آموزشسایر

یادگیری معکوس

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۵ اسلاید ویژه معلمان و دانشجو معلمان

khaksarabdollah

صفحه 1:
pee o>

صفحه 2:
سلاو له میوانانی تبکوشه ر 5 ماند ونه ناس

صفحه 3:
بهترین مصلْح کسی است که اصلاح را از خودش شروع کند

صفحه 4:
شناخت دیگران خردمندی است» شناخت خود از خرد والاتر است

صفحه 5:

صفحه 6:
تعریف یادگیری معکوس: آموزش مستقیم و انفرادی به فرد در خارج از کلاس» ازطریق فیلم یا هر وسیله ی آموزشی دیگربه صورت انفرادى

صفحه 7:
رویکردی آموزشی است که در از آموززش از فضای گروهی به فضای شخصی منتقل می شود . درنتیجه فضاى كروهى به محيط تعامل و كاربرد مفاهيم واموزرش بويا تبديل مى شود

صفحه 8:
شود که همه ی دانش اموزان به محتوا در یک شب قبل از کلاس روز بعد دسترسی داشته باشند

صفحه 9:
کلاس درس در روش یادگیری معکوس چگونه است؟ رسیدکی به نبازهای فردی دانش آموز برنامه ریزی کار گر وهی تبدیل کلاس به کارگاه آموزشی

صفحه 10:
دانش آموز در کلاس معکوس: تکالیف معمولی خودرا( کاربر گ - مجموعه سئوالات- تمرینات آخر فصل -.....) را انجام می دهد به كلاس معكوس كلاس [ + أ هم مى كويند

صفحه 11:
هیچ راهبرد واحدی برای دانش آموزان همه ی کلاسها و همه ی معلمان وجود ندارد درآموزش فردی » بنیاد بادگیری معکوس است

صفحه 12:
مولفه های کلاس یادگیری معکوس: 1- همکاری- تلاش همیارانه ۳۲- یادگیری دانش آموز محور | ۳- فضای آموزشی بهینه (تغییر تخته سیاه به تخته سفید و صفحه ی نمایشکر) ۴- ابحادفضایسفردی ۵- تا کید بر بادگیری نه تدربس

صفحه 13:
۶- زمان کافی ۷- پشتیبانی از طرف مدیران و گروه فناوری اطلاعات ۸- تامل فکورانه( معلمین دارای فکر عمیق و مهارت دار) 4- تحول تدریجی در مقابل تغییر انقلابی

صفحه 14:
دانش آموزان در کلاس مردم سالاردایما درگیر فعالیت های ذیل هستند: 1- تصمیم گیری مشارکتی 2- تفکر انتقادی 3- حل مسئله ی پژوهش محور 4- تعاملات اجتماعی و فعالیت های همیارانه 5- فرصت های یادگیری فعال و تجربی 6- بررسی انتقادی مسایل اجتماعی

صفحه 15:
تقدیر و تشکر لایق و شایسته ی شعا سروران گرامی که ما را تحمل نمودید. تهیه کننده : شهاب احمدی . آمو زگار پایه ی ششم دبستان حاج اجمد بهنام جو سال تحصیلی 95/96

10,000 تومان