کسب و کارفروش و بازاریابی

کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

صفحه 1:
کاربرد شبکه سازی در بازاریابی ‎eee eee‏ به نامش به ياريش

صفحه 2:
کتابخانه دیجیتال کمکیار کتابخانه www.shop.phdkar.ir

صفحه 3:
کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کتابخانه دیجیتال ‎www.shop.phdkar.ir‏

صفحه 4:
بنگاههای کوچک و متوسط هم به دلیل محدودیتهای منابع و هم به دلیل بی اعتقادی مدیران آنها به روشهای مرسوم بازاریابی در شرکتهای بزرگ » نمی‌توانند اینگونه بازاریابی را . انجام دهند

صفحه 5:
تعریف بنگاههای کوچک و متوسط بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رَد کر اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است. اینگونه بنگاهها به طور میانگین بیش از نیمی از نیروی انسانی شاغل در اقتصاد را به کار گمارده‌اند و نیمی از کل .مشاغل جدید را فراهم می آورند

صفحه 6:
© ویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسط ۹ * تاسیس و توسعه بنگاههای کوچک و متوسط به منابع اندکی"نیاز دارد. بنگاههای کوچک و متوسط از درجه اشتغال زایی بالایی برخوردار اههای موب و روط اعد ری ماه ات ۳ هی و تاه دا ۳ بنگاههای کوچک و متوسط دارای قدرت سازگاری با شرایط متغیر = عيطي فستند

صفحه 7:
© ویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسط ۹ بنگاههای کوچک و متوسط رقابت پذیر و نوآورانه هستند. بنگاههای کوچک و متوسط نیروهای متخصص بنگاههای بزرگ را ‎ee ee‏ مدیریت و کنترل بنگاههای کوچک و متوسط هزینه کمتری در بر دارد. مکان یابی بنگاههای کوچک و متوسط به سهولت قابل انجام است. توسعه بنگاههای کوچک و متوسط نحوه توزیع درآمد را به نفع افراد کم درآمد بهبود می بخشد.

صفحه 8:
6 موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسط ‎A‏ * میزان کارایی هر واحد اقتصادی متاثر از عوامل متعددی استت: * کاربر بودن فعالیت بنگاههای کوچک و متوسط عدم تخصص و آگاهی نیروی کار است Pas class eee ‏تاه از‎ * پایین بودن استاندارد کیفی کالای تولید شده . زمانبر بودن توليدات در اين بنكاهها و نامطمئن بودن وضعیت آتی آنها

صفحه 9:
@ موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسط ۹ * پایین بودن سطح درآمد در بنگاههای کوچک ؟ بنگاههای کوچک و متوسط غالبا قادر به استفاده از ۱-۹ ناشی از مقیاس چه در شکل استفاده از اندازه بنگاه و چه در نوع مدیریبت نیستند. * معمولا بخش عمده سیاستهای حمایتی دولتها متوجه بنگاههای تک وا تا كر وشا دحا لجا ۳ به تامين نیازهای سرمایه ای بنگاههای کوچک و متوسط از خود نشان نمی دهند

صفحه 10:
موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسط ۳۹ محدودیتهای منابع همچون منابع مالی » زمان » دانش بازاریابتی. * کمبود کارشناسان متخصص. * تاثیر محدود در بازار.

صفحه 11:
شبکه سازی در بازاریابی شبکه سازی در فعالیتهای بازاریابی بنگاههای اقتصادی به معنای استفاده از شکه‌های متنوعی است ‎eS gels Si‏ 12 00 .عادی ساخته می شوند

صفحه 12:
‎alte cla‏ شی که ها ‎ ‎eee ieee ‏؟ شبکه های اجتماعی‎ ‏* شبکه های کسب و کار ‏* شبکه‌های صنعتی ‏* شبکه های بازاریابی ‎

صفحه 13:
۳ شبكه سازى در بنكاههاى كوجك ‎A fae‏ * ترکیب مفاهیم بازاریابی بنگاههای کوچک و متوسط و تعاریق شبکه ها وشبکه سازی . به ایجاد مفهوم بازاریابی توسط شبکه سازی منجر می شود. * شبکه سازی بنگاههای کوچک و متوسط کاملا هماکگ] مشخصات بازاریابی این بنگاههاست و تمایل به غیررسمی و بدون ساختاربودن دارد. همچنین این شبکه سازی معمولا به صورت آنتی.و ای مورک

صفحه 14:
* بازاریابی توسط شبکه سازی از طریق شبکه های ارتباطی ثتخصی. و با کسانی که در گذشته و یا حال دارای روابطی با مدیر بوّده انذ» انجام می شود. روش انجام بازاریابی توسط شبکه سای اغلب توس هنجارها و رفتارهای صنعتی تعیین شده است. * میزان فراوانی و درجه تمرکز به ماهیت بازارهایی بستگی ذارد که بنگاه در آن فرار گرفته است.

صفحه 15:
* شبکه سازی برای بنگاههای کوچک و متوسط شامل هزینه های ناملموس و نامشهودی همچون عضویت در یک کلوپ يا انجمن تجاری . هزینه پذیرایی در فعالیتهای تجاری یا هزینه حق ورود برای نمایشگاههاست. * شبكة ارتباطى مد يران بدذاهياى تور كارآفرينى كه مى توانند آنان را در رسيدن به تصميماتى براى توسعه بنگاه کمک کنند » تقويت مى شود.

صفحه 16:
* این شبکه ها برحسب نیاز در حال تغییر هستند * شبکه سازی علاوه بر اينکه یک فعالیت ضروری است ۰ می تواند مهارت یا شایستگی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط را نیز افزایش دهد.

صفحه 17:
انواع شبکه سازی *شبکه سازی با رقبا ارتباطات زیاد و قابل توجهی بین مدیران بنگاههای کوچک و متقسط و رقبای آنها وجود دارد ۰ به طوری که بیشتر این مدیران ادعا می کنند که شخصیت رقبای خود را می شناسند و در استفاده از کمک و مشاوره آنها هیچ تردیدی نمی کنند. * شبکه سازی با مشتریان لات الك ۱ ار مان ‎(ier aller,‏ رابطه با آنان و حفظ و نگهداری این رابطه

صفحه 18:
دلایل شبکه سازی با رقبا * جلوگیری از مراجعه مشتری به شرکتهای خارج از بازارهای محلی برای کار * وجود پروژه هایی که برای هر یک از رقبا به تنهایی خیلی بزرگ * نیازمندی یک بنگاه به منابع و مهارتهای جدیدی است که در بنگاه ديكر وجود دارد. همح تمايل نداشتن مديران بنكاههاى كوج و ل لا ال ل ا مواردی ‎PANGS‏ ‏مافع كل صنعت می انجامد

صفحه 19:
ایجاد و نگهداری شبکه های کارا همراه با حداکثر کردن فرصتهای بازاریابی و اطمینان از توسعه مناسب بنگاه از طریق تعاملات موفق با .مشتریان و رقبا امکان پذیر است مه

صفحه 20:
* از آنجا که ترکیب شبکه سازی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط‌بین ارتباطات شخصی و ارتباطات مبتنی برکسب و کار در تغییر است. ماهیت تصمیم گیری نیز تخیر می کند. هنگامی که وا م۱ كمي شبکه های اجتماعی است ۰ تصمیمات احتمالا مبتنی بر اطلاعات ناقص بوده و عمدتا متكى به قضاوتهاى شخصی است. در مقابل زلانی کسسل ۳ ارتباطات تجاری و شبکه سازی بیشتری را تجربه می ‎Bio peel IS‏ راهبردی تری شده و تصمیم گیری وی نیز جدی تر خواهد شد. بسیاری از این توسعه های صورت گرفته در شبکه سازی را می توان به فزایش دانش قجوی ت رازن یت نان ‎pee‏ ‏ی نسبت به گذشته می شود » چون مدیر از اشتباهات گذشته یاف گرفته است و وظایف خود را به روش ساختاریافته تری انجام می دهد.

صفحه 21:
‎Pa Shows 172, ,, Je‏ اس ای مه وموم دل ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎SSS ‏عجموعه مقالات سم‌تار نقش و جایگاه واحدهای کوچک ستعنی در‎ ۱۳۷۳ ‏توسعه اقتصادی - اجتماعی کشور‎

صفحه 22:
ممنون از توجه تان کتابخانه www.shop.phdkar.ir

51,000 تومان