روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_29_mohite_amoozesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل بیست ونهمحیط آموزش درمان MBCT

اسلاید 2: این دوره هشت هفته ای به من فرصتی برای آنچه که لازم بود در حق خودم انجام دهم را داد. (لین، شرکت کننده در کلاس MBCT)

اسلاید 3: محیط آموزشی متمایزی در برنامه هشت هفته ای ذهن آگاهی وجود دارد. تمایزهای موجود در این برنامه شامل تشکیل هدفدار و آگاهانه جلسات آموزش شیوه های برقراری رابطه میان شرکت کنندگان و مدرسین، فرایند یادگیری تجربی و محیط گروهی که در آن یادگیری شکل می گیرد، می شود.

اسلاید 4: هدف دار بودنبه منظور مقدمه چینی جهت این نوع خاص یادگیری، شکل خاصی از اهداف باید برنامه ریزی شود. تعهد به کار گیری یک عمل هوشیارانه و منظم مستلزم عزم، پایداری و انگیزه بالاست. به هر حال، این موضوع از طریق افزودن روش های معمول ما یعنی تمرین های عملی» در حال انجام، به ليست «چیزهایی که باید انجام دهیم، اضافه می شود.

اسلاید 5: ما از طریق «حالت ذهنیت در حال انجام به «حالت ذهنیت در حال بودن» خواهیم رسید و این شکل حرکت، تاثیر مخربی بر دست یابی به خواسته های ما دارد. ترکیب به کارگیری شیوه های مسالمت آمیز، واضح و جهت دار بودن این تمرین ها سبب بروز تناقض در تمرین ها می شود که خود از اصول رویکردهای تفکر محور است.

اسلاید 6: هوشیار بودن خود به تنهایی نیازمند انجام هیچ کاری به منظور وقوع یک رخداد نیست. این نکته مبنای همه تجارب روزانه است. موضوع بسیار جالب این است که فرایند تمرکز و توجه به تجربیات ایجاد شده چیزی جز توجه به پایداری در احساس، تجربه و مشاهده دقیق این تجربیات نیست. تمامی آنچه که ما طی تمرین های ذهن آگاهی انجام می دهیم، در خدمت فهم این مفهوم است که از تکرارهای بی توجه و رفتارهای عادت شده بپرهیزیم.

اسلاید 7: اولین چیزی که در فرایند اجرای این تمرین ها باید در نظر گرفته شود ایجاد هدف مشخص و جهت دهی به تجربیاتمان است.

اسلاید 8: ذهن آگاهی ما را به توجه هدفمند و با انگیزه جهت دستیابی به نتایج مورد نظر هدایت می کند. معلم شرکت کنندگان را یاری می دهد تا تجربیات خود را با تفاسیری که به صورت فردی ارزش گذاری می کنند، ربط دهند (سگال و همکاران ۲۰۰۲، صفحه ۹۲) این کار بسیار ظریف است و از طریق استفاده دقیق از قدرت تکلم و جمله بندی مناسب به طور مثال :

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید