مدیریت و رهبریسایرتحقیق و پژوهش

EFQM، مدل تعالی سازمانی

24 صفحه
647 بازدید
15 آذر 1400

صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: ]1۷ 12۳ گردآورندگان: الهه فویدل فاطمه فرخیان حدیثه علیزاده فاطمه دهقانی

صفحه 2:
‎Q M‏ ۳ ع ‎European foundation for quality management

صفحه 3:
ا ا ‎EFQM Joo‏ بیش از 15 سال است که در کشورمان مورد توجه قرار 2 لزوم حفظ موقعيت توسعه يايدار در محيط رقابتى

صفحه 4:
دليل موفقيت واثر يخشى 5101/1: بكاركيرى رويكرد افزایش آگاهی مد رلك در يرداختن به اصول حاكميتى شركتى با رت به تغييرات گسترده محیط کسب وکار

صفحه 5:
الل جرا از كلمه تعالى استفاده ميكنيم؟ یک بنیاد غیر انتفاعی است. EFQM ‏مطالعات آنچه‎ ‏راکه‎ ‏موردی انجام‎ 5 سمینار های میدهد طريق 1 به آنلاین اشترا

صفحه 6:
ا 1 جرا به مدل نيازمنديم؟ سازمان ها به جارجوبى مديريتى مناسب برای رسیدن به موفقیت نیازمندند. تا بفهمند کجای سیر تعالی هستند سازمانها خود را تجزیه | نقاط ضعف و قدرت خود را تحلیل کنند مرتبط با چشم انداز و ماموریت سازمان درک کنند. یک نحوه تفکر مشترک در مورد سازمان ارایه داده تا مراوده در عدي اع هرد انما نئن يك عتيستم ارایم کنند ‎Song‏ های برنامه زیزی شده را یکپارچه کرده و از دوباره کاری جلوگیری و کمبودها را شناسایی کنند.

صفحه 7:
سازمانها با 3 جز یکپارچه خود را با ويزكيها دستاوردها و کیفیت های سازمانهای پایدار مفاهيم بنيادى تعالى مدل تعالی ‎efqm‏ منطق رادار

صفحه 8:
1.يايدارى نتايج برجسته 2.ارزش افزایی برای مشتریان 3.رهيرى بادور ‏ © اندیشی الهام بخشی و درستی 4.توسعه قابلیت های 5.موفقیت از طریق سازمان استعداد کارکتان

صفحه 9:
مدل ارزیابی عملکرد ۳۳۵۳

صفحه 10:
" رهبران ا اند ‎en OA‏ و اخلاقیات راتوسعه میدهندو خود به عنوان الگو عمل میکنند. رهبران سیستم مدیریت و عملکرد آنرا تعریف بازنگری و هدایت کرده و بهبود میدهند. * رهبران با ذی نفعان بیرونی فعالانه در تعامل اند. * رهبران با همراهی کارکنان سازمان فرهنگ تعالی را تقویت میکنند. * رهبران اطمینان میایند که سازمان منعطف است و تحول در آن به صورت اثر بخش مدیریت میشود. 10

صفحه 11:
الل كاركنان * برنامه های کارکنان استراتژی سازمان را پشتیبانی میکنند. دانش و قابلیت های کارکنان توسعه داده میشود. کارکنان همسو شده مشارکت داده شده و توانمند میلوند. کارکنان تشویق قدر دانی و مراقبت میشوند. 11

صفحه 12:
ا 1 استر اتزى * استراتژی بر درك نيازها و انتظارات توأمان ذى نفعان و محیط بیرونی مبتنی است. * استرانژی بر درک قابلیت ها و عملکرد درونی مبتنی استراتژی و خط مشی های پشتیبان توسعه میابند ا د ۱ * استراتژی و خط مشی های پشتیبان در میان گذاشته آجرا و پایش میشوند: 12

صفحه 13:
آذآ شرکا وتامین کنندگان برای منافع پایدار مدیریت میشوند. منابع مالی ‎sly‏ تضمین موفقیت پایدار مدیریت میشوند. * ساحتمانها تبهبرات مواز و منایع طیعی به روش مایا متیر بت من هه * اطلاعات و دانش برای پشتیبانی از تصمیم گیری اثربخش و ایجاد قابلیت سازمان مدیریت میشوند. 13

صفحه 14:
فرآیندها, محصولات وخدمات فرآیندها به منظور بهینه سازی ارزش برای ذینقعان: طراحی و مدیریت میشوند. محصولات و خدمات به منظور خلق ارزش بهینه برای مشتريا ن توسعه سيابيد. محصولات و خدمات به طلور اثر بخش برویج و بازاریابی میشوند. محصولات و خدمات تولید, تحویل و مدیربت میشوند. روابط با مشتریان مدیریت شده و ارتقا مییابد. 7

صفحه 15:
آذآ نتايج كاركنان سازمان های متعالی مجموعه ای از شاخص هاى برداشتى و شاخص های عملکردی را به منظور جاری سازی موفق استراتژی ها مبتنی بر نبازها و انتطارات کارکنانشان استفاده ند * شاخص ها میتوانند شامل برداشتهایی باشند از؛ ‎cylin, *‏ مشارکت و تعامل فعال ‏* آموزش و توسعه راهکارها ‏* ارتباطات اثربخحش * شرایط کاری ‏* انگیزش ‎15

صفحه 16:
شاخص ها میتوانند شامل عملکرد هایی باشند از : " عملکرد رهبری * ارتباطات درونی

صفحه 17:
cee ‏نتایج‎ سازمان های متعالی مجموعه ای از شاخص های برداشتی و شاخص های عملکردی را به منظور جاری سازی موفق استراتژی های مبتنی بر نیازها و انتظارات مشتریانش استفاده میکنند. شاخص ها میتوانند شامل برداشتهایی باشند از؛ * شهرت وتصویر سازمان * ارزش محصولات و خدمات * تحویل محصولات و خدمات * وفاداری مشتریان و تعامل فعال با آنان 17

صفحه 18:
هایی باشند از: روابط با مشتریان " مشارکت مشتریان و شرکا در طراحی محصولات

صفحه 19:
آذآ نتایح ‎esol‏ سازمان های متعالی مجموعه ای از شاخص های برداشتی و شاخص های عملکردی را به منظور جاری سازی موفق استراتژی ها مبتنی بر نیازها و انتظارات ذی نفعان بیرونی استفاده میکنند شاخص ها میتوانند شامل برداشتهایی باشند از: * پیامدهای زیست محیطی * پیامدهای اجتماعی * پیامدهای محیط کار 19

صفحه 20:
الل شاخص ها ميتوانند شامل عملكرد هايى باشند از : بيروى از مقررات " عملكرد ايمنى و بهداشتى

صفحه 21:
‎Lis‏ بيج كسب و کار ‎ee ee a ‏منظور جاری سازی موفق استراتژی و مبتنی بر نیازها‎ ‏و انتظارات ذی نفعان کسب و کارشان توسعه میدهند:‎ ‏دستاورد ها میتوانند شامل شاخص های زیر باشند: ‏* دستاورد های مالی * برداشتهای ذی نفعان کسب و کار ‏حجم محصولات تحویلی ‎21

صفحه 22:
شاخص های عملکرد میتوانند شامل شاخص های زیر باشند: * شاخص های مالی * هزینه های پروژه * عملکرد شرکا و تامین کنندگان 22

صفحه 23:

صفحه 24:
كاملا ميتواند | ميتواند نميتواند راهنما ‎apo ulin | ans obi‏ نشان دهد رویکرد منطق شفافی براساس نیاز ذی نفعان مربوطه درد و منتی بز ‎alae‏ ‎sie sil 2,‏ کرده و با دیگر رویکرد ها ‏ارتباط داده شده است ‏رویکرد در نواحی مربوطه و به موقع اجرا شده است ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏اجرای ساخت یافته است و توانایی انعطاف پذیری و چایکی سازمانی را یج ‎ ‏اثربخشی و کارایی رویکرد و جاری سازی آن به طور مناسبی اندازه گیری میشود از یادگیری و خلاقیت برای ایجاد فرصت های بهبود و توآوری استفاده مشود ‎wee

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان