علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_17

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیتالیف ربکا کرینترجمه : انیسی خوش لهجه صدق

اسلاید 3: فصل هفدهموضوع جلسات هفته اول: هدایت خودکارمهم ترین بخش این جلسه ایجاد محیطی حمایت کننده در خصوص فعالیت مورد نظر در هفته های جاری است. فرآیند آموزش قصد دارد که به شرکت کنندگان جهت شناسایی گرایشات درونیشان کمک کند، اینکه ما مجبوریم تحت هدایت خودکار باشیم و این هدایت روی زندگی روزانه ما اثر گذار است.

اسلاید 4: در این جلسه شرکت کنندگان شاهد خواهند بود که توجه اختیاری و عمدی بر یک موضوع ساده (به طور مثال خوردن کشمش) به طور روزانه بر تغییر تجربه طبیعی آن موضوع اثرگذار است. در تمرین وارسی بدن شرکت کنندگان در می یابند که یک توجه آگاهانه بر روی اعضای مختلف بدن در عین حال که ساده به نظر می رسد، بسیار چالش برانگیز است. آنها در می یابند که فرآیند فعالیت ذهن در کنترل خودشان در آمده است

اسلاید 5: هفته دوم: کنار آمدن با موانعشرکت کنندگان در جلسه دوم بعد از یک هفته تمرین وارسی بدن آماده ورود به مراحل بعدی می شوند. اغلب در این مرحله اکثر شرکت کنندگان دچار چالش شده و تجربه های فراتر از مطالب مطرح شده طی جلسه اول پدید می آید. تمرکز بر بدن با وضوح بیشتر واقعیت واکنش های ذهنی را نشان می دهد، همچنین این تمرین چگونگی تاثیرات ذهنی را در کنترل واکنش های ما نسبت به اتفاقات روزانه به نمایش می گذارد.

اسلاید 6: این موضوع بیانگر آن است که چطور سطوح تجارب جدید به تجارب قبلی و بدون واسطه ما که در زندگی وجود داشتند افزوده می گردد. تمرین تفکر و احساس (شبیه آنچه در CBT اجرا می شود) فضای خاصی ایجاد می کند. به گونه ای که فرد در می یابد چگونگی تفسیر وی از موقعیت است که احساس وی را شکل می دهد و نه خود موقعیت

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید