سایر تحقیق و پژوهش

کنترل های داخلی

contrl-dakhli-8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل های داخلی”

کنترل های داخلی

اسلاید 1: کنترل های داخلیاستاد:

اسلاید 2: مقدمهاكثر تصمیمات مدیران موسسات مختلف، از تصمیمات مهم, مبتنی بر اطلاعات حاصله از ستادههای سیستم حسابداری است. کنترل در یک سیستم حسابداری مناسب و مطلوب، وسیله ای است که موجب اطمینان خاطر مدیران موسسات از دقت صحت اطلاعات مندرج در صورت ها و گزارش های مالی می گردد و امکان اشتباه سوء استفاده , اختلاس و تقلب را به حداقل می رساند. بخش عمده ای از تصمیمات مهم که توسط مسئولان یک مؤسسه اتخاذ می شود مربوط به اصول سیاست های کلی و خط و مشی های عملیاتی آن موسسه است. برای اعمال کنترل در سیستم های موجود در موسسات اقدامات و روش هاییباید توسط مدیران انجام شود که این اقدامات و روش ها سیستم کنترل داخلی یا کنترل داخلی نام دارند.

اسلاید 3: تعریف سیستم کنترل داخلی در یک تعریف کلی سیستم کنترل داخلی را می توان چنین تعریف کرد مجموعه ای از اجزاء بهم پیوسته و اقدامات و روش هایی که هدف های زیر را تأمین می کند .

اسلاید 4: اهداف کنترل های داخلی در سازمانها 1- محافظت از دارایی های مؤسسه و جلوگیری از سوء استفاده تقلب بی کفایتی و اتلاف آنهاء۲- کسب اطمینان از درست و واقعی بودن صورتها و گزارش های مالی و عملیات انجام شده روی داده ها و سیستم حسابداری ٣- اطمینان از رعایت تصمیمات و خط مشی ها در کلیه قسمت ها. 4- ارزیابی عملکرد در کلیه قسمت ها و افزایش کارایی عملیات در موسسه.نکته:که کنترل داخلی فرایندی است جهت اطمینان از تهیه گزارش های مالی قابل اعتماد کارایی، اثربخشی عملیات، پیروی، اجرای قوانین و مقررات در شرکت .

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید