علوم مهندسی برق و الکترونیک

کارنامه سال ۱۳۸۹ شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران

goazareshe_sherkate_bargh_sale89

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارنامه سال ۱۳۸۹ شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران”

کارنامه سال ۱۳۸۹ شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران

اسلاید 1: بسم اله الرحمن الرحیمشرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران تقدیم می کندکارنامه سال 1389

اسلاید 2:

اسلاید 3: پیام مديريتخط مشيبیانیه ارزشهای سازمانیفرازهائی ماموريت شرکتاهداف و راهبردهاي بلند مدتدیسپاچینگکارکنانوضعيت موجود شبکهمشترکينانرژي و بار شرکتشاخصمقايسه عملکرد فعاليتهای انجام شدهعملکرد بودجهعملکرد آموزشمدیریت بحرانمديريت مصرفتحقيقاتکـاهش تلفـــات و پيک‏ ساييقابليتها و تنگناهاي شرکت برنامه ریزی فنیخدمات مشترکینتاریخچه ووضعیت جغرافیاییتعالی سازمانیسایراقدامات

اسلاید 4: پیام مدیریت ازفضای همدلی وهمکاری تمامی دست اندرکاران وبااستفاده ازتمامی ظرفیتهای موجود علاوه برحصول اهداف براساس شاخص های تعیین شده ، درزمینه های کاهش تلفات ، مدیریت مصرف وپیک سائی ونیزاجرای طرح تامین برق واحدهای مسکن مهر وسایرزمینه ها به توفیقات مناسبی دست پیداکرده است . این شرکت درراستای بهره برداری مناسب ازتجهیزات وارائه خدمات مطلوب به مشترکین با 197 مگاوات پیک سائی موفق به کسب رتبه برتردرزمینه کاهش پیک بارگردیده که به ترتیب دربخش مدیریت مصرف بااجرای طرح تعطیلات تابستانی صنایع ، صرفه جوئی تعرفه کشاورزی ، اداری وتجاری وهمچنین اجرای طرح آموزش دانش آموزان بالغ بر96 مگاوات ، دربخش بهره برداری باراه اندازی مولدهای دیزلی صنایع و همچنین انتقال شیفت کاری مشترکین صنایع بخصوص معادن شن وماسه بالغ بر97 مگاوات ودربخش خدمات مشترکین نیز 4 مگاوات کاهش پیک صورت گرفته است . ویژه گیهای منحصر بفرد سیستم توزیع در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران و وجود تعداد بی شمارنقاط مصرف وپراکندگی آنها دراین محدوده وسیع جغرافیایی ، موجب پیچیدگی تعهدات و سنگینی حجم عملیات این شرکت گردیده است . شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران درسال 1389 درسایه الطاف الهی وبابهره گیری

اسلاید 5: برای جلوگیری ازاتلاف انرژی دراتصالهای سست شبکه توانسته ایم بااستفاده ازدستگاه ترموویژن بیش از100 هزارنقاط تلفات راشناسائی واصلاح وبه تبع آن پیک بارراکم کنیم . تست واصلاح لوازم اندازه گیری 350 هزارمشترک تکفازخانگی بابهره گیری ازدانشجویان برق والکترونیک یکی دیگرازاقدامات صورت گرفته درراستای کاهش پیک وکاهش تلفات شبکه بوده است 0 دراین اقدام که درعرض 6ماه انجام پذیرفت حدود 33149کنتورمعیوب گزارش و موردبررسی قرارگرفت . این کارنقش موثری درپیک سائی و کاهش تلفات داشت . درراستای کاهش تلفات انرژی این شرکت ازسال 86 بابسیج کلیه نیروها اقدامات بسیار موثری دراین زمینه انجام داده است . استقراراکیپهای غیرمجازدرکلیه مناطق برق وجمع آوری برقهای غیرمجاز، اصلاح اتصالات سست ، تست لوازم اندازه گیری دیماندی وغیردیماندی ، تعویض لوازم اندازه گیری معیوب واصلاح وبهینه سازی روشنائی معابر بااستفاده ازچراغهای کم مصرف پربازده ازمهمترین اقدامات صورت گرفته درجهت کاهش تلفات شبکه بوده که بااجرای این پروژه ها درطول سه سال موفق به کاهش 6% تلفات انرژی گردیده ایم . ازمهمترین اقدامات انجام شده دربخش مدیریت مصرف می توان به تهیه وتدوین وچاپ 3900 کتابچه راهنمای مصرف مشترکین صنعتی وهمچنین تهیه ونصب 400 دستگاه بیلبوردتبلیغاتی بامضامین بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی درمعابرپررفت و آمد شهری اشاره نمود . پیام مدیریت

اسلاید 6: این شرکت درصدداست بااجراوپیاده سازی آرشیو الکترونیکی اسناد ، پرونده های مشترکین توزیع برق رابصورت الکترونیکی بایگانی نماید به همین منظوردرسال 1389 دراولین مرحله ، پرونده های حقوقی وپرونده های دفترمنابع انسانی رابصورت الکترونیکی آرشیو و درمرحله بعد قراراست پرونده های مشترکین توزیع نیروی برق نیز بصورت الکترونیکی نگهداری گردد.درراستای تکریم ارباب رجوع وارائه خدمات مطلوب به مشترکین برای اولین باردرسطح ایران این شرکت اقدام به وصول هزینه انشعاب ازمشترکین باارائه شناسه قبض وشناسه پرداخت نموده است .احداث آژانس خدمات مشترکین درنواحی برق و مراکزپرجمعیت همانند وحیدیه شهریار ، صفادشت ملارد ، کمالشهر ، محمدشهر ، ماهدشت ، چهارباغ ، چندارو طالقان ازدیگراقدامات مهم دراین زمینه بوده است . هم راستا بااجرای طرح هدفمندی یارانه ها این شرکت اقدام به توزیع 600هزاربروشوربرای مشترکین خانگی واطلاع رسانی مناسب به مشترکین کشاورزی نمود ، همچنین با برخی اصناف تجاری بزرگ درسطح شهرسمینارهائی جهت آشنائی باتعرفه جدید برق برگزار ودرنتیجه این اقدامات مشترکین درنحوه مصرف برق وهزینه های برق مصرفی آگاه گردیدند .بمنظورتوسعه زیرساخت های سیستم مخابراتی و جهت انتقال سریع با حجم بالای دیتا ، ارتباط مناطق برق غرب کرج وشرق کرج بااستفاده از فیبرنوری باستاد برقرار وبا برنامه ریزی لازم برقراری ارتباط منطقه برق جنوب کرج بافیبر نوری نیز دردست اجرا می باشد .پیام مدیریت

اسلاید 7: درسال 1389 ، بانصب 1020 دستگاه پست هوائی وزمینی واحداث وبهینه سازی 266 کیلومترشبکه فشارمتوسط واحداث وبهینه سازی 461کیلومترشبکه فشارضعیف وفروش 98587 انشعاب جدید به مشترگین گام موثری درارائه خدمات بهتربه مشترکین برق صورت گرفته است .دراین سال به میزان 7856545 مگاوات ساعت انرژی خریداری ودراختیار مشترکین برق قرارگرفته که معادل 38/4درصد کل کشور می باشد هم چنین تعداد 249909 انشعاب مشترکین تکفازوسه فاز غیردیماندی وتعداد 6275 مشترک دیماندی ثاتویه و 1776 مشترک دیماندی اولیه تست وبازرسی شدند وتعداد 24046 دستگاه لوازم اندازه گیری معیوب مشترکین نیز تعویض گردید ه است . درراستای بهبود شاخصهای قابلیت اطمینان وکاهش انرژی توزیع نشده وافزایش رضایتمندی مشترکین پروژه دیسپاچینگ نوین شرکت درقالب 10 پروژه عملیاتی ازسال قبل شروع ودرحال حاضردرمراحل پایانی آن می باشد .توسعه اتوماسیون شبکه باخرید 70 دستگاه سکسیونرگازی RTU داروتجهیز کلیه کلیدهای خودکاربه RTU یکی ازاین پروژه های ده گانه می باشد . به منظورپاسخگوئی بهترومناسبتربه مشترکین درهنگام بروزخاموشی ، استقرارسامانه چند رسانه ای فوریتهای برق و مراکزجانبی شهریارو ساوجبلاغ درحال انجام می باشد .پیام مدیریت

اسلاید 8: این شرکت درجهت افزایش دانش فنی کارکنان دوره های آموزشی متنوعی رادرموسسه مدیریت مهرشهر، پژوهشگاه نیرو، دانشگاه شهید عباسپور،آگاهان نیرو و شرکت کنتورسازی ایران برگزارنموده وباشرکت درسمینارها وکنفرانس ها توانسته است 89 درصد درانجام تقویم آموزشی و 107 درصد نسبت به استانداردآموزشی موفقیت بدست آورد درپایان ضمن تشکرازکلیه همکاران که باتلاش مجدانه خود باعث بهبود بهره وری وارائه خدمات بهتربه مشترکین درسال 89 گردیده اند ، امیدواریم بتوانیم درسال 90 که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهاداقتصادی نام گرفته است گام موثری دربهبود وضعیت اقتصادی کشورازطریق اجرای موثرتر فعالیتها داشته باشیم . علی اصغرامجدی مدیرعاملپیام مدیریت

اسلاید 9: شركت توزيــع نيروي برق غرب استان تـهران در سال 1372 و در چـارچوب سياست خصوصي سازي كه بر گرفته از بند شش قــانون بـرنامه اول توسعــه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي دولت جمهوري اسلامي ايران تحت عنوان : » كاهش بار مالي هزينه هاي دولت از طـريق انتقال پاره اي از وظايف مـــوجود به بخش غيردولتي«می باشد تشكيل گرديده است .بر اساس بند 4 ماده واحده قانون استقلال شركتهاي توزيع در تاريخ 15/08/86 اين شركت مستقل و زير نظر شركت توانير وظائف مربوط به توزيع نيروي برق شامل انجام كليه خدمات فني ، اداري و مالي مورد نياز متقاضيان و مشتركين برق را در حوزه عملكرد شركت انجام مي دهد.از ويژگيهاي منحصربفرد سيستم تــوزيع در محدوده تحت پوشش شركت میتوان به دارا بودن عنوان دومین شرکت توزیع ازنظرتعداد مشترک درکشور، دومین شرکت توزیع ازنظرتعداد فروش انشعاب ورشد سالیانه ، اولین شرکت توزیع موفق در اخذ گواهینامه EFQM وگواهینامه OHSAS18001 ، استفاده ازکابل خودنگهداربطول 3500 کیلومتروتدوین آرمان شرکت (باهم اندیشی بسوی تعالی سازمان ) و درکنارآن سرويس دهي به حدود 1345857هزار مشترك و پــذيرش سالانـه بیش از90هزار مشترك جديد ، مديريت بهره برداری بهینه از 6931 کیلومترشبکه فشارمتوسط هوائی وزمینی و 9387 کیلومترشبکه فشارضعیف هوائی وزمینی و15699 دستگاه پست هوائی و 999 پست زمینی دركنار مشكلات و معضلات كلان شهر كرج و خصوصياتي نظير صنعتي بـودن و مهاجرپذيري منطقه كه در بسياري از مــوارد ابداع شيوه هاي نو و استفاده از آخرين دستاورد هاي تكنولوژي توزيع را مي طلبد ، این موارد موجب پيچيـدگي تعهدات و سنگيني حجم عمليات درمــــحدوده شرکت گشته است .تاریخچه ووضعیت جغرافیایی شرکت

اسلاید 10: فـلسفه و ساختار مورد نظر براي شبكه توزيع ، درجـــه اضطرار در نظرگرفته شده براي آن و همچنين نحــوه آرايــــش و بـهره برداري از پستهاي فوق توزيع ، ديــگر عوامـــل تاثيرگذار بر ابعاد و ظـرفيت شبكه توزيع بشمار مي روند , از طرفي وسعت 6182 كيلومتـر مــربع در قالب هفت شهرستان و شهركهاي مسكوني و صنعتي مــــتعدد در اين محدوده ، بعلاوه تعداد 1345857 مـــشترك موجود و پيك بار مصرفي بيش از 1394 مگاوات درسال 1389 مــــبين ميزان گستـردگـي و تراكم بار در شبكه توزيع بـرق غرب استان تهران مي باشد.تاریخچه ووضعیت جغرافیایی شرکت

اسلاید 11: شركت توزيع نيروي برق غرب استان تهران، تأمين برق مورد نياز متقاضيان و ارائه خدمات پس از فروش به مشتركين در محدوده تعيين شده با حفظ پايداري شبكه را به عهده داشته و رئوس خط مشي خود را به شرح زير اعلام مي دارد: جلب رضايت مشتركين و تسریع در اجرای خدمات با در نظر گرفتن کیفیت کار با برخورداری از آموزش ، مشارکت و برنامه ریزی موثر بر اساس الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای ،زیست محیطی و استانداردهاي وزارت نيرو و توانير و همچنين ضوابط مالي با بهره گيري اثر بخش از منابع موجود ، مشاوران و پیمانکاران ذیصلاح و نظارت مستمر بر حسن اجرا.تعيين،طراحي و بهبود فرآيندها و جاري سازي آنها به نحو مطلوب جهت بهبود مستمر كارايي و با رويكردهاي پيشگيري از آسيب به سلامت كاركنان ، پيمانكاران و شهروندان و همچنين آلودگي هاي زيست محيطي و تلاش در حفظ محيط زيست به عنوان سرمايه ملي و جهاني متعلق به نسل هاي آينده .تعيين و بازنگري اهداف كيفي ، ايمني و بهداشت حرفه اي و زيست محيطي ، تا حصول اطمينان از تحقق آنها .خط مشی نظام یکپارچه کیفیت

اسلاید 12: شناسايي و به روزآوري ريسكهاي ايمني و بهداشتي وجنبه هاي زيست محيطي با توجه به تغيير فرآيندهاوبهره برداري از تكنولوژيهاي نوين .اشاعه فرهنگ تعالي و ايجاد باور در كاركنان براي نهادينه كردن حركت در مسير سرآمدي و ارتقاء سطح تعالي شركت .مديريت شركت متعهد است به منظور استقرار الزامات نظام هاي مديريت كيفيت (ISO 9001 :2008 ) ، مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي (2007 : 18001 OHSAS) و مديريت زيست محيطي ( ISO 14001 : 2004 ) پشتيباني نمايد و از طريق نماينده مديريت و بازنگري هاي منظم از تداوم ، تناسب ، كفايت ، بهبود و اثر بخشي نظام مديريت يكپارچه اطمينان حاصل نموده و كاركنان را در جهت رعايت و اجراي مؤثر اين نظام راهبري نمايد .خط مشی نظام یکپارچه کیفیت

اسلاید 13: ما با حفظ هویت ملی – اسلامی خود تمامی تلاش ممکن رادر راه اشاعه ارزشهای سازمانی که راهنمای کارکنان درارائه خدمات خداپسندانه به ارباب رجوع می باشد بکارمی بندیم .ما درحفظ و صیانت حقوق ذینفعان صادق بوده و به فرهنگ مشتری محوری اعتقاد داریم .نوآوری برای ما ارزشمنداست و خود را ملزم به پویایی و بهبود مستمردرکارها می دانیم .مامعتقد به ترویج وتوسعه فرهنگ تعالی و ارزشهای اسلامی هستیم .ماتلاش می کنیم باایجاد تعهد و انگیزه درنیروی انسانی که ارزشمندترین منابع شرکت می باشد منافع فردی و سازمانی راهمسو نماییم .ماکوچکترین تردیدی دراشاعه تفکر در خلاقیت ، نوآوری و یادگیری به خود راه نمی دهیم .مابامشارکت کارکنان ، روشهای انجام کاررا بهبود بخشیده و باتوانمند سازی آنان سطح کیفیت خدمات خود را افزایش می دهیم .مابراین تاکید داریم که شفافیت درارتباطات بامردم و پاسخگوئی به آنان باید همواره برقرارباشد وافزایش یابد.بیانیه ارزشهای سازمانی

اسلاید 14: فرازهائی ازماموریت شرکت1- ايجاد ، توسعه و بهينه سازي تاسيسات توزيع نيروي برق در حوزه فعاليت شركت و در صورت نياز با اخذ مجوزهاي لازم در ساير مناطق .2- بهره برداري ، تعمير و نگهداري شبكه ها و تاسيسات توزيع نيروي برق متعلق به شركت .3- راهبري و پايش شبكه توزيع برق .4- ارائه خدمات مورد نياز براي دسترسي ساير عرضه كنندگان به شبكه هاي توزيع به منظور خريد ، فروش و جابجائي برق5- مديريت بار ، مصرف و تقاضاي انرژي برق (مديريت سمت تقاضا) در جهت مصرف بهينه برق .6- حمايت از پژوهش هاي كاربردي و انجام فعاليتهاي تحقيقاتي مرتبط با بخش توزيع از طريق مراجع تخصصي و ذيصلاح.7- حمايت از توسعه ظرفيت هاي مشاوره اي و پيمانكاري و فن آوري هاي جديد به منظور كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري و ارتقاء سطح خدمات به مشتريان .8- برون سپاري امور مطالعاتي ، نظارتی و عمليات اجرائي رقابت پذير (اعم از بهره برداري ، تعمير و نگهداري ، توسعه و بهينه سازي شبكه و تاسيسات و ارائه خدمات مشتركين).

اسلاید 15: 1بهبود شاخصهای قابلیت اطمینان شبکه وافزایش کیفیت برق2ایجادتحول وارتقاء سلامت اداری3اقتصادی تر کردن فعالیتها.4افزایش کارائی کارکنان 5حفظ سلامت کارکنان ، وشهروندان وپیمانکاران ازطریق رعایت کامل مواردایمنی واستانداردها6استقرارمدیریت استراتژیک درمکتب یادگیریاهداف وراهبرد های بلند مدت

اسلاید 16: تعداد کارکنان وروند افزایش وکاهش تعداد آنهاشرحشرح13881389بخش شغلی100007371بخش شغلی200005552بخش شغلی300007775بخش شغلی400008788بخش شغلی70000234222بخش شغلی800003531بخش شغلیجمع561539جنسیتمرد514493جنسیتزن4746جنسیتجمع561539میزان تحصیلاتکمترازدیپلم182165میزان تحصیلاتدیپلم162155میزان تحصیلاتفوق دیپلم5152میزان تحصیلاتلیسانس148149میزان تحصیلاتفوق لیسانس1818میزان تحصیلاتجمع561539نوع استخدامیقراردادخرید خدمت8089نوع استخدامیقرارداد دائم481450نوع استخدامیجمع561539

اسلاید 17: مقایسه وضعیت موجود تاسیسات شبکه توزیع نیروی برق شرحواحدسال 1388سال 1389طول شبكه 20 كيلوولت هوائيكيلومتر (سه سيمه )6.0476.228طول شبكه 20 كيلوولت زمينيكيلومتر665703طول شبكه فشار ضعيف هوائيكيلومتر (پنج سيمه)7.0097.199طول شبكه فشار ضعيف زمينيكيلومتر2.1042.188چراغ روشنائی معابرتعداد (دستگاه)256.547265.553تعدادمشتركين ديمانديمشترک15.22316.374تعدادمشتركين غيرديمانديمشترک1.225.1751.324.227روشنائی معابرمشترک1.2105.256جمع تعدادمشتركينمشترک1.241.5381.345.857پستهاي هوائيدستگاه14.71115.699ظرفيت کل پستهای هوائیکیلوولت آمپر2.820.1752.988.360پستهاي زميني ( عمومي ، اختصاصي وپاساژ )دستگاه968999ظرفيت کل پستهای زمینیکیلوولت آمپر416.090425.895پيك بارهمزمانمگاوات1.3341.394پيك بارغير همزمانمگاوات1.5141.632فيدر بيست كيلوولتدستگاه403435

اسلاید 18: تعداد مشترکین تعداد مشترکین شرکت به تفکیک دیماندی وغیردیماندیسالدیماندیغیردیماندیروشنائی معابرجمع کل138815223122517512101241538138916374132422752561345857تعداد انشعابات فروخته شده شرکت به تفکیک تعرفهسالخانگیعمومیکشاورزیصنعتیتجاریجمع138879.8934.616434711.74796.346138980.9034.143576313.42198.587تعداد مشترکین شرکت به تفکیک تعرفهسالخانگی عمومی کشاورزیصنعتیتجاری آزادروشنائی معابرجمع138810304885348317387889144983138712101241538138911077316084546996590159236150052561345857

اسلاید 19: وضعیت انرژی و بارشرکت پیک بار غیر همزمانMWپیک بار همزمانMWتلفات(درصد)انرژی تحویلیانرژی فروخته شدهسال1.5141.33420/907463.7025.904.22113881.6421.39418/547.856.5456.398.2021389میزان انرژی فروخته شده ،تحویلی و پیک بار همزمان و غیر همزمانمیزان متوسط رشد پیک باردرسال های گذشته بالغ بر5/7 %بوده که درسال 89 بااجرای پروژ های پیک سایی این میزان رشدبه 5/4 % کاهش یافته است .

اسلاید 20: شاخص ها تعرفهفروش(mwh)فروش خالص(میلیون ریال)وصول(میلیون ریال)درصدوصول به فروشدرصدوصول به کل مطالبات خانگي2.271.587397.435392.3199981عمومي829.316136.687121.1628960كشاورزي455.10131.44219.3326160صنعتي2.007.184528.861513.4059789تجاري644.284427.995397.1329377آزاد15.23011.1548.4567642روشنائی معابر175.500----جمع كل6.398.2021.533.5741.451.8069579الف : مقايسه فروش ، وصول و مصرف انرژي توسط مشتركين برحسب تعرفه درسال 1389

اسلاید 21: شاخص ها ب : مقايسه فروش ، وصول و مصرف انرژي تعرفهسال 1388سال 1389درصد تغییرات نسبت به سال 1388ميزان فروش انرژي (MWH)5.904.2416.398.2028ميزان فروش انرژي ( ميليون ريال)1.168.0091.533.57431ميزان وصول انرژي ( ميليون ريال)1.185.0591.451.80623نسبت وصول به فروش جاري(درصد)46/10167/947-نسبت وصول به كل مطالبات (درصد)8/7936/791-بااجرای طرح هدفمندی یارانه هارشدفروش انرژی ازمتوسط 9%درسال های گذشته به 8% درسال 89 تغییریافته است .

اسلاید 22: شاخص ها ج : شاخصهاي كلان عنوانواحدسال 1388سال 1389ضريب بار تحویلی درصد86/6334/64ضريب بهره برداريدرصد5455تلفاتدرصد9/2054/18طول شبكه فشارضعيف به ازاء هرمشترك متر34/797/6طول شبكه فشارمتوسط به ازاء هرمشترك متر4/515/5سرانه مصرف KWH4.7804.754سرانه پيكKW07/103/1

اسلاید 23: شاخص ها د: انرژي توزيع نشده عنوانسال 1388سال 1389میزان تغییرات (درصد)ناشی ازکمبود تولید (مگاوات ساعت)08997-ناشی ازفوق توزیع (مگاوات ساعت)2.927347919ناشی ازتوزیع دراثراتفاقات(مگاوات ساعت)11.6481297311ناشی ازتوزیع بابرنامه(مگاوات ساعت)8.229729411-جمع کل (مگاوات ساعت)22.8053274344

اسلاید 24: شاخص ها ه : مقايسه شاخصهاي قابليت اطمينان سال88 و 89 و روند تغييرات شاخصهاشرحعنوانسال 1388سال 1389میزان تغییرات (درصد)تعداد خاموشي هاي ماندگار بالاي 5 دقيقهSAIFI63/99/711تعداد خاموشي هاي زودگذر زير5 دقيقهMAIFI4/1211/973-متوسط زمان خاموشي هرمشترك دقيقه درسا لSAIDI7/746722/73-متوسط انرژي توزيع نشده بازاء هرمشتركAENS43/98/747-ميزان دسترسي مشتركين به خدمات شركتASAI999976/00/9918891-تلفات انرژی9/2018/5411-

اسلاید 25: مقایسه عملکرد فعالیتهای انجام شده شرکت شرحعملکرد سال 1388 عملکرد سال 1389 تعداد پستهاي هوائي منصوبه جديد(دستگاه)1044989تعداد پستهاي زميني منصوبه جديد(عمومي - اختصاصي - پاساژ)2031خطوط فشارمتوسط هوائي (کیلومتر)292228كابل فشارمتوسط (کیلومتر)3438كابل خودنگهدارفشارضعيف (کیلومتر)1093376كابل فشارضعيف (کیلومتر)13585تعدادانشعابات فروخته شده 9634698587نصب چراغ لاك پشتي (دستگاه)1298513698

اسلاید 26: عملکرد بودجهسالجاریجاریسرمایه ایسرمایه ایسالبودجهعملکردبودجهعملکرد138823930027929688300090654913892890003251601138000441160مقایسه عملکرد بودجه جاری وسرمایه ای شرکت (ارقام به میلیون ریال)

اسلاید 27: آمارعملکرد آموزش شرکت (نفرساعت) شرح – بخش شغلی10.00020.00030.00040.00070.000و80.000مدیرانپیمانکارانجمعغرب کرج36060180422114826-2196شرق کرج2882404062301061104-2329جنوب کرج360430340152147826-2786شهریار52018424650867450-2182ساوجبلاغ408376148440109772-2541ملارد7229815232891418-1782مهرشهر552136234210125258-2442شهرقدس1288017223681534-1465نظراباد--2409044832-810حوزه ستادی146499324803227-2108192812200جمع415227974598584388872528192830733

اسلاید 28: آمارعملکرد آموزش شرکت (نفرساعت ) ومقایسه آن با تقویم آموزشی شرح – بخش شغلی10.00020.00030.00040.00070.000و80.000مدیرانجمعتعداد پرسنل7252656325334539استانداردآموزش(نفرساعت)6060606040100380جمع استاندارد آموزش432031203900378010120340028640تقویم آموزشی(نفرساعت)510747085160457612000290434455اموزش اجراشده (نفرساعت)41523797459858438887252830733میزان موفقیت درانجام تقویم آموزشی (درصد)815989130748789میزان موفقیت نسبت به استاندارد آموزش (درصد)96901181558874107

اسلاید 29: اقدامات انجام شده درزمینه مدیریت مصرف 1- فعالیت های فرهنگی و آگاه سازی : چاپ کتابچه راهنمای مصرف بهینه انرژی تحت عنوان مصرف درست انرژی در خانه در 30000 نسخه برگزاری دهمین سمینار سالیانه مدیریت مصرف بر ق ویژه صنایع سنگین درتاریخ 25/3/89 تهیه وتدوین وچاپ3000نسخه کتابچه راهنمای مصرف مشترکین صنعتی.تهیه و نصب تعداد 14 دستگاه تابلو دیجیتالی روان (LED) با مضامین بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی.تهیه و نصب تعداد 400 دستگاه بیلبردتبلیغاتی با مضامین بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی درمعابر پررفت وآمد شهری مناطق برق تابعهنقاشی 15 دستگاه پست زمینی با تصاویری در زمینه گسترش فرهنگ مصرف برق.استفاده ازاتوبوس های شهری برای تبلیغات مدیریت مصرف انرژی درمعابر پرتردد شهری.استفاده از نمایشگرهای بزرگ شهری برای تبلیغات مدیریت مصرف انرژی در میادین پرتردد شهر.اجرای طرح آذین بندی میادین ومعابر عمومی پررفت وآمد شهری بارعایت الگوی مصرف بهینه برق.برگزاری سمينار اصلاح الگوي مصرف ”تهديدها و فرصتها“ ويژه كاركنان دستگاههاي دولتي.برگزاری کلاس آموزشی مدیرت مصرف انرژی برای 120نفر از معلمان برگزیده حرفه وفناجراي پروژه آموزش مدیریت مصرف برق ویژه 35.000نفراز دانش آموزان شهرستانهای کرج ،شهریارو ساوجبلاغ.

اسلاید 30: اقدامات انجام شده درزمینه مدیریت مصرف2 - فعالیتهای فنی مدیریت مصرف :انجام پروژه ممیزی انرژی صنایع برای 6صنعت برگزیده با پژوهشکده سبز دانشگاه علم وصنعت وانجام وارائه گزارشات مراحل مختلف انجام پروژه وارائه راهکارهای عملی صرفه جویی درمصرف انرژی ومحاسبات اقتصادی مربوطه ومعرفی آلترناتیوهای مختلف دراین زمینه جهت تصمیم گیری بهینه صنایع مربوطه.اجرای پروژه ی طرح جامع مدیریت مصرف ویژه صنایع بادیماند 1مگاوات به بالا با مركزمطالعات وبرنامه ریزی قدرت دانشگاه تربیت مدرس.احداث نیروگاه 5کیلوواتی خورشیدی در ساختمان مرکزی شرکت توزیع برق غرب استان تهران . اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع با شرکت حدود 120 صنعت بالای 200 کیلو وات و کاهش دیماند حدود 58 مگا وات درسال 89 3- فعالیتهای بخش کشاورزیبرگزاری جلسات با نمایندگان امور آب چاههای کشاورزی وجهادکشاورزی شهرستان کرج ، ساوجبلاغ ونظرآباد جهت شناسایی و استفاده از پتانسیلهای موجود جهت پیکسایی تابستان سال89.نصب 160دستگاه کنتور هوشمند قرائت همزمان مصارف آب وبرق برای محدود کردن مصرف برق چاه های آب کشاورزی که بصورت پروژه پایلوت دراستان تهران ودرمناطق برق ساوجبلاغ ونظرآباد اجراگردید.

اسلاید 31: 1- اجرای کامل طرح جامع برق رسانی شهر جدید هشتگرد بر پایه سیستم GIS 2- برگزاری مناقصه اجرای طرح جامع برق رسانی شهرستان نظرآباد3- محاسبه و پایش تلفات انرژی شرکت شامل :محاسبه تلفات انرژی شرکت به تفکیک مناطق برق بصورت دوره ای محاسبه و تنظیم سهم کاهش تلفات مناطق برق با توجه به میزان تلفات در منطقه پایش میزان تلفات بصورت دوره ای و مقایسه با میزان هدف و بررسی علل انحراف از میزان هدفگذاری 4- تهیه و ارسال آمار و اطلاعات مورد نیاز واحد های داخلی و سازمانهای بیرونی شامل : تهیه و ارسال آمار فعالیتهای شرکت به توانیر و برق منطقه ای تهران تهیه گزارش مدیریتی توزیع در یک نگاه و درج آن بصورت ماهیانه در سایت شرکت ارائه فعالیتهای عملکرد شرکت توزیع به معاونت هماهنگی توزیع توانیر بصورت onlineتهیه آمار و ارائه فعالیتهای شرکت بصورت فصلی به استانداریهای تهران و البرز تهیه کارنامه عملکرد شرکت توزیع برق غرب استان تهران در هر سال اقدامات انجام شده در بخش برنامه ریزی فنی

اسلاید 32: اقدامات انجام شده در بخش برنامه ریزی فنی5-فن آوری جدید برگزاری مناقصه خرید ریکلوزر ، سکشنالایزر ، سکسیونر گازی .... و بررسی امتیازات فنی شرکت ها نظارت بر تعمیر وسرویس ریکلوزرو سکشنالایزرهای منصوبه نظارت بربازدیدواخذ اطلاعات ثبت شده درریکلوزرها وبررسی وتحلیل نهائی گزارشات ارسالی ازسوی پیمانکار مربوطهاستخراج گزارش نهائی وضعیت ریکلوزرها وسکشنالایزرهای مناطق وکاهش میزان خرابی این تجهیزات ارائه گزارشهای تفصیلی ازمیزان بهبود وکاهش انرژی توزیع نشده دراثرنصب ریکلوزرها ونحوه عملکرد این تجهیزات بمنظورهدایت مامورین مناطق جهت تشخیص دقیق خطا ورفع عیب شبکه 6-برگزاری دوره های آموزشی برگزاری دوره های آموزشی ”خازن گذاری وجایابی بهینه خازن درشبکه های توزیع برق توسط دانشگاه تربیت مدرس برگزاری دوره های آموزشی بمنظور آشنائی وبهره برداری صحیح ازریکلوزرها وسکشنالایزرها برای مامورین مناطق و دستگاه نظارت 7-پیگیری تنظیم ومبادله موافقتنامه های اعتبارات استانی  

اسلاید 33: کاهش 53% خاموشی های با برنامه KV 20با استفاده از پیمانکاران خط گرم مقیم دربخش تعمیرات ، سرویس و نیرورسانیانجام پیک سایی در بخش مولدهای دیزلی بمیزان MW 25 در تابستان 89انجام پیک سایی در بخش شیفت مصرف مشترکین معادن شن و ماسه بمیزان MW 30 جذب 20 متقاضی نصب مولد مقیاس کوچک با مجموع ظرفیت MW 95 تجهیز ناوگان عیب یابی به یک خودروی sys compact ون عیب یاب و 5 دستگاه تستر KV 20 خرید و تجهیز اکیپهای KV 20 مانور مناطق به 5 خودروی پیکاپ عملیات توسعه اتوماسیون شبکه با خرید 70 دستگاه سکسیونر گازی دارای RTU اصلاح تعداد 150 دستگاه سکسیونر زمینی و هوایی معیوب شبکه KV 20 آماده سازی دیسپاچینگ نوین شرکت توزیع در قالب 10 پروژه عملیاتی آماده سازی سامانه چند رسانه ای فوریتهای برق و استقرار مراکز جانبی شهریار و ساوجبلاغ  اقدامات انجام شده در اموردیسپاچینگ

اسلاید 34: 1-جلوگیری ازدوباره کاری وکاهش زمان انجام کار بخشی ازمسئولیت مسئولین قطع وصول مناطق همانند اخذ فایل قطعی وتبدیل اطلاعات درنرم افزاروصول مطالبات وهمچنین تهیه backup حذف وموارد مذکوربطورمکانیزه وبصورت روزانه توسط شرکت پویش برق انجام می گردد 2-تسریع درپرداخت بدهی وافزایش وصول مطالبات نصب دستگاه pos درواحدهای وصول مطالبات به هنگام مراجعه مشرکین به منطقه 3- وصول بدهی مشترکین سخت وصول 4-کاهش بدهی ومشخص نمودن بدهی های غیرقابل وصول شرکت 5- مشخص نمودن وضعیت بدهی مشترکین دولتی طی هماهنگی به عمل آمده بامسئولین ذیربط نسبت به تیه فهرست اشتراکهای وابسته به تعدای ازارگانها همانند آبفا ، نیروی انتظامی ، سپاه و.... اقدام وبه اشتراکهای وابسته به هرارگان کد مطالبه خاص تخصیص داده شد 6- به عضویت درآوردن اشتراکهای وابسته به مخابرات استان البرز درطرح بانک پرداخت این امر موجب تسهیل درافزایش وصول مطالبات وبهبود سرعت گردش نقدینگی شرکت گردید7-به عضویت درآوردن مشترکین شرکت ایرانسل درطرح بانک پرداخت فروش وصول شرکت ایرانسل نیزبراساس فرآیند طرح بانک پرداخت صورت می گیرد 8- تحویل دودستگاه PDL به دومنطقه جهت کاهش زمان انجام کاروگسترش امورمکانیزهاقدامات انجام شده در بخش خدمات مشترکین

اسلاید 35: پروژه های تحقیقاتی در دست اجرا طراحی وساخت فیلترکاهنده فلیکردرصنایع کوچک طراحی وآنالیز خازن سری جهت کاربرد در شبکه های توزیع باهدف بهبود نوسانات ولتاژ تخمین بارپستهای توزیع وبهینه سازی تلفات انرژی بررسی فنی و اقتصادی روش های نوین امحاء و بازیافت لامپ های تخلیه گازی وکم مصرف درراستای کاهش آسیب های زیست محیطی ترجمه وچاپ کتاب LIGHT ENGINEERINGپروژه های تحقیقاتی پایان یافته شناسائی وارزیابی شاخصهای کیفیت توان درشبکه توزیع شهرک صنعتی اشتهاردوارائه راهکارهای لازم جهت بهبود آن تهیه دستورالعمل انتخاب حفاظت بهینه شبکه وتاسیسات پستهای توزیع تحقیقات

اسلاید 36: پروژه های تحقیقاتی در دست بررسی امکان سنجی وارزیابی فنی و اقتصادی استفاده ازتولیدات پراکنده درشبکه توزیع وارائه روش برای جایابی بهینه تولیدات پراکنده درسیستم توزیع مطالعه وتخمین اثرتجمعی بارهای غیرخطی مصرف کننده های خانگی درشبکه توزیع بااستفاده ازروش مدل سازی واندازه گیری محیطیبررسی انواع روشهای قرائت ازراه دوروامکان سنجی هریک ازآنهادرشرکت توزیع غرب استان البرزبررسی موارد خرابی کنتورهای دیجیتالی وراهکارهای رفع آنهاطراحی وساخت دستگاه مدیریت مصرف انرژی (سام)مطالعه وتحقیق درروش های محدودسازی جریان اتصال کوتاه و ارائه روش های کاربردی متناسب باشبکه توزیع انتقال اطلاعات دربسترتوزیعارائه راهکارهای کاربردی جهت کاهش تلفات ترانسفورماتورهای یک فیدرفشارمتوسط شبکه های توزیع طراحی وساخت دستگاه پسیو 3Q1PD برای شبکه توزیع سه فازفشارضعیف باهدف حذف سیم نول و بهبود کیفیت توان کاهش تلفات تحقیقات

اسلاید 37: اقدامات انجام شئده درجهت کاهش تلفات وپیک ساییالف – پروژه های مصوب مربوط به طرح ملی کاهش تلفات ردیفعنوان پروژهکاهش تلفات (درصد)کاهش تلفات (درصد)ردیفعنوان پروژهبرنامه عملکرد1جمع آوری انشعابات غیرمجاز4/04/02تعویض کنتورهای معیوب تک فاز و سه فاز 7/07/03 تعویض فتوسل با ساعت فرمان نجومی 3/03/04 تعویض و برکناری چراغ و استاندارد و بهینه سازی روشنایی9/045/0ب – فعالیت های کاهش تلفات با استفاده از منابع داخلی و یا اخذ کارانه ردیفعنوان پروژهکاهش تلفات ناشی ازاجرای فعالیت کاهش تلفات ناشی ازاجرای فعالیت ردیفعنوان پروژهبرنامه (MW) عملکرد (MW)1تعویض چراغ96/202کاهش طول شبکه فشارضعیف وافزایش شبکه 20 کیلوولت 22/075/1

اسلاید 38: اقدامات انجام شئده درجهت کاهش تلفات وپیک ساییج-برنامه پیک سایی ردیفعنوان پروژهواحدمقدارکاهش پیک ناشی از اجرای فعالیت کاهش پیک ناشی از اجرای فعالیت ردیفعنوان پروژهواحدمقداربرنامه (MW) عملکرد (MW)1جمع آوری انشعابات غیر مجازعدد324041/52اصلاح اتصالات سستعدد1245483/83روشنائی معابردستگاه3556767/14توزیع لامپ کم مصرفشعله69023405تست لوازم اندازه گیریکنتور33514/07/16تلفات توان (اصلاح شبکه های فرسوده)متر17171737/0

اسلاید 39: اقدامات مهم انجام شده درزمینه مقابله بابحران تقویت 411 اصله پایه های بتونی اصلاح یا تعویض 1398 دستگاه تابلو های ناایمن رفع خرابی تعداد 346 سکوی بتونی تابلوها تعویض 545 اصله پایه های شکسته یاضعیف باپایه های قویتراصلاح کجی تعداد 32 دستگاه ترانسفورماتورپست های هوائیایمن سازی تعداد 61 پست زمینی رفع حریم تعداد 212 دستگاه ازواحدهای مسکونی به خصوص برای خطوط 20 کیلوولت مدیریت بحران

اسلاید 40: 1- پایان یافته تدوین و جاری سازی استراتژی شرکت(مرحله دوم)بروزکردن سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش سال 2000 به سال 2008 و بروز کردن سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 ویرایش سال 1999 به سال 20072- در حال انجاماستقرار سیستم مدیریت آموزش شرکت10015ISOپروژه ایجاد پتانسیل سنجی و تهیه بانک اطلاعاتی مکانیزه از امکانات پیمانکاران و مشاوران و تامیین کنندگان و ناظرین استقرار نظام PM (نگهداری وتعمیرات)طراحی و پیاده سازی سیستم جامع و یکپارچه مدیریت مالی –بازرگانی و کارکنان(مرحله اول)شناسایی شاخصها وثبت عملکردها وهدف گذاری و مقایسه با شرکتها ی برتر و هم ترازدر هر واحد طراحی و استقرار نظر سنجی جامع از کارکناناقدامات انجام شده درزمینه ارتقا ء تعالی سازمانی تعالی سازمانی

اسلاید 41: 1 - توسعه شبکه توزیع مهندسی نمودن شبکه های توزیع 2- اصلاح ساختارمالی توسعه سیستم یکپارچه مالی وپشتیبانی 3- اصلاح ساختارنیروی انسانی اصلاح ساختارسازمانی وجذب نیروهای متخصص فنی ومالی واداری برنامه ریزی استراتژیک در جهت اصلاح فرایندهای جاری طی مدت 5 سالاصلاح مبلمان شهری شبکه های توزیع ،افزایش میزان ارتباط با دانشگاههاوتبادل اطلاعات بصورت ONLINE4 – بهبود روشها 5 – سایر اقدامات سایراقدامات انجام شده

اسلاید 42: قابلیتها وتنگناهای شرکت الف: قابلیت هاتوسعه سیستم اتوماسیون اداری درکلیه ادارات اقماری توسعه سامانه فوریت های برق 121وارتقاء آن از call center به contact centerتوسعه نظام پیشنهادات بطوریکه درسال 89 تعداد 642 فقره پیشنهاد ازطرف کارکنان ارائه شده است استقرارآژانس های خدماتی درنقاط مختلف محدوده عملیاتی شرکت استفاده ازخدمات شرکتهای مشاورسنجش میزان رضایت مشترکین ازخدمات شرکت به روش علمیفراهم نمودن شرایط مساعد برای واگذاری سریع انشعاب ازطریق اکیپهای سیاروتقسیط هزینه هااستقرار سیستم های :GPS,GIS,ICT دستیابی به آرمان مشترک مدیران ارشد شرکت توان برون سپاری اقدامات اجرائیاستفاده گسترده ازکابل خودنگهدار

اسلاید 43: قابلیتها وتنگناهای شرکت ب : تنگنا هافرسودگی تاسیسات بخش توزیع.سرقت تجهیزات شبکه توزیع کمبود منابع مالی برای پاسخگوئی به نیازمندیهای روز افزون متقاضیان و مشترکین.عدم افزایش هزینه انشعاب برق از سال 1383 تا کنون و کاهش امکان سرمایه گذاری در جهت توسعه شبکه های توزیع.پرباری بالغ بر 40%فیدر های توزیع و پستهای فوق توزیع.

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید