صفحه 1:
0
صفحه 2:
e 4 ۰ ۰
a رو والسلرو تسر ى صلا
و سس »6
صفحه 3:
صفحه 4:
گرایشهای دکتری:
مهندسى صنايع
< مهندسى سيستم هاى اقتصادى و اجتماعى
۶ مدیریت سیستم و بهره وری
کرایشهای کارشناسی ارشد:
7 مهندسی صنایع
۶ مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی
۶ مدیریت سیستم و بهره وری
۶ مدیریت اجرانی
۶ مهندسی تجارت الکترونیک
کرایشهای کارشناسی :
صفحه 5:
صفحه 6:
تعداد
هيات علس | ۴ ۵ ۱۷ ۱ ۲ vA
صفحه 7:
صفحه 8:
آزمایشگاهها:
آزمایشگاه اندازه گيري دقیق
7 آزمایشگاه ارزيابي کار و زمان
کار گاهها:
7 کارگاه ماشین افزار
کارگاه ماشین افزار پیشرفته و آزمایشگاه سیستم هاي مدرن توليدي
7 کارگاه جوشكاري و آزمایشگاه جوش پیشرفته
صفحه 9:
مرکز تحقیقات جوش:
7 دستگاههاي موجود در این کارگاه عبارت است از:
7 سیستم هاي جوشكاري با برق. گاز. 000 و آرگون
از جمله دستگاههاي منحصر به فرد آزمایشگاه:
سیستم بو بل © و سيستم سب
همچنین تجهیزات پیشرفته و مدرن آزمایشات غیرمخرب OOP به زودي از طريق
پروژه بانك توسعه اسلامي تهیه و نصب و مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت.
پروژه بهبود كلاسهاي آموزشي کارگاه جوش و سیستم نهویه و برق انجام گردید.
صفحه 10:
روند تغیبرات
شاخص های کمی
دانشکده در مقایسه
با دانشگاه
صفحه 11:
oe روند تغییرات آینده روند تغیبرات گذشته تا حال
شلخص ۱۳۸ ۱۳۸۲ ۱ ۱۳۸۲ ۱ ۱۳۸۴ | ۱۳۸۵ | ۱۳۸۶ | ۱۳۸۷ | ۱۳۸۸ | ۱۳۸۹ | ۱۳۶۰ | ۱۳۹۱| ۲
(Sch تما لد ۱۱۱۲۱۲۱ | ۱۱۱۷ | ۷] ۶
(esa J. ه | ه | ه | ۱ | ه ]۱۱۷ تسلا | ۷ ۱٩ |۱٩ | ٩ | ۰
تسلا انتايار إاتتكدما wt fa far le wae lf wpe fw | oe
(Sc) asa ه | ه | ۲ | ۲۱ ۲ ۱۱۱۱ ۱ 1
7 core ma rv fry | ary) arti | ge arvg] ata | ee | ككل | 161 | 61 |1806
صفحه 12:
روند تغییرات آینده
vena ۱۳۸۵ | ۳۰
۹ | |
ne] re] rer | ray
are | gee | عو | جيه
| ۱۲ | ۲ | ۱
و
۵۱۲ | ۵ ge] or
vray
۳
1
a
3
1
og
9
veo
rary
4۵
ve
*کل دانشجویان دكتري فعلي : 66 نفر
* کل دانشجویان دكتري پیش بيني شده (سال 1387): 65 نفر
روند تغیبرات گذشته تا حال
تسد دتتجوی دکتری دننکن
تناد دانتجوى كارتناسى ارد ناتتكدة
تعدلادانتجوى كارشنادى داتتكده””
گنز مانظارى دقع كرشتلى [راتتك
ميانكين زمان ماندكارى ترمقطع كارشناسى ار هنک
مبذكين زمان متدكرى درمئطع ذكترى (ناتتكنما
صفحه 13:
۹۹۰۰۰۰
روند تقیرات آینده روند تفیرات کته تا حا
۱۳۸۱۳۸۲ WAT] WAR] 1110 اج ۱۳۸۲ ۱۸] ۱۸۸ ۱ PRL PSY
۵ سا توس شک
*کل سرانه امتیاز پژوهشي فعلي : 84/441 امتیاز
* کل سرانه امتباز پژوهشي پیش بيني شده (سال 1387): 420 امتیاز
صفحه 14:
شاخص های عملکردی
دانشکده مهندسی صنایع
پیش بینی شاخص های عملکردی
(اهداف a5 خرد)
دانشکده مهندسی صنایع
در حوزه پژوهش
صفحه 15:
۱۳۹۲( كلسة ۳ توسه
(VRE) aaa قاع بقعت عير AG yy
1۳۹۲ | ۱۳۱ | ۱۴۰ | ۱۲۵ | ۱۲۸ | ۷ ww
x. fae fam foe fe fe [om أ دإنه لاز ؤيشى ۱
۹۳۳ ۱ hom ag | اباسسستاسية
yo fv fate] af ga fie ay] ot |e
۳
سانه تعداد مقالات علمی-پژوهشی اعضاء
| دا زا زا ها زا زا | ee ۳
4 (۵ ثرچمه شله
۲۰| ۷۱۳۱۳۱۴ | ۵ w for | aw | 1
كل سرانه تعداد مقالات 480 فعلي: 44/1 امتيان SAIN lad ng lh
* كل سرانه امتياز بزوهشي هبش بيني شده (سال 1387): 420 امتياز JS سراته تعداد مقالات 408/1 پیش بيني شده (سال 1387): 69/0 امتباز
*كل سرانه تعداد مقالات علمي- بزوهشي فعلي : 56/1 امتياز * کل تعداد کتب فعلي :12 عدد
* کل سرانهمقالات علمي- پژوهشي پیش بيني شده (سال 1387): 28/1 امتياز * كل تعداد كتب بيش بيني شده (سال 1387): 22 عدد
صفحه 16:
Oddie! a
طی سه سال اخير
صفحه 17:
1"
vw
۳
1
طرجهای در حال اجراء
مقالاث به چاپ رسیده در مجلات علمی
مقالات ارائه شده در مجامع علمی
1
ایشگاه در حال تجهیز و فعال
فرصت مطالعاتی
سفرهای ارج
سفرهاى ذال
كتب به جاب رسيده
پروژههای دکترا
پروژههای کارشناسی ارشد و فراگیر ارشد
جلسات پژوهشی دانشکده
مصوبات جلسات پژوهشی
1۸
oa
ver
1
۲
ver
۳
۳۴
7
۶۲
Pr
1۹
vA
8
3
ar
12
vw
0
we
4
TA
صفحه 18:
برنامه احرائی
دانشکده مهندسی صنایع
صفحه 19:
Sua Relate | .نيد مناسوي|
۱ هيات علمی نیرروی انسانی در ae
دانشکدهمهندسی صنایع es, | ماموریتهایآموزشی و
صفحه 20:
a
عنوان برنامه اجرايى
تجهين كتابخانم
كاركاههاو
آزمايشكاههاى دانشكده
راهبردهاى اصلى
توسعه زیر ساحت و
کارآمد سازی
نظامهای اداری
دانشگاه از طسریق
فرآیندهای مبتتی بر
Ss ساحت یافته و
بهمه کیسی از
فناوری اطلاعات
هدق كينى
بروز رسانی
تجهینرات و فضاهای
در دسترس متناسب با
ماموريتهاى آموزشى
و پوهشی دانشگاه
صفحه 21:
a
عنوان برنامه اجرایی | راهبردهای اصلی هدف کیفی
توسعه زیر ساحخت و
کا رآمد ساز
ips = بروز رسانی
SS Ks, | Cras oes | تجهیزات وفضاهای
3 دانشگاه از طمریق
از ساختمان جدید قرآندها on در دسترس متناسب با
5 يتدظاى مبثنى بم ae
دانشکده تک ساخت یافته و مالوريتاى أموزشى
بهسه گیرری از تدك
فتاوری اطلاعات
صفحه 22:
a
عنوان برنامه اجرايى
برنامه باز مهندسى
فرآیندهای
آموزشی, پژوهشی
eels دانشکده
راهبردهاى اصلى
بروز رسانی تجهیززات و
فضاهاى در دسترس متتاسب
باماموريتهاى آموزشى و
پروهشی دانشگاه-
بکارگیرری فناوری
اطلاعات بای توسعه
خدمات آموزشی » پوهشی»
دانشجویی و فهنگی Ste
بر نیازهای اصلی
دانشگاهیان
هدف کیفی
روز رسانی
تجهیرات و فضاهای
در دسترس متتاسب با
ماموریتهای آموزشی و
پخروهشی دانشگاه
صفحه 23:
عنوان برنامه اجرايى
Lb و اجرراى نظام
جايع انتشار
دستاوردهاى علمى
دانشکده مهندسى صنايع
هدایت فعالیتهای علمی
و آموزشی دانشگا در
راستای افنرایش
اعتبار ملى وبين
المللى
ارتقاء جايكاه و
موقعيت ملى و بين
المللى دانشكاه و
سس آمدى در توليد
علم و فناوری و نشر
at
صفحه 24:
عنوان بررنامه اجررایی
راءاندازی سیستم استاد
مشاور در سطح
(کارشناسی»
کارشناسی ارشد و
دكترى)
راهبردهای اصلی : فى
شکوفاسازی
۱ استدادهای پخوهشی؛ تقویت
سمت دانشگاه پروهش محور و a Sus,
مولددنش بویت نقش | OR RABI
بیع اساید 3 هنگ عم
شر سازی و تقویت خلاقیت | توسعه و
IE | كسان زاره شردانگیو
و نوأورى وتوسعه روحیه خودباوری علمی:
ی
به ol
دانشجويان
صفحه 25:
a
ردیف | عنوان بررنامه اجرایی | راهبردهای اصلی هدف کیفی
شکوفاسازی
حمايت ويثره از استعدادهای
aya ste تومه لود بحم فيه
- ۹ 7
7 کارآفرینی ea aap,
خلاقه نوآور و پردازی» ابتکار و
كا رآفرين كارا el در بين
دانشكاهيان
صفحه 26:
a
عنوان برنامه اجرايى
ساماندهى ذعاليتهاى
علمی- فرهنگی ‘
ورزشی و هی
دانشحویان دانشکده
توسعه بنامهریزی درا
از ارتباط عمیق بین علم و
دین در فرهنگ اسللامی-
برنامهریزی بمرای ارتقه
ففبائل اخلاقی و معنویت
اسلامی؛ هدایت فعالیتهای
فرهنگی و سیاسی اجتماعی
در راستای اتحاه اقتدار ر
ملی و انسجام اسلامی
مور فرهنگی با بهره گیمری
راهبردهای اصلی هدف کینی
توسعه و تسیق آگاهی
دینی» تبیین و استقرار
ارزشهای اسلامی در
راستای آراستگی
دانشكاهيان به فضبايل
اخلاقی
صفحه 27:
عنوان برنامه اجرايى
بازنگیی متون و
برنامهریزی درسی و راه
اندازی گیرایشهای بین
رشتهاى؛ متتاسب با نیاز
مشتری (منظور از مشتری»
صنعت» جامعه, مقطع
تحصیلی AML
راهبردهای اصلی
توسعه نظامهاى نوين و
کارآمد در ارائه
آموزشها و خنمات
آموز بزشی» احصاء زمینهها
آموزشى جديد وارتقاء
محتوای متون دروس
ببراساس آخرین یافتههای
علمی و پژوهشی
آموزش مبتتی بر
يافتههاى نوين
يثوهشى و روشهاى و
منابع جديد اطلاعاتی
صفحه 28:
a
عنوان ببرنامه اجرایی | راهبردهای اصلی هدف کیفی
بهبود و منطقی سازی ۱ آموزش مبتتی بر
پهبود هر کمی و کینی | هرم دانشجویی بر يافتههاى نوين
دانشجویان در مقاطع | مبنای ظفیتهای , پیروهشی وروشهای
سه گانه پژوهشی و آموزشی ومنابع جدید
دانشگاه و جامعه اطلاعاتی
صفحه 29:
SS ها
عنوان بررنامه ae
ie) راهبمدهای اصلی هدف کیفی
ee
برنامهریزی ببرای حمركت به سمت | شکوفاسازی استعدادهای
دانشگاهپژوهش محور و مولد ان | وهشیء تنویت روحیه
تتويت نقش محورى اساتيد وتوسعه | نظریهپردازي ابتکارو
eee | كارأفريني درييق
5 علمی و آموزشی دانشگه در راستای | Be
راء اندازی قطب ايش اعتيار ملى ونين المللى- قوم | دانشكاهيان ارتقاء جایگاه و
Is ۲ تعاملات: المللی دانشگاه موقعیت ملی و بین المللی
علم داتشكدء 3 | مدش دون | متشاد دراد
سال ۱۳۸۸ رای gels ea ance علم و فناوری؛ گسترش
نیاز کشور وحمایت از فالیتهای | پیروهشهای بنیادی؛ کاریردی
پژوهشی گروهی- توسعه مراکز وارائه خمات علمی و
پروهشی در حوزههای بین رشتهای و | مشاورهای در جهت نیازهای
tule فاورهایپیشرفته
صفحه 30:
ايجاد
قطب صنعتی
تاسال ۱۳۸۹
توسعه مرانن پژوهشی در حوزءهاى بين
رشتهای و فناوریهای پیشرفته- تبیین
اولويتهاى بروهشى دانشكاء در راستاى
نياز كشور وحمايت از فعاليتهالى
پروهشی گروهی- اعمال سیاستهای
تشويقى به منظور توسعه فتاوری و
تجاری سازی نتایچ پژوهشها- توسعه
تعاملات ملی و بینالمللی دانشگاه در حوزه
تولید علم و فناوری- گسترش ارتباطات
صنعتی به منظور رفع تنگناهای صنعتی و
تامين منايع مالى داتشكام هدايت فعاليتهاى
علمى و آموزشى دانشكاه در راستاى
ازايش اعتبار ملى وبين المللى
گسترش پوروهشهای
بنیادی» کاریرردی و ارائه
خدمات علمی و مشاورهای
مسآمدی در تولید علم و
فناوری
صفحه 31:
a
عنوان برنامه اجرايى
ارتقاء كيفى كاركنان
دانشكده با حنظ كميت
موجود
راهبردهاى اصلى ١ هدف کیفی
جذب نيسروى انسانى
جديد متناسب با
ماموريتهاى آموزشى و
yaa يزوهشى ا
نانز و اعمال سیاستهای آموزشی
تا مک رک | انگیرش به منظور تقویت
انسانی در دانشگاه توحيه وچیه علتی:
اثرربخشی و ایجاد نشاط
و شادابی در اساتید و
كاركنان
صفحه 32:
a
عنوان برنامه اجرايى
ايجاد دوره هاي
شترك با
دانشكاه هاى معتبر
خارجي
راهبردهای اصلی
1-توسعه تعاملات
ملي و
بین المللي دانشگاه
در حوزه تولید
علم و فناوري
2-هدایت
فعالیت هاي علمي و
آموزشي
دانشگاه در
راستاي افزایش
اعتبار ملي و
بين المللي
ارتقاء جایگاه و موقعیت
ملی و
بین المللی دانشگاه و
سرآمدی در تولید علم و
فناوری
صفحه 33: