علوم مهندسی معماری و عمران

کافه رستوران لولو ، سید محمدرضا امامیان شیرازی

kafe-lolo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کافه رستوران لولو ، سید محمدرضا امامیان شیرازی”

کافه رستوران لولو ، سید محمدرضا امامیان شیرازی

اسلاید 1: کافه رستوران لولو معماری: Maze Studioمعمار مسئول: سید محمدرضا امامیانموقعیت: ایران، مشهدتیم طراحی: زهرا ذبیحی، بهاره اصفهانی زادهمساحت: ۵/۱۵۷ متر مربع زیربنای فضای پروژه – ۴۰ متر مربع فضای نیمه مسقف تابستانیسال: ۱۳۹۸ رتبه اول بخش تجاری،اداری وصنعتی در چهارمین دوسالانه معمعاری و شهرسازی ایران

اسلاید 2: با توجه به نام پروژه (لولو) که از قبل انتخاب شده بود، ایده اصلی طراحی این بود که بیشتر عناصر موجود در معماری ساختمان اعم از دید بصری و متریال به کار برده شده الگوی ما را داشته باشند. استفاده از الگوی نوشتاری لولو در پایه های مبلمان و بخش هایی از طراحی داخلی و خارجی نیز برای یکپارچه تر کردن طرح به چشم می خورد پروژه زمانی که به ما معرفی گردید، کافی شاپی کوچک در تراز همکف ساختمانی قدیمی (حدود سال ساخت ۱۳۴۰) واقع در خط کندرو بولوار خیام مشهد بود. خواسته کارفرما از ما طراحی کافه رستورانی خاص با فضای داخلی جذاب در نگاه عابران پیاده، سواره و مشتریان بود. با توجه به درختان زیاد و بلند اطراف کانال آب برای بهتر دیده شدن پروژه تصمیم گرفتیم تا به آن ارتفاع دهیم و پروژه را به دو طبقه تبدیل کنیم تا بتوان نه تنها دید مناسب از بیرون به پروژه، بلکه دید جذاب از داخل به بیرون را افزایش داد. حال برای رسیدن به چنین اهدافی با چالش هایی مواجه شدیم که باید به حل آن ها می پرداختیم.

اسلاید 3: متقاعد کردن صاحب ملک برای دو طبقه شدن پروژه:صاحب ملک خانمی مسن و تنها بود که تمام وقت در واحد مسکونی اش حضور داشت و دارای فرزندی مستقر در خارج از کشور بود که سالی یک بار ایران می آمد و باید اتاقش در طبقه بالا دست نخورده باقی می ماند.حدف دیوارهای حمال :حدف دیوارهای حمال و عریض 60 سانتی متری نما در طبقه همکف برای استفاده حداکثری از فضای همکف حذف این دیوارها سبب میشد تا 8 متر مربع به فضای همکف اضافه گردد و از طرفی ما اجازه تخریب هیچ فضایی از طبقه اول را نداشتیم. از این رو استفاده از شیشه مناسب تر از هر متریال دیگری بود، تا با اشغال فضای کمتری در همکف و ایجاد شفافیت کشش و جذابیت را برای رهگذران با توجه به خطی بودن آشپزخانه ایجاد کرد.

اسلاید 4: پلان کافه

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید