کسب و کاراقتصاد و مالیمهارت‌های شخصیبرنامه‌ریزیفروش و بازاریابی

کاوش در تجارت، بازاریابی و کارآفرینی

صفحه 1:
کار آفر بنی کلوش در تجلرت. بازاریلبی. و کلرآفرینی

صفحه 2:
خصوصیات کار آفرینان موفق خصوصیات شخصی و مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق

صفحه 3:
کار آفرین کیست؟ شخصی که ریسک های مرتبط با ایجاد» سازماندهی و مالکیت یک کسب و کار را به عهده می گیرد.

صفحه 4:
خصوصیات شخصی کار آفرینان موفق * دارای هدف * پایدار ee wee * دارای اعتماد به نفس ؟ مسئولیت پذیر * ريسك يذير *علاقه مند به یادگیری

صفحه 5:
مهارت های مورد نیاز کارآفرینان موفق * مهارت های ارتباطی “مهارت هاى روابط انسانى *مهارت های ریاضی * داشتن مهارت در تصميم كيرى و حل مسئله * مهارت هاى فنى * مهارت هاى يايه اى كسب و كار

صفحه 6:
کار آفرینی و فرایند کار آفرینانه درک کارآفرینی و فرایندهای کارآفرینانه

صفحه 7:
کار آفربنی در برابر کار آفرینان کار آفرینی کار آفرین فرایند شروع و لنجام کسب و کار توسط خود کارآفرین شخصی است که ریسک های مرتبط شخص که این کار ریسک قابل توجهی دارد. با ایجاد. سازماندهی و مالکیت يك كسب و كار رأ به عهده مى كيرد.

صفحه 8:
مرحله از فولیند کارآفرینی5 1 اکتشاف ۲ توسعه ‎ody!‏ ‎iY‏ تحصيص منابع ‎pas ۴‏ به واقعیت ‏3 بهره برداری ‎

صفحه 9:
مرحله!: اکتشاف مرحله ای که در آن کارآفرین ایده هایی را به وجود می آورد. فرصت ها را می شناسد و درباره بازار هدف مطالعه می کند. کار آفرینان موارد زیر را در نظر می گیرند: مهارت ها و سرگرمی ها درخواست:ها وتیازهای مصرف کنیده ‎dine}‏ یابی و اجرای پرسشنامه ‎

صفحه 10:
مرحله ۲ : توسعه ايده کارآفرینان موارد زیر را در این مرحله انجام می دهند: طرح کسب و کاری را توسعه می دهند. " یک پروپوزال با جزئيات كامل كه ايده كسب و كارى را شرح مى دهد. انتخاب مكان براى كسب و كار * آیا کسب و کار آنلاین است یا یک مکان فیژیکی برای مشتریان مورد نیاز است شا از محصولات. خدمات يا تركيبات به منظور خرید آنها بازدید کنند. آيا ايده شما نام تجاری یا مجوز نیاز خواهد داشت #-سجوز © - نام تجارى

صفحه 11:
مرحله ۳: تخصیص منابع مرحله ای کهدر آن کارآفرین متابع مالی:انتاتی و نترمایه مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار نوپا را شناسایی و تامین می کند. کار آفرینان موارد زیر را در نظر می گیرند: شناسایی سرمایه گذاران دارای پتانسل درخواست وام. کمک هزینه و کمک های مالی استخدام کارکنان

صفحه 12:
مرحله ۴ : تبدیل به واقعیت مرحله ای که کارآفرین کسب و کار را عملی می سازد و از .منابع برای رسیدن به اهداف و موضوعات استفاده می کند کار آفرینان موارد زیر را در نظر می گیرند: استقبال از کسب و کار با آغوش باز انجام روزانه کسب و کار خود

صفحه 13:
مرحله ۵ : بهره برداری مرحله ای که در آن کارآفرین درباره رشد سود در آینده .توسعه دهى يا واگذاری تصمیم گیری می کند کار آفرینان موارد زیر را در نظر می گیرند: طرح های آتی کسب و کار * گسترش مکان * همکاری برای ایجاد تغییر در ساختار

صفحه 14:
شروع يك كسب و كار نويا درك يروسه ها و موارد مورد نياز براى شروع يك كسب و كار

صفحه 15:
شروع یک کسب و کار ۱. توسعه طرحی از کسب و کار ۲ تامین مالی ۳. رویارویی با موارد قانونی مورد نیاز

صفحه 16:
طرح کسب و کار پروپوزالی با جزئیات کامل است که كسب و كار جديد را شرح مى دهد. طرح هاى كسب و كار عبار تند از: ارائه به سرمايه كذاران و وام دهندكان داراى يتانسيل * الب طرح های کسب و کارها بیش از ۳۰ صفحه هستند.

صفحه 17:
طرح های کسب و کار در موارد زیر مورد استفاده قرار عى كتوتده ‎lle Saal?‏ بانک ها و وام دهندگان دارای پتانسیل, نیازمند یک طرح کسب و کار هستند. " در سازماندهی و تجزیه و تحلیل اطلاعات حیاتی برای کسب و کار جدید کمک ‎eS‏ ‏می " یک پروپوزال شرکت نوپا را ارائه می کند.

صفحه 18:
)3-1( اجزلی‌طرح کسسو کار خلاصه فعالیت های اجرایی: 8 توضیح خلاصه:ای ی یا دو صفحه ای ‎OEY‏ کلیدی مر یشقن از طزح کسب:و كا ار طرح محصولات و خدمات: *ارائه محصولات یا خدمات پیشنهادی 6 خضوضیات وا محصولات:و خدمات طرح تیم مدیریت: * صلاحیت کارآفرین " صلاحیت هر یک از شرکایی که در سود کسب و کار سهمی دارند.

صفحه 19:
)6-4( جزل وطرح كسو كار تجزيه و تحليل بازار و صنعت: * تحلیل: مشتریان» رقابت. صنعت. جمعیت شناسی, اطلاعات اقتصادى و جغرافيايى طرح عملیاتی: “ تمام فرایندهای تولید و یا تحویل محصولات و خدمات به مشتری را شامل می شود. طرح سازمانی: 7 فلسفه مديريت كسب و كار * پرسنل مدیریت کلیدی *سیاست های اشتغال زایی کلیدی

صفحه 20:
)9-7( اجولی‌طرح ک‌سو کار طرح بازاریابی: نحوه آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات کسب و کار را توصیف می کند. ارائه خدمات به بازاره استراتژی های بازاریابی. طرح های تبلیغاتی؛ بودجه بازاریابی :#طرح رشد طرح هایی را برای گسترش کسب و کار در آینده نشان می دهد. طرح مالی: "صورت های مللی را شامل می شود که به پیش بینی تضمین مالی کسب و کار در آینده کمک خواهد کرد.

صفحه 21:
تامین مالی کسب و کار شناسایی سرمایه گذاران دارای پتانسیل نمونه ها: * خانواده و آشنایان * کسب و کارهای دیگر " کارکنان تماس با موسسات مالی برای دریافت وام. کمک هزینه و کمک های مالی: " مدیریت کسب و کارهای کوچک بانک هاء اتحادیه های اعتباری " شرکت های بیمه

صفحه 22:
محیط قانونی :موارد قانونی مورد نیاز برای برخی کسب و کار مجوزها, مدرک با گواهی: * یک سند رسمی است که صلاحیت فردی را بای انجام کسب و کار تحت شرايط محلى . ايالتى و فدرالى تصدیق Spee ‏قراردادها:‎ ‏یک توافقنامه نوشتاری تخدام. قروش و یا اجاره ملکی انجام می شود عقد می‎ ‏گردد. و از لحاظ قانونیقابل پیگیری و اجرا می باشد.‎ ‏قوانین منطقه ای:‎ ‏مشخص کردن مناطقی که ممکن است در آن ها فعالیت های مسکونی, صنعتی. تفریحی یا تجاری انجام شود.‎ ‏مالیا‎ یک مشارکت اجرایی سرمایه ای برای مشخص کردن سود و وصول مالیات توسط دولت از درآمد کارکنان و سود کسب و کار یا افزودن آن به برخی ابزارهاه خدمات و معاملات شرکت

صفحه 23:
:اسناد قانونی بیشتر برای حفاظت از کسب و کار نام های تجاری: * از نام و لوگوی کسب و کار محافظت می کند. مجوزها: 7 از نوآوری محصولات و فرایندها در برابر سارقان محافظت می کند. قانون کپی رایت: 7 از کارهای خلاقانه محافظت می کند: کارهای ادبی» موسیقی, نمایشی و هنری

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان