صفحه 1:
مهندسی و ساخت سیستم‌های تجارت الکترونیک Cagicerricy & Coesiruniiva of Coowwerce Opsiews دوره کارشناسی ارشد مهندسي فناوري اطلاعات گرلیش تجارت الکترونیک کلیات و مقدمات كلاس

صفحه 2:

صفحه 3:
مقدمه و شرح مسئله * رشد روزافزون تجارت الکترونیک * ابعاد تجارت الکترونیک * حوزه مفاهیم و تعاریف * حوزه سیستم» سازمان و کسب و کار (کسب وکار الکترونیک) * حوزه ابزارهای تکنولوژیک و سیستم های فنی (زیرساخت. روساخت. بهره برداری) * رشد مسائل و نیازهای تكنولوژيکي پیرو رشد تجارت الکترونیک * رشد تجارت الکتر و رشد دستاوردهای تکنولوژیکی * سیستم های تجارت الکترونیک * سیستم هايي که کلیه عوامل وابزارهای مورد نیاز برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار تجاری بر روی بستر الکترونیکی (شبکه اینترنت) را فراهم مي آورد. *محصول سیستم های تجازت الکترونیک

صفحه 4:
مقدمه و شرح مسئله *سئوالات اساسی: * معماری سیستم های تجارت الکترونیکی چیست؟ *مفهوم سیستمهای: تجارت الکتروئیک عام و خاصن چیسث؟ *كاركردها و خدمات اصلی هر سیستم تجارت الکترونیکی چیست؟ * فرآیند توسعه سیستم های تجارت الکترونیکی به صورت اختصاصي چیست؟ * مشخصات و فرآیند توسعه سیستم های تجارت الکترونیک عام چیست؟

صفحه 5:
اهداف درس

صفحه 6:
اهداف درس نايي با مسائل مرتبط با توسعة سیستمهای تجارت الکترونیکی با گامهاي توسعة سیستمهای تجارت الکترونیکی فرآیندهاء روشها و نقش ابزارهای مهندسی نرم افزار در توسعة ی تجارت الکترونیکی * آشنايي با مسائل مرتبط با نگهداری سیستمهای تجارت الکترونیکی بربت ربسکهای مرتبط با توسعه سيستمهاي تجارت الكترونيکي ۱ آشنايي با مسائل خاص در تخمین هزینه و زبان توسعه سيستمهاي تجارت الكترونيكي * آشنايي با مسائل خاص مديريت بروزههاي تجارت الكترونيكي

صفحه 7:
سرفصل مباحث

صفحه 8:
سرفصل كلي مباحث * مروري بر مفاهیم و مباني مهندسي سيستمهاي تجارت الكترونيكي * فرآیند توسعة سيستمهاي تجارت الكترونيكي * ويژگيهاي كيفي سيستمهاي تجارت الکتروني * طراحي سيستمهاي تجارت الكترونيکي * معماري سيستمهاي تجارت الكترونيكي * سيستمهاي توزیع شده * مروري بر تكنولوژيهاي پیاده سازي سيستمهاي تجارت الكترونيكي * آماده سازي زيرساختارهاي تكنولوژيکي لازم براي سيستمهاي تجارت الكترونيكي * انتخاب نرم افزار و تولید کننده براي سیستم هاي تجارت الكترونيکي * ريسكهاي سيستمهاي تجارت الكترونيكي و مدیریت آنها * مدیریت پروژه براي سيستمهاي تجارت الكترونيکي * بررسي چند مطالعه موردي

صفحه 9:
سرفصل كلي مباحث * مقدمات و کلیات اولیه در تجارت الکترونیک * تعاریف و اصطلاحات مهم در مهندسي سیستم های تجارت الکترونیک * اصول و مباني تجارت الکترونیک * مشخصات. ساختارها, معماری های کلان و انواع سیستم های تجارت الکترونیک * متدولوژی های مهندسی و ایجاد سیستم های تجارت الکترونیک * نمونه های کاربردی و عملی در سیستم های تجارت الکترونیک * مسائل و موضوعات پژوهشي پیرامون سيستم‌هاي تجارت الکترونیک

صفحه 10:
منابع و مراجع

صفحه 11:
منابع و مراجع م1 ۵اه( ,م60 ‎wd Doble‏ مهو و0 ‎of‏ لوق ۰ 9 ,6660۵68۵008۵ 66006 1066 ‎Ckvims Oru 6000: 0‏ رلطلا) مت ,سا معل ما لموت) رای ما ‎Wal, COOP.‏ | + Orbur OD. Lerner, Opphed ‏تسوت‎ Derdyoty und Denieerteny Por ( ‏,کال‎ ۰ anomie Opheim, + Pree, O., cod b. Gteurrt., Device, Overy Por ‏ال( ی تا‎ 996۰ + Ohites dePPry b., ‏نوات‎ L. O. ced Ditersn (K. O., Opoters Deroy uxt Dror Deter, Ok Crtiera, DeBraW, COOP. + Prevowa River, OoPtvary Deterrent D Pravteser's Opprnwk, Ob Odio, OoBraw Wl, 600۴ + Berka, O., Peerp-Prer Cowputeg: Devkubyes Por Ohortey ord Ovlkboratey va the Det, OO: ‘eed Prove, BOOS.

صفحه 12:
روش ارزیایی

صفحه 13:
روش ارزيابي * پروژه کلاسی * موضوع کلی: تحلیل و طراحی سیستم تجارت الکترونیک بر مبنای مجموعه اي از فعالیت های تجاری سازمان (اجباری) * پیاده سازی سیستم تجارت الکترونیک سازمان با استفاده از ابزارهای آماده (اجباری) * توسعه امکانات و قابلیت های ابزارهای آماده برلی ایجاد سیستم های ‎(SSN EC‏ * تحقیق کلاسی * مبتنی بر مقالات مستخرج از مجلات و کنفرانس های معتبر (نمایه شده) * موضوع کلی: روش ها و الگوهای مورد نیاز برای حل مسائل الکترونیکی نمودن تجارت / معماری هاء ابزارها و متدولوژی های مهندسی سیستم های تجارت الکترونیکی * پروژه تحقیقی (اختیاری) * نگارش مقاله بر مبنای ایده های جدید برای ارائه به کنفرانس یا انتشار در مجله * امتحان پایان ترم

صفحه 14:

صفحه 15:
‎OS‏ مهم ‏* کلیه دانشجویان موظفند. تا تاریخ اعلام شده با مراجعه به پرتال درس با آدرس اصه. حول ویس در آن ثبت نام نمایند. * مراحل ثبت نام در پورتال درس: ‏*ثبت نام و تعریف شناسه و رمز عبور (برای افرادی که برای اولین بار مراجعه می ‏نمایند) ‏*ورود به پرتال با شناسه کاربری ‏*انتخاب و ایجاد دسترسی به درس (رمز دسترسی: 669 ومجصس) * در صورت عدم مراجعه و ثبت نام در پورتال تا تاریخ مقرر, امکان ثبت نام از بین رفته و صرفا با مراجعه به استاد امکان پذیر خواهد بود. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
‎OS‏ مهم ‏*سایر نکات: ؟ در صورت عدم مراجعه و ثبت نام تا موعد مقرر. دانشجو منصرف از درس شناخته شده و به عنوان غایب به آموزش معرفی خواهد شد. *کلیه تمارین و پروژه های درس و سایر موارد خواسته شده فقط و فقط از طریق پرتال از دانشجو اخذ خواهد شد. * کلیه دانشجویانی که به هر دلیل در برخی کلاسها حضور نمی یابند, موظفند مطالب,تکالیف و سایر موارد مطروحه در کلاس را دنبال نموده و انجام دهند. * عدم حضور دانشجو در سر کلاس, به هیچ عنوان دلیل موجهی برای انجام ندادن تکالیف و وظایف خواسته شده نخواهد بود. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
نکات مهم *سایر نکات: * آمار حضور و غیاب دانشجویان در طول ترم تاثیر مستقیم در نمره آنان خواهد داشت.

صفحه 18:
ساعات مشاوره و رفع اشکال

صفحه 19:
ساعات مشاوره و رفع اشکال * روزهاي شنبه بعد از ساعت 16:30 * روزهاي دوشنبه بعد از ساعت 16:30 * روزهای چهارشنبه بعد از ساعت 14 * توجه: رفع اشکال و مشاوره صرفا با گرفتن وقت قبلی ممکن خواهد بود * آدرس پست الكترونيي ‎sa.hashemi@aut.ac.ir‏ ‎s.alireza.h@gmail.com‏

صفحه 20:
طراحی و ساخت سیستم‌های تجارت الكترونيكك مبانى مهندسى سيستم هاى تجارت الكترهنيكى

صفحه 21:
تجارت الکتر ون مبانی مهندسی سیستم های تجارت الکترونیکی

صفحه 22:
مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاری * تجارت: - عمل تبادل يا داد و ستد كالا و خدمات براي تامين نيازهاي مشتريان - زمينه و نوع خاصي از كسب و کار - مشتمل بر طيف خاصي از فعاليتهاي كاري - حجم وسيعي از فعاليتها و كسب و كارهاء مبتني بر فعاليت تجاري است.

صفحه 23:
مشخصات و ساختار فعالیت های تجاری ؟ افعال فعالیت های تجاری > خريد * شناخت نیاز/ انطباق نیاز/ جستجوا انتخاب| سفارش/ پرداخت/ دریافت/ احراز هویت کالا/ احراز هویت فروشنده/ اعتبارسنجی ... 7 فروش * عرضه/بازاریابی/ تبلیغاتادریافت سفارش/ تامین سفارش/ تحویل/ احراز هویت خريدار/ اعتبارسنجى خريدارا ... * اقلام فعاليت هاى تجارى - كالا - خدمات بسته هاى كالا و خدمات

صفحه 24:
عناصر اصلی در فر آبندهای انجام فعالیت های تجاری شناخت و تعریف نیازمندی انطباق (کالا و خدمات با نیاز» جستجو سفارش حمل و نقل يرداخت مديريت موجودى احراز هویت اشخاص احراز اصالت کالا اعتماد شهرت

صفحه 25:
مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاری ؟ انواع اشخاص و طرفها در کسب و کار تجاری: - اشخاص ‎(C)‏ ‏- بنگاه یا سازمان (ظ) - دولت ‎(G) b‏ ‎(Mor E) bib -‏ 7" ساير ؟ انواع کسب و کار تجاری - تجارت فرد با فرد (22)) - تجارت فرد با بنگاه (022۳)) - تجارت بنگاه با بنگاه (13217)

صفحه 26:
مروری بر مفاهیم کسب و کار تجاری * سازمان تجاري: 7 سیستم سازماني, که ماموریت آن انجام تجارت در حوزه مشخصي از کالا و خدمات می‌باشد.

صفحه 27:
اهمیت آشنایی با موضوع تجارت و سازمان‌های تجاری © سازمان: - محیط هر سامانه فناوری اطلاعات - جامعه کاربران هر سامانه فناوری اطلاعات © نكته: - براى شناخت نيازء تجزيه و تحليل و طراحى هر سامانه فناورى اطلاعات. احتیاج به شناخت نوع و طبیعت کاری استفاده‌کننده از سامانه و نیازهای مختلف او برای انجام کار خواهیم داشت. - یکی از رویکردها در توسعه سیستم‌های تجارت الکترونیک. الکترونیکی نمودن یا مکانیزه نمودن سازمان‌های تجاری موجود

صفحه 28:
تجارت و سازمان‌هاي تجاري وجوه تمايز توليد با تجارت: 7 در توليد: * فرآيند کلان: دریافت سفارش / خرید مواد اولیه. تولید محصول * پس از تولید محصول و قراردادن در انباره کار تولید تمام مي‌شود. 7 در تجارت: * خرید محصول, فروش محصول. حمل محصول. تحویل محصول, . * فعالیت تجاري در اصل پس از تولید محصول صورت مي‌پذیرد.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان