کسب و کارفروش و بازاریابی

8 نیاز پنهان - 8 Hidden Needs

صفحه 1:
8 نیاز پنهان ‎Hidden Needs‏ 8

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع

صفحه 3:
اس تتوری به معرفی تیارهایی از مشتریال موپرزارد که چندان آشکار نیس و > اینگونه بیان می‌کند كه اكر مطابق این نیازها محصول طراحی شود. مشتریان با رضایت بیشتری از محصول یا خدمت استفاده می‌کنند و قدرت اقناع متشری توسط محصول و خدمت به طرز موثری افزایش می‌یابد. همچنین اینگونه بیان شده است که این تلوری از تلوری نیازهای اساسی مازلو, قدرت اقناع موثرتری دارد. مطابق اين تثوری در مشتری این 8 نیاز پنهان وجود دارد: امنیت احساسی, ارزشمندی, آرضای نفس, خلاقیت, محبت, احساس قدرت. حفظ ریشه‌ها, جاودانگی و فناناپذیری. ‎i‏ - امنیت احساسی: در جهان تهدیدات بسیاری مطرح است. از جمله جنگ, سیل, بیماری و چرم و جنایت‌ها. ‏از طرفی پیشتر افراد شکننده هستند و تعداد کمی از افراد قادر هستند که در درون خود امنیت احساسی ات لذا ايجار ای اه ان رف و مر تفده بأشد و ادر لين مبنا تقيير يابدء مىتواند سيار مكمراسر باقيد ‏2- ارزشمندی: در اين دنیای رقابتی و شخصی‌سازی شده, مردم نیازمند آن هستند که احساس شناخته شدن و باارزش بودن پیدا کنند. بسیاری از مردم از رولبط فردی و ارتباطات ین خود با محیط این احساس اعتبار واررشمندی را نمی‌کنند و در قبجه بان دارند که محضولی داشته باشند که لين احساس اعتبار و ارزشمنده ‎ales‏ آنان به ارمغان بیاورد: ‏3- ارضای نفس: در این جهان شیوه‌های زندگی و رفتارها به سمت استاندارد شدن پیش می‌رود. در اين جهان هرکسی -مانند کودکان- نیاز به احساسی خاص و خوشنودی شخصی و درونی دارد. محصولات خوبی می‌توان تولید کرد که هر کسی با استفاده از آنان احساس خاص بودن و خوشنودی کند. ‏4- خلاقیت: در اين دنیای کاملا اتوماتیک شده, هر کسی فضای کمی را برای خلاقیت دارد. برای جیران نبود ‎a MD Sa bees ies Via‏ 7 محصولات است. ‎

صفحه 4:
5- محبت: مردم دوست دارند که چیزها و کسانی را دوست داشته باشند و کسانی نیز آن‌ها دوست دا باشند. درخس مانند کودکانی که خرس و عروسک و ماشین دارند. اغلب پدر و ماذرهای که فرزتذانشان خانه را ترک کرده‌اند. یک حیوان خانگی را به خانه می‌آورند. همین اتفاق در جاهای دیگر می‌افتد. آفرادی که قادر تیستند که مجبت خود را معتص یک فرد دیگر قرار دهندء لن را به وسيلدهاى ديكر مانند اتوموييل غود می‌دهند. 6- احساس قدرت: مردم, مخصوصا مردمی که از فرهنگ‌های خاصی هستند که آن فرهنگ‌ها قدرت‌محور است, نباز دارند به احساس قدرت و دریافت خشنودی از آن احساس. این احساس در بعضی از اشیاء و محصولات جاسازی شده است و می‌توانیم با تولید ‎Ul‏ محصولات و ایجاد حس قدرت. کسب‌وکار خوبی را رقم بزنیم. 7- حفظ ریشه‌ها: با توجه به تحرک شغلی‌ای که امروزه در جهان وجود دارد. مردم نیاز دازند که بخشی از خانه, طبیعت, کشور, خانواده و یا چیزی مربوط به دوران کودکی را با خود داشته باشند. برای نمونه افراد دوست دارند كه پول بیشتری برای بعضی از غذاها بدهند چراکه ‎ol‏ غذاها را در کشور خود خورده‌اند و یا در دوران کودکی مصرف کرده‌اند. بدین ترتیب در بسیاری از مواف محصولاتی که در احساساتی از گذشته را برای ما می‌آورد بسیار می‌تواند موفق باشد. 8 باودانگی و قانایدبری بر گترین ترس انسان ترس از مرگ است مردم می‌ترست که يعد از مرک آن‌ها را فراموش خواهد کرد, و در واقع به هیچ ‎jar‏ تبدیل خواهند شد. برای همین افراد اقدام به خرید بیمه عمر, کرم‌های شاداب‌کننده پوشت و با سایر خدمات می‌کنند. کسب‌وکارهایی که در این راستا هستند می‌توانند برای بسیاری از مردم جذاب باشند.

صفحه 5:

صفحه 6:
2 در مور ابيع منا ns ] ‏داش‎ [ A, ers es ‏هزینه‎ ‏دانش‎

صفحه 7:
براق كسب اطلاعات بيشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه ل MGTools.ir

رایگان