روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_26_tajarobe_khoshayand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل بیست و ششتجارب خوشایند و ناخوشایند

اسلاید 2: ما می توانیم تمرکز و توجه را به شیوه های مختلفی پرورش دهیم. می توانیم به سادگی آنچه را که در حال حاضر وجود دارد بپذیریم. می توانیم توجه خود را به جنبه های یک تجربه خاص معطوف سازیم.

اسلاید 3: طی جلسه دو الی چهار برنامه آموزش ذهن آگاهی روی بررسی احساسات پدید آمده در اثر مواجهه با رویدادهایی که به نظر مطلوب یا نامطلوب می رسند، تمرکز خاصی خواهیم داشت. در این فصل به این بخش از برنامه و هیجانات مطلوب و نامطلوب که طی آموزش در این برنامه ایجاد می شود، می پردازیم.

اسلاید 4: زمان بندی تمرین های مطلوب و نامطلوبدر هفته دوم، از شرکت کنندگان خواسته می شود تا تجربیات روزانه خود از رویدادهای مطلوب یا خوشایند را با استفاده از یک جدول زمانبندی شده یادداشت کنند. آنها ترغیب می شوند رویدادهایی را که در طول روز به طور طبیعی برایشان رخ می دهد ثبت کنند.

اسلاید 5: به طور مثال دیدن ریزش برگ درختان، احوال پرسی با یک دوست با خوردن یک فتجای چای ممکن است به نظر بسیار کوچک برسد، با این حال شرکت کنندگان باید به هنگام بروز هر رخدادی به اینکه چه اتفاقی می افتد توجه کنند.

اسلاید 6: اینکه چه احساس های بدنی در آنها بروز می کند؟ چه افکار و ذهنیتی پدید می آید؟ چه حالت روحی و احساسی برای فرد پدید می آید؟ سپس، هنگام ثبت رویداد از شرکت کنندگان خواسته می شود تا افکار خود در آن لحظه را بنویسند.

اسلاید 7: در هفته سوم، از شرکت کنندگان خواسته می شود تا همین اقدامات را این بار در مورد وقایع ناخوشایند انجام دهند. در این جلسه تجارب حاصل از رویدادهای طبیعی همچون ماندن پشت ترافیک، تمیز کردن کف اتاق با تماس با خدمات مشتریان، مشاهده و ثبت می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید