کسب و کار مهارت‌های شخصی

یوگا و نحوه پاکسازی چاکراه ها

yoga-7chakra

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یوگا و نحوه پاکسازی چاکراه ها”

یوگا و نحوه پاکسازی چاکراه ها

اسلاید 1: متعادل سازی چاکرا ها در یوگااستاد محترم: سرکار خانم زیبا شوریدهدانشجو: گلناز استیری

اسلاید 2: تمام مواد معدنی، گیاهان، حیوانات، سیالات و اشیا حاصل یک مجموعه بی­نهایت از سلول­ها هستند که انرژی ساطع می کنند. و درون هر سلول، پروتون ها، نوترون ها و الکترون ها، که شامل ذرات زیر اتمی هستند که انرژی خالص هستند.هرچیزی در این عالم انرژی ای که رشد کرده، تغییر می یابد و جاری می شود.این مورد شامل انسان ها نیز می شود و به همین دلیل، درون بدن ما نیز نواحی وجود دارد که نسبت به نواحی دیگر دارای انرژی متراکم تری است.

اسلاید 3: وقتی به خاطر عادات بد، احساسات و الگوهای فکری ناگوار انرژی در کالبدهای ما نامتعادل می شود، بیمار شده و رنج می بریم. به طور کلی می شود گفت، چاکرا ها مراکز انرژی بدن هستند که تعادل در آن ها، موجب تعادل زندگی ما می شود.اطلاعات و انرژی نیروی زندگی را از طریق شبکه های عصبی، هورمون ها و احساسات؛ دریافت و پخش می کنند.انرژی لازم را برای اعضای حیاتی و اصلی ما تامین می کنند.اگر این مراکز به خوبی کار نکنند، اعضای حیاتی و اصلی ما ضعیف و بیمار خواهند شد؛ چرا که برای درست کار کردن انرژی حیاتی کافی را ندارند. در صورتی که چاکراها در تعادل باشند، انسان را به تکامل خود نزدیکتر می کنند و می توان هر مشکل جسمی یا روحی را درمان کرد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید