کسب و کار مدیریت و رهبری

کتاب استراتژی منابع انسانی (تدوین،اجرا،آثار) نوشته بامبرگر و مشولم ترجمه اعرابی و پارسائیان

manab-ensani2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
خلاصه کتاب استراتژی منابع انسانی (تدوین،اجرا،آثار) نوشته پیتر بامبرگر و ایلن مشولم ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
439 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب استراتژی منابع انسانی (تدوین،اجرا،آثار) نوشته بامبرگر و مشولم ترجمه اعرابی و پارسائیان”

کتاب استراتژی منابع انسانی (تدوین،اجرا،آثار) نوشته بامبرگر و مشولم ترجمه اعرابی و پارسائیان

اسلاید 1: به نام خدااستراتژی منابع انسانی

اسلاید 2: فصل 1 تاریخچه پژوهش در استراتژی منابع انسانی

اسلاید 3: در دهه 1920«مدیریت كاركنان» مسئله اي صرفاً فنی بود كه تیلور سعی داشت با استفاده از روش هاي علمی آن را حل نماید. در دهه هاي 1930 تا 1950 نهضت روابط انسانی به اوج خود رسید و مدیران واحدهاي منابع انسانی به فعالیت هایی همچون توسعه مدیریت و حل مسئله تعارض میان مدیریت و كاركنان نیز پرداختند.در دهه هاي 1960 و 1970 این مدیران به روشهاي فناوري نوین و طراحی سیستمهاي ارزیابی عملكرد روي آوردند. با افزایش رقابت جهانی در دهه 1980، توجه به مسائلی همچون بهبود كیفیت، كاهش هزینه ها، انعطاف پذیري، و شایستگی هاي منحصربه فرد، موجب مطرح شدن «مدیریت استراتژیك منابع انسانی »گردید.در سال هاي میانی دهه 1980 واحد منابع انسانی نقش بیشتري را در استراتژي و سازمان‌دهی نیروها بر عهده گرفت و مجدداً مسئولیت مدیریت افراد را به مدیریت صفی واگذار نمود.

اسلاید 4: استراتژی سازماناستراتژي سازمان مجموعه اي از هدف هاي سازمانی است كه رهبران می كوشند به آن ها دست یابند و سیاست ها (ابزاري )را به كارگیرند تا بدان وسیله موضع و منافع سازمان را در مورد عوامل محیطی، شركت هاي رقیب و گروه هاي ذينفع اصلی تعیین نمایند، با این دیدگاه كه بتوانند براي رسیدن به هدف مورد نظر، از تمام توانائی هاي بالقوه خود استفاده كنند.

اسلاید 5: دو زیرمجموعه اصلی پژوهش درباره استراتژي سازمان عبارتند از: الفبپژوهش فرآیند: بررسی شیوه تدوین و اجراي سیاست ها و نیز پویایی آن ها در طول زمان و اثرهایی كه بر سود خالص شركت دارند. پژوهش درباره سیاست یا محتوا: مبنی بر اینكه عوامل اقتضایی محیط به استراتژي هاي سازمانی شكل می دهند و این استراتژي ها هم به نوبت خود ساختار سازمانی را تعیین می كنند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید