کسب و کار فروش و بازاریابی

۱۰ فرمان برای مشتریان رسانه – ۱۰ Commandments for Media Consumers

3-10-Commandments-for-Media-Consumers

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “۱۰ فرمان برای مشتریان رسانه – ۱۰ Commandments for Media Consumers”

۱۰ فرمان برای مشتریان رسانه – ۱۰ Commandments for Media Consumers

اسلاید 1: 10 فرمان برای مشتریان رسانه10 Commandments for Media ConsumersMGTools.ir

اسلاید 2: عنوان10 فرمان برای مشتریان رسانهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعارتباطات و مهارت هاسطحفردی / سازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: در دنیای چندرسانه‌ای امروز دریافت اطلاعات درباره رفتار مشتریان از طریق تحقیقات و ابزارهای رسانه‌ای می‌تواند هوش تجاری ما را بالا برده و دیدگاه ما را نسبت به چگونگی ذهنیت مشتریان بالا ببرد. برای موفقیت در بازاریابی شما باید مشتریان خود را شناسایی کنید. برای نمونه تحقیقات شرکت‌های آمارگیری در خصوص میزان بهره‌برداری از تبلیغات رسانه‌ای مبنی بر دسترسی 50 درصد از آمریکایی‌های بالای دوازده سال به تبلیغات اینترنتی و استفاده وسیع کارمندان از اخبار رادیویی صبحگاهی در مسیر رفتن به سر کار در سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای و بازگشت سرمایه کمک بزرگی به شرکت‌های تجاری می‌کند. تلویزیون هنوز ارزشمندترین رسانه در میان افراد بالای چهل و پنج سال به شمار می‌رود. شرکت‌های تحقیقاتی امروزه به دنبال تغییر رفتارهای استفاده از رسانه در بین مخاطبان هستند. مخاطبین این ابزار، استفاده‌کنندگان رسانه‌های جمعی هستند. این ابزار که یک چک‌لیست است، به استفاده‌کنندگان این آگاهی را می‌دهد تا ارزیابی صحیحی از رسانه‌های جمعی داشته باشند. این چک‌لیست برای مخاطبین همه‌ی انواع رسانه‌های جمعی اعم از بینندگان، خوانندگان و شنوندگان کاربرد دارد. ارائه‌کننده این ابزار، آقای هملینک با ارائه‌ی این ابزار به دنبال آن بود که در برابر قوانین سختگیرانه، خطوط راهنمایی برای عموم مردمی که از رسانه‌های جمعی استفاده می‌کنند، قرار دهد. این ده فرمان عبارتند از: 1- یک مصرف‌کننده دقیق و بصیر باشید. 2- به طور فعال با هرگونه سانسوری مبارزه کنید. 3- مانعی در استقلال تحریریه ایجاد نکنید. 4- هیچگونه رفتار جنسی و یا نژادپرستانه را از طرف رسانه قبول نکنید. 5- دنبال منابع جایگزینی برای اطلاعات باشید. 6- برای منابع چندگانه اطلاعات مطالبه کنید. 7- حریم خصوصی خود را محافظت کنید. 8- خودتان باشید و یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات باشید. برای هر کلمه‌ای که از دهانتان خارج می‌شود پاسخگو باشید. 9- خود را ژورنالیسم خراب شده، مزدورانه و یا متعصب داخل نکنید. 10- از تولیدکنندگان رسانه‌ها درخواست پاسخگویی داشته باشید.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطنظریه برجسته‌سازیAgenda Setting Theory نظریه کاشتCultivation Theory نظریه وابستگیDependency Theory نظریه ترغیب‌سازیPersuasion Theory مزایاسادگی و راحتی کار بااین ابزارمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیارزیابی رسانه‌های جمعی از وجوه مختلفکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان