پزشکی و سلامت بیماری‌ها

گوشت شتر مرغ و شرایط نگهداری آن

shtor-moregh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 37 اسلاید این پاور به صورت کلی هر چیزی که باید در مورد شتر مرغ و شیوه های پرورش آن و انواع شتر مرغ و حتی روش های نختلف نگهاداری گوشت شتر مرغ و ویتامین ها و نواد مغذی موجود در گوشت شتر مرغ و استفاده از روش های پرتوزایی در نگهداری گوشت شتر مرغ و کلس مطالب کاربردی که در هر سایتها موجود نمیباشد را در قالب پاور پوینت با کلی مطالب جدید براتون قرار دادیم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
901 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گوشت شتر مرغ و شرایط نگهداری آن”

گوشت شتر مرغ و شرایط نگهداری آن

اسلاید 1: گوشت شترمرغاستاد:...دانشجو:....

اسلاید 2: شترمرغ (ostrich) بزرگ‌ترین پرنده زنده و متعلق به خانواده سینه پهنان می‌باشد و در بیشتر کشورهای جهان به­ منظور تولید گوشت پرورش می یابد. گوشت شترمرغ نسبت به گوشت دام های دیگر دارای مزیت های بسیاری می باشد، به طوری که به عنوان گوشت قرمز برتر و گوشت قرن بیست و یکم معرفی شده است.گوشت شترمرغ برای بیماران قلبی- عروقی، افراد دچار چربی خون و فشارخون بالا و کسانی که چاق هستند می‌تواند غذای بسیار مناسبی باشد. این گوشت با گوشت حیوانات کشتاری دیگر فرق دارد؛ کالری، کلسترول و چربی گوشت شترمرغ حتی از گوشت مرغ و بوقلمون هم کمتر است. گوشت شترمرغ در گروه گوشت های قرمز طبقه بندی می شود البته با خواصی بسیار بیشتر و مضراتی بسیار کمتر. این گوشت از ارزش غذایی بسیار بالایی برخورداراست، به طوری که می توان گفت یکی از کم چرب ترین و سالم ترین نمونه های گوشت قرمز در دسترس است.گوشت شترمرغ در حال حاضر به عنوان گوشت قرمزی در نظر گرفته می شود که یک جایگزین سالم برای گوشت های قرمز و حتی گوشت مرغ است.

اسلاید 3: تاریخچه پرورش شترمرغ:در حدود سال های 1860 تقاضای زیادی برای پر شترمرغ،منجر به اهلی کردن آن در آفریقای جنوبی شد. پس از اختراع دستگاه جوجه کشی مصنوعی در سال 1870 این حرفه تبدیل به حرفه ای بسیار سودآور گردید اما از سال 1914 به بعد،تقاضا برای پر کاهش یافت و در اواخر دهه 80 توجه به گوشت و پوست این پرنده باعث رونق مجدد این صنعت شد و تا به امروز این روند ادامه دارد.

اسلاید 4: ویژگی های شترمرغ:بزرگترین پرنده زنده و بی پرواز متعلق به خانواده ratite ها به معنای سینه پهنان   نشخوارکننده اعضای این خانواده بوسیله عدم قدرت پرواز‍،توانایی دویدن و فقدان جناق در استخوان سینه شان شناخته می شوند. این پرندگان بسیار مقاوم بوده و به آسانی می توانند با شرایط گوناگون اقلیمی سازگار شوند. آنها می توانند در چراگاه های فقیری که گاو و گوسفند قادر به رشد و زندگی نیستند،زنده بمانند.

اسلاید 5: شترمرغ گردن و پاهای درازی دارد و می‌تواند با سرعتی در حدود ۶۵ کیلومتر در ساعت بدود. طول قد آن به 2/5 متر و وزن آن به ۱۴۰ تا ۱۷۰ کیلوگرم می‌رسد. پرورش شترمرغ صنعت جديدي است كه در سالهاي اخير درجهان روبه توسعه است. عمر آن حدود 60 ـ 50 سال و محل زندگي آن آفريقا مي باشد و بومی این منطقه است، لذا آب و هواي گرم و خشك را به خوبي تحمل مي كند ولي در ساير اقليم ها از سرد تا گرم نيز مي تواند زندگي كند.گوشت شتر مرغ دارای طبیعتی گرم است و آهن زیادی دارد

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید