روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_23

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل بیست وسهفضای تنفس سه دقیقه ای

اسلاید 2: فضای تنفس سه دقیقه ای یک «مراقبه کوچک» است که تمام محتوای برنامه همچنین عناصری که در جلسات مراقبه كامل موجود است در این تمرین وجود دارد هدف اصلی آن حمایت از ترکیب این تمرین در بافت زندگی روزمره است.

اسلاید 3: تمرین تنفس سه دقیقه ای (3MBS) این تمرین سه مرحله دارد:1- هوشیاری - خروج از هدایت خودکار، بازشناسی و تصدیق تجربه رایج فعلی فرد ٢. جمع آوری - توجه به احساس های تنفسی در یک محل خاص بدن؛ ٣. بسط توجه به بدن به عنوان یک کل با استفاده از احساسات خاص ایجاد شده به هنگام تنفس، به صورت یک اهرم در حالی که دامنه تجارب ادراک شده را گسترش می دهید.

اسلاید 4: استفاده از 3MBS طی یک روش از پیش برنامه ریزی شده طی جلسات هشت هفته ای هفته سوم: 3MBS را سه بار در هر روز طبق زمان های برنامه ریزی شده تمرین کنید.

اسلاید 5: هفته چهارم: 3MBS را سه بار در هر روز طبق زمانهای برنامه ریزی شده تمرین کنید، به علاوه اینکه هرجا حس ناخوشایندی به شما دست داد ازتمرین «الگوبرداری استفاده کنید. هفته پنجم: 3MBS را مثل هفته چهارم تمرین کنید البته با یک فعالیت اضافی که پس از گام سوم یک احساس پذیرا بودن (احساس هوشیاری نسبت به هر نوع سختی که ممکن است بعد از تمرین پیش آید فرد را حمایت می کند

اسلاید 6: هفته ششم: 3MBS را مثل هفته چهارم تمرین کنید، البته به اضافه امکان بررسی و شناسایی پذیرا بودن نسبت به این تمرین درهای فکر از طریق تصمیم قطعی جهت برقراری رابطه با افکار به شیوه ای متفاوت نسبت به همیشه (ویلیامز و همکاران، ۲۰۰۷، صفحه ۲۰۲).

اسلاید 7: هفته هفتم: 3MBs را مثل هفته چهارم تمرین کنید البته به اضافه امکان کاربرد تمرین تنفسی جهت گشایش «درهای اقدام های ماهرانه» (ویلیامز و همکاران، ۲۰۰۷، صفحه ۲۰۲). این کار با هدف اینکه 3MBS به عنوان راهی جهت برقراری ارتباط دوباره با یک هوشیاری گسترش یافته است، صورت می گیرد ودر نتیجه امکان اقدام هوشیارانه و آگاهانه را سبب می شود.

13,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید