سایر گزارش‌های دولتی

گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران

amalkard_EDC_92_ta_95

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران”

گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اسلاید 1: گزارش عملکرد 95-1392 EDC

اسلاید 2: بسته ارتقاء نظام ارزیابی و آزمونهای پزشکی1- استاندارد سازی سوالات آزمونها2- خریداری و بکارگیری نرم افزار نجما3- توانمندسازی اعضای هیات علمی در زمینه طراحی سوالات استاندارد و نحوه استفاده از نرم افزار4- تحلیل آزمونها و ارائه فیدبک5- مشارکت در برگزاری آزمون صلاحیت بالینی و تحلیل آن6- ضرورت طراحی سوالات استاندارد به عنوان شرط لازم برای تایید پرونده اعضای هیات علمی در کمیته دانش پژوهی7- درصد موفقیت داوطلبان پس از قبولی و مقطع تحصیلات تکمیلی2

اسلاید 3: دانشکده بهداشت مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به حداقل 50%2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%3

اسلاید 4: دانشکده پزشکی- علوم پایه مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به 100% با بهره گیری از نرم افزار نجما 2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%4

اسلاید 5: دانشکده پیراپزشکی مهر 92 لغایت پایان شهریور 955

اسلاید 6: دانشکده داروسازی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به 100% با بهره گیری از نرم افزار نجما 2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%6

اسلاید 7: دانشکده پرستاری بهشهر مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به حداقل 50%2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%7

اسلاید 8: دانشکده رامسر مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به حداقل 80%2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%8

اسلاید 9: دانشکده دندانپزشکی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات MCQ شناسنامه دار به 100% با بهره گیری از نرم افزار نجما 2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%9

اسلاید 10: دانشکده پرستاری و مامایی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95اهداف یک ساله:1- افزایش سوالات شناسنامه دار به 100% با بهره گیری از نرم افزار نجما 2- ارتقاء فرایند ممیزی به 100%10

اسلاید 11: نرم افزار نجما11

اسلاید 12: آزمونهای الکترونیکی با نرم افزار نجماارتقاء درون دانشگاهی اسفند 94: گروه اطفال 19 نفر ارتقاء درون دانشگاهی اردیبهشت95: سه گروه ( ارتوپدی 12نفر- اطفال19 نفر- پزشکی ورزشی 7نفر )میزان استفاده از نرم افزار:آماده سازی دفترچه آزمون تهیه بانک سوالبرگزاری آزمون به صورت آنلاینتحلیل آزمونهدف آتی: برگزاری کلیه آزمونهای ارتقاء به صورت آنلاین پس از اتمام ساخت سالن آزمون12

اسلاید 13: آزمونهای الکترونیکی با نرم افزار نجماآزمون ارتقاء دستیاری قطب 1395در 13 رشته دستیاریآزمون پیش کارورزی 1395آزمون علوم پایه در رشته های پزشکی، دندان پزشکی (جدید و قدیم)میزان استفاده از نرم افزار:آماده سازی دفترچه آزمون تهیه بانک سوالتحلیل آزمونهدف آتی: برگزاری کلیه آزمونهای ارتقاء و جامع به صورت آنلاین پس از اتمام ساخت سالن آزمون13

اسلاید 14: موارد مورد تحلیلعملکرد دستیارانوضعیت نمرات و میزان قبولی به تفکیک سالمقایسه نمرات دستیاران به تفکیک سالمقایسه نمرات دستیاران مازندران و قطبعملکرد استادان (طراحی سوال)ضریب سختی و تمیز سوالات به تفکیک طراح سوالمقایسه ضریب سختی و تمیز سوالات به صورت مقایسه ای (مازندران و قطب)ارزیابی مجدد مطابقت تاکسونومی سوالات با بلوپرینت14

اسلاید 15: نقاط قابل بهبود نرم افزار:دسترسی ادمین به فیلدهای کاربردی و تعریف آزمونهای مختلفدسترسی ادمین به مینی نجما در آزمونهای مختلفقابلیت ویرایش کاربران در مینی نجماایجاد تنوع در گزارش گیری به تفکیک فرد، آزمون، طراح سوال ( به تعداد و درصد)، اعلام گزارشات آماری بر اساس شاخص های مرکزی و پراکندگی قالیت جستجوی پیشرفته در بدنه و گزینه های هر سوالتخصصی نمودن چک لیست میلمن ( حذف کامنت های بی مورد)اعلام هشدار به کاربر در موارد خاصقابلیت ویرایش گزینه صحیح و تاکسونومی بدون چک میلمندرج مشخصات فردی آزمون دهندگان در لیست نمراتسرعت پایین نرم افزار در زمان تعدد کاربران ( علیرغم درگیر نبودن Ram و CPU سرور )15

اسلاید 16: آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومیابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلابعاد تحلیلنام دورهنظر سنجی از دانشجویاناعتباربخشی مرکز مجری آزمونارزیابی SP توسط ارزیابارزیابی ساختاری آزمونارزیابی عملکرد ارزیابان با بررسی فیلم هاارزیابی سناریوها و چک لیست ها به روش Expert Panelمحاسبه ضریب دشواری، ضریب تمیزمحاسبه ضریب همبستگی نمرات و پایایی آزموناول     -  دوم     -  سوم     در حال انجام در حال انجام16

اسلاید 17: آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومیمشکلات و نقاط قابل بهبود در آزمون صلاحیت بالینیعدم تسلط کافی ارزیابان به فرایند ارزیابیاشکالات محتوایی سناریوها و چک لیست نمره دهی وزارتخانه ایکمبود تجهیزات متناسب با سناریوی انتخابیفرایند انتخاب سناریوهاسازماندهی ضعیف تیم های علمی و اجرایی آزمونبرنامه های آیندهبرگزاری کارگاه­ توانمندسازی ارزیاباناصلاح و ارسال چک لیست ها به وزارتخانهتقویت اعتباربخشی و فرایندهای نظارتی بر کمیته های علمی و اجرایی دانشکده17

اسلاید 18: وضعیت و عملکرد دانشجویان استعداد درخشان18

اسلاید 19: استعدادهای درخشان93-92رتبه یک کشوری در مقطع کارشناسی ارشد توسط 4 دانشجو (دانشکده پرستاری آمل ،پیراپزشکی و مامائی ساری )ثبت نام یک دانشجوی پزشکی با کسب رتبه زیر 500کشوری در دانشگاه موفقیت همزمان 3 دانشجوی استعداد درخشان رشته بیوشیمی بالینی در مقطع دکترای تخصصی 19

اسلاید 20: تایید یک پرونده سهمیه مازاد استعداد درخشان دانشجوی رشته پزشکی توسط وزارت بهداشت در سال 1394تعداد 3 نفر در رشته پزشکی رتبه دو رقمی در آزمون دستیاری سال 94 کسب کردند .کسب یک رتبه کشوری در آزمون پیش کارورزی پزشکی کسب دو رتبه کشوری در ازمون علوم پایه دندانپزشکی استعدادهای درخشان 94-9320

اسلاید 21: تعداد 5 نفر در رشته پزشکی رتبه زیر 200 در آزمون دستیاری سال 95 کسب کردند .تعداد 3 نفر در رشته دندانپزشکی رتبه دو رقمی در آزمون دستیاری سال 95 کسب کردند .تایید دو پرونده سهمیه مازاد استعداد درخشان دانشجوی رشته پزشکی و دندانپزشکی توسط وزارت بهداشت در سال1395کسب رتبه کشوری در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی کسب رتبه در آزمون علوم پایه داروسازی و دندانپزشکی استعدادهای درخشان 95-9421

اسلاید 22: المپیاد علمی دانشجویی  در سال 95برای اولین بار سه آزمون غربالگری از دانشجویان گرفته شد (2 آزمون کتبی و یک مصاحبه علمی در مرحله نهایی جهت 3 منتخب اصلی ) حضور فعال دانشجویان علاقمند به المپیاد علمی و استعداد درخشان نسبت به سال های گذشته در کلاس های المپیاد  افزایش چشمگیری اهمیت آزمون المپیاد علمی برای دانشجویان علوم پزشکی نسبت به سالهای گذشته  همکاری ویژه اساتید علاقمند و متعهد دانشگاه در حیطه استد لال بالینی المپیاد علمی در سال 95معرفی یک استاد بالینی جزء تیم طراحان سوال المپیاد کشوری به وزارت بهداشت در سال 95 (حیطه استد لال بالینی )22

اسلاید 23: برنامه های آینده المپیاد علمی دانشجوییاستعداد یابی در سطح دانشکده ها در حیطه های چند گانه شناسایی مدرسین علاقمند درحیطه های چندگانه اخذ سهمیه طراح سوال حیطه علوم پایه برای دانشگاه انتخاب دانشجویان مستعد آموزشی و پژوهشی جهت شرکت درکلاسهای المپیاد بهبود تعداد مدالها و تقدیر نامه ها 23

اسلاید 24: بسته آموزش پاسخگو24

اسلاید 25: اقدامات انجام شده در راستای دستیابی به اهداف بسته اموزش پاسخگو1- فعالیت در راستای ارتقاء کمی و کیفی طرح درس و دوره2- دوره کوتاه مدت توانمندسازی کارآموزی و کارورزی پزشکی عمومی با رویکرد آموزش پاسخگو3- استانداردسازی آموزشهای بالینی (راند بالینی، گزارش صبحگاهی، آموزش درمانگاهی، ژورنال کلاب...)4- آموزش داروسازی بیمارستانی در دوره دکتری عمومی داروسازی (Hospital Pharmacy )5- Hospital training6- Home care و Home visit25

اسلاید 26: دانشکده پزشکی- بالینی مهر 92 لغایت پایان شهریور 9526

اسلاید 27: دانشکده پزشکی- علوم پایه مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 9334137.761424.311032188-18%--نیمسال اول و دوم 9434137.761424.311032343-33%--27

اسلاید 28: دانشکده پرستاری و مامایی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 92217432801194310247-6%ممیزی نشد.-نیمسال اول و دوم 93207418871344340944-22%در حال انجام ممیزی-نیمسال اول و دوم 94224415/51121524483790-18%در حال انجام ممیزی-28

اسلاید 29: دانشکده بهداشت مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 9221741872873135598-19%--نیمسال اول و دوم 9330250710692.53802803-21%انجام شد.-نیمسال اول و دوم 94438573117109.542971317-31%نیمسال دوم در حال انجام-29

اسلاید 30: دانشکده داروسازی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 9213731060763280841-26%--نیمسال اول و دوم 9313832160763401990-29%--نیمسال اول و دوم 94118273516828981406-49%--30

اسلاید 31: دانشکده پیراپزشکی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 92533844.5157121.56333337.5-5%--نیمسال اول و دوم 93550904.51481266783255-4%انجام شد.60%نیمسال اول و دوم 94515789.51641535921345- 6%نیمسال دوم در حال انجام-31

اسلاید 32: دانشکده رامسر مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 9211123839461785323-18%انجام شد.-نیمسال اول و دوم 9311222532421755527-30%انجام شد.-نیمسال اول و دوم 94106228324017101142- 67%در حال انجام-32

اسلاید 33: دانشکده دندانپزشکی مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 92 --------نیمسال اول و دوم 93--------نیمسال اول و دوم 949512770105246--33

اسلاید 34: دانشکده پرستاری بهشهر مهر 92 لغایت پایان شهریور 95  سالدروس نظریواحدهای نظری ارائه شدهدروس عملیواحدهای عملی ارائه شدهطرح درس قابل انتظارطرح درس ارائه شدهطرح درس ممیزی شدهتطبیق طرح درس با کوریکولومنیمسال اول و دوم 9281564/5112.5---نیمسال اول و دوم 931846111234567.5-20%--نیمسال اول و دوم 944072/51821543.530-5%--34

اسلاید 35: دوره کوتاه مدت توانمندسازی کارآموزی و کارورزی پزشکی عمومی با رویکرد آموزش پاسخگو اهداف کلی: آموزش مبتنی بر صلاحیت ( Competency-Based education) و جامعه نگربرای توانمندسازی دانشجویان پزشکی عمومی با رویکرد پزشکی پاسخگو و پزشکی خانواده دانشجویان در پایان دوره قادر خواهند شد تا بر اساس نیازهای جامعه، به عنوان پزشک خانواده، توانمندی لازم برای طبابت مبتنی بر شواهد و جامعه نگر را کسب نمایند.35

اسلاید 36: اهداف اختصاصی دوره : 1: شناخت وتوانایی تجویز منطقی داروهای اساسی در بیماریهای شایع در ایران2: شناخت وتوانایی درخواست و تفسیر صحیح تست های آزمایشگاهی در بیماریهای شایع ایران3: شناخت و توانایی درخواست و تفسیر صحیح تصویربرداری در بیماریهای شایع ایران4: شناخت دستورالعملهای طبابت بالینی، و اندیکاسیونهای ارجاع بیماریهای شایع در ایران5: شناخت اصول و ابعاد طبابت مبتنی بر شواهد و تفکر انتقادی و پیاده سازی آن 6: شناخت اصول مدیریت بیماریهای رایج سالمندان در ایران و درمان تسکینی علایم شایع در ایران مبتنی بر دستورالعمل های طبابت بالینی36

اسلاید 37: اهداف اختصاصی دوره : 7: شناخت اصول بازتوانی بیماریهای رایج و عوارض شایع آنها در ایران 8: شناخت و تشخیص شرایط و اندیکاسیونهای تجویز تزریق خون و فرآورده های آنو توانایی انجام آنها9: شناخت بیماریهای شایع کشور و مدیریت بیماریها10: آموزش بیماران و خانواده، نظام ارجاع و نقطه ارجاع بیماریهای شایع11: تقویت نگرش پزشکی خانواده در پزشکان عمومی به عنوان اولین نقطه تماس بیماران و خانواده ها 12: یادگیری و تجربه ایفای نقش های متنوع پزشک خانواده توسط دانشجویان پزشکی با بهره گیری از روشهای نوین آموزشی پزشکی از طریق استقراردانشجویان درمرکز آموزشی درمانی جامعه نگر 37

اسلاید 38: ساختار کلی دوره ها: الف : مقطع کارآموزیاین دوره به مدت 28 روز در برنامه درسی پزشکی عمومی در مقطع کارآموزی و قبل از آزمون جامع پیش کارورزی اجرا می شود.ب: مقطع کارورزیاین دوره به مدت 28روز در برنامه درسی پزشکی عمومی در مقطع کارورزی اجرا می شود.1: به مدت 24 روز از کل دوره را دانشجویان مقطع کارورزی ، در مرکز آموزشی درمانی جامعه نگر مستقر می شوند.2: به مدت 4 روز از کل دوره را در داروخانه مرکز آموزشی درمانی جامعه نگر مستقر می شوند.38

اسلاید 39: برنامه مقطع کارآموزی 39

اسلاید 40: برنامه اجرا شده برای کارآموزان ورودی 1390 و 139140

اسلاید 41: 41برنامه اجرا شده برای کارآموزان ورودی 1390 و 1391

اسلاید 42: برنامه اجرا شده برای کارآموزان ورودی 1390 و 139142

اسلاید 43: 43برنامه اجرا شده برای کارآموزان ورودی 1390 و 1391

اسلاید 44: برنامه اجرا شده برای کارآموزان ورودی 1390 و 139144

اسلاید 45: برنامه مقطع کارورزی45

اسلاید 46: استانداردسازی آموزشهای بالینی (راند بالینی، گزارش صبحگاهی،آموزش درمانگاهی، ژورنال کلاب و ...)46

اسلاید 47: اهم فعالیتهای انجام شده1- جذب اعضاء هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش در راستای بهبود آموزش بالینی و سپردن هر یک از قسمتهای آموزش بالینی به تفکیک، به این افراد جهت مطالعه و ارائه راهکار و سپس اجراء این راهکارها برای بهبود آموزش 2-تحقیق پیرامون عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه توسط این اعضاء و انتخاب گروههای آموزشی مشخص بر اساس عملکرد مناسب فعلی و میزان همکاری و انتخاب 5 گروه آموزشی شامل عفونی، اطفال، قلب، طب اورژانس و ارتوپدی جهت شروع انجام طرح47

اسلاید 48: اهم فعالیتهای انجام شده3-تحقیق پیرامون روشهای فعلی برگزاری آیتم های آموزش بالینی (شامل جلسات گزارش صبحگاهی، راند و گرند راند آموزشی، آموزش در درمانگاه) و برگزاری جلسات جهت آگاهی از نواقص موجود و تمرکز بیشتر بر این موارد جهت بهبود و تعدیل ساختار در گروههای آموزشی منتخب4-تحقیق پیرامون چگونگی انجام ارزشیابی دانشجو از استاد ( بررسی پرسشنامه ها و زمان انجام ارزشیابی هر گروه و بررسی اینکه اغلب چه تعدادی از دانشجویان در ارزشیابی شرکت می کنند ) و آگاهی یافتن از چالشها 48

اسلاید 49: 5-تهیه و تنظیم ساختارهای آیتم های آموزش بالینی بر اساس استانداردهای کشوری و نیز تعدیل آن بر اساس تحقیقات انجام شده از اساتید و دانشجویان و نیز بر اساس تجربیات دانشگاههای مختلف داخلی و خارجی ( از طریق مقالات و پروتکلهای موجود ) جهت بهبود روند آموزش6- تهیه و تنظیم پرسشنامه ها جهت انجام ارزشیابی دانشجو از آیتم های آموزش بالینی به تفکیک استاد در گروههای بالینی با سعی بر تمرکز بر نکات کلیدی آموزشی در عین تلاش بر اختصار و با حداقل تعداد سوالات جهت دقت و تمرکز بیشتر دانشجو و سپس بررسی روایایی و پایایی پرسشنامه ها با نظر متخصصین امر اهم فعالیتهای انجام شده49

اسلاید 50: 7-برگزاری جلسات با مدیران محترم گروه جهت آگاهی یافتن از نظرات و ارائه طرح بصورت بسته آموزش بالینی و توضیح فرایند و نیز جلب مشارکت ایشان8-برگزاری جلسات با کارآموزان و کارورزان گروههای آموزشی هدف جهت آگاهی یافتن از نظرات و نیز توضیح طرح و جلب مشارکت 9- شروع انجام ارزشیابی از گروه طب اورژانس و ارائه نتایج و ارائه فرایند مقرر به انجام، جهت عملیاتی شدن طرح از 95/7/1اهم فعالیتهای انجام شده50

اسلاید 51: آموزش داروسازی بیمارستانی در دوره دکتری عمومی داروسازی Hospital training 51

اسلاید 52: طرح دوره، سرفصل ها ،اهداف و انتظارات حرفه ای از طراحی دوره 1: با کارهای اجرایی داروخانه بیمارستان شامل سیستم HIS ، انبار دارو و تجهیزات، سفارش دارو و ارسال دارو به بخش بصورت کامل آشنا شوند . 2: مهارت اخذ شرح حال کامل دارویی را فرا گیرند و بتوانند تلفیق دارویی در بدو ورود و زمان ترخیص از بیمارستان را برای بیماران انجام دهند. 3: بتوانند آموزش های لازم به بیماران بستری در بخش را در زمینه مصرف صحیح داروها، فاصله با غذا، استفاده از اشکال دارویی خاص یا جدید (نظیر Pen ها، اسپری های تنفسی DPI و MDI و ...) و نیز سایر بیماران مراجعه کننده به واحد سرپایی بیمارستان ارائه دهند. 4: داروهای تجویز شده برای بیماران را از نظر دوزاژ، مدت زمان مصرف (بویژه برای آنتی بیوتیک ها)، تعدیل دوز در نارسایی کلیوی و کبدی، تداخلات دارویی و عوارض جانبی بررسی نماید. 52

اسلاید 53: طرح دوره، سرفصل ها ،اهداف و انتظارات حرفه ای از طراحی دوره 5: با ویژگی ها و کاربردهای تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی موجود در بخش مراقبت های دارویی آشنا شوند و هماهنگی خوبی با پزشکان در زمینه تامین و تدارک تجهیزات و لوازم استاندارد و کیفی داشته باشند. 6: ویژگی های کمیته دارو و درمان بیمارستان را بشناسند و بتوانند سمت و سوی کمیته را در راستای تجویز و مصرف منطقی تر دارو در بیمارستان هدایت کنند.7: با مفهوم فارماکوویژیلانس آشنا بوده و ارتباط خوبی با بخش های بیمارستانی در زمینه گزارش دهی عوارض جانبی داروها داشته باشند.8: بتوانند وضعیت مصرف هر دارو را بر اساس شاخص استاندارد سازمان جهانی بهداشت (Defined Daily Dose) در بیمارستان مربوطه تعیین کرده و ضمن مقایسه وضعیت با سایر مراکز، نتایج را با پزشکان در میان گذارند. 53

اسلاید 54: طرح دوره، سرفصل ها ،اهداف و انتظارات حرفه ای از طراحی دوره 9: چارچوب انجام یک مطالعه DUE را فرا گرفته و بتوانند بسته به نیاز بیمارستان، مطالعات DUE را اجرا کرده، نتایج را به پزشکان مربوطه فیدبک دهند.10: با خصوصیات و تقسیم بندی انواع اتاق تمیز (Clean Room) آشنا شوند و نسبت به تهیه IV Drug Admixture (بخصوص برای داروهای کموتراپی) و محلول های تغذیه وریدی (Parenteral Nutrition) در اتاق تمیز در بیمارستانی که فعالیت میکنند بسته به مورد اقدام کنند. 11: آشنایی کافی نسبت به منابع اطلاعات دارویی (کتب، نرم افزارها و سایت های تخصصی) داشته باشند و مرکز اطلاعات دارویی را در بیمارستانی که در آن فعالیت میکنند راه اندازی و مدیریت کنند. 12:مهارت کافی در محاسبات معمولی که در بخش ها در زمینه تجویز داروها مورد نیاز است را کسب نموده و به سایر کادر درمانی بخصوص پرستاران انتقال دهند. 54

اسلاید 55:  سر فصل های انتخابی 1: تاریخچه داروسازی بیمارستانی و معرفی دوره 2: آشنایی با ضوابط و مقررات بخش مراقبت های دارویی 3: معرفی کتاب استانداردهای اعتبار بخشی و شرح وظایف داروساز بیمارستانی4: مدیریت مالی بخش مراقبت های دارویی 5: آشنایی با سیستم HIS بیمارستان 6: نحوه تامین و سفارش داروهای بیمارستانی 7: نحوه تامین و سفارش تجهیزات و لوازم مصرفی در بیمارستان8: آشنایی با تجهیزات پزشکی مصرفی موجود در بیمارستان ها9: آشنایی با انواع استنت ها و ایمپلنت ها 10: آشنایی با انواع نخ بخیه و سوزن های جراحی و سایر ابزار مورد استفاده در اتاق عمل 55

اسلاید 56: 11: اهداف و شرح وظایف کمیته دارو و درمان در بیمارستان12: اهداف و شرح وظایف کمیته کنترل عفونت در بیمارستان 13: اهداف و شرح وظایف کمیته فارماکوویژیلانس در بیمارستان14: آشنایی با پرونده های پزشکی و اصطلاحات معمول آنها 15: اصول شرح حال گیری دارویی از بیماران 16: نحوه انجام تلفیق دارویی بیماران در زمان پذیرش، حین بستری و زمان ترخیص17: پایش دارودرمانی بیماران بستری18: تداخلات دارویی، تقسیم بندی و نحوه مدیریت آنها 19: عوارض جانبی داروها و مدیریت آنها20: آشنایی با اصول ناسازگاری های فیزیکوشیمیایی و مدیریت آنها 56 سر فصل های انتخابی

اسلاید 57: 21: محاسبات دارویی 22: مصرف منطقی پنی سیلین ها و سفالوسپورین ها23: مصرف منطقی کارباپنم ها24:مصرف منطقی فلوروکینولون ها25: مصرف منطقی آمینوگلیکوزیدها26: مصرف منطقی وانکومایسین27: مصرف منطقی تیکوپلانین و لینزولاید28: مصرف منطقی کلیندامایسین و مترونیدازول29: مصرف منطقی کولیستین 30: مصرف منطقی آمفوتریسین B و سایر داروهای ضد قارچ  سر فصل های انتخابی57

اسلاید 58: 31: مصرف منطقی داروهای ضد ویروس32: فارماکوویژیلانس و ثبت عوارض جانبی داروها و نحوه تعیین Causality Assessment33: اصول تعدیل دوز داروها در نارسایی کلیوی34: اصول تعدیل دوز داروها در نارسایی کبدی35: تعدیل دوز داروها در بیماران تحت همودیالیز36: آشنایی با شیوه DDD جهت تعیین شاخص مصرف دارو در بیمارستان 37: مطالعات DUE و شیوه طراحی و اجراء آنها38: آشنایی با کلاس های مختلف اتاق تمیز (Clean Room) و کاربردهای آنها 39:تهیه IV Drug Admixture در بخش مراقبت های دارویی 40: تهیه محلول های TPN در بخش مراقبت های دارویی سر فصل های انتخابی 58

اسلاید 59: شیوه اجرا و زمان بندی، گروه هدفطول کل دوره: 3/5 ماهالف: بخش نظریاین بخش شامل دوهفته می باشد که از تاریخ 95/5/30 در دانشکده داروسازی شروع شد.ب: بخش عملی (روتیشن)شروع از 95/7/1نحوه اجرا: در این بخش تعداد 4 عضو هیئت علمی گروه آموزشی مشارکت می کنند. دانشجویان به صورت روتیشن با هر عضو هیئت علمی به مدت 3 هفته و جمعا 12 هفته در بیمارستانهای امام، بوعلی و زارع، دوره عملی می گذرانند.گروه هدف و تعداد: دانشجویان ترم آخر داروسازی ویا داروسازان دانش آموخته (اولین دوره تعداد 12 نفر)59

اسلاید 60: Hospital training 60

اسلاید 61: هدف : توانمند سازی دانشجویان پرستاریگروه هدف : دانشجویان ترم 7 و8 پرستاری دانشکده نسیبه شیوه اجرا : دانشجویان به ازای هر واحد درسی 7 شیفت در شیفت های صبح و عصر میگذرانند. محل آموزش : روتیشن های بالینی بیمارستان های امام، بوعلی ، فاطمه الزهرا ،زارعمسئول آموزش : آموزش توسط مربیان در بیمارستان صورت میگیرد .نظام ارزشیابی : چک لیست مدونی جهت ارزشیابی وجود ندارد ولی مربی و سرپرستار و مسئول بخش از طریق تکمیل لاگ بوک و رفتار حرفه ای، دانشجویان را ارزشیابی میکنند. Hospital training61

اسلاید 62: برنامه های جاری و آینده تهیه کتابچه لاگ بوکایجاد نظام مدون و جامع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی افزایش دادن تعداد مربیان در بخش های ویژه تعیین نظام پرداخت حق الزحمه مربیان بازنگری کوریکولوم در راستای دستیابی به اهداف برنامه62

اسلاید 63: Home visitزمان شروع طرح : نیمسال دوم 94 -93 گروه هدف : دانشجویان ترم7 پرستاری تعداد واحد درسی : 1 واحد از 3واحد بهداشت جامعه محسوب می شود(جز بهداشت روستا می باشد).شکل سازمان دهی : دانشجویان 9روز بهداشت روستا میگذرانند که در طی این 9 روز را به صورت گروهی(4-3 نفر) به همراه مربی به منازل رفته و home visit را انجام میدهند.نحوه ارزشیابی : بر اساس فرم تدوین شده، ارزشیابی و نمره دهی انجام می شود.63

اسلاید 64: Home careشروع طرح: نیمسال دوم 96-95اضافه شدن سرفصل جدید مراقبت در منزل در بازنگری کوریکولوم تعداد واحد درسی : 3 واحد(2واحد تئوری ، 1واحد کارآموزی)گروه هدف : دانشجویان ترم 6 (تئوری)، دانشجویان ترم 7(عملی) ارزشیابی : لاگ بوک و فرم ارزشیابی مدون 64

اسلاید 65: بسته آموزش مجازی65

اسلاید 66: E-Hospitalطراحی پرونده پزشکی الکترونیکیتهیه شیت شرح حال و خلاصه پرونده برای chief complaint های شایعتهیه شیت معاینات فیزیکی (brief و اختصاصی هر دستگاه)تهیه دستورات پزشک برای بیماریهای شایع بر اساس گایدلاین66

اسلاید 67: 67

اسلاید 68: الکترونیکLogbookتشکیل جلسات با گروههای آموزشی و توجیه آنهاتعیین must learn هاآماده سازی محتوای Logbookهماهنگی با شرکت طراح Logbook68

اسلاید 69: بسته آینده نگاری و مرجعیت علمی69

اسلاید 70: ارزیابی درونی گروه های آموزشی70

اسلاید 71: 71

اسلاید 72: 72

اسلاید 73: شاخصهای مهم اصلاح و تدوین شده چک لیست ارزیابی درونی گروههای آموزشی بالینی1-وجود دروس غیر مرتبط با رشته (EBM ، روش تحقیق و .... ) برای دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 2-وجود و ارائه دوره های Elective برای دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی3-سن اعضای هیئت علمی 4-تناسب تعداد پذیرفته شدگان با امکانات و تجهیزات آموزشی (skill lab) 5-کسب رتبه برتر در آزمون برد تخصصی و فوق تخصصی در یک سال اخیر6-نسبت میانگین نمرات دستیاران پذیرفته شده به میانگین نمره رتبه های برتر دستیاران پذیرفته شده کشوری در رشته مذکور 7-میانگین نمرات ارتقاء دستیاران سال اول8-میانگین نمرات ارتقاء دستیاران سال دوم9-میانگین نمرات ارتقاء دستیاران سال سوم 10-میانگین نمرات ارتقاء دستیاران سال چهارم/پنجم11-میانگین نمرات آزمون تئوری کارآموزان پزشکی دریک سال اخیر 12-میانگین نمرات آزمون عملی کارآموزان پزشکی دریک سال اخیر13-میانگین نمرات کاروزان پزشکی دریک سال اخیر14-درصد دستیاران شرکت کننده در کلاس های RCM 73

اسلاید 74: 15-فضاهاي اختصاصي براي دستیاران 16-فضاي Skill lab متناسب با رشته هاي تحصيلي گروه 17-تناسب امكانات Skill lab با دروس عملي 18-ساز و كار تجهيز به موقع وسائل Skill lab 19-دسترسي دانشجويان به Skill lab 20- حضور مسئول يا كارشناس به منظور استفاده بهينه دانشجويان از Skill lab 21-نسبت دستیاراني كه به دوره فلوشیپ یا فوق تخصص راه يافتند 22-وجود ساز وكاري براي ادامه تحصيل دستیاران فارغ التحصیل 23-کفایت برنامه درسی در ارتقاء مهارت ها ی بالینی 24-میزان عضویت در هیئت های ممتحنه و ارزشیابی آزمونهای جامع 25-میزان مشارکت دستیاران در طرح های پژوهشی و مقالات علمی دستیاران 26-انجام ارزشيابي تكويني با هدف شناسايي مشكلات درسي دستیاران 27-برنامه ريزي مدون در خصوص ارزيابي تكويني پايان نامه دستیاری شاخصهای مهم اصلاح و تدوین شده چک لیست ارزیابی درونی گروههای آموزشی بالینی74

اسلاید 75: 75

اسلاید 76: توانمندسازی اساتید  مهر 92 الی مهر93 مهر 92 الی مهر93 مهر 92 الی مهر93 مهر 92 الی مهر93تعداد کل کارگاههای برگزار شده / نفر کل35 کارگاه699 نفربه همراه بخش اول کارگاه های مصوب اساتید بدو خدمتمهر 93 الی مهر94مهر 93 الی مهر94مهر 93 الی مهر94مهر 93 الی مهر94تعداد کل کارگاههای برگزار شده / نفر کل21 کارگاه379 نفربه همراه بخش اول کارگاه های مصوب اساتید بدو خدمتمهر 94 الی مهر95مهر 94 الی مهر95مهر 94 الی مهر95مهر 94 الی مهر95تعداد کل کارگاههای برگزار شده / نفر کل18 کارگاه375 نفر 76

اسلاید 77: مهر 95 الی مهر96مهر 95 الی مهر96مهر 95 الی مهر96مهر 95 الی مهر96ردیفکارگاه هایی که بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار خواهند شدزمان اجراي برنامهتوضیحات1ژورنال كلابلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 2سخنراني موثرلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 3طراحي و تحليل آزمونهاي تشريحيلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 4آموزش درمانگاهيلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 5تدوین طرح دوره و طرح درسلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 6استدلال بالينيلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 7طراحي و تحليل آزمون های PMPلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 8پروپوزال نویسی طرحهای پژوهش در آموزشلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 9طراحی و مدیریت آزمون های آسکیلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 10فنون و روش هاي تدريسلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 11طراحي كوريكولوملیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 12مهارت هاي ارتباطيلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 13كارگاه مديريتلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه اول بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود.وي‍‍ژه مديران ستادي و ساير واحد هاي آموزشي تابعه14EBMلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 15اصول و رفتار حرفه ايلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 16طراحی سوالات چهار گزینه ایلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 17آموزش بر بالين بيمارلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 18تفكر نقادلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 19ارتباط پزشك و بيمارلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 20گزارش صبحگاهيلیست کارگاه هایی که قرار است در شش ماه دوم بازه زمانی مهر 95 لغايت مهر 96 بر اساس نياز سنجي صورت گرفته برگزار شود. 77

اسلاید 78: ارزشیابی اساتید78

اسلاید 79: راه اندازی و استمرار سامانه ارزیابی عملکرد دانشگاهی (ساعد)تصویب سنجه ها و سازو کار ارزیابی در شورای آموزشی دانشگاه و تائید معاونت آموزشی دانشگاه طراحی فرم الکترونیکی سنجه های ارزیابی عملکرد دانشگاهی اعضاء هیئت علمی مکاتبه جهت اختصاص سرور (در حال انجام) 79

اسلاید 80: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی دانشکده ها در دروس نظری 95-139380

اسلاید 81: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی گروههای دانشکده داروسازی در دروس نظری 95-139381

اسلاید 82: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی گروههای دانشکده پزشکی در دروس نظری 95-139382

اسلاید 83: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی گروههای دانشکده بهداشت 95-139383

اسلاید 84: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی گروههای دانشکده پیراپزشکی 95-139384

اسلاید 85: مقایسه میانگین نمرات ارزشیابی گروههای دانشکده پرستاری 95-139385

اسلاید 86: اقدامات در حال اجرا:1ـ تصویب پروپوزال طراحی و اعتبار سنجی پرسش نامه ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (در حال اجرا )2ـ برنامه ریزی و هماهنگی با شرکت سما جهت ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان بالینی (با پرسشنامه و روش اجرایی جدید : از آبان ماه)3ـ ارزشیابی همکار از همکار از طریق سامانه سما : 20 %4ـ ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان علوم پایه : 100 %5ـ ارزشیابی اساتید توسط کار آموزان و کارورزان : 30 % 6ـ ارزشیابی اساتید توسط دستیاران تخصصی بالینی: 50 % برنامه های آینده :1- اصلاح و ویرایش پرسش نامه نظر سنجی فرم های بالینی و شیوه اجرای آن در بخش بالینی اعم از دستیاری و کارآموزی و کارورزی2ـ الزامی کردن مشارکت اعضای هیات علمی در تکمیل فرم های ارزیابی همکار از همکار86

اسلاید 87: کمیته دانش پژوهیتعداد جلسات: 18 جلسهتعداد پرونده های بررسی شده: 53 پروندهتعداد پرونده های تایید شده: 51 پروندهتعداد پرونده های تایید نشده: 2 پروندهاصلاح آیین نامه دانش پژوهی (تعیین الزامات جهت شروع فرایند ارزیابی دانش پژوهی)تفویض اختیار به دانشکده ها جهت صدور گواهی ارزشیابی آزمون ها، طرح دوره و طرح درستدوین استاندارد و فلوچارت جهت ارزشیابی سؤالات و طرح دوره و طرح درس87

اسلاید 88: هیأت ممیزه آموزشی تاریخ تشکیل هیأت ممیزه آموزشی: 93/11/13تعداد جلسات تاکنون: 22تعداد پرونده های بررسی شده: 34 پروندهتعداد پرونده های تأیید شده: 25 پروندهتعداد پرونده های تأیید نشده: 9 پرونده88

اسلاید 89: کمیته پژوهش در آموزش تاریخ تشکیل: 94/12/8تعداد اعضا: 12 نفرتعداد جلسات برگزار شده: 3 جلسهتعداد گرنت های پیشنهادی: 11 موردتعداد پروپوزال­های داوری شده:3 موردتعداد پروپوزال­های در حال داوری: 5 مورد89

اسلاید 90: فعالیتهای پژوهش در آموزش سه سال اخیرتعداد پروپوزال های پژوهش در آموزش سه سال اخیر: 21 موردتعداد پروپوزال­های پژوهش در آموزش داوری شده: 16 موردتعداد پروپوزال­های پژوهش در آموزش منجر به عقد قرارداد: 16 موردتعداد مقالات پژوهش در آموزش: 17 مورد ( 7 مورد انگلیسی)90

اسلاید 91: جشنواره شهید مطهری و همایش کشوری آموزش پزشکی 91

اسلاید 92:  الف: جشنواره شهید مطهریاستقرار غرفه دانشگاه شامل:برنامه ریزی و سازماندهی حضور اعضای هیئت علمی دانشکده های تابعه برنامه ریزی و سازماندهی حضور دانشجویان دانشگاهبرنامه ریزی و سازماندهی حضور مدیران و رؤسای دانشکده هاطراحی و تدوین بنرها و پوسترهای متنوع به منظور ارائه عملکرد معاون آموزشی و دبیرخانه کلان منطقه یک آمایشی و فعالیت های نوآورانه EDC در راستای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکیطراحی و تدوین پمفلت های آموزشی و ارائه به بازدیدکنندگانطراحی و تدوین مولتی مدیا: شامل لاگ بوک الترونیکی، E-Hospital ، آموزش مجازی، راند بالینی، گزارش صبحگاهی، Hospital Training، ارزیابی درونی و سایر فعالیت هابرگزاری مسابقات در راستای طرح تحول آموزش و اهدا جوایزایجاد روابط تعاملی و معرفی غرفه دانشگاه به مدیران EDC دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مدیران ارشد و عملیاتی وزارتخانه92

اسلاید 93: ب) فرایندهای آموزشیتعداد فرایندهای ارسالی: 3 عنوانتعداد فرایند منتخب: 1 عنوان قابل تقدیرج) مقالات و پوسترها تعداد سخنرانی: 5 عنوانتعداد پوستر: 10 موردعضویت در داوری مقالاتعضویت در داوری پوسترهاعضویت در هیئت رییسه سخنرانی ها93

اسلاید 94: عناوین و صاحبان فرایند جشنواره شهید مطهری اردیبهشت 96

اسلاید 95: شورای آموزشی دانشجویی دانشگاه95

اسلاید 96: اقدامات پیش از تاسیس شوراانتخاب هیات موسس اولیهطراحی پیش نویس اساسنامه ی شورا و تعیین واحد های اصلی شوراصحبت با مسئولین در خصوص نیاز سنجی و راه اندازی شوراتکمیل اساسنامه ی شورا جهت تصویب در شورای دانشگاهجلسات متعدد با رئیس و معاونین آموزشی دانشکده هاتصویب اساسنامه شورای دانشجویی در شورای دانشگاهشکل دهی ساختار نهایی شورای دانشجوییابلاغ اعضای شورای مرکزی 96

اسلاید 97: اقدامات پس از تاسیس شورابررسی روند ارزشیابی اساتید ( بررسی سوالات، توجیه دانشجویان جهت تکمیل درست فرم ارزشیابی، اطمینان دادن نسبت به امنیت روند ارزشیابی)برگزاری جلسات توجیهی برای دانشجویان و جذب دانشجویان علاقه مندتشکیل کمیته های دانشکده ای ( کمیته های دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، پرستاری مامایی نسیبه و پیراپزشکی و پرستاری آمل تشکیل شده است). کمیته های دانشکده های پرستاری بهشهر و رامسر در حال تشکیل است.برگزاری کارگاه تفکر نقاد با حضور دکتر سلطانی تبیین بسته های تحول و نوآوری در آموزش برای دانشجویان دانشکده های مختلفبرنامه ریزی و سازماندهی دانشجویان علاقمند برای حضور فعال در همایش کشوری آموزش پزشکی برنامه ریزی به منظور برگزاری نشست با ریاست محترم دانشگاه : به دلیل لغو مکرر جلسه های برنامه ریزی شده، منجر به نتیجه نشد.97

اسلاید 98: برنامه های آیندهعلاقه مند نمودن، آموزش و هدایت دانشجویان در پروژه های پژوهش در آموزشعلاقه مند نمودن، آموزش و هدایت دانشجویان در زمینه به عهده گیری پروژه های بسته های تحول آموزشآموزش دانشجویان جهت کسب توانمندی تدریس در کارگاههای آموزشیبرگزاری کارگاههای آموزشی به منظور توانمندسازی دانشجویان98

اسلاید 99: برش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزشبسته سوم: آموزش پاسخگو و عدالت محور G301: طراحی و برآورد نیازهای آموزشی بخش آموزش عالی سلامت مبتنی بر نیازهای جامعه (بار بیماریها و ریسک فاکتورها)، فناوری‎های مرتبط با پیشگیری، تشخیص و درمان(مداخلات سلامت) و مرزهای دانش در حوزه سلامت به میزان 100 درصد تا پایان سال 95G301S1: طراحی و استقرار نظام شناسایی و ارزیابی نیازهای آموزشی مبتنی بر نیازهای جامعه (بار بیماری‎ها و ریسک فاکتورها)G301s2 : مشارکت در تهیه و بازنگری کوریکولوم‎ها بر اساس نیازهای آموزشی مبتنی بر فناوری‎های تشخیصی و درمانی (مداخلات سلامت) G301s3 : طراحی و استقرار نظام شناسایی و ارزیابی نیازهای آموزشی مبتنی مرزهای دانشG301S4 : طراحی و تهیه راهنمای بالینی(گایدلاین‎ها) بر اساس نیازهای جامعه (بار بیماری‎ها و ریسک فاکتورها)، فناوری‎های تشخیصی و درمانی(مداخلات سلامت) و مرزهای دانش در حوزه سلامت99

اسلاید 100: بسته چهارم: توسعه راهبردی، هدفمند و ماموریت‎گرای برنامه های آموزش عالی سلامت G 4O1S1: طراحی و تدوین برنامه ایجاد رشته های جدید مبتنی بر مزیت های منطقه ای و ماموریت دانشگاهG4O1S1A1 : مشارکت در تهیه و تدوین برنامه درسی دوره پزشکی عمومی بر اساس نیازهای نظام سلامت و با مد نظر قرار دادن سیاست اسقرار پزشک خانواده G4O1S1A2 : مشارکت در تهیه و تدوین برنامه آموزشی دوره تخصصی پزشک خانوادهG 4O3S1 : شناسایی ظرفیت‎های فرابخشی حوزه سلامت منطقه به رشته‎هایی (از قبیل طب سالمندی، پزشک خانواده، طب تسکینی، اختلالات متابولیک در نوزادان و ....)G 4O3S1A4 : مشارکت در طراحی کوریکولوم رشته های مصوب شده مبتنی بر ظرفیتها و نیازها برش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش100

اسلاید 101: بسته نهم: ارتقاء نظام ارزیابی و آزمون‎های علوم پزشکی  G901S1 : شناسایی و ساماندهی تکنیک‎ها و شیوه‎های نوین سنجش و ارزیابی داوطلبان و فراگیران و استانداردسازی سوالات G 9O4S1: طراحی استانداردهای لازم جهت اعتبار بخشی مراکز سنجش آزمون دانشگاه های مجری آزمونG 9O4S2 : توانمند سازی اساتید و کارشناسان جهت طراحی سئوالات ارزیابی مهارت حرفه ایبرش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش101

اسلاید 102: بسته سیزدهم: توسعه دانش گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران G 13O1S1: بازطراحی کوریکولوم آموزشی مرتبط با دانش گیاهان دارویی در دوره داروسازی عمومی و پزشکی عمومیG13O1S1A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مرتبط با گیاهان دارویی در دوره داروسازی عمومیG13O1S1A2: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مرتبط با گیاهان دارویی در دوره پزشکی عمومی G13O2S1: بازطراحی کوریکولوم آموزشی مرتبط با دانش گیاهان دارویی در دوره های Phd طب سنتی و دوره دستیاری پزشک خانوادهG 13O2S1A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مرتبط با گیاهان دارویی در دوره Phd طب سنتی G 13O2S1A2 : مشارکت در طراحی کوریکولوم آموزشی مرتبط با گیاهان دارویی در دوره دستیاری پزشکی خانوادهبرش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش102

اسلاید 103: بسته چهاردهم: توسعه دانش پزشکی خانواده شهری و روستایی در دانشگاه علوم پزشکی مازندرانG14O1S1: بازطراحی کوریکولوم دوره کارآموزی و کارورزی پزشکی عمومی متناسب با رویکرد پزشکی خانواده با تاکید بر تقویت دوره‎های آموزش سرپایی خارج بیمارستانیG14O1S1 A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم‎ آموزشی دوره پزشکی عمومی با رویکرد پزشکی خانواده G14O1S1 A2: اجرای دوره توانمندسازی یکماهه برای دانشجویان کارآموز پزشکیG14O1S1 A3: اجرای دوره توانمندسازی یکماهه برای دانشجویان کارورز پزشکیG14O1S1 A4: بازطراحی کوریکولوم دوره داروسازی عمومی با رویکرد Clinical Pharmacy  برش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش103

اسلاید 104: G14O2S1: بازطراحی کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی پرستاری متناسب با رویکرد پزشکی خانواده Home careG14O2S1A1: تدوین کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی پرستاری متناسب با رویکرد پزشکی خانواده (Home care)G14O2S2: بازطراحی کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی مامایی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O2S2A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی مامایی متناسب با رویکرد پزشکی خانواده G 14O2S3: باز طراحی کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی بهداشت عمومی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O2S3A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی بهداشت عمومی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O2S4: باز طراحی کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی تغذیه در علوم بهداشتی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O2S4A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی تغذیه در علوم بهداشتی متناسب با رویکرد پزشکی خانواده برش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش104

اسلاید 105: G14O3S1: تدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری داخلی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O3S1A1: مشارکت درتدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری داخلی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O3S2: باز طراحی کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری اطفال متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O3S2A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری اطفال متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG 14O3S3: بازطراحی کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری زنان متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O3S3A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری زنان متناسب با رویکرد پزشکی خانواده G14o3S4 : باز طراحی کوریکولوم آموزش دوره دستیاری عفونی متناسب با رویکرد پزشکی خانواده G14O3S4A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری عفونی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14o3S5 : باز طراحی کوریکولوم آموزش دوره دستیاری روانپزشکی متناسب با رویکرد پزشکی خانوادهG14O3S5A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی دوره دستیاری روانپزشکی با رویکرد پزشکی خانوادهبرش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش105

اسلاید 106: G14o4S1 : باز طراحی کوریکولوم و نحوه اجرای دوره آموزش توانمندسازی پزشکان خانواده روستایی (MPH)G14o4S1 A1: مشارکت در تدوین کوریکولوم آموزشی دوره آموزشی توانمندسازی پزشکان خانواده روستایی (MPH)G14o4S2: طراحی دوره متناسب با رویکرد پزشکی (خانواده MFM شهری)G14o4S2A1 : مشارکت در طراحی دوره MFMG14o4S3: طراحی و تأمین امکانات جهت تصویب دوره دستیاری پزشکی خانوادهG14o4S3A1: مشارکت در طراحی کوریکولوم دوره دستیاری پزشکی خانوادهG14o4S4: طراحی و تأمین امکانات جهت تصویب دوره فلوشیپ پزشکی خانواده برای تخصص های پزشکی اجتماعی، اطفال ، داخلی ، عفونی و اپیدمیولوژیG14o4S4A1: مشارکت در طراحی کوریکولوم دوره فلوشیپ پزشکی خانوادهG14o4S5: تدوین محتوی آموزش مرتبط با پزشکی خانوادهG14o4S5A1: مشارکت در تدوین درسنامه پزشکی خانوادهG14O4S5A2: مشارکت در تدوین راهنمای بالینی پزشکی خانوادهG14o5S2: بستر سازی امکانات جهت تصویب رشته MPH مدیریت در پزشکی خانواده ویژه کارشناسان در دانشگاه های کلان منطقه یکG14o5S2A1: مشارکت در طراحی کوریکولوم رشته MPH ویژه کارشناسان G14o11S1: تنظیم سند آینده‎نگاری و نقشه راه تحقق مرجعیت در برنامه پزشکی خانواده در دانشگاه علوم پزشکی مازندرانG14o11S1 A1 : مشارکت در تدوین سند آینده‎نگاری و نقشه راه مرجعیت در برنامه پزشکی خانوادهبرش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش106

اسلاید 107: بسته پانزدهم: توسعه دانش و مطالعات سرطان در کلان منطقه آمایش آموزش عالی سلامت G15o1S1 : بازطراحی کوریکولوم آموزشی مرتبط با سرطان در دوره های دستیاری رشته های مرتبط G15o1S1A1: بازنگری کوریکولوم‎های آموزشی مرتبط با سرطان در دوره‎های دستیاری رشته‎های ‎مرتبط برش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش107

اسلاید 108: G15o2S1 : طراحی و باز طراحی کوریکولوم های آموزشی مرتبط با سرطان در دوره های فوق تخصص انکولوژیG15o2S1A1: بازنگری کوریکولوم‎های آموزشی مرتبط با سرطان در گروه فوق تخصصی آنکولوژیG15o3S1 : طراحی رشته های جدید در زمینه تشخیص، درمان، بازتوانی و طب تسکینی مرتبط با سرطانG15o3S1A1: نیازسنجی رشته‌های جدید و بین رشته‎ای مرتبط با دانش سرطانG15O3S1A2: طراحی کوریکولوم رشته‎های مصوب شده مرتبط با دانش سرطانG15o4S1: آموزش گروه‎های هدف در زمینه دانش سرطانG15O4S1A3 : برگزاری دوره های توانمندسازی اعضاء هیأت علمی و دوره های بازآموزی ویژه متخصصین در زمینه دانش سرطانG15o6S5 : طراحی و تدوین سند آینده نگاری و نقشه راه تحقق مرجعیت در دانش سرطان در کلان منطقه یک G15o6S5A1: تنظیم سند آینده‎نگاری دانش سرطانبرش مدیریتی پروژه های طرح تحول در آموزش108

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید