علوم انسانی و علوم اجتماعی

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۶

fasle_6_yadyarha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۶”

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۶

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس)بروس جویسامیلی کالهوندیوید هاپکینترجمه:دکتر محمود مهرمحمدیدکتر لطفعلی عابدی

اسلاید 3: فصل ششمیادگیری از طریق یادیارها

اسلاید 4: آخرین نمونه ی مورد نظر ما از خانواده ی الگوهای پردازش اطلاعات ،الگوی استفاده از یادیارهاست.استفاده از تدابیر یادیار به عنوان یک الگوی یادگیری به شاگردان کمک می کند که بر مقادیر زیادی از اطلاعات تسلط یافته و هشیارانه فرایند یادگیری خود را کنترل کنند.

اسلاید 5: استفاده از یادیارها به عنوان الگویی برای یاددهی و یادگیری ما در سراسر زندگی ناگزیریم مطالبی را به خاطر بسپاریم، ما بایستی واژه های زیادی را یاد بگیریم ، و آنها را به اشیاء، وقایع، اعمال و کیفیتهایی که معرف آنها هستند ربط دهیم. به عبارت دیگر ما ناگزیریم زبان معنا دار را فرا گیریم. در حال حاضر تعدادی از اصول تدریس در حال تکوین هستند که هدف آنها تدریس راهبردهای یادسپاری و نیز کمک به مطالعه موثرتر دانش آموزان است.

اسلاید 6: مطالبی که در کوتاه مدت در حافظه ذخیره می شوند،اغلب با انواع گوناگونی از تجارب حسی تداعی خواهند شد.منابع علمی و نیز معرفت عمومی بر این نکته تاکید دارند که توانایی حفظ مطالب ،یک تواایی بنیادی برای ثمربخشی ذهنی است.

اسلاید 7: یادسپاری و یاداوری خیلی بیش از آنچه فعالیتهایی انفعالی و جزیی تلقی شوند ،اموری فعال هستند.توانایی کسب اطلاعات ،درهم آمیزی معنادار آنها و بازیابی ارادی آنها پس از آن،حاصل نوعی یادگیری موفق در یادسپاری است.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید