گزارش‌های دولتیسایر

گزارش عملکرد دانشکده مهندسی صنایع

صفحه 1:
0

صفحه 2:
‎e 4‏ ۰ ۰ ‎a‏ رو والسلرو تسر ى صلا ‏و سس »6

صفحه 3:

صفحه 4:
گرایشهای دکتری: مهندسى صنايع < مهندسى سيستم هاى اقتصادى و اجتماعى ۶ مدیریت سیستم و بهره وری کرایشهای کارشناسی ارشد: 7 مهندسی صنایع ۶ مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی ۶ مدیریت سیستم و بهره وری ۶ مدیریت اجرانی ۶ مهندسی تجارت الکترونیک کرایشهای کارشناسی :

صفحه 5:

صفحه 6:
تعداد هيات علس | ۴ ۵ ۱۷ ۱ ۲ ‎vA‏

صفحه 7:

صفحه 8:
آزمایشگاهها: آزمایشگاه اندازه گيري دقیق 7 آزمایشگاه ارزيابي کار و زمان کار گاهها: 7 کارگاه ماشین افزار کارگاه ماشین افزار پیشرفته و آزمایشگاه سیستم هاي مدرن توليدي 7 کارگاه جوشكاري و آزمایشگاه جوش پیشرفته

صفحه 9:
مرکز تحقیقات جوش: 7 دستگاههاي موجود در این کارگاه عبارت است از: 7 سیستم هاي جوشكاري با برق. گاز. 000 و آرگون از جمله دستگاههاي منحصر به فرد آزمایشگاه: سیستم بو بل © و سيستم سب همچنین تجهیزات پیشرفته و مدرن آزمایشات غیرمخرب ‎OOP‏ به زودي از طريق پروژه بانك توسعه اسلامي تهیه و نصب و مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت. پروژه بهبود كلاسهاي آموزشي کارگاه جوش و سیستم نهویه و برق انجام گردید.

صفحه 10:
روند تغیبرات شاخص های کمی دانشکده در مقایسه با دانشگاه

صفحه 11:
oe ‏روند تغییرات آینده روند تغیبرات گذشته تا حال‎ ‏شلخص‎ ۱۳۸ ۱۳۸۲ ۱ ۱۳۸۲ ۱ ۱۳۸۴ | ۱۳۸۵ | ۱۳۸۶ | ۱۳۸۷ | ۱۳۸۸ | ۱۳۸۹ | ۱۳۶۰ | ۱۳۹۱| ۲ (Sch ‏تما لد‎ ۱۱۱۲۱۲۱ | ۱۱۱۷ | ۷] ۶ (esa J. ‏ه | ه | ه | ۱ | ه ]۱۱۷ تسلا‎ | ۷ ۱٩ |۱٩ | ٩ | ۰ ‏تسلا انتايار إاتتكدما‎ wt fa far le wae lf wpe fw | oe (Sc) asa ‏ه | ه‎ | ۲ | ۲۱ ۲ ۱۱۱۱ ۱ 1 7 core ma rv fry | ary) arti | ge arvg] ata | ee | ‏ككل‎ | 161 | 61 |1806

صفحه 12:
روند تغییرات آینده vena ۱۳۸۵ | ۳۰ ۹ | | ne] re] rer | ray are | gee | ‏عو | جيه‎ | ۱۲ | ۲ | ۱ ‏و‎ ‎۵۱۲ | ۵ ge] or vray ۳ 1 a 3 1 og 9 veo rary 4۵ ve *کل دانشجویان دكتري فعلي : 66 نفر * کل دانشجویان دكتري پیش بيني شده (سال 1387): 65 نفر روند تغیبرات گذشته تا حال تسد دتتجوی دکتری دننکن تناد دانتجوى كارتناسى ارد ناتتكدة تعدلادانتجوى كارشنادى داتتكده”” گنز مانظارى دقع كرشتلى [راتتك ميانكين زمان ماندكارى ترمقطع كارشناسى ار هنک مبذكين زمان متدكرى درمئطع ذكترى (ناتتكنما

صفحه 13:
۹۹۰۰۰۰ روند تقیرات آینده روند تفیرات کته تا حا ۱۳۸۱۳۸۲ WAT] WAR] 1110 ‏اج‎ ۱۳۸۲ ۱۸] ۱۸۸ ۱ PRL PSY ۵ سا توس شک *کل سرانه امتیاز پژوهشي فعلي : 84/441 امتیاز * کل سرانه امتباز پژوهشي پیش بيني شده (سال 1387): 420 امتیاز

صفحه 14:
شاخص های عملکردی دانشکده مهندسی صنایع پیش بینی شاخص های عملکردی (اهداف ‎a5‏ خرد) دانشکده مهندسی صنایع در حوزه پژوهش

صفحه 15:
۱۳۹۲( ‏كلسة ۳ توسه‎ (VRE) aaa ‏قاع بقعت عير‎ AG yy 1۳۹۲ | ۱۳۱ | ۱۴۰ | ۱۲۵ | ۱۲۸ | ۷ ww x. fae fam foe fe fe [om ‏أ دإنه لاز ؤيشى‎ ۱ ۹۳۳ ۱ hom ag | ‏اباسسستاسية‎ ‎yo fv fate] af ga fie ay] ot |e ۳ ‏سانه تعداد مقالات علمی-پژوهشی اعضاء‎ | ‏دا زا زا ها زا زا‎ | ee ۳ 4 (۵ ‏ثرچمه شله‎ ۲۰| ۷۱۳۱۳۱۴ | ۵ w for | aw | 1 ‏كل سرانه تعداد مقالات 480 فعلي: 44/1 امتيان‎ SAIN lad ng lh * كل سرانه امتياز بزوهشي هبش بيني شده (سال 1387): 420 امتياز ‎JS‏ سراته تعداد مقالات 408/1 پیش بيني شده (سال 1387): 69/0 امتباز *كل سرانه تعداد مقالات علمي- بزوهشي فعلي : 56/1 امتياز * کل تعداد کتب فعلي :12 عدد * کل سرانهمقالات علمي- پژوهشي پیش بيني شده (سال 1387): 28/1 امتياز * كل تعداد كتب بيش بيني شده (سال 1387): 22 عدد

صفحه 16:
Oddie! a ‏طی سه سال اخير‎

صفحه 17:
1" vw ۳ 1 طرجهای در حال اجراء مقالاث به چاپ رسیده در مجلات علمی مقالات ارائه شده در مجامع علمی 1 ایشگاه در حال تجهیز و فعال فرصت مطالعاتی سفرهای ارج سفرهاى ذال كتب به جاب رسيده پروژه‌های دکترا پروژههای کارشناسی ارشد و فراگیر ارشد جلسات پژوهشی دانشکده مصوبات جلسات پژوهشی 1۸ oa ver 1 ۲ ver ۳ ۳۴ 7 ۶۲ Pr 1۹ vA 8 3 ar 12 vw 0 we 4 TA

صفحه 18:
برنامه احرائی دانشکده مهندسی صنایع

صفحه 19:
‎Sua Relate‏ | .نيد مناسوي| ۱ هيات علمی نیرروی انسانی در ‎ae‏ ‏دانشکدهمهندسی صنایع ‎es,‏ | ماموریتهایآموزشی و ‎

صفحه 20:
a عنوان برنامه اجرايى تجهين كتابخانم كاركاههاو آزمايشكاههاى دانشكده راهبردهاى اصلى توسعه زیر ساحت و کارآمد سازی نظامهای اداری دانشگاه از طسریق فر‌آیندهای مبتتی بر ‎Ss‏ ساحت یافته و بهمه کیس‌ی از ‏فناوری اطلاعات ‎ ‏هدق كينى ‏بروز رسانی تجهینرات و فضاهای در دسترس متناسب با ماموريتهاى آموزشى و پوهشی دانشگاه ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
a عنوان بر‌نامه اجرایی | راهبر‌دهای اصلی هدف کیفی توسعه زیر ساحخت و کا رآمد ساز ‎ips‏ = بروز رسانی ‎SS Ks, | Cras oes‏ | تجهیزات وفضاهای 3 دانشگاه از طمریق از ساختمان جدید قرآندها ‎on‏ در دسترس متناسب با 5 يتدظاى مبثنى بم ‎ae‏ ‏دانشکده تک ساخت یافته و مالوريتاى أموزشى بهسه گیرری از تدك فتاوری اطلاعات

صفحه 22:
a عنوان برنامه اجرايى برنامه باز مهندسى فرآیندهای آموزشی, پژوهشی ‎eels‏ دانشکده ‎ ‏راهبردهاى اصلى ‏بروز رسانی تجهیززات و فضاهاى در دسترس متتاسب باماموريتهاى آموزشى و پروهشی دانشگاه- بکارگیرری فناوری اطلاعات بای توسعه خدمات آموزشی » پوهشی» دانشجویی و ف‌هنگی ‎Ste‏ ‏بر نیازهای اصلی ‏دانشگاهیان ‎ ‏هدف کیفی ‏روز رسانی تجهیرات و فضاهای در دسترس متتاسب با ماموریتهای آموزشی و پخروهشی دانشگاه ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
عنوان برنامه اجرايى ‎Lb‏ و اجرراى نظام جايع انتشار دستاوردهاى علمى دانشکده مهندسى صنايع ‎ ‏هدایت فعالیتهای علمی و آموزشی دانشگا در راستای افنرایش اعتبار ملى وبين المللى ‏ارتقاء جايكاه و موقعيت ملى و بين المللى دانشكاه و سس آمدى در توليد علم و فناوری و نشر ‎at‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
عنوان بررنامه اجررایی راءاندازی سیستم استاد مشاور در سطح (کارشناسی» کارشناسی ارشد و دكترى) راهبر‌دهای اصلی : فى شکوفاسازی ۱ استدادهای پخ‌وهشی؛ تقویت سمت دانشگاه پروهش محور و ‎a Sus,‏ مولددنش بویت نقش | ‎OR RABI‏ بیع اساید 3 هنگ عم شر سازی و تقویت خلاقیت | توسعه و ‎IE‏ | كسان زاره شردانگیو و نوأورى وتوسعه روحیه خودباوری علمی: ی به ‎ol‏ دانشجويان

صفحه 25:
a ردیف | عنوان برر‌نامه اجرایی | راهبر‌دهای اصلی هدف کیفی شکوفاسازی حمايت ويثره از استعدادهای ‎aya ste‏ تومه لود بحم فيه - ۹ 7 7 کارآفرینی ‎ea aap,‏ خلاقه نوآور و پردازی» ابتکار و كا رآفرين كارا ‎el‏ در بين دانشكاهيان

صفحه 26:
a عنوان برنامه اجرايى ساماندهى ذعاليتهاى علمی- فرهنگی ‘ ورزشی و هی دانشحویان دانشکده توسعه ب‌نامه‌ریزی درا از ارتباط عمیق بین علم و دین در فر‌هنگ اسللامی- برنامهریزی بمرای ارتقه ففبائل اخلاقی و معنویت اسلامی؛ هدایت فعالیتهای فرهنگی و سیاسی اجتماعی در راستای اتحاه اقتدار ر ملی و انسجام اسلامی مور فر‌هنگی با بهره گیمری راهبر‌دهای اصلی هدف کینی توسعه و تسیق آگاهی دینی» تبیین و استقر‌ار ارزشهای اسلامی در راستای آراستگی دانشكاهيان به فضبايل اخلاقی

صفحه 27:
عنوان برنامه اجرايى بازنگی‌ی متون و برنامه‌ریزی درسی و راه اندازی گیرایشهای بین رشتهاى؛ متتاسب با نیاز مشتری (منظور از مشتری» صنعت» جامعه, مقطع تحصیلی ‎AML‏ راهبر‌دهای اصلی توسعه نظامهاى نوين و کارآمد در ارائه آموزش‌ها و خنمات آموز بزشی» احصاء زمینه‌ها آموزشى جديد وارتقاء محتوای متون دروس ببراساس آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی آموزش مبتتی بر يافتههاى نوين يثوهشى و روشهاى و منابع جديد اطلاعاتی

صفحه 28:
a عنوان ببر‌نامه اجرایی | راهبر‌دهای اصلی هدف کیفی بهبود و منطقی سازی ۱ آموزش مبتتی بر پهبود هر کمی و کینی | هرم دانشجویی بر يافتههاى نوين دانشجویان در مقاطع | مبنای ظ‌فیتهای , پیروهشی وروشهای سه گانه پژوهشی و آموزشی ‏ ومنابع جدید دانشگاه و جامعه اطلاعاتی

صفحه 29:
SS ‏ها‎ عنوان بررنامه ‎ae‏ ‎ie)‏ راهبم‌دهای اصلی هدف کیفی ‎ee‏ ‏برنامهریزی ببرای حمركت به سمت | شکوفاسازی استعدادهای دانشگاهپژوهش محور و مولد ان | ‌وهشیء تنویت روحیه تتويت نقش محورى اساتيد وتوسعه | نظریهپردازي ابتکارو ‎eee‏ | كارأفريني درييق 5 علمی و آموزشی دانشگه در راستای ‏ | ‎Be‏ ‏راء اندازی قطب ايش اعتيار ملى ونين المللى- قوم | دانشكاهيان ارتقاء جایگاه و ‎Is ۲‏ تعاملات: المللی دانشگاه موقعیت ملی و بین المللی علم داتشكدء 3 | مدش دون | متشاد دراد سال ۱۳۸۸ رای ‎gels ea ance‏ علم و فناوری؛ گسترش ‏نیاز کشور وحمایت از فالیتهای | پیروهشهای بنیادی؛ کاریردی پژوهشی گروهی- توسعه مراکز وارائه خمات علمی و پروهشی در حوزههای بین رشتهای و | مشاوره‌ای در جهت نیازهای ‎ ‎tule ‏فاور‌هایپیشرفته‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 30:
ايجاد قطب صنعتی تاسال ۱۳۸۹ توسعه مرانن پژوهشی در حوزءهاى بين رشته‌ای و فناوری‌های پیشرفته- تبیین اولويتهاى بروهشى دانشكاء در راستاى نياز كشور وحمايت از فعاليتهالى پروهشی گروهی- اعمال سیاستهای تشويقى به منظور توسعه فتاوری و تجاری سازی نتایچ پژوهشها- توسعه تعاملات ملی و بینالمللی دانشگاه در حوزه تولید علم و فناوری- گسترش ارتباطات صنعتی به منظور رفع تنگناهای صنعتی و تامين منايع مالى داتشكام هدايت فعاليتهاى علمى و آموزشى دانشكاه در راستاى ازايش اعتبار ملى وبين المللى گسترش پوروهشهای بنیادی» کاریرردی و ارائه خدمات علمی و مشاوره‌ای مسآمدی در تولید علم و فناوری

صفحه 31:
a عنوان برنامه اجرايى ارتقاء كيفى كاركنان دانشكده با حنظ كميت موجود راهبردهاى اصلى ‎١‏ هدف کیفی جذب نيسروى انسانى جديد متناسب با ماموريتهاى آموزشى و ‎yaa‏ يزوهشى ا نانز و اعمال سیاستهای آموزشی تا مک رک | انگیرش به منظور تقویت ‏انسانی در دانشگاه توحيه وچیه علتی: اثرربخشی و ایجاد نشاط ‏و شادابی در اساتید و ‏كاركنان ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 32:
a عنوان برنامه اجرايى ايجاد دوره هاي شترك با دانشكاه هاى معتبر خارجي راهبر‌دهای اصلی 1-توسعه تعاملات ملي و بین المللي دانشگاه در حوزه تولید علم و فناوري 2-هدایت فعالیت هاي علمي و آموزشي دانشگاه در راستاي افزایش اعتبار ملي و بين المللي ارتقاء جایگاه و موقعیت ملی و بین المللی دانشگاه و سرآمدی در تولید علم و فناوری

صفحه 33:

رتبه علمي استاد تعداد هيأت علمي 4 دانشيار 5 استاديار 17 مربي 1 کارشناس آموزشي 2 جمع 28 آزمايشگاهها: آزمايشگاه اندازه گيري دقيق ‏آزمايشگاه ارزيابي كار و زمان كارگاهها: كارگاه ماشين افزار ‏كارگاه ماشين افزار پيشرفته و آزمايشگاه سيستم هاي مدرن توليدي ‏كارگاه جوشكاري و آزمايشگاه جوش پيشرفته مركز تحقيقات جوش: دستگاههاي موجود در اين كارگاه عبارت است از: سيستم هاي جوشكاري با برق ،گاز CO2 ،و آرگون از جمله دستگاههاي منحصر به فرد آزمايشگاه: سيستم Eddy Currentو سيستم Ultrasonic همچنين تجهيزات پيشرفته و مدرن آزمايشات غ**يرمخرب NDTب**ه زودي از طري**ق پروژه بانك توسعه اسالمي تهيه و نصب و مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت. پروژه بهبود كالسهاي آموزشي كارگاه جوش و سيستم تهويه و برق انجام گرديد. *كل دانشجويان دكتري فعلي 66 :نفر * كل دانشجويان دكتري پيش بيني شده (سال 65 :)1387نفر *كل سرانه امتياز پژوهشي فعلي 84/441 :امتياز * كل سرانه امتياز پژوهشي پيش بيني شده (سال 420 :)1387امتياز *كل سرانه امتياز پژوهشي فعلي 84/441 :امتياز * كل سرانه تعداد مقاالت ISIفعلي 44/1 :امتياز * كل سرانه امتياز پژوهشي پيش بيني شده (سال 420 :)1387امتياز * كل سرانه تعداد مقاالت ISIپيش بيني شده (سال 69/0 :)1387امتياز * كل سرانه تعداد مقاالت علمي -پژوهشي فعلي 56/1 :امتياز * * كل سرانه مقاالت علمي -پژوهشي پيش بيني شده (سال 28/1 :)1387امتياز * كل تعداد كتب فعلي 12 :عدد كل تعداد كتب پيش بيني شده (سال 22 :)1387عدد رديف عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي 1 ارتقاء هرم اعضاء هيات علمي دانشکده مهندسي صنايع توسعه و توانمندسازي نيروي انساني در دانشگاه جذب نيروي انساني جديد متناسب با ماموريتهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه راهبردهاي اصلي رديف عنوان برنامه اجرايي 2 توسعه زير ساخت و کارآمد سازي نظامهاي اداري تجهيز کتابخانه، دانشگاه از طريق کارگاهها و فرآيندهاي مبتني بر آزمايشگاههاي دانشکده تفکر ساخت يافته و بهرهگيري از ‌ فناوري اطالعات هدف كيفي بروز رساني تجهيزات و فضاهاي در دسترس متناسب با ماموريتهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه رديف عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي 3 تجهيز و بهره‌برداري از ساختمان جديد دانشکده توسعه زير ساخت و کارآمد سازي نظامهاي اداري دانشگاه از طريق فرآيندهاي مبتني بر تفکر ساخت يافته و بهرهگيري از ‌ فناوري اطالعات بروز رساني تجهيزات و فضاهاي در دسترس متناسب با ماموريتهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه رديف عنوان برنامه اجرايي 4 برنامه باز مهندسي فرآيندهاي آموزشي ،پژوهشي و اجرايي دانشکده راهبردهاي اصلي هدف كيفي بروز رساني تجهيزات و فضاهاي در دسترس متناسب با ماموريتهاي آموزشي و بروز رساني پژوهشي دانشگاه- تجهيزات و فضاهاي بکارگيري فناوري در دسترس متناسب با اطالعات براي توسعه خدمات آموزشي ،پژوهشي ،ماموريتهاي آموزشي و دانشجويي و فرهنگي مبتني پژوهشي دانشگاه بر نيازهاي اصلي دانشگاهيان راهبردهاي اصلي هدف كيفي رديف عنوان برنامه اجرايي 5 ارتقاء جايگاه و هدايت فعاليتهاي علمي موقعيت ملي و بين طراحي و اجراي نظام و آموزشي دانشگا در المللي دانشگاه و جامع انتشار راستاي افزايش سرآمدي در توليد دستاوردهاي علمي اعتبار ملي و بين علم و فناوري و نشر دانشکده مهندسي صنايع المللي آن رديف عنوان برنامه اجرايي 6 راه اندازي سيستم استاد مشاور در سطح (کارشناسي ،کارشناسي ارشد و دکتري) راهبردهاي اصلي هدف كيفي شکوفاسازي برنامهريزي براي حرکت به استعدادهاي پژوهشي ،تقويت ‌ سمت دانشگاه پژوهش محور و روحيه نظريهپردازي ،ابتکار و کارآفريني در بين مولد دانش با تقويت نقش دانشجويان محوري اساتيد بستر سازي و تقويت خالقيت توسعه و تعميق فرهنگ علمي گرايي و ارتقاء فرزانگي و و نوآوري و توسعه کارآفريني در بين دانشجويان روحيه خودباوري علمي و بينش سياسي اجتماعي دانشجويان رديف عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي 7 حمايت از طرحهاي کارآفريني حمايت ويژه از اعضاي هيات علمي و دانشجويان نخبه، خالق ،نوآور و کارآفرين شکوفاسازي استعدادهاي پژوهشي ،تقويت روحيه نظريه پردازي ،ابتکار و کارآفريني در بين دانشگاهيان رديف عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي 8 ساماندهي فعاليتهاي ‌ علمي -فرهنگي ، ورزشي و هنري دانشجويان دانشکده توسعه برنامه‌ريزي در ا بهرهگيري مور فرهنگي با ‌ از ارتباط عميق بين علم و دين در فرهنگ اسالمي- برنامهريزي براي ارتقا، ‌ فضائل اخالقي و معنويت اسالمي ،هدايت فعاليتهاي فرهنگي و سياسي اجتماعي در راستاي اتحاد ،اقتدار ر ملي و انسجام اسالمي توسعه و تعميق آگاهي ديني ،تبيين و استقرار ارزشهاي اسالمي در راستاي آراستگي دانشگاهيان به فضايل اخالقي رديف 9 عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي توسعه نظام‌هاي نوين و بازنگري متون و کارآمد در ارائه برنامهريزي درسي و راه ‌ آموزش مبتني بر آموزشها و خدمات ‌ اندازي گرايشهاي بين آموزشي ،احصاء زمينه‌ها يافته‌هاي نوين رشته‌اي ،متناسب با نياز وارتقاء جديد آموزشي پژوهشي و روشهاي و مشتري (منظور از مشتري، دروس متون محتواي منابع جديد اطالعاتي صنعت ،جامعه ،مقطع براساس آخرين يافته‌هاي تحصيلي باالتر علمي و پژوهشي رديف 1 0 عنوان برنامه اجرايي راهبردهاي اصلي هدف كيفي بهبود و منطقي سازي آموزش مبتني بر يافتههاي نوين ‌ بهبود هرم کمي و کيفي هرم دانشجويي بر مبناي ظرفيتهاي پژوهشي و روشهاي دانشجويان در مقاطع و منابع جديد پژوهشي و آموزشي سه گانه اطالعاتي دانشگاه و جامعه رديف عنوان برنامه اجرايي 1 1 راه اندازي قطب علمي دانشکده تا سال 1388 راهبردهاي اصلي هدف كيفي برنامه‌ريزي براي حرکت به سمت شکوفاسازي استعدادهاي دانشگاه پژوهش محور و مولد دانش با پژوهشي ،تقويت روحيه تقويت نقش محوري اساتيد و توسعه نظريه پردازي ،ابتکار و تحصيالت تکميلي -هدايت فعاليتهاي کارآفريني در بين علمي و آموزشي دانشگاه در راستاي افزايش اعتبار ملي و بين المللي -توسعه دانشگاهيان ،ارتقاء جايگاه و موقعيت ملي و بين المللي تعامالت ملي و بين المللي دانشگاه در دانشگاه و سرآمدي در توليد حوزه توليد علم و فناوري -تبيين علم و فناوري ،گسترش اولويتهاي پژوهشي دانشگاه در راستاي نياز کشور و حمايت از فعاليتهاي پژوهشهاي بنيادي ،کاربردي پژوهشي گروهي -توسعه مراکز و ارائه خدمات علمي و پژوهشي در حوزه‌هاي بين رشته‌اي و مشاورهاي در جهت نيازهاي ‌ جامعه فناوريهاي پيشرفته ‌ رديف عنوان برنامه اجرايي 1 2 ايجاد قطب صنعتي تا سال 1389 راهبردهاي اصلي هدف كيفي توسعه مراکز پژوهشي در حوزه‌هاي بين رشتهاي و فناوري‌هاي پيشرفته -تبيين ‌ اولويتهاي پژوهشي دانشگاه در راستاي گسترش پژوهشهاي نياز کشور و حمايت از فعاليتهاي بنيادي ،کاربردي و ارائه پژوهشي گروهي -اعمال سياستهاي خدمات علمي و مشاوره‌اي تشويقي به منظور توسعه فناوري و در جهت نيازهاي جامعه، تجاري سازي نتايج پژوهشها -توسعه تعامالت ملي و بين المللي دانشگاه در حوزه ارتقاء جايگاه و موقعيت توليد علم و فناوري -گسترش ارتباطات ملي و بين المللي دانشگاه و صنعتي به منظور رفع تنگناهاي صنعتي و سرآمدي در توليد علم و فناوري تامين منابع مالي دانشگاه ،هدايت فعاليتهاي علمي و آموزشي دانشگاه در راستاي افزايش اعتبار ملي و بين المللي رديف عنوان برنامه اجرايي 1 3 ارتقاء کيفي کارکنان دانشکده با حفظ کميت موجود راهبردهاي اصلي هدف كيفي جذب نيروي انساني جديد متناسب با ماموريتهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه- توسعه و اعمال سياستهاي آموزشي توانمندسازي نيروي انگيزش به منظور تقويت انساني در دانشگاه روحيه و بنيه علمي، اثربخشي و ايجاد نشاط و شادابي در اساتيد و کارکنان رديف عنوان برنامه اجرايي 1 4 ايجاد دوره هاي مشترك با دانشگاه هاي معتبر خارجي راهبردهاي اصلي هدف كيفي -1توسعه تعامالت ملي و بين المللي دانشگاه در حوزه توليد ارتقاء جايگاه و موقعيت علم و فناوري ملي و -2هدايت بين المللي دانشگاه و فعاليت هاي علمي و سرآمدي در توليد علم و آموزشي فناوري دانشگاه در راستاي افزايش اعتبار ملي و بين المللي

51,000 تومان