کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسیسایرتحقیق و پژوهش

گارگاه كاربرد اینترنت در پژوهش

صفحه 1:
گارگاه کاربرد اینترنت در پژو هش

صفحه 2:
تعريف اينترنت > ۰ cle ‏شبكه اى جهانى كه از ميليون ها كامييوتر مت‎ ‏امپیوتر متصل به هم‎ a

صفحه 3:
Sp ‏نرم افزارهاى هستند كه صفحات وب را مكان يابى و نمايش‎ ‏می دهند‎ . ‏مانند‎ : 4۱5 ‏در اسر‎ (2 eccs

صفحه 4:

صفحه 5:
انان كل 01

صفحه 6:

صفحه 7:
‎als fale‏ در حوره مدیربت ‎Bye Sp ee ‏انجمن ها ‏سمينارهاءسميوزيم هاءاجلاس هاءكردهمايى ها يايككاه هاى اطلاعات رسانى ‏ا ا ل ‎LU Se Users) ele

صفحه 8:
2

صفحه 9:
4-7 تمامى اطلاعات را كلاسه بندی کرده و به شكل سلسله مراتبى مرتب و ارائه مى كنند . براى انجام اين كار تعدادى نيروى انسانى در اختيار دارند كه امر طبقه بندى للك نت ديك مزيت اين سرويس جستجو در بكاركيرى نيروى انسانى است زيرا در مواردى براى طبقه بندى اطلاعات به قوه درك .انسان نياز داريم ‎١‏ ‏7ج سو جوك اتنا 0

صفحه 10:
2 ۹ isier=7 در اين سرويس جستجو انسان در امر ظبقه بندى اطلاعات دخالت ندازد و براى ايتكار از برنامه هايى به اسم روبوت و یا اسپایدر استفاده و صفحات وب را فهرست بندی و .سپس به پایگاه داده خود اضافه می کنند مزيت : در بيدا كريدن كلمات نامعمول است كه از وب ,دایرکتوری ها پوشش مناسب تری را عرضه می کنند عيب اين سرويس در اين است كه به علت عدم دخالت انسان در امر طبقه بندى اطلاعات » در هر جستجو نتايج بسيار زیادی رو عرضه می کند که گاهی اوقات وقت زیادی را . برای بررسی میطلبد

صفحه 11:
2 ۹ isier=7 :مثال 22 0 21 raearaccd rain cess 7 ۳ Rced

صفحه 12:
hybrids ارائه كنندهاى اين سرويس مدعى هستند كه اشكال هاى وب . دايركتورى-.ها و موتورهاى جستجو زا برطرف كرد اند مزیت این سرویس در این است که نسبت به موتور های . جستجو اطلاعات مرتب تری در اختیار می گذارند 12 ۱ ۹ ‏ر ر‎ eA

صفحه 13:
ص ‏ ص را ‎۱٩‏ ارات ‎pense pte ye) OEE‏ هنگام مراجعه یک مشتری کلمه یا کلمات جستجو رابرآی تعدادی موتور جستجو فرستاده و بعد نتایج حاصل را برای . مشتری فهرست می کنند برای درخواست و پرسش ها و جستجوهای ساده و عمومی خيلى مناسب هستند اما در مواقعى كه جستجو بيجيده است و یا احتیاج به انتخاب کلید واژه های خاص است استفاده از .این سرویس توصیه نمی شود عيب اين سرويس در اين است كه جامعيت را فداى سرعت .می کقد

صفحه 14:
ص ‏ ص را ‎۱٩‏ : متال مر رز Ce es 7 مد دمم مت ‎Ganyseuck.cow‏ 7 رل(

صفحه 15:

گارگاه كاربرد اینترنت در پژوهش تعریف اینترنت شبکه ای جهانی که از میلیون ها کامپیوتر متصل به هم .تشکیل شده تعریف مرورگر نرم افزارهای هستند که صفحات وب را مکان یابی و نمایش .می دهند :مانند ‏Internet Explorer ‏Netscape قانون بولین “ “ ........... + - انتخاب کلید واژه “ what is ………..” “meaning of ………..” “concept of …………..” “concepts of …………..” “definition of …………….” “definitions of ………………” “dimension of …………..” “dimensions of ………….” بحث اندازه گیری Measuring Measurment “index of …………” “indexes of ………” “indices of …………” “criteria of ………….” “criterion of ………..” “indicator of ………..” “indicators of ………..” مLنابع دانایی در حوزه مدیریت مدارس بازرLگانی معتبر انجمن ها سمینارLها،سمپوزLیم ها،اجالس ها،گردهمایی ها پایگاه های اطالعات رسانی سازمان های بین المللی مرتبط پایان نامه ها انواع خدمات جستجو در اینترنت ‏search services Web directories تمامی اطالعات رLا کالسه بندی کرLده و به شکل سلسله مراتبی مرتب و ارائه می کنند .برای انجام این کار تعدادی نیروی انسانی در اختیار دارLند که امر طبقه بندی .را انجام می دهند مزیت این سرویس جستجو در Lبکارگیری نیروی انسانی است زیرا در مواردی برای طبقه بندی اطالعات به قوه درک .انسان نیاز داریم ‏Yahoo.com ‏Looksmart.com ‏Snap.com Search engines در این سرویس جستجو انسان در امر طبقه بندی اطالعات دخالت ندارد و برای اینکار Lاز برنامه هایی به اسم روبوت و یا اسپایدر Lاستفاده و صفحات وب را فهرست بندی و .سپس به پایگاه داده خود اضافه می کنند مزیت :در Lپیدا کرLدن کلمات نامعمول است که از Lوب .دایرکتوری ها پوشش مناسب تری را عرLضه می کنند عیب این سرویس در Lاین است که به علت عدم دخالت انسان در امر طبقه بندی اطالعات ،در هر جستجو نتایج بسیار زیادی رو عرضه می کند که گاهی اوقات وقت زیادی را .برای بررسی میطلبد Search engines مثال: Google.com Altavista.com Alltheweb.com Northernlight.com Fast.no hybrids ارائه کنندهای این سرویس مدعی هستند که اشکال های وب .دایرکتوری ها و موتورهای جستجو رLا برLطرف کرد اند مزیت این سرویس در این است که نسبت به موتورهای .جستجو اطالعات مرتب تری در اختیار می گذارند ‏Excite.com ‏Lycos.com ‏Infoseek.com Meta search engines ارLائه کنندگان این سرویس جستجو ،خود پایگاه داده ندارLند و هنگام مراجعه یک مشتری کلمه یا کلمات جستجو را برای تعدادی موتور جستجو فرستاده و بعد نتایج حاصل را برای .مشتری فهرست می کنند برLای درخواست و پرسش ها و جستجوهای ساده و عمومی خیلی مناسب هستند اما در مواقعی که جستجو پیچیده است و یا احتیاج به انتخاب کلید واژه های خاص است استفاده از .این سرویس توصیه نمی شود عیب این سرویس در این است که جامعیت را فدای سرعت .می کند Meta search engines مثال: Cnet.com Dogpile.com Search-it-all.com Savvysearch.com Mamma.com Specialty engines or gateways

51,000 تومان