کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

گام های نوشتن برنامه بازاریابی

marketing0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید برای تقویت برنامه بازاریابی روش های مختلفی وجود دارد طبق آخرین دستاورد های سال روش STP( بخش بندی مشتریان- تعیین بازارهدف - تثبیت جایگاه بین مشتریان) ، MIX MARKETING و IMC( یکپارچه سازی برنامه بازاریابی در سازمان) و Buyer personality بررسی شده است این پاورپونت به توضیح کلی این گام ها پرداخته
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
887 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گام های نوشتن برنامه بازاریابی”

گام های نوشتن برنامه بازاریابی

اسلاید 1: Marketing strategy

اسلاید 2:

اسلاید 3: Stp marketing

اسلاید 4: استراتژی stp??هر ارزش سازمان برای کدام مشتری فراهم شد؟؟بخش‌بندی Segmentationهدف‌گذاری Targetingموقعیت‌یابی PositioningSTP یک فرآیند متوالی است که در آن شرکت برای اولین بار کل بازار را بر اساس معیارهای خاص به گروه‌های مختلف تقسیم می‌کند، سپس یک یا چند گروه را بر اساس سودآوری و معیارهای دیگر برمی‌گزیند و درنهایت فضای مناسب برای محصول یا خدمات را در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.

اسلاید 5: مزایای STPرسیدگی بهتر به نیازها و خواسته‌های مشتریان:شما می‌توانید با ارائه‌ی طیف محدودی از محصولات و با استفاده از فرم‌های مختلف، انگیزه‌بخشی‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی، نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کنیدارتقاء سطح خرید مشتریان:هنگامی‌که کاربران به محصولات یک برند عادت کردند، شرکت می‌تواند محصولات جدید را عرضه کند، آن‌هم با این اطمینان که مشتریان به خرید خود ادامه می‌دهندجذب قدرت خرید از طریق تفکیک قیمت:باید گروه‌های خاصی از مشتریان را بیابیم که حاضرند برای محصولات ما، هزینه‌ی بیشتری بپردازند. این بخش‌ها را می‌توان با تغییرات فرعی و جانبی محصول متمایز کردجذب گروه‌های جدید مشتریان:شرکت‌ها می‌توانند برای این مخاطبان خاص، محصولات جداگانه‌ای تولید و آن‌ها را به مشتریان انحصاری خود تبدیل کنند.

اسلاید 6: مزایای STPارتباطات هدفمند:ارتباطات هدفمند باعث می‌شود به معیارهایی که برای مشتریان هر بخش در اولویت قرار دارد، پی ببریم.افزایش نوآوری:شرکت نیازهای هر گروه از مشتریان را شناسایی کرده و پیرو آن محصولات را بهبود می‌دهد یا کلاً محصولات جدیدی تولید می‌کندافزایش سهم بازار:تقسیم‌بندی بازار، مبنای ایده‌ای است که به فرصت‌های رشد منجر می‌شود. در بسیاری از موارد رشد شرکت همراه با افزایش سهم بازار خواهد بود.روابط پایدار با مشتری:مشتریان در طول زمان ترجیحات و الگوهای خود را تغییر می‌دهند. بااین وجودهمچنان از محصولات برند محبوب خود استفاده می‌کنند.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید