صفحه 1:
0 فرمان برای مشتریان رسانه
10 Commandments for Media
Consumers
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
پیچیدگی
صفحه 3:
در دنیای چندرسانهای امروز دریافت اطلاعات درباره رقتار مشتربان از طریق تحقیقات و ابزارهای
رسانهای میتواند هوش تجاری ما را بالا برده و دیدگاه ما را نسبت به ذهنیت مشتریان بالا ببرد.
رای موفقیت در بازاریابی شما باید مشتریان خود را شناسایی کنید. برای نمونه تحقیقات شرکتهای
آمارگیری در خصوص ميان بهرهبرداری از تبلیغات رسانهای مبنی بر دسترسی 50 درصد از آمریکاییهای
بالای دوازده سال به تبلیغات اینترنتی و استفاده وسیع کارمندان از اخبار رادیوبی صبحگاهی در مسیر
رفتن به سر کار در سیاستگذاریهای رسانهای و بازگشت سرمایه کمک بزرگی به شرکتهای تجاری
میکند. تلویزیون هنوز ارزشمندترین رسانه در میان افراد بالای چهل و پنج سال به شمار میرود.
شرکتهای تحقیقاتی آمروزه به دتبال تغییر رفتارهای استفاده از رسانه در بين مخاطبان هستند. مخاطبین
این زا استفادهکنندگان رسانههای جمعی هستند. اين ابزار که یک چکلیست است, به استفادهکنندگان
اين آگاهی را میدهد تا ارزیابی صحیحی از رسانههای جمعی داشته باشند. اين چکلیست برای مخاطبین
هممی انواع رسانههای جمعی اعم از بینندگان, خوانندگان و شنوندگان کاربرد دارد. ارائهکننده gil ابزار؛
آقای "هملینک" با ارائهی اين ابزار به دنبال آن بود که در برابر قوانین سختگیرانه. خطوط راهنمایی برای
عموم مردمی که از رسانههای جمعی استفاده میکنند, قرار دهد. این ده فرمان عبارتند از: 1- یک
مصرفكتلده دقيق و بطير باقيد. 2 بد طور فعال با فرگوته ساشوری مبارزه کید 3 مالمی در
استقلال تحریریه ایجاد نکنید. 4- هیچگونه رفتار جنسی و یا نژادپرستانه را از طرف رسانه قبول نکنید. 5-
دنبال منابع جایگزینی برای اطلاعات باشید. 6- برای منابع چندگانه اطلاعات مطالبه کنید. 7- حریم
خصوصی خود را محافظت کنید. 8- خودتان باشید و یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات باشید. sly هر
کلمهای که از دهانتان خارج میشود پاسخگو باشید. 9- خود را ژورنالیسم خراب شده. مزدورانه و با
متعصب داخل نکنید. 10- از تولیدکنندگان رسانهها درخواست پاسخگویی داشته باشید.
صفحه 4:
ابزارهای مرتبط
۱
Ue
i
کاربردها
صفحه 5:
منایع مورد
مروی كار ا
wren Cee
a
1
صفحه 6:
تین یروت HAR هه
aagheisg, 0
solar
اح