علوم انسانی و علوم اجتماعی

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۴

fasle_4_yadgiri_kavosh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۴”

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۴

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس)بروس جویسامیلی کالهوندیوید هاپکینترجمه:دکتر محمود مهرمحمدیدکتر لطفعلی عابدی

اسلاید 3: فصل چهارمیادگیری کاوش مفاهیمدومین الگوی خانواده ی پردازش اطلاعات ،الگوی ”فراگیری مفهوم“ است.

اسلاید 4: سناریوی 1ما در کلاسی در هنگ کنگ هستیم.دکتر“اوراکو“مشغول تدریس انگلیسی به شاگردان است؛او نموداری را در مقابل کلاس گرفته است.ما فعالیتهای او را که از طریق بکارگیری یک تمرین ،شاگردانش را هدایت می کند،دنبال می کنیم.روی نمودار دو عنوان نوشته شده است:نمونه های مثبت و نمونه های منفی

اسلاید 5: او واژه های ذیل را در زیر عناوین مذکور قرار می دهد:نمونه های مثبت نمونه های منفیClean helpبه این دو واژه نظری بیندازید.شباهت و تفاوت آنها در چیست؟واژه ی clean دربردارنده ی خصوصیات مقوله ی مورد نظر ماست.واژه help چنین نیست.

اسلاید 6: او کارتهای حاوی دو واژه ی دیگر را روی نمودار قرار می دهد: clear trimحال این دو واژه را بررسی کنید.واژه clear حاوی خصوصیات مورد نظر است.واژه trim چنین نیست.وجه اشتراک واژه های clean و clear چیست که بین واژه های help و trim وجود ندارد.

اسلاید 7: وی از شاگردان خویش می خواهد که این مرحله از تمرین را به تنهایی انجام دهند سپس دو واژه ی دیگر را ارائه می کند و از آنان می خواهد که ضمن مقایسه ی آنها با یکدیگر ،بکوشند وجه اشتراک نمونه های مثبت را که در نمونه های منفی وجود ندارد ،کشف کنند.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید