permitted-materials-in-organic-cultivation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کشت ارگانیک سبزی”

کشت ارگانیک سبزی

اسلاید 1: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

اسلاید 2: كشت ارگانيك سبزي1استفاده و دفع یا دورریختن ماده تولیدی، اثرات نامطلوبی بر محیط زیست نگذاشته و با ترابری ارگانيك همسو و سازگار باشد.کیفیت تغذیه ای غذا تنها زمانی نگهداشته شود که ماده مورد نظر استفاده شود و خود ماده یا محصولات حاصل از تجزیه آن با توجه به تعاریف و قوانین ملی، اثرات نامطلوبی بر سلامت انسان نداشته باشد.استفاده اولیه از ماده موردنظر نباید به عنوان ماده نگهدارنده یا برای ایجاد یا افزایش طعم، رنگ، بافت با ارزش تغذیه ای از دست رفته طی فرآوری باشد، مگر اینکه جايگزین کردن مواد غذایی در آن از نظر قانونی الزام شده باشد.مواد مورد تأیید کلی وزارت بهداشت و درمان، زمانی که براساس مقررات وزارت بهداشت و درمان تهیه شده باشند و دارای بقایای فلزات سنگین یا سایر آلاینده ها بیش از حد تحمل تعیین شده توسط بهداشت و درمان نباشد را می توان استفاد نمود.استفاده از ماده مورد نظر برای ترابری محصولات ارگانیک کشاورزی ضروری باشد.

اسلاید 3: (205-601)مواد مصنوعی مجاز در تولید ارگانيك2با توجه به محدودیت های مشخص شده در این بخش، از مواد مصنوعی زیر می توان در تولید محصولات ارگانیک استفاده نمود، البته به نحوی که این مواد باعث آلودگی محصول، خاک يا آب نشوند. مواد مجاز زیر بجز مواد گندزدا و بهداشتی در پاراگراف (a) و مواد مذکور در پاراگراف های(c) ،(k) (j) و (I) را تنها مواقعی می توان استفاده نمود که براساس پاراگراف های (a) تا (d) بند{ ۲۰۶-۲۰۵{ ثابت شده باشد كه برای جلو گیری یا کنترل آفات موردنظر ناکافي است.

اسلاید 4: 3 (aبه عنوان جلبک کش، گندزدا و تمیز کننده و همچنین تمیز کردن سیستم آبیاری. الكلها شامل اتانول و ایزوپروپانول.مواد کلردار بجز اینکه میزان کلر باقیمانده در آب نباید بیشتر از ماکزيمم مقدار مجاز درآب آشامیدنی شود. این مواد مجاز شامل هیپوکلریت کلسیم، دی اکسید کلر و هیپوکلریت سدیم هستند. سولفات مس به عنوان جلبک کش در سیستم های تولید برنج آبی، با این محدودیت که طی یک دوره۲۴ ماهه تنها یک بار استفاده شود. تعداد دفعات کاربرد آن محدود به مقداری می شود که دریک دوره زمانی خاص از آستانه مقدار مس مجاز برای مؤسسه گواهی کننده تجاوز ننماید. پراکسید هیدروژن )آب اکسیژنه).گاز ازن فقط برای تمیز کردن سیستم آبیاری.پر استیک اسید برای گندزدایی وسایل، بذر و مواد گیاهی جهت افزایش غیرجنسی. مواد صابونی به عنوان جلبک کش و خزه كش.

اسلاید 5: 4  (b) به عنوان علف کش یا مانع رشد علف هرز. علف کش های با مبنای صابونی برای مدیریت ساختارهای اطراف مزرعه(جاده های راه ها، خندقها اطراف ساختمان ها ) و گیاهان زینتیخاکپوش هاروزنامه و سایر کاغذهای بازیافتی که در چاپ آنها از مرکب های رنگی یا براق استفاده نشده باشد.خاکپوش های پلاستیکی با مبنای مواد نفتي غير از پلی وینیل کلراید(PVC). (c) به عنوان ماده ای برای تهیه کمپوست شامل روزنامه یا کاغذهای بازیافتی که در چاپ آنها از مرکب های رنگی یا براق استفاده نشده باشد (d) به عنوان مواد دور کننده حیوانات شامل صابون ها و آمونیوم برای دور کردن حيوانات بزرگ، البته به نحوی که به خاک یا قسمت های خوراکی محصول تماس نیابد.

اسلاید 6: 5e) به عنوان حشره کش و کنه کش. کربنات آمونیوم به عنوان طعمه که تنها در داخل تله گذاشته شود و در تماس با خاک یا محصول نباشد. بوریک اسید که برای کنترل حشرات ساختمانی به کار می رود و نباید با محصول یا خاک تماس داشته باشد.سولفات مس برای کنترل بچه قورباغه با بچه وزغ در سیستم های کشت برنج آبی با محدودیت کاربرد یک بار طی یک دوره ۲۴ ماهه. تعداد دفعات کاربرد آن محدود به مقداری می شود که در یک دوره زمانی خاص از آستانه مقدار مس مجاز برای مؤسسه گواهی کننده تجاوز ننماید.عنصر گوگرد .ترکیبات آهکی گوگرد دار مانند پلی سولفید کلسیم.روغن های باغبانی به منظور ایجاد خواب یا خفتگی در گیاهان و همچنین روغن های تابستانه .صابونهای حشره کش.موانع یا تله های چسبناک.استرهای اکتانوآت سوکروز که براساس توصیه های برچسب استفاده شود. (f)فرمونها برای کنترل حشرات. (g) برای کشتن حیوانات جونده.دی اکسید گوگرد به صورت دود که جوندگان زیرزمینی را کنترل می کند. ویتامین 𝑫 𝟑

اسلاید 7: 6 (h) طعمه برای رابها و حلزون ها مانند سولفات آهن. (i) برای کنترل بیماری های گیاهی مس مانند هیدروکسید مس، اکسید مس، اکسی کلرید مس و مواد مستثنی شده توسط اداره محیط زیست، به نحوی که کاربرد آن باعث تجمع مس در خاک نشده و به عنوان علف کش هم استفاده نشود. سولفات مس به نحوی که کاربرد آن تجمع مس در خاک را به دنبال نداشته باشد.آهک آبدیده. پراکسید هیدروژن. ترکیبات آهكي گوگرد دار.روغن های باغبانی به منظور ایجاد خواب یا خفتگی در گیاهان و همچنین روغن های تابستانه.پر استیک اسید برای كنترل باکتری فایر بلایت. بیکربنات پتاسیم. عنصر گوگرد.استرپتومایسین فقط برای کنترل فایر بلايت سیب و گلابی. تتراسایکلین ( كمپلكس اکسی تتراسایکلين کلسيم) فقط برای کنترل فایر بلایت.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید