صفحه 1:
Wee
6
۱
صفحه 2:
izomatic Learnin¢
in formal Education
صفحه 3:
RUILODE TUEORY (Le ail ga) Us atts
RUILODE: OD B-CEOTERED ODOLMELICIPY
RWUAITODE: OOLMELE DOLMELICIMEG O1ML OO
GPROCTORE
صفحه 4:
IT
ب
صفحه 5:
CONNECTION
7 ارتباط
یک بافت متخلخل مرتبط ولی درهم که اين 1
باعث می شود ماهیت کلی آن برای
DEECALCO MAN go Se _SIETEROGENEITY
یک شکل ناهمگون
ولی همه به هم
مرتبط
کارتوگرافی (نقشه نگاری)
,۲ ۳ آنچه در ذهن است روی
CAI ۲ *MULTIPLICITI
که ماهیت و کمیت
اشیا با هم تفییر
Sil بارگی. ۳
ASIGNIFYING RUPTURE
صفحه 6:
تعلیم و تترپییتچرا؟ -
5
| استفاده از تئوركريزوماتيكجه -
ارزشیدارد؟
صفحه 7:
What are we actually trying to
teach?
1. Fire burns, don’t touch it.
When people tell you not to d
something, you should listen
to them.
. Hot is something you might
want to check for?
on
صفحه 8:
بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم برای
.مواجهه با عدم قطعیت است
- ©
چرا این تنوری. ی
روش مناسبی
برای یاددهی سم
.. ۴
FIVE THINGS | THINK |
صفحه 9:
1 EoTecilak | Collaborati > | مد ع
aa
€ هاه ectectalecom
EdTechTalk
Collaborative Open Webeastng Community
Teashers Testis Teachers Playlist PARTICIPATE
متم سي وبي نينت bho 641۲۷۶ 6
۱ HELP @
USER LOGIN
همینا
0 Hmmm...can‘t reach this page
تسه
Try this
+ Make sure you've got the ight web
address: https/anam youtube.com
on 1 نا
صفحه 10:
بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم برای
.مواجهه با عدم قطعیت است
جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوابی
«نیست نقش برنامه ی آموزش را پازی کند:
- ©
چرا این تنوری. ی
روش مناسبی
برای یاددهی سم
.. ۴
FIVE THINGS | THINK |
صفحه 11:
oO 6. » “Networked
o.(@). © learning
۵ |
یادگیری 7.9
۱۲۱۱۱ ۰
صفحه 12:
+ : این درختان همگی از یک نوع جوانه رشد خود را
a یج “eal آغاز کرده اند و در یک زمین روییده اند ولی ابعاد
,دهند طولی متفاوتی دارند؛ برخی رشد کرده اند و
آنها میتولنند از هر نقطه ی شروعیبه جهت2 طولی بیشتر از صد مایل دارند,هریک به یک سمت
عمختلفحرکتک نند درحال حرکت هستند. و اين نمونه ای از بی نظمی
صفحه 13:
نظریه ی جوانه ها (ريشه ها) a.
راهى براى ياددادن عدم
.قطعیت است
بهترین نوع آموختن, se كردن ري
مردم stiles sly عدم
.قطعیت است
جرا اين تنوری.
روش مناسبى
0 ببراى ياددهى
است؟
جامعه:من تواند برای سواقفی که 4 عم =
هيج جوابی نیست, نقش برنامه ی
.آموزش را بازی کند
FIVE THINGS | THINK |
THINK
صفحه 14:
Complex Complicated
Probe
cont
Respond Respond
Emergent Good Practice
Chaotic
Simple
Act Sense
Sense Categorize
Respond Respond
Novel
Best Practice
صفحه 15:
”Successful health services in the 21st
century must aim not merely for change,
improvement, and response, but for
changeability, improvability, and
responsiveness.”
Coping with complexity: educating for capability
Sarah W Fraser, Trisha Greenhalgh. 2001
صفحه 16:
“When you finally come to grips you can't
solve today's problems using present
methods, you take the lead to venture to the
Complex Domain. As leader, you initiate a
search and rally followers to find a new
solution that will change the paradigm.”
‘Change Management or Change Leadership?
Gary Wong, Cognitive Edge Network 2010
صفحه 17:
نظریه ی جولنه ها (ريشه ها) راهی برای il سس
.یاددادن عدم قطعیت است
بهترین نوع آموختن. آماده کردن مردم De = @
«مواجهه با عدم قطعیت است
سیستم یادگیری ريشه ای» در دامنه
.های پیچیده هم کار می کند 2 5°
جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوایی 4 al )2(
.نيستء نقش برنامه ی آموزش را بازی کند
چرا این تنوری. ی
روش مناسبی
برای یاددهی سم
-
FIVE THINGS | THINK |
صفحه 18:
v 7
DECLAR NETWOR
E K =
nine شبکه 5788لااعلام کردن ORIENT
متمرکز شدن گروه بندی om
صفحه 19:
نظریه ی جولنه ها (ريشه ها) راهی برای ۱۱ — G)
.یاددادن عدم قطعیت است
بهتریننوعآموختن, آماده کردن مردم 02 — @
.مواجهه با عدم قطعیت است
سیستم یادگیری ريشه ای» در دامنه
.های پیچیده هم کار می کند
جامعه می تواند برای مواقعی که هیچ جوابی
«نیست نقش برنامه ی آموزش را پازی کند:
0
)2( - 6
ما بايد دانش آموزان را نسبت به یادگیری خود و © سس )5(
.همچنین سایرین: مسئولیت پذیر بر بیوریم
چرا این تنوری. ی
روش مناسبی
برای یاددهی سم
-
FIVE THINGS | THINK |
صفحه 20:
rm 4
۳ need 73
سم 05:۵0 7ت
سس 6 . ۰ 7
learning >
PrN
~