برق، الکترونیک و مخابراتعلوم مهندسیگزارش‌های دولتیسایر

کارنامه سال 1389 شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران

صفحه 1:
2 عم سم DANES ar ey ess اشن كلد

صفحه 2:

صفحه 3:
1 ال إييام مديريت, ,تاریخچه,ووضعیت مغر فیایی, إخط مشى, بیانیه رزشهای سازمانی فرازهاني ماموریت, شرکت. امداف و رامبردهای پلند مدت. کارکنان وضعيت مومود شبك مشترکین, انرژی و,بارشرکت شاخص "قجس 52( تقالتتا5 ۳75 شده عملکرد بودجه عملکرد آموزش مديريت مصرف برنامي ريزى فنى دیسپاچینی خدمات مشترکین امش تلف ات و پیک سایی مديريت ‎bay‏ ‏تعالی سازمانی سایرقدامات. .قايليتها و تنكناماى شركت

صفحه 4:
وییه گیهای منحصر بفرد سیستم توزیع در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران و وجود تعداد بی شمار نقاط مصرف وپراکندگی آنها درلین محدوده وسیع جغراف « موجب پیچیدگی تعهدات و سنگینی حجم عملیات اين شرکت گردیده است . شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران درسال ۱۳۸۹ درسایه الطاف الهی وبابپهره گیری ازفضای همدلی وهمکاری تمامی دست اندرکاران وبااستفاده ازتمامی ظرفیتهای موجود علاوه مناسبی دست پیداکرده است . لین شرکت درراستای بهره برداری مناسب ازتجهیزات وارلنه خدمات مطلوب به مشتر 317 مكاوات ‎ol‏ رتب کاهش پیک پر گریده که 2 دربخش مدیریت مصرف بااجرای طرح تعطیلات تابستانی صنایع » صرفه جوئی تعرفه کشاورزی » اداری وتجاری وهمچنین اجرای طرح آموزش دانش آموزان بللغ بر٩‏ مکاوات » دربخش بهره برداری باراهاندازی مولدهای دیزلی صنایع و همچنین انتقال شیفت کاری مشترکین صنایع بخصوص معادن شن وماسه بللغ بر۷٩‏ مگاوات ودربخش ات مشترکین نیز > مکاوات وكاهش پیک صورت گرفته است .

صفحه 5:
برای جلوگیری ازاتلاف انریٍی دراتصالهای سست شبکه توانسته ایم بااستفاده ازدستگاه ترموویین بیش از۱۰۰ هزارنقاط تلفات راشناسائى واصلاح وبه تبع لمن بيك بارراكم كنيم . تست واصلاح لوازم اندازه گیری ۳۵۰ هزارمشترک تکفازخانگی بابهره گیری ازدا والکترونیک یکی دیگرازاقدامات صورت گرفته درراستای کاهش پیک وکاهش تلفا ۱ است ۰ دراین اقدام که درعرض ماه انجام پذیرفت حدود ۳۳۱2۹کنتورمعیوب گزارش و موردبررسی قرارگرفت . اين کارنقش موثری درپیک سائی و کاهش تلفات داشت . درراستای کاهش تلفات انرّی لین شرکت ازسال ۸1 بابسیج کلیه نیروها اقدامات بسیار موثری درلین زمینه انجام داده است . استقراراکیپهای غیرمجازدر کلیه مناطق برق وجمع آوری برقهای غیرمجاز, اصلاح اتصالات سست » تست لوازم اندازه گیری دیماندی وغیردیماندی ۰ تعویض لوازم اندازه گیری معیوب واصلاح وبهینه سازی روشنلئی معابر بااستفاده ازچراغهای کم مصرف پربازده ازمهمترین اقدامات صورت گرفته درجهت کاهش تلفات شبکه بوده که بااجراى اين پروژه ها درطول سه سال موفق به کاهش 1 تلفات انرؤى كرديده ايم . ازمهمترین اقدامات انجام شده دربخش مدیریت مصرف می توان به تههیه وتدوین وچاپ ۲۹۰۰ کتابچه راهنمای مصرف مشترکین صنعتی وهمچنین تهلیه ونصب +4۰ دستگاه بیلبوردت بامضامین بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی درمعابرپررفت و آمد شهری اشاره نمود .

صفحه 6:
لین شرکت اقدام به وصول هزینه انشعاب ازمشترکین بارلئه شناسه قبض وشناسه پرداخت نموده است . احداث آژانس خدمات مشترکین درنواحی برق و مراکزپرجمعیت همانند وحیدیه شهریار » صفادشت ملارد . کمالشهر ۰ محمدشهر . ماهدشت ۰ چهارباغ . چندارو طالقان ازدیگراقدامات مهم دراین زمینه بوده است هم راستا بالجرای طرح هدفمندى يارلنه ها لين شركت اقدام به توزيع ‎١‏ ٠1هزاربروشوريراى‏ مشترکین خانگی واطلاع رسانی مناسب‌به مشترکین کشاورزی نمود . همچنین با برخی اصناف تجاری بزرگ درسطح شهرسمینارهانی جهت آشنلنی باتعرفه جدید برق برگزار ودرنتیجه اين اقدامات مشترکین درنحوه مصرف برق وهزینه هاى برق مصرفى أكاه كرد يدند . ورتوسعه زيرساخت هاى سیستم مخابراتی و جهت انتقال سریع با حجم بالای دیتا » ارتباط مناطق برق غرب كرج وشرق کرج بااستفاده از فیبرنوری باستاد برقرار وبا برنمه ریزی ‎٠‏ لازم برقراری ارتباط منطقه برق جنوب کرج بافیبر نوری نیز دردست اجرا می باشد .

صفحه 7:
درسال ۰۱۳۸۹ بانصب ۱۰۲۰ دستگاه پست هولنی وزمینی واحداث وبهینه سازی ۲۷۲ کیلومترشبکه فشارمتوسط واحداث وبهینه سازی 1۱عکیلومترشبکه فشارضعیف وفروش ۷ اشعاب جدید به مشترگین گام موثری درارلنه خدمات بهتربه مشترکین برق صورت كرفت است .دراین سال به میزان ۷۸۵۲۵6۵ مگاوات ساعت انرژی خریداری ودراختیار مشترکین برق قرارگرفته که معادل ۳۸/۶درصد کل کشور می باشد هم چنین تعداد ۲6۹۹۰۹ ‎Eel‏ مشترکین تکفازوسه فاز غیردیماندی وتعداد ۱۲۷۵ مشتر" دیماندی ثاتویه و ۱۷۷۹ مشترک دیماندی اولیه تست وبازرسی شدند وتعداد 7405 7 لوازم اندازه گیری معیوب مشترکین نیز تعویض گردید ه است درراستای بهبود شاخصیهای قابلیت اطمینان وکاهش انریٍی توزیع نشده وافزایش رضایتمندی مشترکین پرویه دیسپاچینگ نوین شرکت درقللب ۱۰ پرویه عملیلتی ازسال قبل شروع ودرحال حاضردرمراحل پایانی آن می باشد . توسعه اتوماسیون شبکه باخرید ۷۰ دستگاه سکسیونرگازی 6۲۳0 داروتجهیز کلیه کلیدهای خودکاربه 6۲۳0 یکی ازلین پروژه های ده گلنه می باشد .به منظورپاسخگونی بهترومناسبتربه مشترکین درهنگام بروزخاموشی . استقرارسامانه چند رسانه ای فوریتهای شهریارو ساوجبلاغ درحال انجام می باشد .

صفحه 8:
این شرکت درجهت افزايش دانش فنی کارکنان دوره های آموزشی متنوعی رادرموسسه مدیریت مهرشهر پژوهشگاه نیرو, دانشگاه شهید عباسپور.آگاهان نیرو و شرکت کنتورسازی ایران برگزارنموده وباشرکت درسمینارها وکنفرانس ها توانسته است ‎۸٩‏ درصد درانجام تقویم آموزشی و ۱۰۷ درصد نسبت به استانداردآموزشی موفقیت بدست آورد درپایان ضمن تشکرازکلیه همکاران که باتلاش مجدلنه خود باعث بهبود بهره وری وارائه خدمات بهتربه مشترکین درسال ‎۸٩‏ گردیده اند ء امیدواريم بتونیم درسال ‎٩۰‏ که به فرمایشش مقام معظم رهبری سال جهاداقتصادی نام گرفته است گام موثری دربهبود وضعیت اقتصادی كشورازطريق اجراى موثرتر فعاليتها داششته باششيم .

صفحه 9:
رسع نیروی برق غرب استان تسهران در سال ۱۳۷۲ و در چارچوب سیاست خصوصی سازی كه بر كرفته از بند شمش قانون برنامه اول توسعسه اقتصادی ۰ اجتماعی و فرهنگی دولت جمهوری اسلامی ایران تحت عنوا » كاهش بار مللى هزينه هاى دولت از طريق انتقالپاره ای از وظلیف مسوجود.به بخش غیردولتی«می باشد تشکیل گردیده است . بر اساس بند 6 ماده واحده قانون استقلال شرکتهای توزیع در تاريخ ۱۵/۰۸/۸۲ این شرکت مستقل و زیر نظر شرکت توانیر وظلنف مربوطبه توزیع نیروی برق شامل انجام کلیه خدمات فنی » اداری و مالی مورد نیاز متقاضیان و مشترکین برق را در حوزه عملکرد شركت انجام مى دهد. از ویژگیهای منحصربفرد سیستم تسوزیع در محدوده تحت پوشش شرکت میتوان به دارا بودن عنوان دومین شرکت توزیع ازنظرتعداد مشترک درکشوره دومین شرکت توزیع ازنظرتعداد فروش انشعاب ورد سالیانه . اولین شرکت توزیع موفق در اخذ گواهینامه 20000 وگواهینامه 01۵6606000 : استفاده از کلبل خودنگهداربطول ۳۵۰۰ کیلومتروتدیین آرمان شرکت (باهم اندیشی بسوی تعللی سازمان ) و درکنارلن سرویس دهی به حدود ۱۳6۵۸۵۷هزار مشترک و پسذیرش سالانه بیش از۹۰هزار مشترک جدید ۰ مدیریت بهره بردری بهینه از 1۹۳۱ کیلومترشبکه فشارمتوسط هوائی وزمینی و ‎٩۳۸۷‏ کیلومترشبکه فشارضعیف هولئی وزمینی و۱۵۹۹۹ دستگاه پست هولنی و ‎۹۹٩‏ پست زمینی درکنار مشکلات و معضلا کلان شهیر کرج و خصوصیاتی نظیر صنعتی بسودن و مهاجرپذیری منطقه که در بسیاری از مسواردابداع شیوه های نو و استفاده از آخرین دستاورد های تکنولویٍی توزیع را می طلبد , اين موارد موجب پیچید: تعهدات و حجم عملیات درمسحدوده شرکت گشته است .

صفحه 10:
فلسفه و ساختار مورد نظر برای شبکه توزیع ؛ درجسه اضطرار در نظر گرفته شده برای لُن و همچنین نحسوه آرایسسش و بسهره برداری از پستهای فوق توزیح ‎٠»‏ دیسگر عوامل تاثیرگذار بر ابعاد و ظرفیت شبکه توزیع بشمار می روند ,از طرفی وسعت 1۱۸۲ کیلومتسر مسربع در قللب هفت شمهرستان و هرکهای مسکونی و صنعتی مسستعدد در لين محدوده ‎٠‏ بعلاوه تعداد ۱۳6۵۸۵۷ مسشترک موجود و پیک بار مصرفی بیش از ۱۳۹ مگاوات درسال ‎٩‏ مسبین ميزان كستسردكى و تراكم بار در شبكه توزيع سوق غرب استن تهران ی اشد. ‎

صفحه 11:
شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران؛ تأمین برق مورد نیاز متقاضیان و ارانه خدمات چس از فروش به مشترکین در محدوده تعبین شده‌با حفظ پایداری شبکه رابه عهده داشته و رئوس خط مشی خود را به شرح زیر اعلام می دارد: *جلب رضلیت مشترکین و تسریع در اجرای خدمات‌با در نظر گرفتن کیفیت کار با برخورداری از آموزش مشارکت و برنمه ریزی موثر بر اساس الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای بزیست محیطی و استانداردهای وزارت نیرو و توانیر و ضولبط مللی‌با بهره گیری لثر بخش از منابع موجود ء مشاوران و پیمانکاران ذیصلاح و نظارت مستمر بر حسن اجراء آتعیین.طراحی و بهبود فرآیندها و جاری سازی آنها به نحو مطلوب جهت بهبود مستمر کارایی وبا رویکردهای پیشگیری از آسیب به سلامت کارکنان » پیمانکاران و شههروندان و همچنین آلودگی های زیست محیطی و تلاش در حفظ محیط زیست به عنوان سرمایه ملی و جهانی متعلق به نسل های آینده . و بازنگری اهداف کیفی » ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی ؛ تا حصول

صفحه 12:
*شناسایی و به روزآوری ریسکهای ایمنی و بهداشتی و: توجه به تغییر فرآیندهاوبهره برداری از تکنولوژیهای نوین . *اشساعه فرهنگ تعللی و ایجاد باور در کارکنان برای نهادینه کردن حرکت در مسیر سرآمدی و ارتقاء سطح تعالی شرکت . مدیریت ثبرکت متعهد است به منظور | ‎amy‏ الزامات نظام های مدیریت کیفیت (2008: 9001 150) ۰ مد و بهداشت حرفه ای (۲۰۰۷ : ۱ 081585) و مدير ‎panes‏ )2004 : 14001 ۱50 ) انی نماید و از طریق نماینده مدیرب رنكرى هاى منظم از تداوم , یکپارچه اطمینان حاصل نموده و كاركنان را در ججهت رعايت و اجراى مؤثر اين نظام راهبرى نمايد .

صفحه 13:
*ما با حفظ هویت ملی - اسلامی خود تمامی تلاش ممکن رادر راه اشاعه ارزشهای سازمانی که راهنمای کارکنان درارلئه خدمات خداپسندانه به ارباب رجوع می باشد بکارمی بندیم + ۱ *ما درحفظ و صيانت حقو ان صادق بوده و به فرهنگ مشتری محوری اعتقاد داريم . *نوآورى براى ها ارزشمنداست و خود را ملزم .به و بهبود مستمردركارها مى دانیم "*مامعتقد به ترویج وتوسعه فرهنگ تعالی و ارزشهای اسلامی هستیم . *ماتلاش می کنیم باایجاد تعهد و انگیزه درنیروی انسانی که ارزشمندترین منابع شركت مى باشمد منافع فردى و سازمانى راهمسو نماييم . *ماكوجكترين ترديدى دراشاعه تفكر در خلاقيت . نوآورى و يادكيرى به خود راه نمی دهیم . ی کارکنان , روشیهای انجام کاررا بهبود بخشیده و باتوانمند سازی آنان

صفحه 14:
نیاز با اخذ مجوزهای لازم در سایر مناطق . ۲- بهره برداری » تعمیر و نگهداری شبکه ها و تاسیسات توزیع نیروی برق متعلق به شرکت . ۳- راهبری و پایش شبکه توزیع برق . 6- ارلئه خدمات مورد نیاز برای دسترسی سایر عرضه کنندگان به شبکه های توزیح به منظور خرید . فروش و جابجانی برق ۱ ۵- مدیریت بار : مصرف و تقاضای انرئُی برق (مدیریت سمت تقاضا) در جهت مصرف بهینه بوق ‎٠‏ - حمایت از پژوهش های کاربردی و انجام فعالیتهای تحقیقاتی مرتبط با بخش توزیع از طریق مراجع تخصصی و ذیصلاح. ۷- حمایت از توسعه ظرفیت های مشاوره ای و پیمانکاری و فن آوری های جدید به منظور کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و ارتقاء سطح خدمات به مشتریان . ۸- برون سپاری امور مطالعاتی ۰ نظارتی و عملیات اجرلنی رقلبت پذیر (اعم از بهره برداری ؛ تعمیر و نگهداری » توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات و ارائه خدمات مشترکین)ء

صفحه 15:
بهبود شاخصهای قابلیت اطمینان شبکه وافزايش کیفیت برق ایجادتحول وارتقاء سلامت اداری اقتصادی تر کردن فعالیتها. افزایش کارانی کارکنان حفظ سلامت کارکنان » وشهروندان وپیمانکاران ازطریق رعاب کامل مواردایمنی واستانداردها استقرارمدیریت استراتژیک درمکتب یادگیری

صفحه 16:
10000 20000 30000 0000) 70000 000 فوق ليسائس as go)

صفحه 17:
666 886.659 0666 ° مهو 886.68( ° مهم © موه 26.696 مهو ©0666 6087 665 7.009) 2108 256547 60 محاوعهه dean 060656 1471 2820175 968 416.090 1334 1514 طول شبکه ۲۰ کیوولت هوانی طول شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی طول شبکه فشار ضعيف هواتي طول شبكه فشار ضعيف زمينى جواغ روشنائى معابو تعدادمشتركين ويماتدى تعدادمشتركين غيرديماندى روشنانیمعبو جمع تعدادمشترکین پستهای هوانی ظرفیت کل پستهای هونی يستهاى زمينى ( عمومى ؛ اختصاصی وپاساژ) ظرفیت کل پستهای زمینی پیک بارهمزمان

صفحه 18:
تعداد مشت کین شرکت به تفکیک دیماندی وغیردیماندی جمع كلد روشنانی معابر غبردیماندی ‎wae‏ ‎wns ۱۳۴۵۸‏ ۳۵ ۳ اماق 9 لل ۴ تعداد انشعابات فروخته شده شر کت به تفکیک تعرفه = کشاوزی ‎ne‏ خانكي ‎TAP 3 wv‏ arr ay a تعداد مشترکین شوکت به تفکیک تعرفه ۹ تجار منت | ‎wns‏ wa, ۱۳۸ ۱۳۸ rea ۳ ۵۹ 3 ۱۳۵

صفحه 19:
میزان انرژی فروخته شده ءتحویلی و پیک بار همزمان و غیر همزمان بيك بار همزمان000 | ‎Se‏ نرژیتحولی اترئى فروخته شده ‎(oe)‏ ‎wert 3 3‏ ۳31 1 ۳1 ها 33 نمودارسالائه يبك بارهمزمان شرکت. acu. aan. caw. © و ور زر ۳ SI a 0a] ميزان متوسط رشد بيك باردرسال هاى كذشته بالغ بر ۵/۷ .بده که درسال ‎۸٩‏ بااجراى بروز هاى بيك سابى اين به 1۵/۴ کاهش يافته است .

صفحه 20:
لف :مقایسه فروش ۰ وصول و مصرف انرژی توسط مشترکین برحسب تعرفه درسال ۱۳۸۹ وی | ‎we‏ وصول فروش خالص فروش ‎PS?‏ وصول به فروش| (ميليون ريال) | (ميليون ريال) ‎(mwh)‏ 1 .9 392.319 3735 2.271.587 0 9 121.162 136.687 829.316 0 1 19.332 3142 455.101 59 97 513.405 528861 2.007.184 77 ,93 397.132 427.995 644.284 42 76 8.456 11-154 15.230 اله 5 8 = 175.500 79 95 1.451.806 1.533574 6.398.202

صفحه 21:
ب : مقایسه فروش » وصول و مصرف انرژی درصد تغییرات نسبت به سال ۱۳۸۸ سال ۱۳۸۹ سال ۱۳۸۸ تعرفه ۸ ۹۲ ۱ میزان فروش 5531 ‎(OW)‏ ‎ee 7‏ میزان فروش انرژی ‎ies ۹ ۷ ۳‏ میزان وصول انرژی ( ميليون ريال) ‎Wat‏ 2۱ نسبت وصول به فروش جارى(درصد) نسبت وصول به کل مطالبات (درصد) ‎۱۹ ۱۸ ‎Aa, ra ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏بااجراى طرح هدفمندى يارانه هارشدفروش انرزى ازمتوسط 1/:درسال هاى كذشته به 1/4 درسال 41 تغييرياقته إل است. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
طول شبکه فشارضعیف به ازاء هرمشترک طول شبکه فشارمتوسط به ازاء هرمشترک سرانه مصرف سرانه پیک

صفحه 23:
سال ۱۳۸۹ ۸۹-۷ ۳2۷۳۹ ۱۳۹۷۳ ۷۳۹۶ ۳۳۷۰۳ سال ۱۳۸۸ (مکاوات ساعت) ناشی ازتوزیع درائراتفاقات (مکاوات ساعت) ناشی ازتوزیع بابرنامه (مکاوات ساعت) جمع کل (مکاوات ساعت)

صفحه 24:
ه : مقايسه شاخصهای قابلیت اطمینان سال ۸۸ و ‎۸٩‏ ‏و روند تغیبرات شاخصها سال 1684 | سال ۱۳۸۸ نون شرح تعداد خاموشى هاي ماتدكار , اموشى هاى مائد كار ‎ws amy‏ م تعداد خاموشی هاى زودكذر ‎j‏ موی های زودگذر ‎ey vay‏ 0 ‎vier ۷۳۳۷‏ متوسط زمان خاموشی هرمشترک دقيقه ‏درسال ‏/ ۸ متوسط انرژی توزیع نشده ‎erik ave‏ ی ‏3 | 7 مزان دسترسی مشترکین ماه 338 ‎eo:‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎aye Wee ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 25:
عملکرد سال ۱۳۸۹ ۸۹ ۳۱ فرج تعداد پستهای هوائی منصوبه جدید(دستگاه) تعداد پستهای زمینی منصوبه جدید(عمومی - اختصاصی - پاساز) خطوط فشارمتوسط هوائی (کیلومتر) کابل فشارمتوسط (کیلومتر) کابل خودنگهدارفشارضعیف (کیلومتر) کابل فشارضعیف (کیلومتر) تعدادانشعابات فروخته شده نصب چراغ لاک پشتی (دستگاه)

صفحه 26:
مقایسه عملکرد بودجه جاری وسرمایه ای شرکت عملکرد ۱۹۹ ۳۳۹۰ جاری

صفحه 27:
ni wat 03 ree war reer 31 ۸ ۳ rrr يبمانكاران vara 1 مديران ۳ ve ۳ 7 0 0 ۳ rs 1 1۳1 5 1 We ۳1 we wer ne 1 MAY 5 or 13 vr 1 te 1 ne ۳ + 03 ener 5 re 1 1 vr wr 3 5 ou Yee 3 3 3 0 1 ۳ 5 93 1 me 1۸ ne ore Ga oor 1 vee eer شرح - بخش غرب كرع شرق كر جنوب كر شهويار ‎Bee‏

صفحه 28:
ave vA vat evan rent ۸ ۱۷ مدیران rer ۵۸ av vine Mae ror ۳13 eee TYAS ove ۳ we yao mn ۶۵ rhe owe ۳۸ a ۸ و ov ۳۳ WA nay a8 ۹ bee شوح - بخس شفلی تعداد پرسنل استانداردآموزش (نفرساعت) جمع استاندار آموزش تقویم آموزشی (نفرساعت) میزان موفقیت درانجام تقويم أموزشى (درصد) میزان موفقیت نسبت به استاندارد آموزش (درصد)

صفحه 29:
اقدامات انحام شده درز سنه مدد ۱- فعالیت های فرهنگی و آگاه سازی : * چاپ کتابچه راهنمای مصرف بهینه انرژی تحت عنوان مصرف درست انرژی در خانه در ۳۰۰۰۰ نسخه * برگزاری دهمین سمینار سالیانه مدیریت مصرف بر ق ویژه صنایع سنگین درتاریخ ۲۵/۳/۸۹ * تههیه وتدوین وچاپ ۳۰۰۰نسخه کتابچه راهنمای مصرف مشترکین صنعتیء *تهیه و نصب تعداد ۱ دستگاه تابلو دیجیتالی روان (00) با مضامین بهینه سازی مصرف انریی الكتريكى. *تهیه و نصب تعداد 6۰۰ دستگاهبیلبردبیغاتی با مضامین بهینه سازی مصرف ری الکتریکی درمعابر پررفت وآمد شهری - مناطق برق تابعه *#نقاشی ۱۵ دستگاه پست زمینی با تصاویری در زمینه گسترش فرهنگ مصرف برق. *استفاده ازاتوبوس های شهری برای تبلیغات مدیریت مصرف انرژی درمعابر پرتردد شهری. *استفاده از نمایشگرهای بزرگ شهری برای مدیریت مصرف انرژی در میادین پرتردد شهر. *اجرای طرح آذین بندی ميادین ومعابر عمومی پررفت وآمد شهری بارعايت الكوى مصرف ببهينه برق. *برگزاری سمیناراصلاح الگوی مصرق "تهدیدها و قرصتها"ویژه کارکنان دستگاههای دولتى. *برگزاری کلاس آموزشی مدیرت مصرف انرژی برای ۱۲۰نفر از معلمان برگزیده حرفه وفن *اجرای پرویه آموزش مدیریت مصرف برق ویژه ۳۵۰۰۰۰نفراز دانش آموزان شهرستانهای کرج .شهریارو ساوجبلاغ.

صفحه 30:
اقدامات انحام شده درز سنه مدد انجام پروژه وراه راهکارهای عملی صرفه جویی درمصرق انرژی ومحاسبات ‎lat,‏ مربوطه ‎eae‏ آلترناتیوهای مختلف دراین زمینه جهت تصمیم گیری بهینه صنایع مربوطه. مصرف ویژه صنایع بادیماند ۱مگاوات به بالا با مرکزمطالعات وبرنامه 37 - فعالیتهای بخش کشاورزی ** برگزاری جلسات با نمیندگانآمور لب چاههای کشاورزی وجهادکشاورزی شهرستان کوج ساوجبلاغ , ونظرآباد جهت شناسایی و استفاده از پتانسیلهای موجود جهت پیکسایی تابستان سال٩۸‏ << آنصب ۱۱۰دستگاه کنتور هوشمند قرلئت همزمان مصارف لب وبرق برای محدود کردن مصرف ب های لب کشاورزی که بصورت يروقه بايلوت دراستان تهران ودرمناطق برق ساوجبلاغ ‎SUL Bly‏ اجراگردید.

صفحه 31:
۱- اجرای کامل طرح جامع برق رسانی شهر جدید هشتگرد بر پایه سیستم 615 ۲- برگزاری مناقصه اجرای طرح جامع برق رسانی شهرستان نظرآباد ۳- محایسبه و پایش تلفات انرژی شرکت شامل : 098 محاسية قات ان ناطق برق بصورت دوره ای ۶ محاسیه و تنظیم سهم کاهش تلفات مناطق برق با توجه به ميزان تلفات در منطقه *** يليش ميزان تلفات بصورت دوره اى و مقايسه با میزان هدف و بررسی علل انحراف از میزان هدفكذارى >- تهیه و ارسال آمار و اطلاعات مورد نياز واحد هاى داخلى و سازمانهاى بيرونى شامل : *5* تهبيه و ارسال أمار فعاليتهاى شركت به توانير و برق منطقه ای تهران ** تهیه گزارش مدیریتیتوزیع در يك نكاد و درج أن بصورت ماهيانه در سايت شرکت ارانهفعلیتهای عملکرد شركت توزيع به معا هماهنكى توزيع توانير بصورت 001106 *4* تهبيه أمار و ارائه فعاليتتهاى شركت بصورت فصلى به استانداربيهاى تهران و البرز Sa ۳ تههیه کارنامه عملکرد شرکت توزیع برق غرب استان تهران در هر سال

صفحه 32:
برگزاری مناقصه خرید ریکلوزر . سکشنالایزر سکسیونر گازی .... و بررسی امتیازات فنی ‎tke‏ ارت بر تعمیر وسرویس ریکلوزرو سکشنالایزرهای منصوبه نظارت بربازدیدواخذ اطلاعات ثبت شده درریکلوزرها وبررسی وتحلیل نهلنی گزارشات ارسالی ازسوی پیمانکار مربوطه ‎oe "7‏ گزارش نهلنی وضعیت ریکلوزرها وسکشنالایزرهای مناطق وکاهش میزان خرلبی اين نشده دراثرنصب ریکلوزرها ونحوه تشخیص دقیق خطا ورفع عیب شبکه -برگزاری دوره های آموزشی ‎ite‏ "د ۲ *** برگزاری دوره های آموزشی "خازن گذاری وجایابی بهینه خازن درشب توسط دانشگاه تربیت مدرس *** برگزاری دوره های آموزشی یمنظور آشنلئی وبهره برداری صحیح ازریکلوزرها وسکشنالایزرها برای مامورین مناطق و دستگاه نظارت ومبادله موافقتنامه های اعتبارات استانی

صفحه 33:
(۳۳ کاهش 4۵۳ خاموشی های با برنامه 20 با استفاده از پیمانکاران خط گرم مقیم دربخش تعمیرات ۰ سرویس و نیرورسانی انجام پیک سایی در بخش مولدهای دیزلی بمیزان 25 ۲۱۷۷ در تابستان ‎۸٩‏ انجام پیک سایی در بخش شیفت مصرف مشترکین معادن شن و ماسه بمیزان 30 ۷/۷۷ جذب ۲۰ متقاضی نصب مولد مقیاس کوچک با مجموع ظرفیت 95 ۷۱۷۷ تجهیز ناوگان عیب یابی به یک خودروی ‎COMPACT‏ 52/5 ون عیب یاب و ۵ دستگاه KO 0 ‏ستر‎ خرید و تجهیز اکیپهای 20 6۷ مانور مناطق به ۵ خودروی پیکاب عملیات توسعه اتوماسیون شبکه با خرید ۷۰ دستگاه سکسیونر گازی دارای ‎٩۲1(‏ اصلاح تعداد ۱۵۰ دستگاه سکسیونر زمینی و هوایی معیوب شبکه 20 16۷ آماده سازی دیسپاچینگ نوین شرکت توزیع در قالب ۱۰ پروژه عملیاتی ** آماده سازی سامانه چند رسانه ای فوریتهای برق و استقرارمراکز جانبی شهریار و ساوجبلاغ

صفحه 34:
۱-جلوگیری ازدوباره کاری وکاهش زمان انجام کار بخشی ازمسئولیت مسئولین قطع وصول مناطق همانند اخذ فایل قطعی وتبدیل اطلاعات درنرم سركت پویش برق انجام می گردد ۲-تسریع درپرداخت بدهی وافزایش وصول مطالبات نصب دستگاه 805 درواحدهای وصول مطالبات به هنگام مراجعه مشرکین به منطقه اس وصول بدض و ار سر ۱۲ >-کاهش بدهی ومشخص نمودن بدهی های غیرقابل وصول شرکت ۵ مشخص نمودن وضعیت بدهی مشترکین دولتی طی هماهنگی به عمل آمده بامسئولین ذیربط نسبت به تیه فهرست اشتراکهای وابسته بهتعدایازارگنها همانند آبفا : نیروی انتظامی , سیاه و.... اقدام وبه اشتراکهای وابسته به هرارگان کد مطالبه خاص تخصیص داده شد 7- به عضویت درآوردن اشتراکهای وابسته به مخابرات استان لبرزدرطرح بانک پرداخت اين امر موجب تسهیل درافزایش وصول مطالبات وبهبود سرعت گردش نقدینگی شرکت گردید ۷-به عضویت درآوردن مشترکین شرکت ایرانسل درطرح بانک پرداخت فروش وصول شرکت ایرانسل نیزبراساس فرایند طرح بانک پرداخت صورت می گیرد یل دودستگاه 88۵ به دومنطقه جهت کاهش زمان انجام کار گسترش امورمکانیز eS

صفحه 35:
پروژه های تحقیقاتی در دست اجرا * طراحی وساخت فیلترکاهنده فلیکردرصنایع کوچک * طراحی وآنالیز خازن سری جهت کاربرد در شبکه های توزیع باهدف بهبود نوسانات ولتاژ * تخمین بارپستهای توزیع وبهینه سازی تلفات انرژی * بررسی فنی و اقتصادی روش های نوین امحاء و بازیافت لامپ های تخلیه گازی وکم مصرف درراستای کاهش آسیب های زیست محیطی LIGHT ENGINEERING ots ‏ترجمه وچاپ‎ * پروژه های تحقیقاتی پایان يافته

صفحه 36:
پروژه های تحقیقاتی در دست بررسی *امکان سنجی وارزیابی فنی و اقتصادی استفاده ازتولیدات پراکنده درشبکه توزیع وارانه روش برای جایایی بهینه تولیدات پراکنده درسیستم توزیع *مطالعه وتخمين اثرتجمعی بارهای غیرخطی مصرف کننده های خانگی درشبکه توزیع بااستفاده ازروش مدل سازی واندازه گیری محیطی *بررسی انواع روشهای قرائت ازراهدوروامکان سنجی هریک ازآنهادرشرکت توزیع غرب استانالبرز *بررسی موارد خرابی کنتورهای دیجیتالی وراهکارهای رفع آنها #طراحی وساخت دستگاه مدیریت مصرف انوژی (سام) *مطالعه وتحقیق درروش های محدودسازی جریان اتصال کوتاه و ارائه روش های کاربردی متناسب باشبکه توزیع *انتقال اطلاعات دربسترتوز * رنه راهکارهای کاربردی جهت کاهش تلفات ترانسفورماتورهای یک فیدرفشارمتوسط شبکه های توزیع #طراحی وساخت دستگاه پسیو 3001۳0 برای شبکه توزیع سه فازفشارضعیف باهدف حذف سیم نول و توان کاهش ‎OWE‏

صفحه 37:
الف - يروزه های مصوب مربوط به طرح ملی کاهشس eeu ae ‏نامه‎ ‎4. ‎We 3 اب - فعا كافش تلفات ناشى ازاجراى فعاليت. عملكره (40©) ‎«ty‏ )0( ‎ar 8‏ 02 ian alse جمع آوری انشعابات غیرمجاز .تعويض کتتورهای معبوب تک فا وه فاز تعویض فتوسل با ساعت فرمان نجومى ‏ تعويض و بركنارى جراغ و استاندارد و بيهيته سازى روشتایی های کاهش تلفات با استفاده از منابع داخلی و يا اخذ کارا Siar ols تعویض چراغ كاهش طول شبكه فشارضعيف وافزايش شبکه ۲۰ کلولت

صفحه 38:
جمع أورى انشعابات غير مججاز اصلاح اتصالات سست ووشتائى معاير اتوزيع لامب كم مصرف تست لوزم اندازه گیری تلفات تون (اصلاح شبکه های فرسوده)

صفحه 39:
اقدامات مهم انجام شده درزمينه مقابله بابحران 3 تقویت 2۱۱ اصله پایه های بتونی اصلاح يا تعويض 138 دستكاه تابلو هاى ناايمن ** رفع خرابی تعداد ۳۷ سکوی بتونی تابلوها تعویض ۵50 اصلهپایههای شکسته یاضعیف بابايه هاى قويتر ۶ اصلاح کجی تعداد ۳۲ دستگاه ترانسفورماتورپست های هوانی ایمن سازی تعداه 1۱ پست زمینی رفع حریم تعداد ۲۱۲ دستگاه ازواحدهای مسکونی به خصوص برای خطوط ۲۰ کیلوولت

صفحه 40:
اقدامات انجام شده درزمینه ارتقا ء تعالی سازمانی ‎-١‏ ايان بافته ‏*تدوین و جاری سازی استراتژی شر کت(مرحله دوم) *بروزکردن سیستم مدیریت کیفیت 9001 150 ویرایش سال ۲۰۰۰ به سال ۲۰۰۸ و بروز کردن سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای 18001 0145/۵5 ویرایش سال ۱۹۹۹ به سال ۲۰۰۷ ‏۲- در حال انجام ‏*استقرار سیستم مدیریت آموزش شرکت 0 1001515 * پروژه ایجاد پتانسیل سنجی و تهیهبانک اطلاعاتی مکانیزه از امکانات پیمانکاران و مشاوران و تاميين کنندگان و ناظرین ‏*استقرارنظام ‎PM‏ (نگهداری وتعمیرات) ‏*طراحی و پیاده سازی سیستم جامع و یکپارچه مدیریت مالی -بازرگانی و کار کنان(مرحله اول) *شناسایی شاخصها وثبت عملکردها وهدف گذاری و مقایسه با شرکتها ی برتر و هم ترازدر هر واحد *طراحی و استقرار نظر سنجی جامع از کارکنان ‎

صفحه 41:
۳۳۱۳۳ ۱ - توسعه شبکه توزیه مهندسی نمودن شبکه های توزیع ۲- اصلاح ساختارمالی توسعه سیستم یکپارچه مالی وپشتییانی ۳- اصلاح ساختارنیروی انسانی برنامه ریزی استراتژیک در جهت اصلاح فرایندهای جاری طی مدت ه سال ۵ - سایر اقدامات اصلاح مبلمان شهری شبکه های توزیع.افزایش میزان ارتباط با دانشگاههاوتبادل اطلاعات بصورت ]6001101

صفحه 42:
الف: قابلیت ها توسعه سیستم اتوماسیون اداری در کلیه ادارات اقماری توسعه سامانه فوریت های برق ۱۲۱وارتقاء تن از 660۴6۲ ااق به ۵0۲۵6 ‎center‏ توسعه نظام پیشنهادات بطوریکه درسال ‎۸٩‏ تعداد 16۲ فقره پيشنهاد ازطرف کارکنان ارائه شده است *استقرارآژانس های خدماتی درنقاط مختلف محدوده عملیاتی شرکت اده از خدمات شرکتهای مشاور سنجش میزان رضایت مشترکین ازخدمات شرکت به روش علمی اهم نمودن شرایط مساعد برای واگذاری سریع انشعاب ازطریق اکیپهای سیاروتقسیط هزینه ها استقرار سیستم های :6۳5,615,۱6۲ ستیابی به آرمان مشترک مدیران ارشد شرکت ن برون سپاری اقدامات اجرائی *استفاده گسترده ازکابل خودنگهدار

صفحه 43:
ب : تنکنا ها *فرسودگی تاسیسات بخش توزيع. *سرقت تجهیزات شبکه توزیع *کمبود منابع مالی برای پاسخگونی به نیازمندیهای روز افزون متقاضیان و مشترکین. *عدم افزلیش هزینه انشعاب برق از سال ۱۳۸۳ تا کنون و کاهش امکان سرمایه گذاری در جهت توسعه شبکه های توزیع *پرباری بالغ بر *6/فیدر های توزیع و پستهای فوق توزیع.

62,000 تومان