کسب و کار برنامه‌ریزی

یکپارچگی خدمات دولت الکترونیک با بکارگیری واسط استاندارد سرویس های الکترونیک

vasete_estandarde_servichaye_electronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یکپارچگی خدمات دولت الکترونیک با بکارگیری واسط استاندارد سرویس های الکترونیک”

یکپارچگی خدمات دولت الکترونیک با بکارگیری واسط استاندارد سرویس های الکترونیک

اسلاید 1: اراﺋﻪ دهنده:بلال مدحجیکپارچگی خدمات دولت الکترونیک با بکارگیری واسط استاندارد سرویس های الکترونیک (Enterprise Service Bus)

اسلاید 2: مروری بر درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران

اسلاید 3: شامل هر سرویسی که سازمان به ذینفعان داخلی و خارجی اراﺋﻪ می دهد.اراﺋﻪ سرویس های کسب و کار بصورت الکترونیک در قالب خدمات الکترونیک.اراﺋﻪ سرویس های کسب و کار به پرتال ملی خدمات الکترونیک در قالب سرویس های وبی (Web Service).Web Service یکی از راهکار های اراﺋﻪ سرویس های کسب و کار بصورت الکترونیک نه تنها راه حل.سرویس های کسب و کار (Business Service)

اسلاید 4: مدل مفهومی زیر ساخت ارتباطی خدمات الکترونیککاربرانخدمات دوره ایخدمات بیمه و بانکیخدمات پست و مخابراتیBusiness ServicePortal Serverدرگاه ملی خدمات الکترونیکBusiness ServiceBusiness Service

اسلاید 5: سیستم های چابک : معماری سازمانی سرویس گرا ، سازمان را قادر می سازد سیستم های خود را هم از جهت کارکرد سیستمی و هم از جهت تغییر جغرافیایی و ارتقاء سکو تغییر دهد.نگاشت مستقیم فرآیندهای کسب و کار به اجزاء و مفاهیم موجود در فناوری اطلاعات.توسعه تدریجی و تکاملی تعریف سرویس ها.ارتقای سیستم های اطلاعاتی بجای جایگزینی یکجای آنها.لزوم بهبود معماری موجود

اسلاید 6: یکپارچگی آسان سیستم ها و سکوها.استفاده مجدد از کد برنامه و سیستم های موجود.عدم وابستگی به محل استقرار سرویس ها ، در رابطه با سرویس هایی که از طریق پرتال قابل دسترس هستند (Location Transparency).اعمال سیاست های امنیتی واحد و متمرکز.مدیریت و مانیتورینگ متمرکز.لزوم بهبود معماری موجود

اسلاید 7: کاهش هزینه توسعه و نگهداری سیستم ها.استفاده از پروتکل ها و استاندارد های مطرح در زمینه برقراری ارتباط ما بین سیستم ها.مدیریت گردش کار و ارتباط ما بین سرویس ها.لزوم بهبود معماری موجود

اسلاید 8: Portal Serverدرگاه ملی خدمات الکترونیکESBBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness Serviceکاربرانراهبر ESBخدمات دوره ایخدمات بیمه و بانکیخدمات پست و مخابراتیبهبود مدل مفهومی زیر ساخت ارتباطی خدمات الکترونیکمدیریت متمرکز سرویس ها

اسلاید 9: پل ارتباطی ما بین پرتال و سیستم های اراﺋﻪ دهنده سرویس های الکترونیک.امکان معرفی سرویس کسب و کار به ازای هر خدمت الکترونیک.مدیریت گردش کار و ارتباط ما بین سرویس های کسب و کار معرفی شده.اعمال سیاست های امنیتی واحد و متمرکز در قالب سرویس های امنیتی.واسط استاندارد سرویس های الکترونیک (Enterprise Service Bus)

اسلاید 10: مدیریت و مانیتورینگ متمرکز در قالب سرویس های نظارتی و اراﺋﻪ کنسول مدیریتی مبتنی بر وب.قابلیت یکپارچگی با ابزارهای هوشمند تحلیل داده و فعالیت (به عنوان مثال ابزار Business Activity Monitoring).امکان برقراری ارتباط با سیستم های موروثی (Legacy Systems) با استفاده از پروتکل ها و استاندارد های مطرح در زمینه برقراری ارتباط ما بین سیستم ها.نصب و راه اندازی بجای برنامه نویسی.واسط استاندارد سرویس های الکترونیک (Enterprise Service Bus)

اسلاید 11: ESB ، پل ارتباطی ما بین سیستم ها در سطح سازمانmainframeFTP ServerApplication ServerDatabase ServerMail ServerESBBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServicePortal Serverکاربرانراهبر ESB

اسلاید 12: مدل مفهومی پیشنهادی در اراﺋﻪ سرویس های پرداخت الکترونیکPortal Serverدرگاه های پرداخت الکترونیک بانک های کشورESBBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness Serviceکاربرانراهبر ESBواسط اراﺋﻪ دهنده سرویس های بانکی ملتسامانصادراتپارسیانتجارتسپه

اسلاید 13: ESB ، پل ارتباطی ما بین سیستم ها در سطح دولت الکترونیکESBESBESBسرویس دهندگانسرویس دهندگانسرویس دهندگانسرویس های بانکیسرویس های مخابراتیسرویس های بورس و بازرگانی

اسلاید 14: ESBESBESBسرویس دهندگانسرویس دهندگانسرویس دهندگانکاربرانPortal Serverدرگاه ملی خدمات الکترونیکESB دولت الکترونیکسرویس های بانکیسرویس های مخابراتیسرویس های بورس و بازرگانی

اسلاید 15: معرفی قابلیت های ESB

اسلاید 16: مبدل (Adapter) در ESBESBmainframeDatabase ServerFTP ServerApplication ServerApplication ServerAdapterAdapterAdapterAdapterAdapter

اسلاید 17: مبدل (Adapter) در ESBESBmainframeDatabase ServerFTP ServerApplication ServerApplication ServerAdapterAdapterAdapterAdapterAdapterBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness Service

اسلاید 18: سرویس های همنوایی (Orchestration Service)ESBmainframeDatabase ServerFTP ServerApplication ServerApplication ServerAdapterAdapterAdapterAdapterAdapterBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness ServiceBusiness Serviceراهبر ESB

اسلاید 19: امنیت در ESBClient Applicationفراخواننده سرویسESBاحراز هویت پیغامپایگاه داده امنیت رمز نگاریپیامپیام رمزنگاری شدهسرویس دهنده

اسلاید 20: دسترسی شفاف به سرویس ها (Location Transparency)Client Applicationفراخواننده سرویسESBProxy Serviceانباره اطلاعات دسترسی به سرویس ها(Service Registry)دسترسی به سرویس مورد نظرپیامسرویس دهندهپیامجستجوی سرویس

اسلاید 21: FTP ServerApplication Serverدرگاه پرداخت الکترونیکتبدیل فرمت فایل در ESBفایلCSVESBفایلXMLAdapterAdapter

اسلاید 22: پشتیبانی از پرتکل های ارتباطی مختلف

اسلاید 23: مدیریت و مانیتورینگ سرویس ها

اسلاید 24: مدیریت و مانیتورینگ سرویس ها

اسلاید 25: مدیریت و مانیتورینگ سرویس ها

اسلاید 26: محصولات متن باز ESB پیشنهادی

اسلاید 27: WebSphere Enterprise Service BusOracle Service Bus)بخشی از محصول (Oracle Fusion Middleware 11gمحصولات تجاری ESB پیشنهادی

اسلاید 28: مراحل استقرار معماری سرویس گرا در سطح سازمانتعریف سرویس های همنوایی و کسب و کار.نصب و راه اندازی یک محصول ESB.ثبت اطلاعات سرویس های همنوایی و کسب و کار در انباره اطلاعات سرویس ها (Service Registry).معرفی سرویس های همنوایی و کسب و کار به ESB.فراخوانی سرویس های کسب و کار موجود در ESB از طریق پرتال خدمات الکترونیک.

اسلاید 29: پایان

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید