علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری

p1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 18 اسلايد یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری پاورپوینت مقطع کارشناسی ارشد(رشته فناوری اطلاعات)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1378 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری”

یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری نام استاد: ارایه دهنده:

اسلاید 3: مقدمه سیستم‌های توصیه‌گر (RSها) ابزاری برای جستجوی اطلاعات می‌باشند که سربار اطلاعاتی را کاهش می‌دهند و این کار را با ارائه‌ی پیشنهادات مستقیم مواردی انجام می‌دهند که احتمالا برای نیازها و ترجیحات کاربران مناسب هستند. در بسیاری از مواقع، موارد توصیه شده توسط گروهی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد Recommender Systems (RSs)

اسلاید 4: دلایل استفاده از استراتژی‌های ادغام ترجیحات به دلیل وجود اختلاف و تناقض بین ترجیحات اعضای گروه، پیشنهاد موارد و اماکن به یک گروه عمل پیچیده‌ای است. برای رسیدگی به این چالش، تعداد زیادی از مطالعات پژوهشی انجام شده بر روی سیستم‌های توصیه‌گر گروهی

اسلاید 5: روش انتقاد در مذاکرات واقعی و طبیعی پیاده‌سازی شده است و کاربران می‌توانند به موارد پیشنهاد شده با ارائه‌ی بازخورد به هر ویژگی خاص پاسخ دهند. به عنوان مثال، پاسخ کاربری که بدین صورت است: مشابه این را به من نشان بده، ولی ارزان‌تر باشد، یک مسیر انتقادی بر روی ویژگی قیمت برای مورد پیشنهاد شده خواهد بود.

اسلاید 6: سناریوی برنامه‌ی کاربردی پیشنهادی منطق طراحی تعاملی سیستم پیشنهادی از مطالعاتی به دست آمده است که در مورد نظریه‌ی عملکرد تصمیم‌گیری گروهی هستند، نظریه‌های تصمیم‌گیری گروهی به این امر اشاره دارند که وقتی گروه با وظایفی روبرو شد که باید در آن مورد تصمیم‌گیری گروهی صورت می‌گرفت، آنگاه در واقع چهار مرحله برای این کار لازم است: آشنایی و جهت‌یابی بحث-بحث-تصمیم‌گیری-پیاده‌سازی

اسلاید 7: مرحله‌ی بحث این مرحله در واقع مرکز پردازش اطلاعاتی است که کاربران معمولا با تکیه بر آن به یک تصمیم نهایی می‌رسند. به طور دقیق‌تر، بررسی این مسئله که چگونه می‌توان بحث گروهی را با ارائه‌ی یک محیط گفتگو (چت) پشتیبانی نمود، محیطی مناسب و راحت برای اعضای گروه تا افکار و عقاید خود را بیان نموده و به تعامل با یکدیگر و همچنین به تعامل با سیستم بپردازند. از دید سیستم، از طریق نوشته‌های مربوط به چت که متشکل از پیام‌ها و اقدامات رد و بدل شده است، می‌توان تعاملات میان کاربران را ردیابی نمود، و برای استنتاج اطلاعاتی در مورد تغییرات ترجیحات کاربران از آن استفاده نمود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید