روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_21

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل بیست و یکتمرین حرکات به شکل هوشیارانه

اسلاید 3: تمرین های حرکتی به عنوان قسمتی از برنامه تمرین خانگی طی هفته سوم از برنامه MBCT مطرح می شوند و با کل فرآیند آموزش یکپارچه می شوند. اینها «مراقبه های حرکتی» هستند. تمرین هایی که آموزش داده می شوند معمولا از تمرین های مراقبه در هاتا یوگا بر گرفته شده است اما ممکن است با توجه به تجربه مدرسین از دیگر رشته ها همچون تایچی یا کلی گانگ، نیز مشتق شده باشد.

اسلاید 4: تمرین تفکر هنگام پیاده روی در این مورد نیز آموزش داده می شود، این تمرین شامل تجربه احساس های مختلف در هر لحظه و هر گام هنگام پیاده روی، بدون اینکه مقصد خاصی را مدنظر داشته باشند، است. تمرین های حرکتی توام با هوشیاری به آهستگی، با آگاهی لحظه به لحظه نسبت به تنفس و حواسی که در وی به وجود می آیند، انجام می شوند. مدرسین در آموزش MBCT با ارایه راهنمایی های دقیقی درباره شیوه کاربرد تمرین ها با توجه به محدودیت های فیزیکی در بدو ورود به تمرین و همچنین طی آن می پردازند.

اسلاید 5: طی این تمرین می آموزیم که چطور از هوشیاری لحظه به لحظه نسبت به جسم خود به عنوان ابزار و راهنما جهت اجرای پاسخ های انتخابی در طی تمرین استفاده کنیم، اینکه چقدر کششهای خود را ادامه داده و آیا آن را بیشتر یا کمتر کنیم، آیا آن را تعدیل کنیم و یا اصلا چگونه این کار را انجام دهیم و چه زمانهایی از آن دست بکشیم، مهارت هایی است که طی این تمرین می آموزیم.

اسلاید 6: آموخته های حاصل از تمرین های حرکتی ذهن آگاهی 1- یادگیری مجدد اینکه چگونه ما توجه مان را به تجربه بدنی در هر لحظه جلب می کنیم. ۲- آگاهی از تجربه بدن در حال حرکت ٣- توجه به تجارب و فرآیندهای زندگی از طریق حرکات و وضعیت های مختلف بدن.

اسلاید 7: 4 - توجه به تمایلات عادتی که ما انجام می دهیم.5- کشف روش های جدید رویارویی با مشکلات ٦- تجربه کار با پذیرش زمان حال. هر یک از این آموزش ها به طور کامل تر توضیح داده خواهد شد

اسلاید 8: یادگیری (مجدد) توانایی توجه به تجارب جسمی و همراه شدن با آنمانند وارسی بدن و جلسات مراقبه، هدف از تمرین های حرکتی این است که ما یاد عبر به واقعیت تجربه در لحظه، هنگام توجه به احساسات بدنی خود نزدیک شویم. این تمرین سبب می شود که ما احساس بدنی مان را تجربه کنیم و توجه خود را از فرایندهای نشخوار فکری برگیریم.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید