صفحه 1:
صفحه 2:
* بازار بیمه به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است که باید رویکرد مشتری محوری را در اين بازار پیاده سازی
کرد. با افزايش نرخ تقاضاء قیمت های اين بازار نیز بالا می رود و در مقابل نیز انتظارات مشتریان روز به روز
بالاتر می رود. نسل جوان دیگر به استراتژی های فروش سنتی اعتماد نمی کند و خواستار یک رویکرد شخصی
سازی شده تر هستند. به همین دلیل است که امروزه اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و به ویژه نرم افزار
00 بيمه در حال افزايش است.
٠» نرم افزار 0080© ذاده هاى اساسى مربوط به افراد بيمه شده يا افرادى كه به دنبال يك بيمه نامه جديد هستند را ذخيره مى كند.
كارفرمايان بيمه مى توانند به راحتى اين اطلاعات را بررسى كرده و بيشنهادات شخصى سازى شده را به مشتريان ارائه دهند.
صفحه 3:
بررسی چهار مشکل از مجموعه مشکلات شرکت های بیمه و
پیشنهادبا راه حل برای آن
صفحه 4:
a
* با بالغ شدن نسل جوان. فضای بازاریابی و سرمایه گذاری به سرعت تغفییر شکل می یابد. مخاطبان هدف
فعلی مانند جوانان مایل به دریافت تماسهای سرد یا تعاملات حضوری نیستند. در عوض. آنها به طور فعال از
ابزارهاو اینترنت برای خرید لها | خدمات. از جمله بیمه نامه استفاده می کنند. از این وه فروشندگان
باید روش های جدیدی را برای پیگیری سرنخ و تبدیل آنها به مشتری بیابند.
راه حل: حتی ساده ترین بانک اطلاعاتی کارگزار بیمه در صورت استفاده صحیح باعث افزایش فروش می
شود. با استفاده از نرم افزار ).]٩۱۷/ کارفرمایان,پیمهقتی توانند مشتریان را به صورت آنلاين بيدا كردق
وشرایط بیمه را طراحی کرده و پیشنهادهای بومی را برای هر کاربر به صورت منحصر به فرد ارائه نمایند.
صفحه 5:
* پا توچه بة مافيت صنعت بيضفيعار ةا 2 777 الل دوزو #سادى_شامل تشريفات اذارق.
فرآتتدهاى حسابدارى و مديريت را به عهده بكيرند. كارمندان بايد الزامات نظارتی, محافظت از داده و
0ك هات كالى را كنترل كند بان زمان6)منانع کر بای تعامل با مشتر ۱9۳8
شرکتهای بزرگ که کارکنان شعب مختلف مجبور به همکاری و تبادل داده هستند, انجام امور دشوارتر
نيز می گردد.
* راه حل: نرم افزار /0۴۱ مناسب در واقع یک تیررا دو نشان می زنند. از یک طرف, نرم افزار کارهای
ساده مانند گزارش ا تصصف یه كرد را به صوری nce Spe دهي | ۲ یگیل ارتباطات
"کارفرمای بیمه - مشتری" را تسهیل می کند
صفحه 6:
* هنگامی که بازار بیمه نوپا بود و فقط چند شرکت بیمه وجود داشت. موانع کمتری برای ورود به این بازار
وجود داشت. امروزه برندهای,فراوانق خدمات بهمه ارائه می دهند.
* راه حل: بررسی سیستم های فروش بیمه نشان می دهد که افراد از شرکتهایی که توسط دوستان توصیه
شده,اند» محصول يا خدمات بیشتری دریافت می کنند. همچنین» مردم تمایل (دارند از پرند هایی خزید
کنند که فرآیئدهای شخصی سازی شده را پيشنهاة بدهند. با توجه به اینکه آگاهی از برند بسیار خائز
اهمیت است بنابراین نرم افزار CRM می تواند ورود شان به بازار یمه را تسهیل کند.
صفحه 7:
8 3 9, =
به دست آوردن دبدگاه سازمانی منحصر بفرد از مشتریان
* در بسیاری از شرکت sl بیمه, اطلاعات ارژشهند زیادی درباره مشتریان حقیقی وجود دارد: شما
می دانید آنها چه کسانی هستند و چه محصولات و خدماتی از شما خریداری کرده اند و در کل از
تمام اطلاعات آنها در مورد الویت هاء انتخاب ها و نیاز های آنها مطلع هستید. اما آیا می توانید تمام
اين بخش ها را در یک مجموعه کامل و واحد از مهمترین دارایی خود. یعنی مشتریان, جمع آوری
5 i
* راه حل :نرم افزار 604 در شرکت های بیمه با یک دیدگاه سازمانی واحد. جامع و بدون درنگ شروع
هی شود این سطع ار حدمانغ جام:و صوصل سازیاشنده جی جواند عامل فتمایرگننده ای باشد که
مشتریان خوب را حفظ و ریزش مشتریان را کاهش دهد- در نظر داشته باشید که حفظ مشترء
سودآور بوده و به دست آوردن مشتری جدید می تواند هزینه زیادی نیاز داشته باشد.
صفحه 8:
هه +
وک توس میت بو
۳ tw big
صفحه 9:
سازماندهی پایگاه داده ها
مدیریت سرنخ ها
تنظیم وظایف
گزارش گیری
تماماطلاعات مربوط به مقتزی را جمع آوری و ذخبره می کند: کانتکت ها
سفارشات, تراکنش هام تعاملات قبلی و غیره, aol aay ها نیز در انن قسمت
يو 3
ارأولين كفن هات +
دريافتى ازاابراى اطمينان بان عدوران دست رفتن oe ox be oT I Soe
-تكهدارى مى تشوند
گرفته تا تبدیل نهایی مشنری, نرم افزار سرتخ های
see Se = Bi
آتوماتیک کل فرآیند فروش را سازماندقی می کند و آن را از طریق
کند. همچنین, وظایف را تنظیم کرده و آنها را به روز می
کند
Ast mats توماسیولاضوم.افزارمشتری مدازی بیمه: گزارش های دقیقی را
بدون هیچ گونه خطای انسانی تولید می کند. بنابراین می توانید به موقع
اطلاعات لازم را اون
صفحه 10:
ieee 1 ۳ ۳۳ im
این مالول که معتولا جه طتوا نیک قابلیت افزوده شده ارائه من شود. امکان
تخصیص وطایف, ارائه گزارش و تجزیه و نجلیل ویژگی های مربوط به کمپین
نظر داشته باشیدمشتربان بالقوهاین امکان را می دهد fe
و سرنخ هایتان را از اولین تماس تا بسته شدن فروش مدیریت كتيد. اطلاعيه
خود را همواره ت
رصت ها
‘sk 0 و سرویس عملیات, برای مثال به شما در مورد فرارسیدن تاریخ
تقو در خورد یک فرضت برتامه ریزی شده هتندار آمی دهد
.همچنین مي توانید پیش بینی ها و گزارش ها را تولید کنید 8
سس سس سس سس روش های بازاریابی و ثبلیغی در نرم افزار بسیار متنوع است. ارسال پیامک,
oily Gig celal | ید ایمیل و فکس به صورت انبوه و برگزاری کمپین های تبلیغاتی به منظور ارتباط
پهتز با مشتریان یکناز:انواع ابزارهای تبلیفی در این برنامه است: به همین:
J اعلت اين برنامه را ترم افزار بازاربابی بیضه نیز می نامند
صفحه 11:
استراتژی قیمت گذاری, بازاریابی و فروش
استفاده از کمپین های تبلیغات بیمه و ارسال پیامک, ایمیل و lw
نظارت بر چرخه کارها و تعیین دسترسی ۰
ایجاد فرم های لازم برای مشتری بصورت اتوماسیون شٌ
کنترل تمام فرآیندهاء چرخه ها و اتوماتیک ساختن آنها ۰
کاهش هزینه ها و تعیین حاشیه سود * CRM
ثبت اطلاعات تا aso ل ندكا )وا رسن BRA Scales
ثبت تمام مراحل دریأفت و پرداخت مالی ذر پایگاه دآذه - در یمه
یمد Ss
اتوماسیون کامل اداری و مکانیزه کردن وظایف اداری
مدیریت ارتباط با مشتریان و بیمه گزاران *
انمه
تعیین» پیگیری و دسته بندی فرصت هاى فروش و سرنخ ها ٠
مديريت وظايف كاركنانء بيكيرى ها و يادآورى ها ٠
مقایسه عملکرد هر واحد بیمه گر وازرانه كرا( 38 تليْلى كامل به تفكيك افراد و ۰
صفحه 12:
چند نمونه از مراحل
تهیه نرم افزار ٩1۷! س)ییمه
صفحه 13:
هر کار پیچیده ای با درک وظایف و اهداف کسب و کار مربوطه آغاز می شود چون برای مشخص شدن مراحل و گام های بعدی ت
اهداف موضوع مهمی است. پیاده سازی نرم افزار 150۷ بیمه یک پروژه پیچیده است. بنابراین نیاز است که جلساتی را با
نمایندگان بخش های اصلی برگزار شود: حشابداران, منابع السانیقزوشندکان و غیره. از آنها خواسته بش چند مورد از اساسی
ترین اهداف تیم خود را تعریف کننده سپس ایده ها را جمع. آوری کرده و اک لأست کلیباز اهداف ایجاد کنیتا در شیر این ضوزت؛
این مرحله می تواند توسط مدیران برجسته ای انجام شود كه امور توسعه برند را بر عهده دارند. با اتخاذ تصمیم خود در مورد اين
اهداف. قادر خواهیم بود بهترین پایگاه داده کارگزار بیمه را انتخاب کرده و در مراحل بعدی ماژول های بیشتری را اضافه کنیم.
be 7
صفحه 14:
بعد از انجام فرایند نیازسنجی و انتصاب افراد مناسب براى اين كار. تیم توسعه مربوطه را تعیین و ضوابط و شرایط کاری را مشخص کنیم. دقت داشته باشید
که با فروشنده نرم افزار ۲8۷ تعهدات. هزینه هاء پشتیبانی اضافی.اصلاحات و موارد ديكر را توافق شود. بای مثل بسیاری از نرم افزار های 1801
رایگان براي نمایندگان بیمه متن باز هستند. بنابراین به صورت مستقل می توانند نرم افزار 21۹7۷ بیمه خود را ارتقاء دهند. در مقابل ارائه دهندگانی نیز
وجود دارند که Gly به روز رسانی نرم افزار 1819© بیمه هزینه اضافی دریافت می کنند.
از طرف ديكر. سیستم های سفارشی اغلب با قراردادهای بسیار انعطاف پذیر همراه هستند. توسعه دهندگان برای مذاکره آماده هستند تا بهترین شیوه ها
را برای برآورده کردن خواسته های منحصر به فرد مشتریان تغییر دهند. با همکاری تیم های سفارشی می توانید هزینه های مختلفی را به روشنی تعریف
کرده. آنها را در قرارداد نهایی بگنجانید و سپس بهنتایج مطلوبى برسيد.
صفحه 15:
پناده: سازی تم
شود که وظایف
انجام دهند؛
ایجاد برنامه های کاری, از جمله شرایط و ضوابط دقیق همکاری با توسعه دهندگان» زمان بندی, هزینه,
حقوق و تعهدات.
* برنامه های پیگیری, چه جزئی و چه کلی. لازمه این پیگیری ها برگزاری جلسات منظم و بررسی اهداف
پیش بینی شده می باشد.
۰ حفظ بودجه, که از چندین هزینه تشکیل شده است: قیمت اولیه نرم افزار, ماژول های اضافی و
خدمات پرداخت ها (در صورت وجود)؛ بهره برداری و هزینه ها.
۰ تخمین وظایف, که برای بودجه بسیار مهم است. مدیران برای برآورد درست وظایف باید هر دو جنبه
زمان و پول را در نظر بگیرند.
صفحه 16:
داده ها مهمترین جزء نرم افزار های 150 هستند. به طور معمول. هنگامی که شرکت ها تصمیم به پیاده سازی نرم افزار ee CRM
گيرند. باید داده را از سیستم قبلی به سیستم جدید انتقال دهند. در مرحله مهاجرت داده: شما باید داده های اصلی را شناسایی کنید.
آنها را پاکسازی کنید. از ابزارهای انتقال مناسب استفاده کرده و سیستم ها را برای یافتن و برطرف کردن مشکلات تست کنید.
در نرم افزار 1810© بيمه: با ارزش ترين اطلاعات پیرامون بیمه نامه ها و اطلاعات شخصی مشتریان ساخته می شود. این داده ها را در
درجه اول بيدا كنيد. آنها را تأييد كنيد و به محل هاى ذخيره سازى جديد انتقال دهید. در حالت ایده آل. ارائه دهندگان نرم افزار
0 ابزار مهاجرت داده به صورت خودكار را فراهم مى كنند تا كارمندان شما با بررسى و انتقال دستى متحمل كار اضافى نشوند.
صفحه 17:
در آخر. جللش هاى .يس از را اندازی نرم افزار ۲1881 بیمه را فراموش نکنید. بازارهای داثما در حال تغییر. کسب و کارها را ملزم می
کنند تا رویکردها و نرم افزارهای خود رابه سرعت تکامل دهند.اگر خواهان توسعه شرکت هستید بلید مواردی را پیش بینی کنید تا
توسعه دهندگان نرم افزار بتوانند آن ها رابه صورت بهینه بروز زنسانی کنند. در لین قسمت چند راهکار در مورد نحوه پشتیبانی و
نگهداری نرم افزار های 61٩0 ارائه شده است:
* کاربردهای جدید اضافه کنید.
*ماژول های قدیمی را حذف كنيد.
*ساختار را ارتقا دهید.
*پایگاه داده های مشتری را گسترش دهید.
*به کارمندان خدمات پشتیبانی ارائه دهید.
"اشکالات را رفع کنید.
صفحه 18: