صفحه 1:
pee
o>
صفحه 2:
سلاو له
میوانانی تبکوشه ر
5
ماند ونه ناس
صفحه 3:
بهترین مصلْح کسی است
که اصلاح را از خودش
شروع کند
صفحه 4:
شناخت دیگران خردمندی است»
شناخت خود از خرد والاتر است
صفحه 5:
صفحه 6:
تعریف یادگیری معکوس:
آموزش مستقیم و انفرادی به
فرد در خارج از کلاس»
ازطریق فیلم یا هر وسیله ی
آموزشی دیگربه صورت
انفرادى
صفحه 7:
رویکردی آموزشی است که در از
آموززش از فضای گروهی به فضای
شخصی منتقل می شود . درنتیجه
فضاى كروهى به محيط تعامل و
كاربرد مفاهيم واموزرش بويا تبديل
مى شود
صفحه 8:
شود که همه ی دانش اموزان
به محتوا در یک شب قبل از
کلاس روز بعد دسترسی
داشته باشند
صفحه 9:
کلاس درس در روش یادگیری معکوس چگونه است؟
رسیدکی به نبازهای فردی دانش آموز
برنامه ریزی
کار گر وهی
تبدیل کلاس به کارگاه آموزشی
صفحه 10:
دانش آموز در کلاس معکوس:
تکالیف معمولی خودرا( کاربر گ - مجموعه
سئوالات- تمرینات آخر فصل -.....) را
انجام می دهد
به كلاس معكوس كلاس [ + أ هم مى كويند
صفحه 11:
هیچ راهبرد واحدی برای دانش آموزان
همه ی کلاسها و همه ی معلمان وجود ندارد
درآموزش فردی » بنیاد بادگیری معکوس است
صفحه 12:
مولفه های کلاس یادگیری معکوس:
1- همکاری- تلاش همیارانه
۳۲- یادگیری دانش آموز محور |
۳- فضای آموزشی بهینه (تغییر تخته سیاه به تخته
سفید و صفحه ی نمایشکر)
۴- ابحادفضایسفردی
۵- تا کید بر بادگیری نه تدربس
صفحه 13:
۶- زمان کافی
۷- پشتیبانی از طرف مدیران و گروه فناوری
اطلاعات
۸- تامل فکورانه( معلمین دارای فکر عمیق و
مهارت دار)
4- تحول تدریجی در مقابل تغییر انقلابی
صفحه 14:
دانش آموزان در کلاس مردم سالاردایما
درگیر فعالیت های ذیل هستند:
1- تصمیم گیری مشارکتی
2- تفکر انتقادی
3- حل مسئله ی پژوهش محور
4- تعاملات اجتماعی و فعالیت های همیارانه
5- فرصت های یادگیری فعال و تجربی
6- بررسی انتقادی مسایل اجتماعی
صفحه 15:
تقدیر و تشکر لایق و شایسته ی شعا
سروران گرامی که ما را تحمل نمودید.
تهیه کننده : شهاب احمدی .
آمو زگار پایه ی ششم
دبستان حاج اجمد بهنام جو
سال تحصیلی 95/96