25 صفحه
854 بازدید
26 شهریور 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
۳ ۱ > ‏.و‎ 4 a. fie 4 ey Oe 4 | yr | Sy $e: ‏درل‎

صفحه 3:
me ‏یرو‎ فلن يال شرنو اوت ‎Paging‏ اك لت وني رفت 4 ‎sro Bs‏ افاعات: ‎Ws‏ و اذب م ‎reve Brees,‏ ‎uly!‏ دوه مت ۲ ی سیم مکی + مراک دم ان ان ماسب ممست . و تاسوه أي وكا ‎Us. BA‏ 0 کرد وت ما ریت ری نزن ‎Se‏ « سر یی ال را رازه یبای لب ری و فد یر «ارهصوات ای کت ورف اوه است. ان مر سور وود یرک اسك 7 ارت ا ‎BEB es Suc‏ از موی را ‎Guy eM och" SO Doe,‏ ‎BANA.‏ ن ؤس بمو مات يود و بين ب داهف و ادمان وال ای ‎ ‎ ‎ ‎ ‎72 suit SY ciel ‏نار جات‎ Soy Wey AM ‏از | اش‎ ‏ی سرت انش‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏کر و۰۰۲۲

صفحه 4:
در اين مقاله ضمن تعریف مدیریت استراتژیک, ضرورت بکارگیری مدل استراتژی کسب و کار و معرفی استراتژی های سنتی, عوامل موْثر بر رقابت شرکت ها با یکدیگر را برمی شماریم. در اين 0022-0 آن ست كه در قالب مفاهيم سان (ا كاربردى, استرائزى مؤثر در يى كسب اد كار الکترونیک اثربخش را بیان نمود.

صفحه 5:
” yD aw 9 ‏مرک نان سا رن عم ريت اک دراه ماسب كي زد‎ sibs ‏ای کیت کم میت« ی بل ار‎ Mable esr yA ‏بسار‎ SES esp rb 51 SGI apa faye ‏وان مييق‎ AP Ut PLN ‏ما ى ,كيده الى دا ل سازيان ى الى 4 اد ميان أرفة استء‎ Ne Nl gl AM Sh ae S98 09 SIL, LSet Neal? SUP EL MI SIN yh SS capa SUF aA MSBP PCE AN yl Goel ‏ظر صر سال بل‎ tosh Sh pik it es ‘

صفحه 6:
برای دستیابی به بهترین عملكرد يا بايد كم هزینه ترین تولید کننده در صنعت خود باشید یا ‎eee ee‏ لبر غم قحك هات رباد ی ‏کر مت ل به ان منظور: سارمان با.. نسته شرابظ صعتن در آن مقطع رمانى كه ‏2 أاست به صورت براكنده , در حال بد اش ‎٠»‏ بلوع . در حال ترول با جهاتی شدن باشد. ‏برخورد خاصی را با مشتریان , تامین کنندگان, جانشین ها رقبا و تازه واردان به بازار اتخاذ کند. ‎Mey set‏ و دنیای خروشان ارت آنچنان در سس جوامع مختلف با اقال عمومی مواجه 8 و واه تمودن فاصله ها ‎١‏ كنا ی ‎Oct‏ را وی ‎ ‎ ‏کند. با ایستفاده ترده ‎eu sit! il‏ ابحات می نماند که از ان, چادوی قرن اخیر ‎‘al‏ 3 @ له های ده ۰ ‎ge | ‏ا‎ ‎ ‎

صفحه 7:
3 تارف بت 0 ‎hacen‏ یت ود تشد wer plglii Zig fe ‏اس تک نی وم ام یم :ی‎ CB ov ey ‏سامت‎ ay SAME he Mew fh abi ‏س تک‎ br مرت اپ ‎SL‏ ای ان اه اب ‎le‏ موم ‎Liar 6)‏ وی بت ‎eee‏ 20208 ى ‎LVN WH Soe‏ ,0

صفحه 8:
2 برل اس ا کر ‎ssn SO‏ جا رادار را .منت و رش کارت ‎or Be‏ 5 9 یت را ‎We wet ails ze‏ 0_6 اده بر فصت لي ان ای ‎Spee Se SESH pened wes Se ‏شده اله‎ GP ALD EGAN ‏از‎ JY Gi ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
۰ 4, 23 MW St SAFI fy a ‏اگوی‎ he Whe 11 fy SAN, ‏یل ال طست یرت وم رس‎ ‏ات رورت‎ PS Wilt Betis srs 12/2 ‏راک سل زا‎ 16 2 SOT, hele 0 ese ‏موز ول‎ foi Pe lays 1 ‏مین ات و سرت ان تست رده شاي كنت ری تا مود اود : أل دست «اوان ميت دكابق و حق و ی را‎ SS ae

صفحه 10:
SEMAN SE a I gota ايرث عردى وه د دقبت رابردى. موانع ورود: ۲ ۱ براى ورود به يىق صنعت صعيف باشد خطر ورود رقبای جدید به بازار براى شركت هاق موجود افزايش مي يابد. رقباى جديد براى كسب سهم بازار خواهد جنكيد و اغلب سهم قابل توجهی از صنعت را به دست می آورند. نیروهای تامین کنندگان: تامین کنندگان خواهان بالاترین قیمت ممکن برای محصولاتشان هستند, بنابراین یک نیروی کشمکشی بین ‎ae‏ فا و نامین کنندگان شکل می گیرد. مثلا امین کننده ای که یک محصول متحصر بفوفتزا به تمد ‏زیادی از مشتریان می فروشد از جایگاه محکمی برخوردار است. بعبارت دیگر, یک تامین کنندم که ۳۰ ‏محصولش را برای مشتری خاص تولید می کند, چنانچه محصولات جانشین توسط دیگر تامین کنندگان ‎arr Eom,‏ —~™ ‎

صفحه 11:
1١ نيروق خريداران: مشابه نيروى تامین کنندگان, در صورتى كه خريداران نيز بتوانند قيمت ها را تعيين كنند مى توانند قدرتمند 17 1 205551 دهد كه تعدادحامين كتدكان راد و تعداد خریداران اندک بان در دسترس بودن كالاهاى جانشين: شیر ها اند حطراب بالفوه باشی از وجودکالاهای جانشین را ارزیابی کنند و آگاه باشتد که این خطرات فا ای فک نی نمی شوه سلا خدمات پستی با پیک ها و حتن ماشین های فاکس نیز رقابت مى رقابت صنعتى: تمام موارد فوق در ينجمين نيرو يعنى رقابت متمركز مى شوند. در نتيجه. شركت ها ممكن است یکی از ا .1 !كاري تتكابنى را انتحات کنند. مسیری که شرکت ها انتخاب میکنندابه نقان ضعف و قوت آن ها بستگی دارد.

صفحه 12:
7( لش ۵00 ‎OOO ZIT‏ عن و قدت و فصت وو تعدا سك ايان در صنت را از الى كلد اغب اذ اين نار وان الى رای رم یاف ‎wget‏ ‏ثلا شت ‎AAS LOE oi be Abn gine t‏ سنا خن مکی ان تس و ‎git WE LV ened,‏ ان اباد رضت ور وان ی ‎A ghey gle.‏ ‎LPL E Gon Teer A‏ الك تي رت درل سوم ‎gb Ft‏ ی رن إن ناك نيه اسراتشى برمناى ا ملاعات است. اق يدل © با بي ن كرست وو ريات إل رامال تضدات عادى عبد اذ يل 2 ‎“ag‏ رت را ال ی وحم ‎ ‎ ‎ ‎Sh >. aS eee,

صفحه 13:
Gey Kes ی ی لب ‎an‏ ‏يو ار ول که اسف رت مراب رت اش فا سای ىبلساشاذان دا براى ايكا داس انما لاق. وده لمان بس باه ريب ‎ube GI boa. eign‏ ‎Blak Soe‏ اهر رهام اسر ی از ریت اک هرن ‎AAS (P. SE LE hh, Gu iirc Sor g JEUt,‏ رز کت اما وار ركد ال 0 ارب فلت اند و ۰ yi + 4 4 MAL LG nm ‏كرد‎ ruse ct eS be pitt ie PH Sob ZL? Bef Ceol tlt GEE: ee ie ۳ Il hort wb Pre, jee ‏ان تماد رأها قرار دارو؟.‎ Wied be “Wa i ee UR.

صفحه 14:
۰ a 5 ‏و‎ ‎193 ‏ان هي فان مل یس و مه‎ ۲ ZA SMB ES IK re IB YP LBA A 2 : : by ‏یل تبون «اطیان ی ام‎ Se PE ag sp ‏لت‎ (ee : 1 ‏رز‎ 7

صفحه 15:
Kf ho Dy ‎١ FO oe CL‏ ارم ‏و ره اي هط رت را ‏لت و یط« ال تس ری ارت | ی فا ده است مر ‎HOOD‏ دی دنه ی اوه سید 14 ترس ديسا اذ كلاب ار ادي نلعيس اذ طرق سد لاق سل ‎arbi‏ سید لسيره “ ۱ ‎ ‎ ‏1 بدا مار رود ‎LeTiw ely JX ACOO AES‏ 1 ۱ ‎ ‎“We aa UO RM. ——————S— ‎

صفحه 16:
این مدل با مطرح ساختن برخی سوالات؛ موارد کلیدی مختلف سازمان هماند: ‎ob‏ آگاهی از نیازهای مشتریان شرکت چگونگی فراهم نمودن با تولید خدمات و محصولات فروش خدمات یا محصول تحویل خدمات یا محصول دریافت پول از مشتریان + فراهم نمودن خدمات پس از فروش را مشخص می کند. مزیت اصلی ۰90 توانایی آن در فراهم نمودن یک دیدگاه عملگرایانه متقابل از عناصری است که کسب و کار شما را شامل شده و توانایی های بالقوه اینترنتی هر کدام را بررسی می کند. ۱۳ص "مس تاک ۷۷

صفحه 17:
فرضیات مدل 231 درباره یک کسب و کار عبارتست: 4 این شرکت در وضعیت کسب و کار فعلی باقی خواهد ماند +4 این شرکت می خواهد سرمایه گذاری های موجود را افزایش دهد 4 + تحویل اطلاعات مهم است اين شركت می خواهد يك مدل براى فروش از طريق همكارى ايجاد نمايد. حتحكووصورر موصي ‎Shh‏

صفحه 18:
neg 00 9 مات دا ارا مله ‎sf Suche hgh‏ ل ۲) وربا ار حصولات با رات ‎fz‏ رمث وم مت ‎teh‏ یت میدن وش مت و نام راز ۳ ا«س رواب را مرن رد ینود اب یک »این ول سارت !اما مگ روهد ‏ روی ماد مه دیسرن لب سای مر ‎AN‏ سركت حور مد 2 كلاد د حر إلى تل وی یم سای ‎We GEL,‏ ‎| ‏ون رات نو هی خر یکصوات‎ MG ‏یم از تیان اه‎ Fh ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏مات و ضات ,مره زول ال ‎Apes ool,‏ اوددء ‎

صفحه 19:
هد Molt fp Beebe. ‏حصوزارهع بصور ست عا سات و دتمم روز منت كني نت.‎ We GAGA IBEY ‏از فرش ارت ای هل مار 7 رال »سا مسر اما‎ SP SWI ‏بر‎ a 3 ‏وان تناس مر مر‎ ys, SMa? ae yeh ‏اب !اسان الاعبت وحم وير روى علدا ل‎ si) shor Gog ‏مد‎ te toe bbs 0p Age ‏ابن اغا‎ ‎iz‏ عوان سل لون ‎ee‏ ال ل مر سار ‎ee, ‏یل اسان ان رای وت‎ MALL AG gist SIG ‏اي‎ Sipe Mey ‏راي نه ب من ديل تسب روي أ ذو ‎ys CIS png‏ ا بإ هحول ‎IE wb‏ ‏واه ار ارام 7 ای ی دک روا را اذو كيده ‎WU‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎{p> =—was “We SSE eee ee ‏لد .۵ادثژىژىآژأثآ]]‎ ‎

صفحه 20:
o ۰ رک ۲ ۰ هه Sle WEIN oo شرکت کامپیوتری دل به منظور کنترل وضعیت سفارش مشتریان؛ یک سیستم فوق العاده را تهیه نموده است. با استفاده از اینترنت ۰ مشتریان وضعیت سفارشاتشان را توسط تعیین نمودن سفارش و تایید اطلاعات » کنترل می نمایند. همانند تمام خدمات اینترنتی » سیستم بصورت ۲۴ ساعته در دسترس می باشد. با استفاده از اين سیستم» سفارشات موردی یا گروهی را نیز می توان برای به دست آوردن اطلاعات پیگیری نمود» همانند: ‎ob‏ وضعیت ساخت تا سفارش تخمین تاريخ حمل محصول + وضعیت وسیله حمل کالا ‎ ‎

صفحه 21:
ly? ۰ 3 ۵) رات ول ; ل ع ‎ee‏ 4 ع ~ . ‎ue‏ were A Abst SE ‏تایه نایم را درد مير مواددس وتو داده اذ‎ St gig ‏لا مد‎ ei A, sg ‏و رو متسب داضت نان ری تیان ود ورد تخت تم کات ی ری هتکن( موز هر کارت آی‎ Pe MED ALY art aad Boe ‏رم‎ ro ‏و‎ "eh fb Ut SP eng Sue ‏اشاری رو‎ SRLS EP AUG We) JNA MNF IA WO NM, PB As ‏ار ني اذ‎ MOE ‏معاطالى بدني‎ BY SAI ‏کارت‎ ‏دادو رواحت وحد وهلا‎ see PS LG ‏ا رلا برا ىت سأ سدم وروا يان معو لت صا دكت کرت ری »سا‎ Lj wal ۰ Zoe sis 5008 2 2 ‏اا‎ ‎(GEM E yr LG A PIE IC LAGI GAZ, gf EMMA HOI AI ‏مسر :ی از ری‎ rae ‏ره‎ A gale) ‏ری 7« سای لون؛ تال م م‎ ‏یر گت‎ al yur ‏اي هیده‎ Lies AY i Spee’, ‏ی بوسر‎ pr itt Shoe hI IP 1 . OS IN SA ell BMI Ma Wd EP SIE BEA VE Bet oy feist “We aa UO RM.

صفحه 22:
pole) J ys bP Big ‏کرک‎ LE. ‏موت برت حب ری ی ند اف ریت هی ماست اي‎ GUMS oe ‏الى دوت رار ليف لل‎ 5 (opened tae a ie ee Pu 1 ‏شوت دما رو لب شا‎ Art eth EBS pee e ‏ان إل کب سم شاتمی از فوش بای ل ات ری‎ LF te Ad LIS gina we SVEN Fe aN IS ‏مسرن مسال شان اراد‎ PAWN ee ‎VAY‏ ید وغارى ‎Wey, AS WL USS pA Seger Ly by SUMS ‏یا تا‎ Sd ‏راک و‎ pO Este Dish STR Elz (SONA ‏ول يدث مرك اين واد الى ل براى ابادهساي.‎ dong es bb had ‏کب تال عدي لت‎ ‏إن اس تلد وارالي ی در مغر ار‎ ee Sab. ۳ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ur G3) ‏رت‎ Bick ‎“Wa i ee UR.

صفحه 23:
xd, o. =) ‏د‎ ‎۳5 ۳ وق 1 تن 7 a ‏تن سما اران وكار من‎ sya ‏ونه اد وال مام فو إل ست ت تجار شه‎ NSN Pf LAW or SE nal NP Repo Iie 5 سوه را رد 3 ‎i‏ 000 مهس با و مسا وه ‎legit‏ رتیل مسا بها 2 موز لور ‎en‏ ده مسا ارب سکب مور ‎aa NS‏ سره کم ‎a wy’ bey ie‏ دسا مر یگیم کبس ‎i Aas ded‏ site Lo, ۳ Pow die 0 Lee ‏سل تراد ى الم رن‎ TA sWE Pot ‏دح معا سب وكار‎ i 9 Put, OOD NS eae ee et et hoe Pease Fe Ae teat banged tied pul cor he ۳ egg ‏ی یگرب تشه است‎ 01 3 3 4 7 ‏کر‎ ee “We aa UO RM.

صفحه 24:
Z “i SoA ys) LEAS G05 Fai spr coe : ese OU elt د ۱ مالس مراب قا ‎Lariat ih. Ji‏ ‎er‏ یه يسو ب وان ود اب يك ‎eyes UF‏ ‎SAE 5 yd Seas Who‏ واولاب" ‎ere ergo MW Seay, cee‏ ۵ بای | ‎Dyk‏ أ و اقا رجری: موس لمات ناریو فاوری ‎AP yal‏ عم رو ۱۳۸۶ ۱ ‎oy Ao‏ یل من ‎CAPA A she)‏ تن اهداب بر دصر ‎an SEZ COO Wh SE He Brrepre Sober”, Papi VALE si‏ سک ‎Me AA‏ نم و ۳ ‎1 ‎ ‎6 ۳ © ‎

صفحه 25:

39,000 تومان