تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 50 اسلاید اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

babakmahmoudi79

صفحه 1:

صفحه 2:
از كجا شروع شد؟ اينستاكرام در سال 2010 به وسيله دو جوان به ‎ee Cea‏ ا ا شد و براى استفاده در سیستم عامل آی آو اس ‎A‏ ‏ور را اندرويد اينستاكرام منتشر و در كمتر از يك روزا بيش از يك ميليون بار دانلود شد! در همين شأل 0 ‎Renee Sie) ata eee‏ 000 ا ا ا رز 0000007

صفحه 3:
‎Erna)‏ ی ‎BX grey peeve) evar bcd Fore By‏ هاند. این روند در ایران هم وجود دارد. طبق آمار ‎

صفحه 4:
بر خلاف بسیاری يي ‎re pe error)‏ ار ‎OG‏ ا ا ‎Y‏ ره

صفحه 5:
:ابزاری برای حرفه ای ها وا 020 ‎lh) isdies) Ibias‏ ۱ ۱۳09 ‎aya Halley‏ ی ‎PR‏ ‏رای را ۲ ۱۳۳۳۳ ‎FHends‏ اس و روا تا ۱ ۱9۹ ‎ls ۳‏ ار ار ‎PRO‏ ‏ای رم را ‎PPR‏ ‎reco | Nees‏ تجارى دربياوريم يا به .اصطلاح یک بیزینس پروفایل بسازیم ©

صفحه 6:
0 ‏آن 38 ردس‎ sil ‏وجود 3 كه‎ Tools ‏عنا200 , وارد صفحه أى مى شويم كه كزينه‎ ‏6و5 80056© در آن وجود دارد.‎ X Edit Profile test account .tralaing Try Instaaram Business Tools Private Information ‏سروس‎ Not Specitod x ines Welcome to Instagram 5 Business Tools, test_account_4_training

صفحه 7:
Insights Business Profile [Add phone number, email or location so ‘customers can reach you directly from 8 button on your profile, Learn about your followers and see how your posts are performing,

صفحه 8:
< Ss x Nota busine Choose Page Promotions Create promotions on Instagram that help ‘you grow your business,

صفحه 9:
جكونه يىك حساب كاربرى تجارى بسازيم با لمس این گزینه, باید اطلاعات حساب فیس سب ‎ve ee Pee meee‏ وت 9 ‎٩ eve eee Vaaelelay‏ ‎CUE SUN TOPS red rc aod ORS)‏ ‎PVA Cola Cone @Colnl a allege R CMS TON mA‏ صفح های وارد می شویم که که در آن م بتوائیم ‎Cnet ee‏ رت مس ال ‎Create Yours jls arao yl sYL jo‏ ۳۵9 ۳۵۵000۲ نوشته شده و با پر کردن این ا ا ل ا ا 0ك می شود. در قسمت ۲1:۱6 ۳۵96 باید نام برند یا محصول خود را وارد کنیم.

صفحه 10:
جكونه يىك حساب كاربرى تجارى بسازيم کلمه ای که در اینجا واردمی کنیم نباید تکراری باشد ‎eee‏ !| و اگر انگلیسی است پاید ل ‎Bee‏ یل ۱ ge ee Re eR a RCo IC os EIR Ie) (oo) bes) SES ‏ا‎ ‏ال يي ب جر ارا‎ Ree gepes ‏را ات‎ و محصول ما مشخص ‎Pg ee‏ 9 ور همست ‎el ee eRe)‏ ی یربارت مختلف به صورت برچ ۱ ۲۳

صفحه 11:
0 ‏اك‎ een Spee ecureey bl 25> Siligy, artic») arilys no lo oS 0 ‏ا ا‎

صفحه 12:
چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیم 7 محم ص ‎Create Your Facebook‏ ‎Page‏ You've created a Facebook Page: Training ‘Thining ‘choose a Category

صفحه 13:
X Edit Profile vie Ss v test Set Up Your Business Profile test account 4.training م هده تسيل sel le soe $e ol ‘Business Information Facebook Page ‏نينا‎ ater category ati Contact Options : Private information

صفحه 14:
جكونه يىك حساب كاربرى تجارى بسازيم ۳۳۳7 ESET) 3 testaccount.4.trai.. +l D+ ۰ kit Profile Welcome, test_accoun +4 training

صفحه 15:

صفحه 16:
مزیت دیگر پروفایل تجاری, تحلیل های آماری جالب در آن ‎sores] | arey cel ere anreoee]‏ ۱ بالای صفحه پروفایل ی ‎Doobie‏ ‏ميشود. در این صفحه تا ‎ou oon ol‏ اال ار سس است. در قسمت بعد سه كزينه به صورت سح 9 0 ‏ل‎ cowl yosuino ‏اك رس‎ منتشر کرده ایم را نشان م یدهد. گزینه دوم به نام ‎reach‏ ۱ ‏ار اه ااااااااالللا‎ DO eee eee زر زمره ‎aye Ae eae eon‏ را سا ‎ ‎Oke arena eae ea Eee ‏2 اي ی ‎ae‏ ا

صفحه 17:
امکانات 9 دار ری تجاری ‎eB‏ ل ا ا ‎ores‏ لا خود ببینیم. اين قسمت وقتی فعال می شود که تعداد فالوثرهای ما ‎eRa O‏ ره ری سس سیر سا ‎Serpe 5 oni 5 hig eee eee‏ فالوترهای خود را بررسی ‎ig‏ بأ ا ا ‎fs gy aoe oll cS 17171 0101‏ ‎Oy el bon ois olga ae‏ نمودار ‎Sloe oo ui 5 Dee‏ حسب جنسيت آنها نشان ذهد لموذار ‎Sy bide bo see‏ ب اجر ل ااا اال رون ون ا توانيم بفهميم كه بيشترين فالوئرهاى ما مربوط به جه مكانى هستند. ‎

صفحه 18:
تاثیرگذار داشته باشیم.

صفحه 19:
امکانات ۱ 5 رت تجاری ٩ ‏ل ا ا ی سس‎ 8 ‏ا ا 000 د‎ PRP Ped ‏پست های خود ببینیم. بر روی هر پست شماره ای‎ RS clot ay ‏الت‎ oS oats ashy Say Gee i certo yl jo cow! Cow Ol) oc) cecil ed SS Ree jesse ‏ار ررب‎ oa) ge ‏صفحه‎ ‏ال ل رن ريسي يحت‎ na Ba ‏و میزان ا‎ 6۵۲ 0 ‏ا‎ Reece 6 eS a ‏آمارهاى بهترى از آن بسك‎

صفحه 20:
با این کار تعداد لایک, کامنت, افراد بازدید 1 ۱۳۵۲65 و میزان تاثیرگذاری ۲ بست مربوطه را می توانیم ‎iy wre tir renee eae trea‏ و ‎ROW Sec Bree eC pore Cos vera A‏ قسمت بعدی مربوط به داستان هایی است که 7 ل 210 ی تاثي ركذارى داستا نها ببينيم. قسمت آخر كه به نام ۳۳۵۳۱۵۲۵۳ است؛ ابزاری فوق العاده

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:
oy ‏ل‎ مدیریت کنیم و برای هر کدام فالوثر جذب کنیم. شا 1 تفر را به کار بگیریم و کارها زا۱3۳۱ ‎Peet ecto niece‏ براى ما خيلى سخت خواهد شد. مديريت جندين حساب كاريرى و جذب فالوثر براى هر كدام از آنه نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی است.

صفحه 24:
یک دو راهی مهم Rope or eye er eer] eye ro) Pot PPO irc DEC Sep Sen Tee CANS] ‏وقت و هزینه کمتری برای مدبری آل خواهم داشت. با انتخاب هشنگ مناسب‎ ‏براى هر يى از محصولات خود مى توانيم يست ها را دست هبندى بكنيم و هر‎ ‏يى را بهتر معرفى بكنيم. در اين حالت هر كسى كه از طريق ديدن يىك يست‎ ‏وارد صفحه پروقایل ما می شود با محصولات دیگر نیز آشنا می شود و در این‎ ‏صورت شانس خريد محصولات ديكّر نيز بيشتر مى شود. مخصوصا اكر‎ 0 ۱ ‏ااا از در زا ار‎ EOE PS است. با اين حال وقتی از تک مين ل بط ‎ae enero ered‏ ا ا 0 004 ne aerecurec ker fas Py yrer slo eel Fo eens Pee an ۱ “are nero tere SD ee eee SUT CRD Tce SSS s er te چیست؟ 7

صفحه 25:
پس چاره چیست؟ ‎eee‏ سس اه ‎spleen ees‏ اه ا ا ‎Cert OCI) Dy fe -vepe ro) we vn FCCC‏ ‎BCE LS Beg‏ ا ‎Per) Prt peal year see vk) be‏ موضوع أنها دسته بندى بكنيم در اين صورت بازار هدقف محصولات مرتبط نیز پیش ۱ ۱7۳۱۱۱۱ ‎et‏ را دا ريزى كنيم. حتى مى توانيم بر هر دسته از محصولات يى زنجيره بسازيم تا هر محصولء وسيلهاى براى تبليغ و معرفى رز یس محصولات به راحتی می توانیم برای هر دسته یک حساب ‏1 ‏ال الا ري سس ‎

صفحه 26:
انتخاب يى نام كاربرى حرفه اى يكى از مهم ترين موضوعات در ساخت يى حساب كاربرىء انتخاب يك نام کاربری مناسب است. نام کاربری ما در لینک صفحه پروفایل ما در اینستاگرام ا ل ا ل م ‎CMnT ar‏ ا ال ‏۲ ۵ مشخص می شود. این قاعده در شبک ههای یراس ان ار زار ار وا ۱۳ ‏در شبكه هاى مختلف اجتماعى يكسان و مشابه هم باشد؛ يك امتياز بزرق ‏است. پس اولین نکته در ‎oo) os) cy ph Ee‏ ی تام باند در همه 1 حساب هاى ما در شب ههاى اجتماعى مختلفء, به علاوه اسم دامنه وبسايت و / ‎ovals allie ovfh rp Pea on‏ رای کار راز ‎Wa‏ ‎eS‏ ا ‎wot co cela all‏ نون ات تن ارت نا کاربری ما در یک یا چند شبکه جا قبل نك وسيم ارقف /

صفحه 27:
انتخاب یک نام کاربری حرفه ای مثلا نام كاربرى مورد نظر ما در اينستاكرام قابل انتخاب باشد اما در فیس بوک قبلا أرط ‎een‏ )0 ات ی ‎eer Cn eee‏ ل رن یا هاى مختلفى ايجاد شده اند كه با استفاده از آن مى توانیم یک نام منحصر به فرد برای همه شبکه های ی ‎WWWinamechk.com 5 Www.namecheckr.com‏ ‎Rmperenny‏ 0 تست ا ‎ne rere vet a‏ ی سر ‎B:‏ 0 ۳ 8 ۰ وی ‎om =e cose! ci nd at‏ یا دامته های اینترتتی قبلا استا ۲۳۱ ۰ - ۱85 : ۰ 5 5 ۰ 158 / ‎ ‎

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:
ل 2

صفحه 31:
meee. ‏انتحاب‎ Yee Se Une ‏ا ا ا ا ا‎ eas را تغییر دهیم؛ اما تغییر چندباره نام کاربری موجب سردرگمی مخاطبان ما می شود و کسب و کا يا عسل بنابراين بهتر است در ۳ کید

صفحه 32:
طراحى يى عكس يروفايل فوق العاده 0000 ‏ا ا ل ا‎ 77 Renew re) ‏ا ا ا ا ا ا كت‎ ne eate Scan] aspera ۱ ‏ا ا ا ا ا‎ 0000 9 ۱ ‏ا اال ل ا ا ا ا‎ 00 ‏م‎ ee ‏ا ا ا ا در كت‎ are ۱ ۳ ‏ا ا‎ ‏راد ع و لور ار ا‎ 01 ‎ee CTI‏ ا ل ا و ی ی رس ار ا ‎meer ™ BE rer Sra‏ 0 ‎Pi rr oS ota) aut paste) tisha eres preteen e Perle yall ‏ی‎ oath) ee pissing yy ‏الال‎ ‏ی رای کی تا رای اه خن‎ ‎ ‎

صفحه 33:
طراحی یک عکس پروفایل فوق العاده EEDIEPEST INE pee hk un eg ‏ا لل ل يي‎ (eo bc cons ‏مخاطبان را به جاییی جلب میک‎ ‏ل ا ل لس ی‎ 0 Ses Oy ‏رس یس‎ eed ‏ی سس‎ ‏بيش زمينه عكس يا لوكوء از رنك هاى روشن و كرم استفاذه كنيم.‎ ‏ی ی‎ ‏اا ا ل یس‎ ‏رس‎ ae Sly cies acess couch eh ‏الاو‎ ‏هار‎ eu ley te) OAC CeO Pe es GU) sa lal ‏ی‎ Al ‏را‎ el ge ee Cea gee ‘thebriantracy

صفحه 34:
Ao: ‏اج‎ PPO rs ‏اام ل‎ | ‏جند وقت يكبار عكس بروفايل خود ز|‎ PM ‏را م ا‎ ean ۳1۳۲ ‏ا‎ ‎OEE reer ear leper Pans NEP pear yy rent wee giere tapers res Fr Pca enn eae

صفحه 35:
توضیحات پروفایل 1 ا ا از ۱ ‎ae ACE Bey‏ 6 ا ل ا ا ‎Peron)‏ ‏مطلبى بنويسيم؟ قسمت توضیحات پروفایل نیز مانند قسمت های دیگر اینستاگرام فضای محدودى براى نوشتن دارد و در اين قسمت تنها مى توانيم 150 كلمه يا ‎oe i‏ ا ا اك تصويرى است و از محتواى نوشتارى جز در مواقع ضرورى استقبال نم يكند. توضيحات يروفايل هم جزو همان موارد ضرورى است. بنابراين بايد از اين ‎Slod‏ ا 0ل ۱

صفحه 36:

صفحه 37:
0 خرج ‎pup.‏ | تال ده ‎pies‏ Miss 1

صفحه 38:
Peer ee re 2 اكر مى خواهيم از صفحه اينستاكرام خود براى هدايت افراد الله نضا لبت © لاا اس سر مسو تمصت توضیحات این کار را انجام دهیم. برای این کار نیز باید یک ‎aS‏ ار دا تن از تخفيفات ويزه به وبسايت زير مراجعه كنيد. و يا اينكه ‎Renee‏ سن امي ل ی قسمت ۷۷6۵51۲6 قرار دهیم و در قسمت توضیحات به این ‎eee‏ سس ان ور ی

صفحه 39:
eae perpen ‏تب‎ 1 ‏دى :روانم استفاده كنيم. مثلا: «براى‎ ١ ل١ ‏فرشاد‎ ‎0 ‏ا ا‎ opr ier) ‏«برای دریافت فایل هدیه به آدرس زیر ایمیل بفرستید.‎ Ripe ۱ ‏ل‎ ch 1 ‏زار راب۱5۳‎ Pee ‏مارا روا از‎ ۱۳۹۲ ‏ات رز رازن رت‎ aed APM Pe | se ty yo eee ee ee er ree) Roum an eer meet by eid Ghz sal ODL SOL eee el Stull

صفحه 40:
۳ peed ‏تبلیغعات‎ ا ا ا ا ا 0 كنيم. در هر آكهى تبليفاتى كه در روزنامه هاء مجلات, بيلبوردها و... منتشر مى كنيم بهتر است لوكوى اينستاكرام به همراه نام كاربرى اينستاكرام حساب خود به صورت © 58773176ئا را در ‎ne RCo Coac et Pwr)‏ ا 000 مثلا در صفحه «تماس با ما » در وبسایت خود, در قسمت 810 کانال یا آ یدی خود, در پیامک های اطلاع رسانی, کارت ویزیت, 6006 08 , ایمیل های کاری و... ا ا ا ‎Desiree ey ereteriiere ar‏

صفحه 41:

صفحه 42:
امکان دارد آن فرد مشهور ‎ppieorry macewron led‏ ۱۳

صفحه 43:
برخورد مناسب با مخاطبان وقتی در اینستاگرام یک صفحه تجاری فعال ایجاد می کنیم باید انتظار هر نوع 1 Ulblas 5] uwlicl b Uuwlic lis, 00 Ue Remar MEY Svstec rar foe skola AE et] Asie Ro ence هدف قرار گرفته شود. باید توجه کنیم که افرادی وارد حساب ما می شوند همكى از يى فرهنكّ مساوى بيرون نيامده اند و هر فردى به سطحى از فرهنك و شخصیت رسیده است. بنابراین باید با رفتاری مناسب کامنت های مختلف را ا 0 و 5 ا ا رز زر ی ‎ie‏ ‏جلوگیری از درصدی از توهن ها ی رو سات 00 ج/ برخی از کلمات توهین آمیز را فیلتر کنیم. در این صورت از انتشار بسیاری از م/ کامن تها که حاوی کلمات توهین آمیز است جلوگیری می شود. واف /

صفحه 44:
توهین و بیهوده‌گویی

صفحه 45:

صفحه 46:
eee) ا ‎EOL See PIC apt ree trett MENTE) iu tpre re wre eC by] rot‏ یر شرا ی ‎PRM fate corm vols‏ سلایق و علایق آنها توجه کنیم؛ در جلب توجه آنها و سوق دادن آنها به خرید ری سس رس ات ۱ را ار تمس تا | ‎Bray lets‏ ی را ای ی تا را ار تسس ‎Pee) sey ciel tS‏ ‎rary can eee‏ ما لا زا ‎erry]‏ ا ال ا ‎SPY WYSE‏ ۱ ‎ol‏ ار تاعاس را وا ار كه در بست هاى خود السشفارة 255 0 1 ا ا ا

صفحه 47:

صفحه 48:

صفحه 49:
5-2 86 5 هاى يست كذارى فوت وفن طبق یک پروژه تحقیقاتی بر روی 95 برند معروف, نمودار زیر به دست آمده است. براساس اين نمودار بهترين زمان انتشار عكسء بين ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر است و بدترين زمان انتشار عكسء بين ساعت 11 شب تا 4

صفحه 50:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان