صفحه 1:
Business Plan Workshop Ali Amiri Small Business Development Consultants 1 586 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجى 29/02/1386

صفحه 2:
اهداف دوره لا تجزیه و تحلیل ايده کسب وکار ‎(Business Idea)‏ (Business Concept) JS5 GS a sie ‏لا تعريف‎ لا تبديل ايده كسب وكار به يك مدل كسب و كار كه قابل ارائه و حمايت باشد. ‎(Business Model)‏ تا علت نیاز شما به برنامه کسب وكار تا تعریف و ارائه قسمتهای مختلف یک برنامه کسب ‎(Business Paln) Ss‏ لا برنامه هایی برای مدیریت صحیح کسب وکار 2 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 3:
مراحل گام به گام برای موفقیت در شروع کسب و کار 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 4:
ايده كسب وكار لا راههاى شناسايى فرصتهاى كسب وكار لا منابع ايده هاى كسب وكار * تجربه كسب و کار * دانش کسب وکار ۶ علاقه کسب و کار * کسب و کار خانوادگی * یک ایده جذاب و مناسب 0 تحقیق اولیه در مورد ایده کسب وکار (علمی و اقتصادی) 4 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 5:
مفهوم کسب و کار لا ايده كسب وكار شما جه تفاوتى با نمونه هاى موجود دارد؟ ‎peas 2 1 >‏ ر [] اصطلاحا مزیت رقابتی شما چیست؟ لا آيا نمونه هاى موجود كسب وكار كه مشابه ايده شما هستند را تحليل كرده ايد؟ لا علت موفقيت و يا شكست آنها جيست؟ [] نوآوری های کسب وکارهای مشابه ایده شما چیست؟ بفرد باد 5 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 6:
مدل کسب وکار 6 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 7:
تعریف برنامه کسب و کار تا برنامه کسب وکار» سندی است که هر کدام از اجزاء مدل کسب وکار مارا بصورت کامل و دقیق مشخص کرده و بعنوان راهنمایی برای راه اندازی, مدیریت و رشد و توسعه کسب و کار ما خواهد بود. لا برنامه کسب وکار شبیه یک نقشه است. مسلما اگر بدون یک نقشه وارد یک مسیر پر خطر شویم (راه اندازی یک کسب وکار) حتما با مشکلات و خطرات زیادی مواجه خواهیم شد. برای هر حركتى نياز به بك نقشه دفيق ذا 7 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 8:
علل نیاز به برنامه کسب و کار ۳۳۹ ۳ برای تعریف دقیق و مشخص یک جمله: من در جه کسب و کاری هستم؟ ایجاد یک نقشه راه برای اقدام به ریسک موفقیت آمیز برای چک کردن بسیاری از ایده ها و نظر ها در شرایط واقعی امکان سنجى ايده كسب و کار برای تصمیم گیری بهتر داشتن ابزاری برای راهنمایی و اندازه گیری میزان موفقیت و پیشرفت ایجاد اعتماد در شرکاء و پا سرمایه گذاران و دریافت کمکهای مالی 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 9:
تحقیق قبل از تدوین برنامه کسب و کار Oo آوری اطلاعات بازار و انجام تحقیقات مرتبط قبل از تدوین کسب وک موجب اتخاذ تصمیم گیریهای آگاهانه و تدوین یک برنامه کسب وکار موفقیت امیز خواهد شد. مطالعه مجلات. مقالات» گزارشات بازار مرتبط تحقیق از متخصصان صنعت مربوطه تحقیق اولیه از مشتریان بالقوه تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و شناسایی ریسک ها و ‎es‏ تال ۳ ((مطالعه و داشتن اطلاعات بروز فاکتور بسیار مهم در موفقیت کسب وکار در بازار امروز می باشد.)) 9 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 10:
ساختار برنامه کسب و کار برنامه کسب و کار 10 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 11:
لآ این قست تر ابندای یک بر نامه کسب و کار می باشد آمااچه واقع جزء انتهایی برنامه می باشد که تهیه می شود. ‎O‏ در این قسمت باید آمار و اطلاعات بسیار مهم که از قسمتهای مختلت بر نامه کسب کار استخر اج می شود آورده شود. ‏لا نرخ رشد صنعت. میزان فروش فاکتورهای استراتژیک» سودآوری, اندازه بازار و << ‏5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386 ‎

صفحه 12:
خلاصه مدیریتی (ادامه) 1 اهداف مرتبط با سهم بازار ۳ ‎x‏ ‏2 اهدلف مرتبط یا میزان فروش لا اهداف مرتبط با سودآوری لا اهداف مرتبط با 12 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 13:
خلاصه مدیریتی (ادامه) اصلی کسب و کار خود را تشریح کنید. اجزاء تشکیل دهنده بیانیه ماموریت در این قسمت شما باید مفهو. * ارزشها و منفعتهایی که شما در قالب محصولات و خدمات خود به مشتریانتان ارائه می دهید. * ارزش کارمندان و سهامداران در کسب و کار شما * ماموریت و وظایف شما در قبال اجتماع و محیط زیست * رابطه شما با تامین کنندگان و جایگاه آنها در مدل کسب و کار شما * و سایر ذی مدخلان که به نوعی بر كسب و كار ثما تاثير مى كذارند و يا از كسب و كار شما تاثیر می يذيرند. 13 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 14:
خلاصه مدیریتی (ادامه) براى كسب و كار خود يك دورنماى داراى ارزش» واقعى و قابل دستيابى تدوين كنيد. در هر كسب و كارى يكسرى فاكتورهاى كليدى وجود دارند كه تعيين كننده موفقيت ويا شكست در كسب و كار هستند. البته إين فاكتورها براى هر كسب و كارى منحصر بفرد مى باشد و با شرایط و اهداف آن کسب و کار بستگی دارد. فاکتورهای کلیدی موققیت بر اساس تععین اولویت بندیهای ما در کسب و کار مشخص می شوند. بر اسان اسنتراتژی بسیار مهم تمركز؛ براى موفقيت بايد اولويتهاى خود را محدود كنيد. يك كسب وكار نبايد بيشتر از © يا “6 اولويت داشته باشد. فراوانى اولويتها باعث براكندكى تلاشها و كاهش اثر بخشى أنها خواهد شد. 14 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 15:
توصیف شرکت و کسب وکار لا در این قسمت باید اطلاعاتی راجع به شرکت. سهامداران» مکان شرکت و ... لورده شود که به مهمترین آنها در زیر اشاره شده است: ۶ نام شرکت * _ نوع شرکت (با مسئولیت محدود» سهامی خاص, تعاونی و ....) * هيات مديره؛ مدیر عامل و سهامدارن بهمراه درصد سهام هر کدام * تاريخ تاسيس شرکت ۰ اطلاعات مهم در مورد منابع مالى شركت ۶ صنعت و بازاری که کسب و کار در آن فعالیت می کند ۰ محل شرکت * تسهیلات امکانات و تجهیزات شرکت * _آدرس و شماره های تماس شرکت *_آدرس وب سایت شرکت ۶ مشاورین حقوقی و مالی شرکت 15 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 16:
توصیف شرکت و کسب وکار (ادامه) ‎OF‏ در صورتیکه برنامه کسب و کار برای یک شرکت موجود تدوین می شود علاوه بر اطلاعات مذکور باید به موارد زیرنیز اشاره شود: ‎16 ‏اشاره به سالهای فعالیت شرکت و حوادث مهم در اين سالها مالکان حال حاضر شرکت ‏اطلاعاتی راجع به سهم بازار ‏تقاط قوت و ضعف ‏اطلاعات مهم مالی از 0 تا 6 سال گذشته ‏580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386 ‎

صفحه 17:
تا محصولات و خدمات که شرکت به مشتریان و بازار ارائه می کند را توصيف كنيد. براى هر كدام از محصولات موارد زير را بيان كنيد مشخصه هاى فنى محصول * نيازهايى از مشتريان كه توسط اين محصولات برآورده مى شوند »> قيمت ارائه محصولات به بازار *_تکنولوژی بکار گرفته شده در تولید محصول و در خود محصول * هزینه های تولید محصول * _ بسته بندی محصول » چه دسته از مشتریان این محصول را خریداری می * علت خرید محصولات توسط مشتریان *_ مشخصه ها و ویژگیهای اصلی محصول 17 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 18:
توصیف خدمات و محصولات (ادامه. ( در این قسمت باید نمونه های مشابه محصول خود را که در بازار موجود است را جمع آوری کرده و محصول خود را از جنبه هاى مختلف با أنها مقايسه كنيد. سعى كنيد در اين مقايسه رقابتى نقاط قوت و ضعف محصولات خود را نسیت به محصولات رقبا استخراج کنید. در اين قسمت بايد روشهاى تامين مواد اوليه ويا كالاها را بررسى و تحليل كرد. تامين كننده هاى بالقوه و موجود را ذکر کرده و نقاط قوت و ضعف هر كدام از روشهاى تامين را شناسايى و بررسى كرد. 18 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 19:
در اين قسمت باید تکنولوژی های موجود» روند تکنولوژی در آینده و میزان تاثیر پذیری محصولات از تکنولوژی های مربوطه را بررسی نمود. ادر اين قسمت بايد مروری بر محصولات آینده شرکت و رابطه بین این محصولات و نیاز های آینده مشتریان بازار دف» تقاضای بازار و روند تكنولوزى و .... داشت. 19 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 20:
نتایج تجزیه و تحلیل بازار — نیازهای بازار هدف روندهای بازان SS شرکت کننده های صنعت ل الگوهای توزیع در صنعت ل بررسی رقابت و الگوهای خرید در صنعت ‎—J‏ رقبای اصلی در بازار 20 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 21:
نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...) یکی از استراتژیهای مهم کسب و کار در بازار قابتی تفسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف (مناسب ترین بخش بازار) و تمرکز منابع و فعالیتها بر روی بخشی از بازار بجای تمام بازار می باشد. بازار را می توان بر اساس یکسری از شاخصها تقسيم بندى كرد و ویژگیها و مشخصات هر قسمت را بهمراه ترخ رشد بازار را بررسی و تجزیه و تحلیل کرد: * تقسیم بندی بر اساس معیارهای جغر آفیایی * قسیم بندی بر اساس شاخصهای جمعیت شناختی (سن؛ جنس» سطح تحصیلات؛ سطح درآمد 1-2 بندی بازار بر اساس شاخصهای روان شناختی (شخصیت» شیوه و سبک زندگی * تقسيم بندی بر اساس شاخصهای رفتاری (رفتار خرید مشتری و 21 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 22:
نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...) از میان بخشهای مشخص شده بازار»باید یک یا چند بخش را که متناسب با اهداف و منابع شرکت می باشد را بعنوان بخشهای هدف از بازار انتخاب کرد. در انتخاب بازار هدف بای معیارهایی را مد نظر قرار داد: * تناسب با اهداف و منابع شرکت * میزان سود آوری بازار هدف * نرخ رشد بازار هدف * وضعیت رقابت در بازار هدف * میزان سهولت در وارد شدن به بازار هدف 22 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 23:
نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...) بیان ویژگیهای جغرافیایی» بررسی فرایند خرید مشتریان روندهای آثی ثاثیر گذار بر جمعیت شناختی و روان شناختی ۱۰ در بازار هدف و قاکتورهای بازار هدف مثل تغییر در توزیع مشتریان باقوه بازار هدفت موثر بر خرید آنها جنسی و سنی و يا تغییر در سیک و شیوه زندگی بررسی رقباء در بازار هدفه بررسی استراتژهای قیمت گذاریء محصولات مشابه جانشین و توزیع؛ بازار یابی و تبلیغات شرکتهای مکمل محصول شما در بازار هدف رقیب در بازار هدف 23 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 24:
نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...) 24 Ve 1 بسیار بسیار مهم 5806 مشاوران توسعه كسب وكارهاى كوج 29/02/1386

صفحه 25:
i ۳ ۳۳ ل 1 ۳ > فاکتورهای مهم و تاثير كذار در رقابت که باعث انتخاب كالا از سوى مشتريان مى شود را بايد شناسايى کرد. رقباى أصلى را شناسايى كرده و نقاط قوت و ضعف أنها رآ در هر كنام از حوزء هاى محصول, قيمت كذارى: زنجيره توزيعة ابزارهاى تبليغاتى و ترویجی منابع مالى و .... بررسى و تحليل مى كليد. 25 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 26:
خلاصه استر آتز ی برتامه جرا eee استراتژی یعنی تمرکز اصلی کسب و کار استراتژی های اجرانی عبارتند از فعالیتهای كسب و کاری برای اجرای تاکتیکها برای هر کدام از فعاليتها مسئول؛ محدوده زمائی و حتی بودجه نیز تعریف می شود. 26 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 27:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...) تحقیق و توسعه = ارائه ارزش به مشتریان 27 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 28:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) ((بر روی مزیت رقابتی خود تمرکز کنید)] عامل تمايز كسب و كار شما از رقبايتان جيست؟ جه راه و روشى كسب و كار شما را متمايز مى كند؟ أيا يك مزيت رقابتى براى هر كسب وكارى بايد منحصر بفرد باشد. 28 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 29:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...) در این قسمت باید استراتژی بازاریابی کسب وکار خود رد تدوین و ارلنه نمانیدددر استراتژی بازاریابی اطلاعات مربوط به بخشهای بازار» بازار هدف» روشهای مکان یابی شرکت و محصولاتش در بازار هدف و ... باید تعریف و مشخص شوند. البته اطلاعات مربوط به شاخصهای تجزیه و تحلیل بازار نیز باید بصورت خلاصه در این قسمت ذکر شوند. 29 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 30:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...) روش مکان یابی در بازار هدف استراتزی قیمت گذاری استراتژی ترویج و تبلیغ استراتژی زنجیره توزیع پیش بینی فروش برنامه های بازاریابی استراتژی فروش برنامه های فروش 30 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 31:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) مکان یابی یعنی اینکه محصولات و خنمات شما چگونه تیازهای بازار هدف ر! بگونه ای متمایز و رضایت بخش نسبت به محصولآت رقباء پوشش می دهد مكان يابى در بازار هدف بعنی ارانه ویژگیها و شاخص های برتر نسبت به رقباء در بینیه مربوط به مکان یابی در بازار هدف باید به جملات کوتاه زیر پاسخ داده شود: برای چه کسی؟ (توصیف مشتریان در بازار هدفه تعریف نیاز و خواسته بازار هدف تعریف محصول و مشخصه هایی از محصول که برطرف کندهنیاز مشتریان در بازار هدف است. در نظر گرفتن استراتژی های مکان یابی زقباءم ویژگیهای متمایز کننده کسب وکار شما از رقباء در بازار هدف و هر آنچه که باعث ایجاد تصویری منحصر بفرد از كسب و كار و محصول شما در ميان مشتريان بازار هدف می شود. 31 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 32:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) با توجه به نوع استراتژی انتخابی برای مکان یابی در بازار هدف می توان از روشهای مختلف برای قیمت گذاری انتخاب کرد. در زیر به بخشی از روشهای قیمت گذاری اشاره می شود: * قیمت گذاری بر اساس هزینه تمام شده * قیمت گذاری بر اساس استراتژی نفوذ در بازار * قیمت گذاری براساس قیمت گذاری رقباء * قیمت گذاری بر اساس ارزشی که برای مشتریان ایجاد مى كنيد. 32 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 33:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...) تبلیغات ترتع راو تا ری 2 روشهای نوين تبليفات و بازاروايع قرویج فروش مسج ‎eee‏ ‏روابط عمومی شفاف سازى و اجتماعى سازى كسب وكار از طريق رسائه ها عمومى و تخصصى - اسبانسرشيب هاو فروش مستقیم ان ره حل در فروش؛تیروهای فروش آموزش دید فروش مشاوره ای سازمتدهی نبروهای قروش و ... بسیر مهم خصوصا در 8-10-8 33 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 34:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) استراتژی شما برای زا توزیع چیست؟ استراتزى بايد متمركز باشد» بس روی نقاط قوت خود در توزیع متمرکز شوید. یا میخواهید روی کانال خاصی تمرکز کنید یا روی چند کانال توزيع. توليد كننده توليد كننده تولید کننده توزيع از طريق اينترنت و توزیع از طریق خرده فروش شبکه توزیع فروشگاههای خود قرکت | مشتریان مشتریان مشتریان 34 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: توليد كننده عمده فروش خرده فروش | مشتریان 29/02/1386

صفحه 35:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) برنامه های بازاریابی جهت پیاده سازی استراتژیهای بازاریابی مشخص تدوین کرد. ای برتامه های اجراتى را بهمراه برنامه ز: برنامه ها باید مشخص و واضح و قابل اندازه گیری باشند ‎Milestone‏ | مدیر برنامه ‏ | برنامه زمانبندی نپارتمان ‏بودجه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏35 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 36:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرانی (ادامه ...) * برنامه پیش بینی فروش بر اساس محصولات و خدمات (بر اساس ماههای سال و 2 سال أينده) * برآورد هزینه های فروش بصورت ماهیانه و سالانه * سازماندهی نیروهای فروش * جبران خدمات نیروهای فروش طراحی فرایند فروش طراحی پایگاه اطلاعاتی فروش فرایند پیگیری مشتریان بالقوه و درخواستهای خرید 36 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 37:
استراتژی و برنامه فروش کل هزینه ما فروش 37 5806 مشاوران توسعه کسب و کارهای کرچک 29/02/1386

صفحه 38:
خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...) * با تامين كننده هاى خود اتحاد استراتزيك و رابطه برد - برد برقرار كنيد. * أيا براى تبليغات و روشهاى ترويج كسب وكار خود با كسب وكارهاى ديكر اتحادى برقرار كرده ايد؟. * آيا براى توسعه راه حلهاى جديد براى مشتريان خود اتحادى با ساير كسب وكارها برقرار كرده ايد؟ * آيا براى توزيع محصولات خود با توزيع كننده ها اتحادى برقرار كرده ايد؟ 38 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجه 29/02/1386

صفحه 39:
نیروی انسانی و ساختار سازمانی ساختار سازمانی همان چیزی است که شما به کرار به نام چارت سازمانی شنیدهاید. یک نمای گرافیکی از ساختار پرسنلی کسب و کار خود را در اين قسمت وارد کنید. این نمودار مبین بخشهای وظیفه ای کسب و کار شماء تعداد پرسنل هر قسمت و نحوه توزیع مسئوليتها را مشخص می کند. در اين قسمت باید شرح وظایف هر بخش و هر کدام از پرستل را بصورت دقیق و مشخص بیان کنید. 39 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كرجت 29/02/1386

صفحه 40:
نیروی انسانی و ساختار سازمانی (ادامه. اعضاء مهم تیم مدیریتی خود را بهمراه پیشینه علمی و تجربی آنها را در این قسمت وارد کنید. وظایف هر کدام از اعضاء تیم مدیریتی خود را در قبال شرکت در این قسمت وارد کنید. يس از تهیه ساختار سازمانی و تیم مدیریتی خود» نواقص موجود ساختاری و نیروی السانی خود را در این قسمت بیان کرده و راهکارهای مورد نظر براى رفع اين كمبودها را بیان کند. 40 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 41:
نيروى انسانی و ساختار سازمانی (ادامه....) جدول نیروی انسانی: 5806 مشاوران توسعه کسب و کارهای کرچک 29/02/1386

صفحه 42:
مدیریت مالی در اين قسمت باید خلاصه ای از برنامه ها و اطلاعات مالی خود را وارد کنید. از جمله موارد و شاخصهای بسیار مهم که باید در اين قسمت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند عبارتند از: 42 دفتر روزنامه دفتر كل اتجزيه و تحليل نقطه سر به سر صورت سود و زيان جريان نقدى ترازنامه 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 43:
مدیریت مالی (ادامه قبل از پرداختن به آمار و اطلاعات مالی باید یکسری فرضیات مهم که تاثير زيادى بر شاخصها و نايج مالی ما خواهند داشت را در برنامه کسب و کار خود ذکر کرد و آنها را مد نظر قرار داد. برخی از این فریضیات مربوط به خود کسب و کار ما و برخی دیگر مربوط به محيط كسب وك ار مى باشند. مثلا تاثير شرایط اقتصادی مثل نرخ بهره و یا مثلا تاثیر ورود یک محصول مشابه جدید در 60 ماه آینده می تواند از جمله اين فرضیات مهم و تاثیر گذار باشد. 43 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 44:
مدیریت مالی (ادامه ...) * فروش هزینه های عملیاتی سود ناخالص بهره * سود خالص * گردش انبار 44 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

صفحه 45:
مديريت مالی (ادامه ...) نقطه سر به سر نقطه ای است که در آن میزان فروش شما برابر با مجموعه هزینه های شما می باشد. بعبارتی از آن نقطه به بعد فروش شما جزء سود محاسبه می شود. متوسط تعداد روش متوسط هزینه هر واحد هزينة هاى ثابت ماهيانة. 45 5806 مشاورانترسعه کسب و کارهای کرچک: 29/02/1386

صفحه 46:
با اميد موفقيت در زندگی و كسب و کارتان 580 مشاوران توسعه كسب و كارهاى كوجف 29/02/1386

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان