fasle_3_modakhele_zood_hengam

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کودکان استثنایی dsm5”

کودکان استثنایی dsm5

اسلاید 1: کتاب روانشناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM-5مترجم و مولف:مهدی گنجیویراستار:دکتر حمزه گنجی

اسلاید 2: فصل 3مداخله ی زودهنگام

اسلاید 3: برای تشخیص اینکه کودک ،برای دریافت خدمات آموزشی ویژه ،واجد شرایط هست یا نه،باید مورد ارزیابی کامل و انفرادی قرار گیرد.کودکانی که تاخیر رشدی دارند مثل تاخیر در رشد شناختی و ناتوانی های جسمی(ناشنوایی،نابینایی)،ارتباطی،هیجانی،یا انطباقی، از لحظه ی تولد تا دو سالگی باید مورد حمایت قرار گیرند.بعد از ارزیابی مجدد ،مدارس می توانند کودکان 3 تا 9 ساله را در طبقه ی کودکانی قرار دهند که تاخیر رشدی دارند.کودکان و نوجوانان 3 تا 21 ساله نیز می توانند در گروههایی که معلولیت های متفاوت دارند ،طبقه بندی شوند.

اسلاید 4: در این فصل ،منبع و کارایی مداخله ی زودهنگام ،ماهیت و خطر معلولیت ها ، روشهای مشاهده و ارزیابی و نیز راهبردهای مداخله ی موثر بررسی می شود

اسلاید 5: مداخله ی زودهنگام(مداخله ی سریع،مداخله ی به هنگام)یعنی تلاشهای مستمر و سیستماتیک برای کمک به کودکان استثنایی 0 تا 5 ساله و خانواده های آنها.در حال حاضر ،مداخله زودهنگام اصطلاحی است که به خدمات ارائه شده به کودکان،والدین و خانواده ها، در طول حاملگی،نوزادی و کودکی اطلاق می شود.

اسلاید 6: مداخله زودهنگام برای این منظور طرح شده است که از نارساییها پیشگیری کند، با ارائه مداوا معلولیت ها را بهبود بخشد(مثل مداوای گفتار و زبان).با در اختیار گذاشتن وسایل لازم( مثل انواع صندلیهای چرخدار) حرکت کودک را آسان سازد و تواناییهای او را تقویت کند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید