سایرتحقیق و پژوهش

کسب و کار الکترونیکی

صفحه 1:
San KG ‏کب و‎

صفحه 2:
3 کسب و کار الکتررونیک؛ یک النرام در تجارت جهانی كسب و كار“ الكترونييك به عنوان يكي از زير مجموعه هاي فناوري اطلاعات و ‎er Nees‏ ا ا ل 0 است. به طوري كد زويكرد ‎aes ee kon‏ ل 0 كسبٍ ‎Ie ae)‏ ۳۳ در جهت ورود به بازارهاي جهاني و جذب مشتریان جدید موثر و کارا در این ‎Te et Oe ei mere en)‏ ا ل ل توجه به يك سري عوامل درونزا و برونزاي تاثيركذار بر لن است. به ‎vie‏ که توجه بنكاههاي 0 ن عوامل و برنامه ريز ز 7 ی Raa EC Ft ene OTE Nr Pec cle eer Pee ev Cor roe ee و کار الکترونيك بیان مي شود. در قسمت دوم چارچوب تحليلي که در آن استفاده ‎IR al ye 0‏ كن رن ‎0 ‏ا ال ا‎ Isc it pe ‏و در نهايت مطلبي در راستاي كسب و كار در اينترنت ارايه مي شود.‎

صفحه 3:
1 ۱۱ ‏كسب‎ ‎erie vere (rangers PCN - کسب و کاوا ‎ie‏ ‏سم وسیله اي است که به استفاده کنندگان آن امکان رسیدن به مشتریان موثر و کارآمد را تجارت از طریق شبکه هاي الکترو نبا شکل (۱) عماکد صادرانی در سندهای

صفحه 4:
انخاممیالات تجاری در قلب الکترونیکی تجارت الكترونيكي بر يردازش و انتقال الكترونيك داده ها شامل مثن و صدا و تصوير مبتني مي باشد. تجارت الكترونيكي فعاليتهاي كوناكوني از قبيل مبادله الكترونيك كالاها و خادمات و تحويل فوري مطالب ديجيتالي و انتقال الكترونيك را شامل مي شود.

صفحه 5:
a ‏تحارت الکترونیک‎ / ‏ار‎ ‏ارتباط با فعاليتهاي تجاري افراد و سازمانها شکل مي دهد. این فعالیتها براساس پردازش و انتقال‎ ‏اطلاعات دیجيتالي (متن» صدا و تصاویر) مبتني هستند.تجارت الکترونيك به مجموعه فعاليتهايي‎ ‏اطلاق من گردد که مستقیماً به وسیله ارتباطات الكترونيکي (شبکه اي) پشتيباني مي شود. از‎ ۱ ier e Serio t Sey eee ieee eeroce) Poe ior ete ke Se erry See Ce cles Ie Ee eee ‏نظر باید علاوه بر کاربرد هاي بالفعل به كاربردهاي بالقوه آن نیز توجه داشت. ويژگيهاي تجارت‎ ‏الكترونيكي عبارتند از:‎ ‏برداشتن محدوديتهاي زماني و مكاني‎ - ‏کاهشقیمتمنابع جهت خرید‎ - ‏آفزژایش درصد فروش‎ - ‏ديشرسي آسان به اطلاعات لازم‎ ۱ ener Cd ‏کاهش هزینه هاي زماني معاملات‎ - - جهاني نمودن تجارت و بسياري دیگر از مزاياي تجارت الكترونيكي که ارزش آنها به بیش از هفتصد ملیارد دلار رسیده و پیش بیني ‎Per Seer cs Ont eased ser ao Er‏

صفحه 6:
3 ‎oa‏ کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک ‏کسب وکا نك به ان فناوريهاي جديد براي برقراري ارتباطات زنجیره ‎a‏ 0 به طور كلي ارايه دهندكان كألا و خدمات از يك سو و خريدار و مصرف كننده ويا به طور كلي مشتري از سوي ديكر است و نتيجه أن اتخاذ تصميمهاي بهترء بهينه سازي ‎ig Ra‏ ل ا است. ولي تجارت الکتروتيك به هر شکلي از تفل و انتقالات در تجارت اطلاق مي شود که در آن طرفین )5 ۱۳| ‎eer‏ ا ام ‎FES Ai oie. Sy eC‏ ‎PES‏ ۱ ۳( ۱217-1۳ رز ی تحقيق و توسعه امور اداريء مالي؛ مذيريث نيروي انساني» يشتيباني و تجارت مطرح است. در حالي كه در تجارت الك وتيك ننها فرايئد تجارنا نان 2 صورت الكترونيك يك جزء بنيادي إل كا ر كر ‎Ri CURR es‏ ‎

صفحه 7:
04 ۱ ‎rrr‏ 1< ا ا ا ۳ ا ا ل ل ا ‎ee EC amr Fp gerarr OE OS PEP RTCES‏ ۱ براي دسترسي افرادي خاص طراحي شده و يا حتي شبكه داخلي باشد كه براي دسترسي ا ا د لا ا ‎rere ean‏ کار الکثرونيك تنها قراردادن يك صفحه شبکه اي نیست. بلکه محیط ا 6 رات سان موی ای توا[ گر

صفحه 8:
اناغ كسب و كار الكترونيك ل ا ‎eee‏ ا ل ل كت ل ا ا ا 6 فرمول كسب و كار الكترونيكي به شرح زير مي باشد: E-Business= EC + BI + CRM + SCM + ERP 1 0 FP I SNCS SPRY AO ‏شركتها (81) + مديريت روابط با مشتري (0191/1)) + مديريت بر زنجيره تامين‎ ‏ا‎ pee CEN erst

صفحه 9:
= 9 جه طور خلاصه کسب و کار الكترونيکي تلفیق سیستم ها و فرآیندها و زنجی تامين و كل بازار با استفاده از اصول و فن آوري هاي مرتبط با استفاده از ابزار آینترنت مي باشد که در هشت بخش ارائه مي گردد: Business-to-Consumer = B2C eaiSc4 pool Os yb | شرکت با شرکت ‎Business-to-Business = B2B‏ ه هاي Consumer-to PRK qfer Ve 7 | ERT Ger eee) Consumer = C2C 6 شركت با دولت 72826 Government-to-Consumer = ‏با مصرف کننده‎ 1d SG 06026 ©- شركت با كاركنان ‎Business-to-Employment = B2E‏ Business-to-Government 2 شخص با شخص- ‎Person-to-Person = P2P‏ ©- مصرف كننده با شركت ‎Consumer-to-Business = C2B‏

صفحه 10:
شیوه های کسب و کار الکترونیک به طور كلي سه شیوه معاملات کسب و کار الكترونيكي وجود دارد: ا ل ا ا ا ۳ استفاده مي كنند. 11278 02 - در ليزنشيود.8 بنكاهها از طريق«<تعييزكننده متحدا شك [منبع» ‎LOCATOR = URL)‏ 858501180185 121101131]) لقدلم به معامللتتجاري مي‌کنند. ,11181 ها آدرسهايي‌ستند که ساختار آنها بمرلي‌هه کامپیوترها یکسان‌لستو بسه ‎Sane ESS ror oe wee een oe]‏ لل سس شبکه لستکه در آن! ينك لیس رای‌رفتن‌به سايت‌هايمحتو یلخبار مربوط بسه موضوعهايمختلف وجود دارد. لین‌صفحاندارایتعداد ‎=item‏ موضوعهايمختلة ستند. خدماتدروازه شبکه اغبشامل‌موتور های‌جستجوگر؛ پستذ نقشه هاء فروش‌و گزینه هاي ديك لي‌شترین‌است‌در رلق دروار ۱ رار الها 1 ‎aE‏

صفحه 11:
منراهای استفاده از کسب و کار الکترونیک 4 حذف هزينه هايي مانند تهيه كاغذء جاب؛ بروشور و كاتالوكق؛ © ۱ ‎Ta Bee ER Lope Eps)‏ را کاهش آلودگي محیط زیست» ترافيك و ازدحام 8 ©.

صفحه 12:
معایب کسب و کار الکترونیک مسئله امنيت؛ امكان ورود به سيستم هاي شما از طريق آدرس يست الكترونيكي؛ سايت شبكهؤ دستيابي به اطلاعات مالي و غيره؛ اختلال در برنامه كاري در صورت ‎DeS‏ ا ا ات ا ل ا 000 فناوريهايي كه به سرعت بيشرفت مي كنند! چارچوب تحليلي ‎ED eee ey Leys) tren tee Onn DT Ie Ey pe Bg‏ جذب بنگاهها دارد. منافع بالقوه اس م سين ميا لالت ا ‎CeO‏ ‎isan se sere clne Serene ERP ey ra‏ ۳( أن ‎ee 52200000 eee on‏ کنندگان و هم مصرف کنندگان از مطلوبیت بيشتري برخوردار يذيرش فناوري كسب و كار الكترونيك تابعي از جندين عامل است ‎Bene a‏ ا ا ا ا ا ۱۳|

صفحه 13:
0 = ۳ Lyle ‏ور اس‎ Pele ‏ال‎ eteree Ny Beet ren on eS ‏ا‎ I Ce renee ‏سطح بين المللي با يذيرش كسب و كار الكترونيك واردات و صادرات خود رآ‎ ‏برمبتاي اضول استاندارد کسب و کار الکترونيك شکل مي دهد.‎ از طرفت“ ديكر قرار كرفتن كالا و خدمات در فضاي تجارت الكترونيكي موجسب حذف فاصله بين مبدا و مقصد كالاها و خدمات مي كردد و تغييرات اساء ‎os‏ ‎neces)‏ ل ا ا ۱3 ‎BA‏ ا ال ا ا 1 207 ‎٠‏ 15ت ار ‎eee‏ ازطرف ‎١ Se‏ لل 0 ‎eames‏ كنذا ‎per SS ess Sp i he eek Se eae pene.‏ استفاده از کسب و کار الکترونيك باعث دستيابي به آنبوهي از مشتریان با سلایق مختلف مي گردد. لذا بنگاههاي فعال در امر تجارت بین المللي با گسترش ظرفیت توليدي و تنوع بخشي به تولیدات کالا و خدمات سعي در جذب مشتریان بيشتر است.

صفحه 14:
0 ee ocd ES eee) ‏با اطمینانابالاست. دسترسي به پهناي باند بالاتر در اختیار هیچ کدام از بنگاهها‎ Bey rere Res ee ey rer etn Psy LAUDS I ee REE YP CNC ۷ IPS ey Carpe: Fas ery Wop peer Figey FLEE) eee een oer ieee ye ioe Dee Lem Byars Ty ‏م‎ ‎3 ‏سارت‎ ae ‏ا ل‎ ons) ‏توسعه و توسعه يافته مورد تاكيد قرار مي كي‎ ۱ ‏الى‎ an Oe Coe oor ‏اال ا‎ 7 Oe See NED ECO DUE ‏ا ا‎ erp wep gery ess Bp ae rerens POU DYED tC HIB LU) tyr ce ‏المللي از نيروي انساني متخصص‎ ‏سرمایه گذاري تخصیص دهد» موقعیت بهتري در جذب و پذیرش کسب و کار‎ ۱

صفحه 15:
و دا ۱-7 ‎oe cer)‏ ا ‎OE ee ea no oie‏ يك ذكر كرديدء بسياري از بنكاهها به دليل يايين بودن هزينه مشاركت را قبول ۱ ‎Cee Orn ae Whe yen kee mnt e Gee teee ren ror‏ ۱ ‎SSS Peres cytes yap en rR EnCuR cess ONE EN TTS‏ زیرساخت مشاغل مسوجود مي بخشد و با ارزش گذاري مجدد, راه را براي انجام معاملات تجاري باز مي کند و با مهندسي مجدد بازرگاني محدوديتهايي که ‎ene eee ne‏ ا ل ا ‎Bi‏ | از سوي ديكرء فعاليتهاي منفصل و جدا از هم نظیر سفارش؛ پرداخت و خدمات ‎lor‏ ا ا لك اعتباري كردد. نتيجه جنين فرايندي منتهي به افزايش كارايي و رقابت يذيري در بين بنكاه هاي صادراتي است.

صفحه 16:
تجربه هند لعل (©(000©) به منظور ارزيابي رابطه بين كسب و كار الكترونيك و ‎avo‏ ا ا ل ا تجاري در سه گروه وه صادراتي و صرفا صادراتي باتوجه به شاخصهاي زير مورد بررسي قرار كرفته است: ‎Tee ed‏ ال ان و ‎۱ eS PSE ‏ا‎ ‏فناوري مورد استفاده در بنگاهها؛ ‏بهره وري نيروي کار بنگاهها.

صفحه 17:
5 ‏اين تحقيق انكيزه صادراتي را تابعي از‎ Bares) ‏لس طسو‎ ‏بنگاههايي که رویکرد صادراتي دارند برعکس بنگاههاي غیرصادراتي در‎ ‏رز‎ Ow ORS PO Ite Is Ie CPS PK Merete ES Ve Bree Bre en Coty Is eS ‏ل ا‎ SUB) ‏و در اين بنگاهها میزان فروش انجام شده توسط شیوه دروازه شبکه به مراتب‎ بالاتر از سایر روشهاست. ميززان تخصص و بهره وري ‎naa‏ 0 بنگاههاي غيرصادر اتي در سطح بالايي قرار دارد. بیشترین میزان بهره وري 7 تجارت الکترونيك است. همچنین نيروي کار متخصص در بنگاههاي صادرات گرا بر شیوه دروازه شبکه متمرکز شده اند. این در حالي است که در بنگ‌اههاي . ‎ae‏ شیوه کسب و کار الکترونيك بیشترین نيروي کار متخصص را جذب 08 مر

صفحه 18:
‎eee:‏ به جارجوب تئوريك به هند از ‎oe‏ ی 9 براي بنگاههاي تجاري عل 9 ‎ost‏ ‎ANT‏ تا جهاني و قرار فتن در وضعيت رقابتي امري اجتناب نابدير است. آز اين رو استفاده آز فناوريهاي نوين تجاري در لاك با را ار ‏از آنجا كه موفقيت دير كسب و و کار الکترونيك نیازمد ترجه ب ‎gl dys Gu ps a rs‏ 5 42 كار كي ا ‎we‏ کسب و کار ‏الکترونيگ براي بنگاهها توصیه مي شود. ‎

صفحه 19:
درك اين موضوع بسیارحانز اهمیت است. به یادداشته باشید تکیه امروز ما برروی تحلیل مقایسه‌ای کسب و کار آلکترونیکی بین کشورهای آمریکا و ژاپن است یعنی اينکه چگونه فعالیتهای کسب و ‎ae ery oe ۱ DS‏ ا ا ا 1 بو ابرع ب ا ل ل ابي ‎ere)‏ لا الس وق رد و تا ار ار ژا برقرار و جریان کارها را ساماندهی مي‌کنيم. اینترنت سرعت فرآیندها را افزایش داده و ‎eee ripeeere peonich yey Price PD re Delp Weep Sure oy)‏ درخرده فروشيها دارد؛ تحولاتى به وجودآورده است. اساساً هزينه هاى جست وجوى اطلاعات ‎ore eae rein )on pacer mn UL Ng ICE AIT Igy‏ 1111100 Sr pcernge corp cae sees

صفحه 20:
00111 1 زوبرو ‎ri ESTES ew TED Te EOE TESS)‏ ات و مشتريان' مؤتوائند أنجه را مىخواهند براساس دسترسى آسان به اطلاعات ‎Rs‏ ‎were y‏ ل تجار: نتى در دهه (0)© درمعاملات خريد وفروش سهام آمريكا بل ‎By‏ ‏شد. خط رقابتی اولیه از حق سرویس دلالی موجود فراتر رفت و برتمام ب ای معاملاتی موجود که متضمن هزینه‌های فرآوانی بودند» سایه افکند. چنانچه ازطریق ۹ الم م ب د معامله شويد. ولى ‎١‏ گر ۱ به چنین ن هایی وجود ندارد» در نتيجه شركتهاى تجارتى اينترنتى قادر خواهند بود ازحق سرویس ود بكاهند. در دوره اول كه تاانيمة ده 1 ۱7۳ کاهش هزینه‌های خدماتی به عنوان يك راهبرد کلیدی محسوب می‌شد. به عنوان مثال» در آاغازء شركتها ()©درصد از هزينه هاى خدماتى را به علت استفاده از ‎Pete Ripe eer heen pit)‏ يس از آنء اين ميزان تخفيف ازطريق رقابت به 720 ‎©600٠‏ و(0)©درصد و بزودی نیز بطورعلنی به حد اشباع رسید.

صفحه 21:
50 رارد مه ‎a‏ ‏صورت گرفت. پس ازآن نرم‌افزارکمکی بیشتری که کاربری آسانتری داشت: ‎os A eR OR‏ و بهتن تخاب کرده و مود تمزیه و فا ‎ES (SEES‏ دوره‌ای معین در رقابت با یکدیگر به خط پایان رسیدند. ‎eee wee en)‏ فكر مىكردند. اين حتى به فكر يك برنده جايزه نوبل هلم نمىرسيد كه بتواند نرم افزارى كمكى با كاربرى أسانترى توسعه دهد. ۱ ‏ال‎ een eee ‏بيشرفت باقى نمانده بود. اين بار رقابت تنها در بين بعضى شركتهايى كه‎ 0 0110 0034 ‏ا ا ل ل‎ ۱۱ ‏گنز مگیری ار بار ار‎ بل ی سرت كار آسانى نيست. اين نيز مزيت اينترنت را براى مشتريان نمايانتر 3

صفحه 22:
سرماية دارى آمريكا در برا سرمایه داری ژاپن ‎ol Soak sige peer st‏ ل ا نه جنين اختلافاتى بر روى تجارت الكترونيكى می‌گذارند» سج و ل اا لد سن تشبیه کنیم تا به این طریق به تفهیم عملکرد خدمات چهارگانه یعنی: مالى؛ لجستيكىء منابع انسانى و اينترنت كمك كند. سيستم مالى رأ را ه كوارش بدن» صنايع خدماتى را براى منابع انسانى به سيستم ‎Ea i wig‏ اينترنت را به سيستم ا ‎ie eer eeie pe Coen \e rel p Went pier sie irprire‏ 7 مغز تشبيه كرد. ‎oo. NBER‏ سس ‎ee RE‏ بسيار يرتوان است. ‎PEL SPE Venton In Oren‏ ‎SS I Tre) Jl ae ea es ame‏ ات ‎

صفحه 23:
3 مبارزه اصلى زاين در قرن بيست و يكم بر اين است كه جكونه بتواند رقابت ‎١‏ جهانى را در اين صنايع جهاركانه توسعه دهد. در میان ‎jhe‏ خدماتی چهارگانه» سیستم مالی از بنیادی‌ترین بخش‌ها به‌شمار می‌آید. اما عملکردهای سیستم مالی چیست؟ این بخش دارای دو عملکرد کلیدی است: اول تقاضا و جمع‌آوری سرمایه مصرف‌کنندهبه‌طور گسترده و تبدیل آن به سرمایه ‎Ser eer ene Sas te cep Cae)‏ تمهیداتی جهت جلوگیری از خطر وارد شدن زیان به کسانی که در کار تجارت واقعى هستند. تم‌های ما \ ان به دو طبقه د. طبقه ogi | Renee ‏روی دومی است. به تصور من اختلافات اساسی بين زآين و آمريكا ناشی از‎ ۱ rete ‏ا ل ل‎ ‏سرمايه صنعتى از سرمايمكذاران به وسيله بازارهاى سرمايهاى. در منابع ما‎ ‏غيرمستقيم؛ سرمايه مشترى به صورت سيردهكذارى از طريق بانكها جمعآورى‎ ‏می‌شود. در آمريكا تقريباً ()© درصد سرمايههاى صنعتى أز طريق منابع‎ ‏سا د و فقط 000 درصد از طریق منابع غیرمستقیم به دست‎ eee ‏مىآيد.‎

صفحه 24:
3 بعبارت دیگر مریم در طبقات متوسط تقریباً 60 درصد دارایی‌های شخصی خود را در سهام ام ی ی ‎eee ren a ۱ erie es Omg‏ 0 صورت ‎Eien aE rg‏ 2100000 ‎Sleds lim ek pete eer dood oe‏ یم و 6300 درصد از منایع ا ل ‎pec ter‏ تيع مل ‎EN. PERRIS eae) Onan Buen g oop‏ شاید به این علت که مردم خیلی سخت کار می‌کنند و برای آنهاً به ندرت وقتی باقی می‌ماند تا ‎RSS Ror ne)‏ ‎SESE Be ohowle sere oe ICE St eka eee ae Or.‏ يستم اجتماعى براساس مكانيسم بازار است و اين سيستم براى عملكرد مكانيسم بازارى متكى به بازارهاى سرمايه است. اكر بخواهيد در أمريكا كسب و كارى راه بيندازيد بهتر است سس سي ا را 2 تقد خود را به كار خريد سهام انداخته و بعد براى قرض كرفتن نزد والدين؛ دوستان و غيره كياد ‎ES ICS SMI CET osc UP Pe‏ ‎Ea 50000‏ سس را و و اين رویای تمام آمریکایی‌هاست. در مورد شرکت‌های رسمی ما اهها از أن ‎Ce‏ ‏است. درنتيجه كار ها ‎RU‏ ۹۱ سهامداران است. بن ‎ESSE eae pester Penner pen EC EG pe mere tiny‏ 5 است كه منبع خارجى را به خود جذب مىكند و منجر به توسعه خدماتى جهاركاد ‎ade‏

صفحه 25:
res ‏ری وی‎ Cae 5 So ‏آمریکا سرمایه و منابع انسانی را از سراسر جهان جذب میک:‎ ‏انسانی نیز از طریق بازارهای مختلف تجارت می‌شوند و از آنجا مردم‎ ‏میور ی‎ ‏حتف ار ۳ عوامل فوق هستند توانمندی آمری‎ 0 ‏ا ا ل‎ ‏سیستم فاقد فراگیری مستمر و پیوسته سازمانی است. تبادل اطلاعات و دانش فنی به‎ ‏ر طبیعی کاهش یافته و اگر چنین کنند؛ أرزش بأزار سهام كاهمش مريابد. مسأله‎ egy cen ‏دیگر مسأله طبقه متوسط است. برای کسانی که می‌توانند رقا‎ 2 ‏ا ا‎ ‏است.‎ ۱ ‏و‎ OO Os EO PTC 01 ‏ور‎ Liner Kame) @rivmnE rCRpRO ESIC) آمریکا دارد» این نگرش را دامن زده که ژاپنی‌ها تودار بوده و مدیریتشان براساس بت نسبت به توسعه صنایع چهارگانه خدماتی در خارج از شرکتهای گروهی بازماند‌اند» ‎CST EEN SOE CALI‏ ا

صفحه 26:
ل ات ل ‎CISD MI Die arses ebm een ayes en UCN‏ 00010000 ‎PEELE 0 rete Sl Ow ae Berean goon ere cer)‏ ل واقع ‎ican‏ ا ل ‎PET EMUEE LPT ee‏ ا ا ۳ ‎ee igen per‏ PERG Senn Og eye Pees Deter SINS <eoe eee ppp ee Cor eres OTS eICe] ‏و کارآیی ناکام مانده است. اینکه چگونه می‌توان بر این مسأله فانق آمد بزرگترین‎ ‏جالشى است كه زاين در قرن بيست و يكم با آلن مواجه است. تأمين منا:‎ ‎ecrToant‏ ا ل ی و ‏بل سهام شده‌اند. روی دیگر همین ‎wie ae‏ آلی غیرمستقيم موجب نوعی ‎ri‏ ‏رقابت بی‌نظیر در درون ‎aan‏ . چون بنگاههای اقتصادی ژاپن از گزینه‌های أبيشترى از توليد سرمايه 8 ‎dal) ¢ 5 Ly Saal gS Leal Gal A a yg yp‏ ‎rep tome nen‏ ا ‎Pe‏ ‏سازمانی و دانش فنی مدیریت ویژهه یاری داده است. عامل دیگر تقویت بنگاههای ‎Re Wig BM) (TARE Cee eres ee‏ الا ‎ern retin pye BS‏ 7 صورت حتى سونى و تويوتا هم نمي توائند رقابت كنند. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:
اینها به وسیله شرکتهای متوسط در ژاپن تأمین می‌شوند. در مستقیم» هزینه های سرمايه براى شركتهاى و است؛ چون خطرات ‎LEC‏ بدون ستم مالى غيرمستقيمء خيلى از شركتهاى كوجك و متوسط زايد 3 شوكهاق نفد 483 ‎Ree eS, 2 15 P@‏ ۳ بقاى خود را حفظ كرده و فرصتى يابند تا بتوأنند تواناييهاى تكنولوزيكى خود را از ‎Se ort ee‏ بيت كنند. در اين باره نظرات ‎aa eee‏ دارند. 6000 درصد سرمایه از طر؛ و 57 ترا رقابتی زیادی را به‌وجود آورد. آنهایی که نمی‌توانند در آن رقابت کنند» ضرر و ‎Coe epee ey unr ry--Oy ent ep moe ame teeters)‏ مىشود. ‎eB eter ern‏ سن ‎TU Dae Coppa GPW RAVES Sp VOCS RN. ISIE ES ‏امام‎ ‎(iA SOR ‏آنها برخورد می‌کنید» پارامتری هستنده ی کی توازن لیدمال‎ ‎ ‎

صفحه 28:
[مكونه بي توان در تجارت الكترونيكى بيسروز ميدا SY ‏ل‎ a ec reerpesCa RS fp ‏است كه جكونه مىشود به آمريكا‎ een ۳ ‏ان رك‎ ‏را‎ hee ea ‏زسیدو سپس در کسب‎ POPE RCI DT yee ‏اد‎ i) Spr CIE eae Pee Pri ‏نزديك به شما قرار خواهد داد. چیزهای خیلی دور از شما را به شما نزديك و‎ ‏همه آنها را با هم بر روی يك صفحه در مقابل شما قرار خواهد داد.‎ ا ا ا ا ا اختلافى بين شما و همكارانتان كه در يك طبقه يايينتر از همان ساختمان هستند» ‎aac MtpO CUTE‏ ا و ال 2 اينترنت از نقطه نظر سرعتء كاهش هزينه؛ كارآيى فوقالعاده و غيره بحث می‌کنید» نقطه نظر شما فقط به نیمی از تأثیرات اینترنت معطوف است. 1 Spr erere EES PCO ‏از بين مي بريد.‎

صفحه 29:
0 = ۳ BYE Dae SC STEED err rent er rere ac SOy Ure ‏چگونگی هموار کردن تداخلات تجاری با هدف اتحاد عناصر مختلف اجتماعی‎ | Pes A Eee rere ere PC ISN CE CO ‏در ژاپن» اثربات نامطلوب قابل ترجه‎ . ۳ ‏است و نباید نادیده گرفته شود. این دقیقاً همان نکته راهبردی است که به وسیله‎ ‏آن می‌توان در مبارزه کسب و کار الكترونيکي در برابر آمریکا فایق آمد. اين‎ ‏نقطه نظر را می‌توان از طریق 0۷1560 و شرکت ۸ که يك شرکت‎ ‏ا ا ل لكل‎ yee ‏ا ا‎ LOL s1\- sy eB ee Be) sep eenasevy Cuber iri parr reer eer cimerre ‏ی ی‎ tee eae ‏كردن زمانهای راهبردی بازاریابی تشکیل‎ Beare geen ‏یافته» توضیحی بدهم گرچه ۳5/۸ پژو و سيتروئن به اين ابتكار عمل نپیوستند.‎ ‏در ميان شركت هاى خوذروساز جهان؛ تويوتاء هونداء فولكس واكن و بى.ام. و‎ pee ee ‏ا ل‎ ee Fee S Se) 1 ‏ا‎ ‘loa ‏ما‎ arta eae ‏و شعب أنن در آمستردامء توكيو و ريودوزانيرو قرار دارند. اين يك شركت‎ ‏ا یر ار و نام‎ ley ae ipa

صفحه 30:
ابط اق ‎COVISENT‏ مود انا ‎y - soft nd‏ برقراری بدپولت ارتباط بین خودروسازان و تهیهکنندگان قطعات؛ کاهش اوقات سیکل تولید با ارانه اطلاعات زمان واقعی برای پشتیبانی در ‎eke‏ در اختیار قرار دادن کلیه اطلاعات در درون سيستم موجود برأى كليه مصرفكنندكان. كاهش زمان تهيه وقطع هزینه‌های مربوط. در معرض دید قرار دادن برنام‌های تولید در زنجیره تهیه قطعات به ‎nee eit Ss yea eka Ene fees eng‏ ل لت طريقٍ مديريت كارامد اقدامات لجستيكى؛ افزايش سرعت در باسخ به نياز منديهاى مشتريان؛ افزایش سرعت در انتقال اجزا» سیستم و زمان توسعه خودرو سفارش تا تحویل و سرانجام ا ۳ ‎EMT‏ ا ا ‎gn Ierer Pep ok‏ ل لا اتومبیل» ‎Ue tS ere eee ba ee Lo Sree er eee nay‏ اه ی ار ری را سا یس نس ‎pS)‏ ‎STO)‏ ل ‎ore Oxon pict) sts IES oe een y rae eear ms‏ ۱۳۱2 00 درصد از نظر ابزاری برای دو توع برنامه‌ریزی تولید خودروهای آینده خود صرفهجویی کرده است. آنها تیز فقط در ظرف چند روز با استفاده از ‎Covisent‏ ‏يي ال ‎Sa Ly‏ اس هر مدید جر ایح ی که عضو بوده توانست با استفاده از.ا0۷156) مبلغ 5/0 میلبون دلار از ه احداث يك بروثبه 0 ميليون دلارى صرفهجويى كند. خلاصه اينكه؛ اثرات مثبت ‎Covisent‏ بسيار ير اهميتاند.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان