کسب و کاربرنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی شراکت

صفحه 1:

صفحه 2:
ew yA 7 ‏مرچ بآه یکی‎ Banger ara)

صفحه 3:
در لین فصل متدولوی ای برای تقسیم بندی انواع شراکت ارلئه می شود. این نگرش از یک سو ریسک انتخاب شریک نامناسب را کاهش می دهد و از طرف دیگر واژگانی مناسب برای سنجش قابلیت ماندگاری هریک از کاندیداهای شراکت ارائه می ماید.

صفحه 4:
شرکت تعریف می ‎ES‏ ‏واژگان شراکت سه بعد برای شرکت تعریف می هدف جهت و راستا انتخاب

صفحه 5:
7 آیا شرکتها واقعا به دنبال ایجاد بستر جدید در عملکردهای خود هستند؟ 7 چگونه می خواهند به آن برسند؟ ایجاد بستر جدید؟ خیر ‎ab‏ ‏شراکت؟

صفحه 6:
PLAS 0 تامين كتونى يك شركت تنهال بستر جدید. شرکا بسترهای ۱ جدید را ایجاد شركا دنبال موقعيت بهتر در زنجیره هستند بدون آنكه به قكر توسعه بسترهاى جديد باشند. شرکت با تکیه بر تونایی های خود به دنبال رسیدن به بسترهای جدید. شراکت به متظور رسیدن به بستری جدید شکل می گیرد. شراکت به منظور گستره پوشش دهی جفرافیایی یا شراکت با مشتریان و تامين کنندگان رده اول زنجیره شر" يك شركت بايد دارای منایع کافی در اجرای این هدف باشد تا بتواند به تنهایی آنرا تمهد کند. همکاری یک تیم از تولیدکننده با یم توزیع کننده به منظور توسعه ۲ا[ ae 9

صفحه 7:
7 درلین قسمت شرکا بسته به زاویه جهتی که با زنجیره تامین دارند تقسیم بندی می شوند. افقى .شركتها در یک سطح زنجیره باهم همکاری می کنند عمودى .شركتها در سطوح مختلف زنجيره باهم همكارى مى كنند ترکیبی توسعه ظرفيتها هم به صورت افقى و هم عمودى صورت مى كيرد جهت و راستای شرکت

صفحه 8:
الب چند به چند یک به چند چند به یک ی 4 شركت شما يكى از شركتهابى است كه در بازار فعاليت می کند و شرکای زیادی نیز برای همکاری وجوه هار شرکت شما بزرگ است و گزینه های زیادی برای همکاری وجود دارد. کرک شم سم بزار کی در اسر کر و رای شراکت رقبای زیادی را پیش رو دارد. همکاری و شراکت مستحکم بین دو شرکت. هر دو در انتخاب شریک گزینه های محدودی دا در صنايمى رقلبتى كه استراتزى هاى غالب ادغام جندين شركت به مور لفرايش سهم بازار ‎eel ee‏ شرکتهای بزرگ مانتد دايملر كرايسلر و دل كه به دنبال افزايش ظرفيت برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان می باشند. استراتزى على خود راابه كينه اق تعريف كنيد كه شما در بازار حاف شويه وعيره لتتحاب قرار كيريد. به خاطر نوع بازار و يا عملكردهاى مورد نياز انتخاب هاى محدودى 1 وجود دارد.

صفحه 9:
” در لين قسمت شركا بسته به زاویه جهتی که با زنجیره تامین دارند تقسیم بندی می شوند.

صفحه 10:
عمودی افقی و یکی بر توسعه محصول و فن آوری موردنیاز و دکری بای تجرلی ‏ ظرفت کاری باه کار يعن كلم یک شرکت کوچک (مانند ۸0۳26/) یک یا چند قطعه را برای بوئینگ تامین می کند. 6 دارلی‌زنجیره تامینیلستکه به مشتریانمتعدد ‎Sl‏ et دو شرکت توزیع کننده برای پوشش جفرافیایی بهتر بازار با هم .همکاری می کنند

صفحه 11:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان