هنرهنرهای نمایشی

کاربرد گرافیک اطلاع رسان و خبری در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی

صفحه 1:
اك مت ۱ 7 7 مریم‌سلیمی * کارشناس ارشد ارتباطات ۰ و ارتباط تصویری کاربرد گرافیک اطلاع رسان و خبری در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱- همایش روابط عمومی الکتروتیک - هتل المپیک تهران

صفحه 2:
0 براى شما به عنوان مخخاطب جذاب بود؟ طول کشید تا متوجه کل حادثه بشوب ضیح دهید که دقیقاً چه اتفاقی افتاده ‎a 3‏ :ارش مريوط به اين عادله را دوت افیکی مطالعه می کنید ‎a‏ ت آن چقدر از شما زمان می برد؟

صفحه 3:
vay ‏تجربه مشترک جامعه طراحی اخبار (90000)) و موسسه پوینتر(طمو))‎ ۱۹۸۹ ‏در سال‎ ارائه اطلاعات مربوط به یک حادثه در ۴ روش مختلف عکس + لغات عکس + لغات + گرافیک هدف: شناسایی روش موفقتر و اينکه کدام گروه جزئیاتی بیشتری از حادثه را به ذهن سپرده اند؟

صفحه 4:
۳/۳ ‎ee‏ لغات ور - فنا 0- 9 5 ‎ae‏ 1 ويدئو ص حرکت ‏اينترنت ‎ ‎

صفحه 5:
اعداد و حروف

صفحه 6:
کاربرد و قابلیتبای گرافیک اطلاع رسان و خبری fy - افزایش توان باور پذیری و عینیت بخشی به اخبار و اطلاعات با ماند کاری ذهنی بالا - صرفه جویی در فضای انتشار با ارلگه حجم زیادی از اطلاعات در فضایی محدود - صرفه جویی در وقت مخاطبان؛ کسب حجم بالای از اطلاعات در زمانی محدود - فراهم کردن امکان درک ساده و سریع بصری اخبار و اطلاعات توسط مخاطبان 7 پوشش خلاع تصویری دوریینیا - کمک به رسانه ها و سایتها در ایفای وظلیف خود به ویژه به لحاظ اطلاع رسانی و آموزش - وسیله ای برای بیان ساده اطلاعات پیچیده - کمکی موثر برای کاربران در دریافت آنلاین اطلاعات

صفحه 7:
چهان آینده روابط عمومی: جهان تصویری است در فضای جدید ارتباطی. تصویر بیش از لفظ و حرکت بیش از سکون. عهده دار انتقال معنا و ایجاد فضای مشترک معنایی است تقشهای روابط عمومی نقش اظهاری (اطلاع رسانی و بیان عملکرد و برنامه های سازمان و-.) نقش تفسیری (جمع آوری اطلاعات. تجزیه و تحلیل آنها) نقش مذاکره ای (گفت وگو با مدیران. نخبگان, نویسند گان, علما و مدیران) نقش مشورتی (از قبیل مشاوره با مدیران و رهبران فکری) نقش نمایشی (تحصیل علم. اطلاعات و..) در ایفای کلیه نقشها و انجام وظایف روابط عمومی به خصوص وظیفه اطلاع رسانی و اطلاع یابی گرافیک اطلاع رسان به عنوان یکی از بهترین ابزار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد

صفحه 8:
کاربرد و قابلیتبای گرافیک اطلاع رسان و خبری در حوزه روابط عمومی 1 لووسم افزایش وفاداری: با aA ۶2۳ علاوه بر کاربردهای کلی آن - برجسته سازی بصری اطلاعات و ترغیب مخاطب به مطالعه آنها - محدودیت میزان دروازه بانی خبر از سوی رسانه ها بر روی گرافیک خبری و اطلاع رسان ارسالی از سوی روابط عمومی - افزلیش امکان به اشتراک گذاری آنها توسط مخاطبان در رسانه های اجتماعی .. با توجه به جذابیت گرافیک خبری و اطلاع رسان - استفاده از گرافیک اطلاع رسان و خبری در سایر منابع و افزایش امکان مشاهده آن از سوی تعداد بیشتری از مخاطبان روند استفاده از گرافیک اطلاع رسان ویدئویی در سازمانها يبي" درگیری عاطفی: افزایش احتمال عريد ‎PATE‏ ‏تكهدارى بازدیدکنندگان سايت. افزایش احتمال نگهداری تا ۷ براير ‎lt‏ ‏۲ مشاهده ویدئوهای جدیند و به اشتراک گذاری آنها

صفحه 9:
۷/۳ کاربرد و مزایای بهره گیری از گرافیک اطلاع رسان و خبری در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی ‘Anytime cash is reaching new locations with Public Sector Banks opening a total of 28,099 new ATMs during the last | 225 51 5 قتصلدی حولدث 5 35507 سد 10% اجتملعي. ۱۳ a re ‏سر سبح‎ ‎KBK Infographics 7‏ او وت هد مس ‎ ‎

صفحه 10:
روابط عمومی, بحران و گرافیک خبری و اطلاع رسان بیشترین نقش گرافیک خبری و اطلاع رسان در زمان بحران آغاز بحران < آغاز فعالیت رسانه ها < ضرورت واکنش مناسب روابط عمومی ها در ارائه اخبار و اطلاعات با استفاده از ابزارهای مختلف عدم دسترسی مناسب رسانه ها به اطلاعات کافی < تأمین نیاز اطلاعاتی و خبری رسانه ها از منابع نامعتبر و بروز پیامدهای نامناسب برای روابط عمومی و سازمان انتظار از روابط عمومی یک سازمان در زمان بحرآن: - شناسایی مخاطبان مورد نظر و روشهای ارتباط با آنها - اطلاع رسانی در مورد: ۱- آنچه رخ داده ‏ ۲-آنچه سازمان برای غلبه انجام می دهد -ارسال پیامهای کلیدی برای: ۱- آگاهی کافی کارکنان ۲- انتظاراتی که از آنها می رود از بهترین ابزار در اين شرایط: گرافیکهای خبری و اطلاع رسان با هدف: ۱- اطلاع رسانی و عینی سازی سریع و به موقع بحران ۲- تشریح راه حلها ۳- نشان دادن میزان تلاشهای سازمان برای خروج از بحران

صفحه 11:
ay استفاده از گرافیک خبری و اطلاع رسان در رولبط عمومی های جهان به خصوص بانکی و عدم یا کاربرد محدود آن در ایران - به نظر می رسد استفاده از گرافیک خبری و اطلاع رسان می تواند روابط عمومی های شبکه بانكى را در امر اطلاع رسانی بهتر و سریعتر به مخاطبان یاری کند -به نظر می رسد استفاده از گرافیک خبری و اطلاع رسان می تواند با ایجاد جذابیتهای بصری, اطلاعات و اخبار منتشر شده از سوی رولبط عمومی های شبکه بانکی را برای اطلاع مخاطبان جذابتر کند. روش کتابخانه ای + پیمایش اینترنتی + تحلیل محتوای هنری آثار مورد بررسی. قلمرو مکانی در پیمایش اینترنتی به جز ۸ نفر ایران و بقیه در آمریکاء فرانسه. اسپانیا. فیلییین» پرو- امارات متحده عربی, اتكلستان, اتريش. برزيل. سنگاپور, ‎ile‏ گواتمالا و نزوئلا طرح ذهنی و استفاده و رضایتمندی + نظر آلبرتو کایرو

صفحه 12:
۱- سئوال مرتبط با فرضیه اول: قدرت اطلاع رسانی گرافیک خبری و اطلاع رسان را در رولیت یک رویداد یا حادثه, چه میزان ارزیابی می کنید؟ ‎٩۰‏ درصد خیلی زياد و زياد ۲- سئوال مرتبط با فرضیه دوم: مهمترین اولویت رولبط عمومی ها. برای تولید و استفاده از گرائیک خبری و اطلاع رسان کدام است؟ ۶۲.۵ درصد معتقد به اقزلیش قدرت اطلاع رسانی رولبط عمومی با تأکید بر جذابیتهای بصری گرافیکهای خبری و اطلاع رسان اين ياسخها در كنار نتايج سایر روشها نشان می دهد گرافیک اطلاع رسان و خبری یکی از ابزارهای مناسب برای: 9 ارائه اخبار و اطلاعات در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی (به ویژه نوع مدرن روابط عمومی) © ایفای وظایف و نقشهای روابط عمومی در برابر مخاطبان درون و برون سازمانی 8 معرفی شفاف سازمان. کالاها؛ خدمات و.. آن افزایش توان پاسنخگویی روابط عمومی در برابر رسانه ها و مخاطبان به خضوص در شرایط بحران 6 برجننته سازی بصنزی اطلاعات و ترغیب مخاطت به مطالعه آنها © محدودیت میزان دروازه بانی خبر از سوی رسانه ها بر روی گرافیک خیریه 9 ‎eu‏ رسان ارسالی 8 افزایش امکان به اشتراک گذاری آنها توسط مخاطبا استفاده از اين گرافیکها در سایر منیع و افزایش امکان مشاهده آن از سوی تعداد بیشتری از مخاطبان

صفحه 13:
۱۱۳۱۳ - ایجاد امکان آشنلیی مدیران ارشد سازمان. مدیران و کارشناسان رولبط عمومی با گراقیک خبری و اطلاع رسان - تلاش برای استفاده از گرافیکهای خبری و اطلاع رسان در رولبط عمومی ها برای بهره گیری در سايت. نشریات داخلی, ام. ام. اس. ایستا بانک. اطلاعات مدیریتی. جلسات خاص - ایجاد سرویس گرافیک خبری و اطلاع رسان در رولبط عمومی سازمانها و در صورت عدم ایجاد سرویس خاص, بستن قراردادن با شرکتهای تولید کننده این نوع گرافیکها - انتشار مقالات علمی و پژوهشی برای معرفی گرافیک خبری و اطلاع رسان در حوزه روابط عمومی و ارائه آن در کنفرانسهای شنهادها تخصصی . انتشار آن در مجلات و.. = - رایزنی با رسانه ها و آشنا کردن آنها با گرافیک خبری و اطلاع رسان و تلاش برای انتشار اینگونه تولیدات در رسانه ها - تلاش برای انتشار کتابهای تخصصی برای آشنایی مدیران. کارشناسان. خبرنگاران. مخاطبان و.. با اين نوع كرافيك و.. .

صفحه 14:
آشنایی با چند نمونه گرافیک اطلاع رسان در حوزه بانکی آينده 901:00 اختلاس با کارت اعتباری در کانادا, ۲۰۱۰ نو آوری در بانکداری ِ بانکداری با تلفن همراه در کانادا و آینده ای بدون پول نقد. ۲۰۱۱ هزینه های بالای بانکی ۱۳/۱۳

صفحه 15:
eas - انجمن گرافیک ایران. گرافیک ۱- مجموعه مقالات و سخنرانیهای اولین گردهمایی پژوهش گرافیک ایران (سخنرانی دکتر شکرخواه), ۱۳۷۵. تهران. موزه هنرهای ‎poles‏ ‏- دبیرخلنه دایمی کنفرانس بین المللی رولبط عمومی ایران. . مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی روابط عمومی ۲, ۰۱۳۸۸ تهران. کار گزار روابط عمومی - سورین, ورنر و تانکار جیمز, نظریه های ارتباطات. ۱۳۸۴ ترجمه علیرضا دهقان. چاپ دوم. تهران؛ انتشارات دانشگاه تهران - شارما دیواکار, رولبط عمومی حرفه ای ‎wal‏ ترجمه میترا کیوان مهر. ۱۳۸۴ تهران. انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها. يخجه روابط عمومی در ایران. ۰۱۳۸۷ تهران. انتشارات گفتمان. ۵000 ,00.06 ,سح توا , کستلوی و نع ‎Cary, @berto, Oka shold pou‏ = اپ ‎Ose‏ وا لو ‎PR Cre‏ بط ‎Were, bows,‏ سبد( -سدلجب ()- جب - :)”سوال سسجت طسو تسس او ‎hie, Gepember (6, COA‏ 196066 _ ما1 ‎desis‏ ادها ‎bard Bowbay,‏ وتا وتا ر اس( رما( - ‎ecko kets of tech, 900006‏ یه (0ن یبسامهط هجرد سس نما - > hip: www. pouibe ‏)رال نک یواوه‎ ۱0۵1۸۵

صفحه 16:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان