کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری

تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 18 اسلايد یک سیستم توصیه‌گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری پاورپوینت مقطع کارشناسی ارشد(رشته فناوری اطلاعات)

donya.tarik99

صفحه 1:
Ree)

صفحه 2:
یک سیستم توصیه گر گروهی مبتنی بر چت (گفتگو) برای حوزه گردشگری نام استاد: ۱

صفحه 3:
سیستم‌های توصیه‌گر (9ها) ابزاری برای حستجوی اطارعات می‌باشند که سربار اطلاعاتی را کاهشس م‌دهند وی کار راباارانهی بشتهادات تشم مواردی آنعاه مي‌دهند که | حتمال براى نيازها 5 ترجیحات ‎eee‏ مناسب ‎sp ae‏ بسيارى 2 مواقع» لك لي يكن توسط گروهی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد (855) 5۷5۲6۲5 66۵۲۱۲۲۱۵۲۵6۲

صفحه 4:
دلابل استفاده از استراتزىهاى ادغام ترجيحات به دليل وجود اختلاف و تناقض بين ترجيحات اعضاى كروهء ييشنهاد موارد و اماكن به يك كروه عمل بيجيدهاى است. براى رسيدكى به اين جالشء تعداد زيادى از مطالعات يزوهشى انجام شده بر روی سیستم‌های توصیه گر گروهی

صفحه 5:
روش انتقاد eee cere) ei fe TOS Reon eS ote ae te Roe ‏ارائهدى بازخورد به هر ويزكى خاص ياسخ دهند. به عنوان مثال» ياسخ كاربرى كه بدين صورت‎ ت: "مشابه این را به من نشان بده. ولی ارزان‌تر باشد "» یک مسیر انتقادی بر روی ویژگی "قیمت " برای مورد پيشنهاد شده خواهد بود.

صفحه 6:
CES SLAC LCS RUT Sl BERS ps SF Salle] ‏ای ای سای رای یت‎ glow, ‏عملكرد تصميمكيرى كروهى هستند. نظريههاى تصميم كيرى كروهى به اين امر اشاره دارند‎ 0 ‏ا ا ا‎ ‏ات‎ تصميم كيرى-ييادهسازى

صفحه 7:
ا اين مرحله در واقع مركز يردازش اطلاعاتى است كه كاربران معمولا با تكيه بر آن به يك تصميم نهايى مىرسند. به طور دقيقترء بررسى اين مسئله كه جكونه مىتوان بحث كروهى را با اراكدى يك محيط كفتكو (جت) يشتيبانى نمود. محيطى مناسب و راحت براى اعضاى كروه تا افکار و عقاید خود را بیان نموده و به تعامل با یکدیگر و همچنین به تعامل با سیستم را او ی ری ی رانا رن و بدل شده استء مىتوان تعاملات ميان ۱ ‎ellen oypes‏ ی رن ار

صفحه 8:
سیستم توصیه‌گر گروهی واسط مبتنى بر كفتكو (جت) به نام 150310106 5 دارد برای پیشنهاد اماکن دیدنی در شهر

صفحه 9:
000 0 pee rye ere pec Cornea e)

صفحه 10:
یک چت گروهی و چت گروهی با موارد پیشنهاد شده

صفحه 11:
توصيههاى كروهى و ييشنهاد انتخاب

صفحه 12:
ee ae Re ‎STSGroup‏ , جیحاتک ‎EPs‏ ین کف رلیند تصمیم‌گیری‌گروهیدر حا لد ‎seat‏ تیاه ‎a‏ آن‌دسته از ترجيحاتكاربر كه در يكب ‎ob‏ ‎Es 2 i‏ ) سازگار باشن يستماز لنها بيلق ‎reel 7 ore‏ 20 دكار نباشد 3 طور عمدم ب ‎ses‏ تگی‌دارد. ب مب يستم بر لقداماتلعضائك روه در جین ‎eared Veen teat Tepe ns‏ 1 فعلیک ایبر در زمینه‌ی خاصیلستنتاج نماید سیستملیریده را بالستفاده از مدلک ردن‌تابع. 5 ‏ایبرن‌و یاددگیرینبر لساسمشاهدت‌خود از ارزیابیایک اربرلناز مناطق‌مورد علقه پیادمساز ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
مراحل ارزيابى ۱ ne kT cd پیشنهادی را به صراحت در بازخورد بیان کنند. بنابراین اطلاعاتی که در مورد اهمیت. ویژگی‌های مورد الا رز رد دی تون تا داده شدهاند از دست خواهد رفت. از اين روء ما به جاى سح ‎Be‏ لا 1 vege Fcc Caner Irom WE Sen pe are pes آمده استد به طور خاصء كاربران مى توانند مكانهاى مورد علاقه (01ها) بيشنهاد شده در يك جته كروهى ۱۳ ‏ا‎ yb) ات ل ا ا ا را 1 ا 1]66)؛ یا بدون ارزیابی رها (يعنى نه موافق باشند و نه مخالف)؛ يا دوست نداشته باشند (مخالف باشند. يعنى ©![0151).

صفحه 14:
ا ۱9 ‏م ل ل ا ا‎ nee RTS SO Aa ae ee Ie ee ene eae ad ‏معنى رضايت كروه براى بازديد از مكان مورد علاقهاى (01) كه در نهايت توسط كروه جهت بازديد انتخاب‎ 2 ‏شده است. از مقیاس قابلیت استفاده ل ل الب ل ا ل تل‎ ‏ارزیابی پارامتر قابلیت استفاده از سیستم 10ا5)5۲0 5 استفاده شده است.‎

صفحه 15:
SSC Le ROT ORIG Reve ome ‏ا ل‎ es | Sane RewCle tir tive} ‏و رضايت كاربران اذ انتخاب را كزارش مىدهيم.‎ 111213 74 5

صفحه 16:
یفیت توصیه‌ها ares ‏محانف ا ار اد‎ Pea es Pees come | ‏ا برحب | موافق ابرحست‎ | BS (Ss thas ea par pare ern aren Cen

صفحه 17:
| ‏ی‎ meena ae cer Be wera oss eae Cece ‏ا ل ل ا‎ CS oa ed ‏ال شاك ل لي ار د ا نا‎ | 8 ‏ل اس‎ eevee feat) ary eer) gg rca Neen ne age, ‏پیشنهادی, بازخورد کاربران را در حین بحث گروهی استخراج می‌کند تا تعریف توابع ترجیحات کلربران را در‎ ‏سیستم بووزوسانی کنه, بتابراین مطاله‌ای با کاربران واقمی تسام کاده و قبلیت استفاده از سیستم. کیفیت‎ SE ‏یستم ما بیشتر از یک معیار استاندارد است و همچنین لین سیستم کیفیت بالایی از توصیه‌ی درک شده و رضای"‎ ‏بالا از انتخاب گروهی را ارائه می‌دهد.‎

صفحه 18:
يا تشكر اإر لوده شما

39,000 تومان