحی شود که توانایی این را داشته باشد که بتواند خودرو را در شیب 30% یا زاویه ای معادل 16.7 ساکن نگه دارد ، و از حرکت خودرو جلوگیری کند...

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید