پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

کنترل وزن با تغذیه سالم و فعالیت جسمانی (۲)

کنترل-وزن-با-تغذیه-سالم-و-فعالیت-جسمانی-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل وزن با تغذیه سالم و فعالیت جسمانی (۲)”

کنترل وزن با تغذیه سالم و فعالیت جسمانی (۲)

اسلاید 1: کنترل وزن با تغذیه سالم و فعالیت جسمانی(2) مقصود امیرپوردکترای تخصصی ( PHD) مهندسی محیط زیستدانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغهm.amirpour1128@mrgums.ac.ir1

اسلاید 2: 2پروتئین

اسلاید 3: پروتئين‌ها از واحدهای ساختمانی به نام اسیدهای آمینه تشکیل شده اند. اسيدهاي آمينه ضروري اسيدهاي آمينه غيرضروري پروتئين كامل (حیوانی)  پروتئين غيركامل (گیاهی)

اسلاید 4: نقش پروتئين در بدنپروتئين وظايف مهم و متعددي در بدن به عهده دارد. توليد انرژي، نقش ساختماني و ساخت تركيبات مهم ازجمله وظايف پروتئين در بدن است. هر گرم پروتئين در بدن 4 کیلوكالري انرژي توليد مي‌كند. البته در شرايط طبيعي پروتئين سهم كمي در توليد انرژي دارد و انرژي لازم بيشتر توسط كربوهيدرات و چربي تأمين مي‌گردد.پروتئين نقش بسيار مهمي در ترميم و بازسازي سلول هاي بدن و تأمين رشد دارد. به همين دليل در دوران رشد مانند دوره نوزادي، كودكي، دورة بلوغ و نوجواني نياز به پروتئين افزايش مي‌يابد. پروتئين نقش مهمي در سنتز آنزيم‌ها، پادتن‌ها و بعضي از هورمون‌ها به‌عهده دارد. اين تركيبات وظايف بسيار مهمي در سوخت و ساز، تنظيم اعمال حياتي بدن و مقاومت بدن نسبت به عوامل بيماري‌زا دارند.

اسلاید 5: 5میزان توصیه شده:8/. گرم به ازای هرکیلوگرم وزن بدن

اسلاید 6:

اسلاید 7: 7

اسلاید 8: 8

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید