Excel
اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم
اسلاید 2: Excel
اسلاید 3: زینب خاک نجاتیتهیه کننده
اسلاید 4: حالت های انتخاب انتخاب کلی : Ctrl + Aانتخاب آیکن های مجاور : 1.کلیک ودرگ.2 کلیک روی سلول اول نگه داشتن Shift کلیک روی سلول آخر انتخاب آیکن های غیر مجاور: کلیک روی سلول اول نگه داشتن Ctrl کلیک روی سلول های بعدانتخاب کل ستون :کلیک روی نام ستونانتخاب کل سطر: کلیک روی نام سطر
اسلاید 5: تنظیمات )Sheetصفحه)راست کلیک بر روی Sheet:Insertاضافه کردن:Deleteحذف:Rename تغییر نام:Tab colorتغییر رنگ
اسلاید 6: فرمول نویسی اتوما تیکانتخاب سلولی که باید در آن جواب باشدنوار ابزار استاندارد گزینه Auto sum sum: مجموع Average: میانگین count: شمارش max: بزرگترین min: کوچکترین3. انتخاب اعدادی که باید در محاسبه قرار گیرند4. فشردن دکمه Enter
اسلاید 7: قالب بندی سلول منوی Cells Format 1. تب Number
اسلاید 8: تب Alignment( تراز بندی)Text alignment: horizontal تعیین محل قرار گیری محتوا در سلول ( تراز بندی عمودی ) vertical: تعیین محل قرار گیری محتوا در سلول ( تراز بندی افقی)Indent : تو رفتگی Orientationدرجه دادن از 90- تا 90+ درجه
اسلاید 9: Text control wrap text: شکستن متن shrink to fit: کوچک کردن محتوا به اندازه سلول merge cells: ادغام سلول ها Right-to-left right to left: تایپ فارسی left to right: تایپ انگلیسی
اسلاید 10: تب font & patterns
اسلاید 11: تب Border1. :Presets کادرهای پیش ساخته2. :Border تنظیم دستی کادر3. :Styleسبک کادر4. :Color رنگ کادر
اسلاید 12: رسم نمودارمرحله اول:انتخاب نوع نمودار
اسلاید 13: مرحله دومانتخاب داده ها :Rows : سطری Columns: ستونی
اسلاید 14: مرحله سوم تب 1:عناوین نمودار تب 2: اعداد محور
اسلاید 15: تب 3: خط های راهنمای پشت نمودار تب 4:راهنمای نمودار که با غیر فعال کردن گزینه show legendراهنما از بین می رود
اسلاید 16: تب 5: ارزش گذاری و فعال کردن ارزش value تب 6:اضافه کردن جدولی که بر حسب آن نمودار کشیده ایم
اسلاید 17: مرحله چهارمتعیین sheet :تعیین صفحه ای که نمودار باید درآن رسم شود
اسلاید 18: تنظیمات دستیار آفیس(شخصیت کارتونی)کلیک راست روی شخصیت1. :Hide مخفی کردن شکل 2. :Options برای غیر فعال کردن دستیار آفیس 3. :Choose …تغییر شکل
اسلاید 19: پایان
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.