کسب و کاراقتصاد و مالیسایرسایر

swotتجارت جهانی

دارای12 اسلاید

nothadi

12 صفحه
556 بازدید
28 شهریور 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
اين روش براى اولین بار توسط این افراد مطرح 2 + (CQeuwh Oadrews Rokr ‏عون‎ ‎Leaded ‎Oihace D. Books ۷ ‏كي‎ ae jer wer /

صفحه 5:
oe “ane SS “=, تحلیل 5۷۷0۲ قبل از ورود به هر بازار و به طور کلی هر زمانی که می‌خواهیم بازخورد فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات مان را افزايش دهیم بسیار ضروری‌ست. در این روش هممی المان‌های داخلی و خارجی شرکت بررسی می‌شود و با کشف نقاط ضعف, قوت, فرصت‌ها و تهدیدها, شرکت شما آمادگی ۹ بیشتری در برابر پیش آمدهای آتی بازار خواهد دا ۷ موارد اصلی کاربرد تحلیل 5۷07۲ این 0 مورد اس ۱ 2 در ابتدای طراحی کمپین‌های بازاریابی > اتخاذ سیاست‌های کاری متفاوت در كسد Ss ‏کارتان‎ ‏وتا‎ oe

صفحه 6:
۴۳ ew SS 3-9 1- آندرو جارز. مدير عامل شركت ‎Money Crashers‏ در اين باره می‌گوید: اشتباه اکثر مدیران این است که روند چنین تحلیلی را نادیده می‌گیرند و به یک حساب سرانگشتی و ذهنی راضی می‌شوند. اما هر کسب و کاری نیازمند دقیق‌ترین ‎ay‏ نوع تحلیل 5۷/0۲ می‌باشد. 2- شاون والش» مدير و مالك شركت ‎Paradigm Computer Consulting‏ ۷ اغتقاد دارد كه تحليل :51/01 بايذ به صورت تيمى صورت گیرد: بهتر است که علاوه بر رئیس شرکت و مدیران بازاریابی, دیگر کارمندان شرکت نیز درگیر فرآیند تحلیل 5۷۷0۲ باشند و آن‌ها نیز در شناسایی فرصت‌ها. تهدیدها و نقاط قوت و ضعف شرکت, سهمی داشته باشند. به نوعی تحلیل 5۷۷0۲ کسب و کارتان را به صورت تیمی انجام بدهید.

صفحه 7:
‎DOT‏ جدولی 4 ستونه و 4 ردیفه درست می‌کنیم؛ سپس نقاط ضعف و قدرت. و فرصت هاو تهديدها را در برابر ههم ‎old lees yee,‏ ‎cade;‏ داخلی شرکت را رو به روی هم قرار نمی‌دهیم؛ هرچند ممکن است گاهی ‎ET Bs‏ باشد تا آنها را كنار هم داشقه | رو بر نی تس باشيم تا مثلا بتوانيم از تمام خطرات جدی شرکت, یک‌جا آگاه شویم و بتوانیم برای آن ‏عيامل خارجى كه حاراى بتقسيل ‏زر ورد ند و یا

صفحه 8:
ene SS ==) 1 8 باه صورب یر مستفيم بر کب وکا شما تاثبر خواهد گذاشت. حالا ممکن است از دل ‎Rea a‏ بيرون بیایدء یا از بخت بد» نهدیدهایی رابه کسب و کارتان تحمیل کند؛ * وضعیت بازار: مانند محصولات جدید, تکنولوژی جدید یا مثلا تغییر نیازهای مشتری وضعیت اقتصادی: وضع اقتصادی شهر, کشورتان یا ‎oa‏ توح رسانی؛ میا وام‌های متتلف با نمی های مالیا ارات ترص اها رن ا ددر ارا ماك كم تامین کنندگان, سهام‌داران, شركاى تجارى و...) بيش مىآيد وضعيت سبامس: اقواون عديد وجلش: فواتكن <مانت ار حفوق حيوانات. طرعهاى رياصت اقتصادى: طرعهاى جمايت ار توليد داخلىن و تقوية: كاه رمضان. زوستان رد عید نورور گرمای تایسان ليام امتحانات و... یا فعلا فید آن بخش از بازار را که تهدیدانی برایم دارد بزنم و بگذارم برای وق درگر که آمادکی مقایله با آن را ذارم: ae

صفحه 9:
دو حرف اول (5 و ۷۷) که بیاتگر نقاط قوت و ضعف هستند, هر دو از عوامل درونی مربوط به کست و کارتان مي‌بالشند. عواطی درونی مانند مارد زیر که شما اند ببینید که در هر کدام از آن‌ها ‎bli a‏ ضعف و قوتی دارید: ۳ > مسائل مالی: مانند بعدحه. منم درآمد بدسی و ح ارتاظات بازارای ‎alee ee‏ مس یسم ی اتقو ۷ خوش‌نامی و ‎eka 8‏ : مانند موقعیت مکانی شرکت‌تان (همان آدرس دفترا), امکانات و تجهیزات شرکت‌تان > منابع انسانی: کارکنان‌تان. طرفداران برندتان (و البته متنفران از برندتان!) و > مسائل حقوقی: ثبت اختراع, حق مالکیت معنوی (که در ایران عملا کاربردی ندارد!), ثبت برند و سایر مسائل حقوقی سا بط ۴۳ سید رتیت لاطت جوددد ادن موی

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:

12,000 تومان