سایر تحقیق و پژوهش

کارگاه مقاله نویسی

kargahe_maghale_nevisi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارگاه مقاله نویسی”

کارگاه مقاله نویسی

اسلاید 1: فهرستکارگاه مقاله نویسیفرآیند پژوهشمقدمهچند نکتهساختار مقالهانواع مقاله

اسلاید 2: مقدمهدر گذشته نگارش کتاب مهمترين و رايجترين صورت نگارش علمی بوده است ولي در دهه هاي اخير و بر اثر رشد و توسعه مؤسسات دانشگاهي و مجلات تخصصي نگارش مقاله و رساله هاي دانشگاهي گسترش چشم گيري داشته است.امروزه بسياري از ايده ها و نظريه هاي بديع، ابتدا در قالب مقاله عرضه مي شوند و پس از گذشت چند سال و طي کردن مراحل پختگي به صورت کتاب ارايه مي گردند.

اسلاید 3: مقدمهنگارش مقاله يک مهارت (skill) يا فن (art) است که آميزه اي است از دانش و عمل. بنابراين، تعاليم نظري هر چند لازم اند اما شرط کافي نيستند بلکه عواملي همچون استعداد، تمرين و تجربه هاي فردي نيز بسيار مؤثرند.

اسلاید 4: مقدمهفواید مقاله نویسی1. ادراک شما را متمرکز مي کند.2. به شما امکان مي دهد تا در يک موضوع خاص، عميق تر جستجو کنيد.3. ذهن شما را با گرد آوردن دلايل برمي انگيزد.4. شما را در بکار بردن اصطلاحات علمي و فني ورزيده مي کند.5. شما را قادر مي سازد تا افکارتان را به صورت روشن و منطقي بيان کنيد.6. شما را تشويق مي کند تا به طور گسترده و عميق تفکر و مطالعه کنيد.

اسلاید 5: مقدمهموانع پژوهشعدم آشنایی با روش تحقیقضعف علمیمشکلات داوری و چاپمشکل یافتن مجلهکار اجرایی فراوانفقدان انگیزهمشکل نیازسنجیمحدود شدن به تدریسمشکل دسترسی به منابع

اسلاید 6: انواع مقالهتحقیقی: برخاسته از پژوهش نويني است كه محقق خود انجام داده و متكي بر يافته هاي ديگران نيستگردآوری: گردآوري و انعكاس نقطه نظرهاي مختلف مندرج در نوشته هاي مرتبط با موضوعي خاصدر واقع كار جديدي را عرضه نمي كند انواع مقالهمروری: تحليل كلان و ارزيابي انتقادي نوشته هايي كه قبلا منتشر شده اند .تحلیلی: گسترش، استحکام، تبیین نو، نگرش انتقادی و تردید و تأمل در نظریه خاصی، با استفاده از منابع تحقيقي پيشين

49,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید