فروش و بازاریابی

۱۰ اشتباه نابخشودنی بازاریابی

10_eshtebahe_nabakhshudaniye_bazaryabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “۱۰ اشتباه نابخشودنی بازاریابی”

۱۰ اشتباه نابخشودنی بازاریابی

اسلاید 1: 1 کانال تلگرامی بانک پاور پوینت @PptBank https://telegram.me/joinchat/CrBIZT1leC0x3lRhxgL_5g

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: 310 اشتباه نابخشودنی بازاریابی

اسلاید 4: Ten Deadly Marketing Sins Signs and Solutions By: Philip KotlerPrentice Hall Publication 2004از این کتاب دو ترجمه با عنوان ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی موجود است:1) ترجمه دکتر کامبیز حیدر زاده ، انتشارات کسا کاوش2) ترجمه دکتر عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات پژوهشهای بازرگانی

اسلاید 5: ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی51) شرکتها به مقدار کافی بازارگرا و مشتری مدار نیستند.2) شرکتها به طورکامل مشتریان هدف خود را نمی شناسند.3) شرکتها نیاز دارند تا رقبای خود را بهتر تعریف کنند و آنها را زیر نظر داشته باشند.4) شرکتها روابط خویش با ذینفع هایشان را به شیوه مناسبی اداره نمی کنند.5) شرکتها در پیدا کردن فرصت های جدید مهارت لازم را ندارند.

اسلاید 6: 6ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی6) فرایند برنامه ریزی بازاریابی شرکت ها اثر بخش نیست.7) خط مشی کالاها و خدمات شرکت ها نیاز به کنترل بیشتری دارد.8) مهارت های ایجاد نام تجاری و ارتباطات شرکت ها ضعیف است. 9) شرکت ها برای اجرای اثر بخش و کارای بازاریابی به خوبی سازماندهی نشده اند.10) شرکت ها حداکثر استفاده را از فن آوری های جدید نمی نمایند.

اسلاید 7: 71 شر کت ها به اندازه کافی بازار گرا و مشتری مدار نیستند.

اسلاید 8: 8بازارگرا نبودن شرکت به اندازه کافیعلائم:شناسایی ضعیف بخش های بازاراولویت بندی ناکافی بخش های بازارفقدان مدیر برای بخش های بازار

اسلاید 9: 9راه حل ها:تکنیک های پیشرفته بخش بندی بازار را بکار بگیرید.از قبیل: - بخش بندی براساس منفعت - بخش بندی براساس ارزش - بخش بندی براساس وفاداریبرای مهمترین بخش های بازار اولویتهای بالاتری در نظر بگیرید.کارکنان فروش را تخصصی نمایید.

اسلاید 10: 10کافی نبودن جهت گیری مشتری گرایانهعلائم:اغلب کارکنان فکر میکنند که این وظیفه بازاریابی و فروش است که به مشتریان خدمات عرضه نماید.هیچگونه برنامه آموزشی جهت ایجاد فرهنگ مشتری گرایانه در سازمان وجود ندارد.هیچگونه برنامه انگیزشی جهت رفتار ویژه و مطلوب با مشتریان وجود ندارد.

اسلاید 11: 11راه حل ها:در راس هرم سازمانی سلسله مراتب مشخصی را از ارزش مشتریان برای شرکت ایجاد نمایید.فعالیت هایی را بکار گیرید که منجر به مشتری گرایی بیشتری خواهند شد.ارتباط مشتریانی که از شرکت سوال،پیشنهای و شکایت دارند را از طریق تلفن،دورنگار و پست الکترونیک آسان نمایید و با سرعت به آنها پاسخ دهید.

اسلاید 12: 122شرکت ها به طور کامل مشتریان هدف خود را نمی شناسند.

اسلاید 13: 13علائم:اطلاعات ضعیف در مورد مشتریان هدف مشتریان ، محصول شما را با نرخ مورد انتظار خریداری نمی نمایند و فروش محصولات رقبا بهتر است.کالاهای مرجوعی و شکایات مشتریان در سطح بالایی قرار دارد.

اسلاید 14: 14راه حل ها:تحقیقات بازارکامل تر و علمی تری را انجام دهید.ازتکنیک های تحلیلی بیشتری بهره برداری نمایید.گروه های کانون متشکل از مشتریان و واسطه ها را ایجاد نمایید.نرم افزار روابط با مشتریان بازاریابی را نصب کنید و اطلاعات بیشتری را جستجو نمایید.

اسلاید 15: 153 شرکت ها به تعریف رقبا و تحت نظر قرار دادن آنها نیاز دارند.

اسلاید 16: 16علائم:شرکت شما بیش از حد برروی رقبای نزدیک تمرکز می کند و رقبای دور و فن آوری های مخرب خلاق را نادیده می گیرد.شرکت شما فاقد یک سیستم جمع آوری و پخش اطلاعات محرمانه رقابتی است.

اسلاید 17: 17راه حل ها:یک فرد یا یک اداره را برای نظارت بر اطلاعات محرمانه رقابتی مامور نمایید.کارکنان شرکت های رقیب را استخدام نمایید.مراقب هر فن آوری جدیدی که ممکن است به شرکت آسیب وارد نماید،باشید.

اسلاید 18: 184شرکت ها روابط خویش با ذینفع هایشان را به شیوه مناسبی اداره نمی کنند.

اسلاید 19: 19علائم:کارکنان شما خوشحال نیستند.شما بهترین تامین کنندگان را جذب نکرده اید.شما بهترین توزیع کنندگان را ندارید و واسطه های شما خوشحال نیستند.سرمایه گذاران شما راضی نیستند.

اسلاید 20: 20راه حل ها:از تفکر جمع- صفر به سمت تفکر جمع- مثبت حرکت کنید.کارکنان خود را بهتر مدیریت کنید.روابط با تامین کنندگان را بهتر مدیریت کنید.توزیع کنندگان و واسطه ها را بهتر مدیریت کنید.سرمایه گذاران را بهتر مدیریت کنید.

اسلاید 21: 215شرکت ها در پیدا کردن فرصت های جدید،عملکرد مطلوبی ندارند.

اسلاید 22: 22علائم:شرکت شما هیچگونه فرصت جذاب و مطلوب جدیدی را در سال های اخیر شناسایی نکرده است.ایده های جدید را که شرکت شما عرضه کرده است، عمدتاً با ناکامی مواجه گردیده اند.

اسلاید 23: 23راه حل ها:سیستمی را جهت برانگیختن جریان ایده های جدید از شرکای خود ایجاد نمایید.از سیستم خلاقیت برای خلق ایده های جدید بهره برداری نماید.

اسلاید 24: 246فرآیند برنامه ریزی بازاریابی شرکت ها اثربخش نیست.

اسلاید 25: 25علائم:برنامه بازاریابی شما فاقد اجزا یا منطق مناسب است.برنامه های شما فاقد ابزارهایی برای شبیه سازی عواقب مالی راهبردهای جایگزین است.برنامه های شما فاقد گزینه های اقتضایی است.

اسلاید 26: 26راه حل ها:یک برنامه با چارچوب استاندارد شامل تجزیه و تحلیل موقعیت،تجزیه و تحلیل نقاط قوت،ضعف، فرصت و تهدید ، موضوعات کلیدی ، اهداف ، راهبرد، رویه ها،بودجه و کنترل را تدوین کنید.از بازاریابان بپرسید که اگر 20 درصد بودجه بیشتر و یا 20 درصد بودجه کمتر به آنها اختصاص داده شود چه تغییراتی را ایجاد خواهند کرد.یک برنامه سالیانه پاداش بازاریابی را با جایزه هایی به بهترین طرح ها و عملکردها اجرا نمایید.

اسلاید 27: 277خط مشی های کالاها و خدمات شرکت ها نیاز به کنترل بیشتری دارد.

اسلاید 28: 28علائم:محصولات شرکت بیش از حد نیاز است و تعدادی از آنها زیان آور هستند.شرکت خدمات بسیار زیادی را به صورت رایگان ارائه می نماید.شرکت در فروش محصولات و خدمات مکمل به مشتریان ضعیف است.

اسلاید 29: 29راه حل ها:شرکت نیاز به ایجاد یک سیستم برای پیگیری و ردیابی محصولات ضعیف و اصلاح یا حذف آنها دارد.شرکت باید خدمات را در سطوح مختلف، عرضه و قیمت گذاری نماید.شرکت باید فرایندهای خود را برای فروش محصولات مکمل و محصولات با کیفیت بالاتر بهبود بخشد.

اسلاید 30: 308مهارت های ایجاد نام تجاری و ارتباطات شرکت ها ضعیف است.

اسلاید 31: 31علائم:بازار هدف،شرکت شما را نمی شناسد.نام تجاری شما در مقایسه با سایر نام های تجاری،متمایزتر و بهتر نیست.شرکت،بودجه ابزار ارتباطی خود را همه ساله به صورت تقریبا یکسانی اختصاص می دهد.شرکت،تاثیر مالی سرمایه گذاری بر روی برنامه های مختلف تشویقی و ترغیبی را ارزشیابی نمی کند.

اسلاید 32: 32راه حل ها:راهبردهای ایجاد نام تجاری و اندازه گیری نتایج را بهبود بخشید.بودجه را به سمت ابزارهای ارتباطی که دارای اثربخشی فزاینده ای هستند، سوق دهید.در مدیران بازاریابی تفکر مالی را توسعه دهید و از آنها بخواهید که قبل از درخواست بودجه،تاثیر نرخ بازگشت سرمایه را تخمین بزنند.

اسلاید 33: 339شرکتها برای اجرای اثربخش و کارای بازاریابی،به خوبی سازماندهی نشده اند.

اسلاید 34: 34علائم:به نظر نمی رسد که سرپرستی بازاریابی خیلی اثربخش باشد.کارکنان فاقد مهارت های بازاریابی مورد نیاز قرن بیست و یکم هستند.بین بخش بازاریابی و فروش و سایر بخشهای شرکت ، روابط مطلوبی وجود ندارد.

اسلاید 35: 35راه حل ها:رهبر قوی تری را برای تصدی معاونت بازاریابی بگمارید.مهارت های جدیدی را در بخش بازاریابی ایجاد کنید.روابط بین بخش بازاریابی و سایر بخشهای شرکت را بهبود بخشید.

اسلاید 36: 36مهارتهای جدید بازاریابیجایگاه یابیمدیریت دارایی های نام تجاریمدیریت روابط با مشتریان و بازاریابی پایگاه دادهمدیریت روابط با شرکامرکز ارتباطات شرکتبازاریابی اینترنتی

اسلاید 37: 37روابط عمومی بازاریابیبازاریابی خدمات و بازاریابی تجربیارتباطات یکپارچه بازاریابیتجزیه و تحلیل سودآوریمهارت های بازارآفرینی

اسلاید 38: 38روابط معاونت بازاریابی با سایر معاونت های شرکتبازاریابی و فروشبازاریابی،تحقیق و توسعه و مهندسیبازاریابی و تولیدبازاریابی و خریدبازاریابی و حسابداریبازاریابی و مالی

اسلاید 39: 3910شرکت ها حداکثر استفاده را از فن آوری های جدید نمی نمایند.

اسلاید 40: 40علائم:شرکت حداقل استفاده را از اینترنت نموده است.سیستم خودکار فروش شرکت کهنه و قدیمی است.شرکت هیچگونه سیستم خودکار بازار را عرضه نکرده است.کارکنان بازاریابی فاقد مدلهای پشتیبانی تصمیم هستند.استفاده کم کارکنان از سیستم راهنمای بازاریابی

اسلاید 41: 41راه حل ها:از اینترنت بیشتر استفاده کنید.سیستم خودکار فروش را بهبود بخشید.سیستم خودکار بازار را جهت تصمیم گیریهای تکراری بازاریابی بکار گیرید.مدل تصمیم گیری رسمی بازاریابی را توسعه دهید.سیستم های راهنمای بازاریابی را توسعه دهید.

اسلاید 42: 42ده فرمان بازاریابی اثربخش

اسلاید 43: 431) شرکت ها ، بازارهای خود را تقسیم نمایند ، بهترین بخشها را انتخاب کنند و جایگاه مستحکمی را در هریک از بخش های منتخب توسعه دهند.2) شرکتها باید نیازها ، ادراکها ، ترجیحات و رفتار مشتریان خود را مشخص کنند و ذینفعهای شرکت را برانگیزند تا حداکثر توان خود را جهت ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان بکار گیرند.3) شرکتها باید رقبای عمده خود و نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسند.

اسلاید 44: 444) شرکتها باید با ذینفع های خود روابط مشترکی ایجاد نمایند و با سخاوتمندی به آنها پاداش دهند.5) شرکتها باید سیستمهایی را برای شناسایی فرصتها ، درجه بندی آنها و انتخاب بهترین فرصتها،توسعه دهند.6) شرکتها باید یک سیستم برنامه ریزی بازاریابی را اداره نمایند که منجر به برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت هوشمندانه گردد.7) شرکتها باید کنترل قوی را بر آمیخته کالاها و خدمات خود اعمال نمایند.

اسلاید 45: 458) شرکتها باید با بهره برداری از موثرترین و کاراترین ابزارهای ارتباطی و تشویقی و ترغیبی ،نام های تجاری قوی ایجاد کنند.9) شرکت ها باید در بین معاونت های مختلف خود،رهبری بازاریابی و روحیه کار گروهی را ایجاد نمایند.10) شرکتها باید به طور مداوم از فن آوریها استفاده نمایند تا بتوانند در کسب مزیت رقابتی موفق گردند.

اسلاید 46: موفق و پیروز باشید.46

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید