سایر آموزش

کسر در دبستان

kasr-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسر در دبستان”

کسر در دبستان

اسلاید 1: به نام خدا1400کسر (اعداد گویا)

اسلاید 2: اعداد گویا کسرهایی هستند که از تقسیم عدد صحیح بر عدد صحیح دیگر (به جز صفر) پدید آمده باشد.اعداد گویا نمایش داده می شود. Q مجموعه اعداد گویا معمولا باحرف p q

اسلاید 3: آشنایی دانش آموزان با کسرها در پایه دوم ابتدایی ودر فصل آخر به اسم کسر و احتمال است. ودرپایه دوم خیلی کم و فقط جهت آشنایی آورده شده است و ذهن دانش آموز را آماده می کند برای سال بعد. در فصل سوم ریاضی سوم به نام عددهای کسری دانش آموزان با کسر آشنایی بیشتری پیدا می کنند. وبا مفاهیم آن آشنا می شوند. در فصل دو ریاضی چهارم است که ما با جمع و تفریق آشنا می شویم وآن را یادمی گیریم.در فصل دوم ریاضی پنجم ما با ضرب و تقسیم اعداد کسری آشنا می شویم.در فصل دوم کتاب ریاضی ششم ما که با کسرها در پایه های پایین تر آشنا شده ایم و آن را یاد گرفته ایم با محاسبات کسر آشنا می شویم.

اسلاید 4: برای آموزش کسر ابتدا باید تقسیم های مساوی ونامتساوی رابه طورمجسم (یعنی استفاده ازاشیاءمانندکیک،سیب درختی،بیسکویت،مربع،مستطیل،دایره ،نوارکاغذی و...) ونیمه مجسم (یعنی استفاده از اشکال)بااجسام واشکالی که دانش آموزان با آن ها سروکار دارندصحبت به میان آوردواین اجسام واشکال رابه قسمت های متساوی وهمچنین قسمت های نامتساوی تقسیم کردتا دانش آموزان با قسمت های متساوی آشنا گردند ونصف کردن کیک وسیب وسه قسمت کردن وچهارقسمت کردن این اجسام واشکال را تجربه کنند.

اسلاید 5: مفهوم‌سازی کسر در پایه دومص112ص113

اسلاید 6: معرفی نماد کسر (همراه با خواندن ونوشتن) در پایه سومص46

اسلاید 7: شکل زیر به چند قسمت مساوی تقسیم شده است؟ آفرین به 3قسمت مساوی

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید