پزشکی و سلامت تغذیه

کاکائو و شکلات

shokolat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاکائو و شکلات”

کاکائو و شکلات

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمتحقیق دربارۀ کاکائو و شکلاتگردآورنده: علیرضا مؤدبکلاس : 1/2

اسلاید 2: کاکائو چیست؟کاکائودرختی است که ارتفاعش بین ۴ تا ۱۰ متراست برگهایش ساده و گلهایش منظم و کوچک و قرمز رنگ در همه فصول وجود دارد.میوه آن زرد رنگ است و به اندازه یک خیار محتوی ۲۵ تا ۴۵ دانه است .از میوۀ خشک شده‌ی آن‌ پودر کاکائو تهیه می‌شود.دانه این گیاه تقویت کننده قلب است و به علاوه محتوی مقدار زیادی چربی است از کاکائو شکلات نیز تهیه می‌کنند.گیاه کاکائودانه های کاکائو

اسلاید 3: شکلاتشکلات به انواعی از خوراکی‌های گرفته شده از کاکائو گفته می‌شود.این ماده غذایی پر طرفدار و انرژی زا، بطور معمول از ترکیب شیر، شکر و پودر کاکائو با نسبت‌های متفاوت تولید می‌شود.شکلاتها معمولاً با شیر ترکیب شده و وارد بازار می‌گردند. هر قدر درصد شکلات استفاده شده بیشتر باشد شکلات سیاه تر و تلخ تر می‌شود.

اسلاید 4: شکلات داغشکلات داغ یا هات چاکلت نوشیدنی داغی است که به طور معمول شامل شکلات رنده شده یا ذوب شده یا پودر کاکائو، شیر داغ‌شده با آب و شکر استنوع سیاه آن به دلیل وجود آنتی اکسیدان جلوی تولید رادیکال‌های آزاد را می‌گیرد و بنابراین مفیدتر است.ولی مصرف این ماده در پوکی استخوان تاثیر مخرب دارد.خواص شکلات

اسلاید 5: از آن جا که شکلات حاوی کافئین است، محرک اعصاب می باشد.چند نکته دربارۀ شکلاتیکی از دلایل لذیذ بودن شکلات این است که با مصرف شکلات، هورمون آندورفین در خون ترشح می شود. این هورمون سبب آرامش و حالت خواب آلودگی می گردد.مصرف شکلات برای سگ ها و دیگر حیوانات کوچک جثه و همچنین برای اسب ها مضر است و همچون سم در بدن آنها عمل می کند.

اسلاید 6: بعضی از محصولات شکلاتکیک شکلاتیبیسکوییت شکلاتیبستنی شکلاتیپایان

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید