کسب و کار فروش و بازاریابی

کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

karborde_shabake_sazi_dar_bazaryabiye_bongahha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط”

کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

اسلاید 1: به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

اسلاید 2: کتابخانه دیجیتال کمکیار

اسلاید 3: کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

اسلاید 4: بنگاههای کوچک و متوسط هم به دلیل محدودیتهای منابع و هم به دلیل بی اعتقادی مدیران آنها به روشهای مرسوم بازاریابی در شرکتهای بزرگ ، نمی‌توانند اینگونه بازاریابی را انجام دهند .

اسلاید 5: تعریف بنگاههای کوچک و متوسطبنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است. اینگونه بنگاهها به طور میانگین بیش از نیمی از نیروی انسانی شاغل در اقتصاد را به کار گمارده‌اند و نیمی از کل مشاغل جدید را فراهم می آورند.

اسلاید 6: ویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسطتاسیس و توسعه بنگاههای کوچک و متوسط به منابع اندکی نیاز دارد. بنگاههای کوچک و متوسط از درجه اشتغال زایی بالایی برخوردار هستند. بنگاههای کوچک و متوسط اغلب متکی بر منابع داخلی هستند. بنگاههای کوچک و متوسط از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. بنگاههای کوچک و متوسط دارای قدرت سازگاری با شرایط متغیر محیطی هستند

اسلاید 7: ویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسطبنگاههای کوچک و متوسط رقابت پذیر و نوآورانه هستند. بنگاههای کوچک و متوسط نیروهای متخصص بنگاههای بزرگ را پرورش می‌دهند. مدیریت و کنترل بنگاههای کوچک و متوسط هزینه کمتری در بر دارد. مکان یابی بنگاههای کوچک و متوسط به سهولت قابل انجام است. توسعه بنگاههای کوچک و متوسط نحوه توزیع درآمد را به نفع افراد کم درآمد بهبود می بخشد.

اسلاید 8: موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسطمیزان کارایی هر واحد اقتصادی متاثر از عوامل متعددی است. کاربر بودن فعالیت بنگاههای کوچک و متوسط عدم تخصص و آگاهی نیروی کار است استفاده از مدیریت سنتی در بنگاههای کوچک و متوسط پایین بودن استاندارد کیفی کالای تولید شده ، زمانبر بودن تولیدات در این بنگاهها و نامطمئن بودن وضعیت آتی آنها

اسلاید 9: موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسطپایین بودن سطح درآمد در بنگاههای کوچک بنگاههای کوچک و متوسط غالبا قادر به استفاده از صرفه جوییهای ناشی از مقیاس چه در شکل استفاده از اندازه بنگاه و چه در نوع مدیریت نیستند. معمولا بخش عمده سیاستهای حمایتی دولتها متوجه بنگاههای بزرگ است. موسسات مالی اعم از موسسات داخلی و خارجی تمایلی به تامین نیازهای سرمایه ای بنگاههای کوچک و متوسط از خود نشان نمی دهند

اسلاید 10: موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسطمحدودیتهای منابع همچون منابع مالی ، زمان ، دانش بازاریابی. کمبود کارشناسان متخصص. تاثیر محدود در بازار.

اسلاید 11: شبکه سازی در بازاریابیشبکه سازی در فعالیتهای بازاریابی بنگاههای اقتصادی به معنای استفاده از شبکه‌های متنوعی است که پیرامون تعاملات و فعالیتهای عادی ساخته می شوند.

اسلاید 12: انواع مختلف شبکه هاشبکه های ارتباط شخصی شبکه های اجتماعی شبکه های کسب و کار شبکه‌های صنعتیشبکه های بازاریابی

اسلاید 13: شبکه سازی در بنگاههای کوچک و متوسطترکیب مفاهیم بازاریابی بنگاههای کوچک و متوسط و تعاریف شبکه ها وشبکه سازی ، به ایجاد مفهوم بازاریابی توسط شبکه سازی منجر می شود. شبکه سازی بنگاههای کوچک و متوسط کاملا هماهنگ با مشخصات بازاریابی این بنگاههاست و تمایل به غیررسمی و بدون ساختاربودن دارد. همچنین این شبکه سازی معمولا به صورت آنی و انفعالی صورت می‌گیرد.

اسلاید 14: بازاریابی توسط شبکه سازی از طریق شبکه های ارتباطی شخصی و با کسانی که در گذشته و یا حال دارای روابطی با مدیر بوده اند، انجام می شود. روش انجام بازاریابی توسط شبکه سازی اغلب توسط هنجارها و رفتارهای صنعتی تعیین شده است. میزان فراوانی و درجه تمرکز به ماهیت بازارهایی بستگی دارد که بنگاه در آن قرار گرفته است.

اسلاید 15: شبکه سازی برای بنگاههای کوچک و متوسط شامل هزینه های ناملموس و نامشهودی همچون عضویت در یک کلوپ یا انجمن تجاری ، هزینه پذیرایی در فعالیتهای تجاری یا هزینه حق ورود برای نمایشگاههاست. شبکه ارتباطی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط توسط افراد کارآفرینی که می توانند آنان را در رسیدن به تصمیماتی برای توسعه بنگاه کمک کنند ، تقویت می شود.

اسلاید 16: این شبکه ها برحسب نیاز در حال تغییر هستند شبکه سازی علاوه بر اینکه یک فعالیت ضروری است ، می تواند مهارت یا شایستگی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط را نیز افزایش دهد.

اسلاید 17: انواع شبکه سازیشبکه سازی با رقبا ارتباطات زیاد و قابل توجهی بین مدیران بنگاههای کوچک و متوسط و رقبای آنها وجود دارد ، به طوری که بیشتر این مدیران ادعا می کنند که شخصیت رقبای خود را می شناسند و در استفاده از کمک و مشاوره آنها هیچ تردیدی نمی کنند.شبکه سازی با مشتریان توسعه ارتباطات با طیف گسترده ای از مشتریان و توانایی تشکیل رابطه با آنان و حفظ و نگهداری این رابطه

اسلاید 18: دلایل شبکه سازی با رقباجلوگیری از مراجعه مشتری به شرکتهای خارج از بازارهای محلی برای کار وجود پروژه هایی که برای هر یک از رقبا به تنهایی خیلی بزرگ هستند نیازمندی یک بنگاه به منابع و مهارتهای جدیدی است که در بنگاه دیگر وجود دارد. همچنین تمایل نداشتن مدیران بنگاههای کوچک و متوسط به صرف منابع شخصی برای اجرای مواردی که به افزایش منافع کل صنعت می انجامد

اسلاید 19: ایجاد و نگهداری شبکه های کارا همراه با حداکثر کردن فرصتهای بازاریابی و اطمینان از توسعه مناسب بنگاه از طریق تعاملات موفق با مشتریان و رقبا امکان پذیر است.

اسلاید 20: نتیجه گیریاز آنجا که ترکیب شبکه سازی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط بین ارتباطات شخصی و ارتباطات مبتنی برکسب و کار در تغییر است، ماهیت تصمیم گیری نیز تغییر می کند. هنگامی که وابستگی اصلی یک مدیر به شبکه های اجتماعی است ، تصمیمات احتمالا مبتنی بر اطلاعات ناقص بوده و عمدتا متکی به قضاوتهای شخصی است. در مقابل زمانی که یک مدیر، ارتباطات تجاری و شبکه سازی بیشتری را تجربه می‌کند، دارای دیدگاه راهبردی تری شده و تصمیم گیری وی نیز جدی تر خواهد شد. بسیاری از این توسعه های صورت گرفته در شبکه سازی را می توان به افزایش دانش تجربی در آن نسبت داد. این امر موجب اتخاذ تصمیمات دقیقتری نسبت به گذشته می شود ، چون مدیر از اشتباهات گذشته یاد گرفته است و وظایف خود را به روش ساختاریافته تری انجام می دهد.

اسلاید 21: http://atalebi.com/articles/show.asp?id=746خاكي، غلامرضا،مقايسه سيستم هاي اطلاعاتي در صنايع كوچك، مجموعه مقالات سمينار نقش و جايگاه واحدهاي كوچك صنعتي در توسعه اقتصادي - اجتماعي كشور، 1373

اسلاید 22: ممنون از توجه تان

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید